Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови, 6 класі (2години на тиждень) за підручником О.Д.Карпюк «English» для загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон- 2014
IІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Д\з |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: «Харчування» ( 7 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
Улюблена їжа. Їжа для здоров'я. |
Важливість вживання екологічної їжі |
|
Важливість вживання корисної їжі Обговорюють вживання продуктів, корисних для здоров’я Важливість вживання корисної їжі |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
|
|
ex.1-p.92, ex.4-p.94
|
ex.2,3-p.93
|
Ех.4 р.94 |
|||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Що ми їмо щодня. |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 3,4 p. 96 |
Ex. 1, p. 94 |
Ex. 2, p. 94-95 |
ex.5-p.97
|
Ех.6 р.97 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Їжа британців. |
boiled, fried, habit, takeaway, weight, to put on weight, to eat out, do shopping |
«Much/many» |
Ex.3, p.99 |
Ex. 1ab, p. 98 Ex. 4, p. 100 |
Ex. 4, p. 99 |
ex.1a-p.98,
еx. 2, p. 99 |
Ех.5, р.100 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Здорове харчування. |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.1, p. 101 |
Ex. 2, p. 102 |
Ex. 3,4,5 p. 102-104 |
ex.3b-p.103
|
Ех.6, р.104 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Збираємось на пікнік. |
to order, dessert, strawberry, dish, doughnut, |
Позначення дії в майбутньому |
Ex. 1, p. 105 Ex.3, p. 106 Ex.6, p. 108 |
|
Ex.2, p. 105 |
ex.4a-p.107
|
Ех.5, р.108 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Здорове харчування. |
|
|
Ex.2, p. 109 |
|
|
Ex.1, 2b, p. 109 |
Ех.3, р.109 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
|
|
|
Повтор.вивч.матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: «Покупки» ( 9 годин) |
|
Одяг |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
|
Магазини у Великій Британії. |
|
Розуміння потреби та взаємодопомоги |
|
Аргументують раціональні витрати на покупки Розподіляють кошти на продукти харчування, складають перелік необхідних покупок |
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.2, p. 110 Ех.3 р.111 |
Ex.1, p. 110 |
|
|
Вивчити слова, ех.4, р.111
|
|||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
Магазини та гроші. |
Cash, cheap, goods, price, sale, trolley cashier, self-service, size, , ready-made |
|
Ex.2-4, p. 114 |
Ex.5, p. 115 |
Ex.1, p. 112-113 |
Ex.1, p. 112-113 |
Переказувати текст |
|||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
За покупками. |
Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ex.1c, p. 117, Ex.3с, p. 118, Ex.4, p. 119 |
Ex.1ab, p. 116, Ex.5, p. 119 |
Ex.2, p. 117 |
Ex.2, p. 117 |
Вивчити нові слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
|
За покупками. |
|
ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.1,2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
|
|
Ех.7, р. 122
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
|
За покупками до Лондона. |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Ex.1-2, p. 124, Ex.5-7, p. 126-127 |
|
Ex.1, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Ex.3, p. 125 |
Ех.4, р. 125
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
|
Мої улюблені магазини. |
|
|
|
|
Ex.1, p. 128, |
Ex.1, p. 128, |
Ех.2, р. 128-129
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
45.
|
|
Список покупок. Збираємось на пікнік. |
|
|
Ex.1-3 p. 130-131, Ex.4b, p. 131 |
Ex.7, p. 133 |
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
Ex.5, p. 132 |
Ех.6,8 р.132,133 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
46. |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1-2, с. 134-137 |
Ех.3, р.137 |
Переказувати текст |
|||||||||||||||||||||||||||
47. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р.138-139 |
Повторити вивчені слова, заповнити с.140 |
|||||||||||||||||||||||||||
Тема: «Подорож» (7 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
|
Види транспорту. |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
Дотримання правил безпеки руху та користування транспортом. націлює на уміння безпечно проводити час |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Види транспорту, get into/out of, get on/off, arrive |
|
Ex.3, p. 143 |
|
Ex.1, p. 142 |
Ex.2, p. 143
|
Ex.4, p. 143
|
|||||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Що таке подорож? |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
Ex.2, p. 145 Ex.4, p. 146 |
|
Ex.1, p. 144 Ех.3, р.145 Ex.5, p. 146 |
Ex.6, p. 147 |
Ex.7, p. 147
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
Подорож. |
|
Прислівники |
Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149 |
Ex.1, p. 148 |
Ex.3, p. 149 |
Ex.5, p. 150 |
Ex.6, p. 150
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
У дорозі. |
yet, already, never, ever, recently, lately |
|
Ex.5, p. 152
|
|
Ex.1-3, p. 151
|
Ex4,.6, p. 152
|
Ex.7, p. 153
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
52. |
|
Скільки коштує квиток? |
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex2,.3, p. 154 |
Ex.1, p. 152-153 |
Ex.4-5, p. 154-155 |
|
Ex.6, p. 155
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Я люблю подорожувати. |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений, минулий неозначений, майбутній неозначений |
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
Made a project |
|||||||||||||||||||||||||||||||
54. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
|
|
|
Повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: «Україна. Великобританія» (9 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.2с.83 В.3с.83 |
Keywords С. 73 |
В.1(a)с.73
|
В.4с.74
|
Словник. диктант |
|||||||||||||||||||||||||||
55. |
|
Країни та національності
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття, планує краєзнавчу подорож
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
Ex.2 ,3, p. 158
|
Ex.1b, p. 157
|
Ex.1а, p. 157 Ex.4, p. 158-159
|
Ex.2, p. 158
|
Вивчити країни та національності |
|||||||||||||||||||||||||||
56. |
|
Різні країни — цікаві міста. Лондон.Київ. |
сentury, castle, capital, cathedral, sight, population, tower, historical, a place of interest |
|
Ex.1, p. 160, Ex.2a, p. 161 |
Ex.2b, p. 161-162 |
Ex.3, p. 163 Ex.5, p. 164-166 |
Ex.4, p. 164 |
Ex.6, p. 167 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
|
Подорож Лондоном. |
double-decker sightseeing, , tourist guide, travel agent, have a look (at) |
|
Ex.1-2, p. 167 |
Eх.2, p. 167, Ex.4b, p. 170 |
Ex.3, p. 168, Ex.4а, p. 169 |
Ex.5, p. 170 |
Ex.6, p. 170 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
|
Цікаві місця світу. |
|
Означений артикль «the»
|
Ex.2, p. 172 |
|
Ex.3, p. 173 |
Ex.1, p. 172 |
Вивчити матеріал с.171 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
59. |
|
Визначні місця України. |
|
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175 |
|
Ex.2, p. 174-175, Ex.5, p. 176-177 |
|
Ex.6, p. 177 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
60. |
|
Визначні місця Великобританії |
|
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Ex.2, p. 179 Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 |
Ex.1, p. 178 |
Made a project |
|||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Подорожуємо разом. |
|
|
Ex.6-8, p. 183-184, Ex.10, p. 185 |
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.5, p. 183 Ex.11, p. 185 |
Ex.12, p. 186 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p. 187, Ex.4, p. 189 |
|
Ex.2.3, p. 187-189 |
Ex.5, p. 189 |
Ex.6, p. 189 |
|||||||||||||||||||||||||||
63. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
|
Р.190-191 |
заповнити с.192 |
Підготуватися до контролю письма |
|||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Підготуватися до контролю читання |
|||||||||||||||||||||||||||
66. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||
67. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||
68. |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота над помилками |
|||||||||||||||||||||||||||
69. |
|
Підсумково-узагальнюючий урок за ІІ семестр та рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
|||||||||||||||||||||||||||