Календарно-тематичне планування уроків з інформатики
(у курсі «Я досліджую світ») для 2 класів
до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу (2 частина)
Автори. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.
Програма НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
Календарно-тематичне планування уроків з інформатики
(у курсі «Я досліджую світ») для 2 АБ класів
до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу (2 частина)
Автори. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.
Програма НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
ІІ семестр |
||||
Цінності |
||||
|
|
Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі? Правдиві та хибні висловлювання. |
|
|
|
|
Що цінного ти можеш привнести у спільну справу? Презентування власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією |
|
|
|
|
Чи можу я створювати цінності? Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації. |
|
|
Хочу-можу-треба |
||||
|
|
Чи є різниця між мрією і бажанням? Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. |
|
|
|
|
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. Виправлення помилок у планах і алгоритмах. |
|
|
|
|
Чому не можна жити без правил? Послідовність розв’язування складного завдання. Правила і необхідність їхнього дотримання. |
|
|
|
|
Виявлення проблем і джерела допомоги. Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. |
|
|
Ідеї-винаходи-відкриття |
||||
|
|
Для чого людина робить винаходи? Які винаходи можуть покращити життя мого класу? Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. |
|
|
|
|
Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття? Збирання даних (фото, відео, аудіо, текстових), в тому числі цифровими пристроями. |
|
|
|
|
Кому належать винаходи? Чи можу я бути винахідником? Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога інших під час пошуку рішення. |
|
|
|
|
Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації. |
|
|
Рух і час |
||||
|
|
Як пов’язані рухи та життя людини? |
|
|
|
|
Що змушує рухатись персонажів гри? |
|
|
|
|
Які команди можна використати для руху?. |
|
|
|
|
Конструювання. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. |
|
|
Все пов'язано з усім |
||||
|
|
Чи можуть від однієї людини залежати зміни у суспільстві /природі? |
|
|
|
|
Чи потрібна природа для техніки? Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і в доступному середовищі. |
|
|
|
|
Як я можу вплинути на своє майбутнє? Просте впорядкування даних. Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|