Календарно-тематичне планування уроків з інформатики (у курсі «Я досліджую світ») для 2 класів

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з інформатики

(у курсі «Я досліджую світ») для 2 класів

до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу (2 частина)

Автори. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.

Програма НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з інформатики

(у курсі «Я досліджую світ») для 2 АБ класів

до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу (2 частина)

Автори. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М.

Програма НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.) Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

Дата

Тема уроку

 

ІІ семестр

Цінності

  1.  

 

Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі? Правдиві та хибні висловлювання.

 

  1.                

 

Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?  Презентування власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією

 

  1.                

 

Чи можу я створювати цінності? Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.

 

Хочу-можу-треба

  1.                

 

Чи є різниця між мрією і бажанням? Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд.

 

  1.                

 

Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

  1.                

 

Чому не можна жити без правил? Послідовність розв’язування складного завдання. Правила і необхідність їхнього дотримання.

 

  1.                

 

Виявлення проблем і джерела допомоги. Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.

 

Ідеї-винаходи-відкриття

  1.                

 

Для чого людина робить винаходи? Які винаходи можуть покращити життя мого класу? Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

 

  1.                

 

Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття? Збирання даних (фото, відео, аудіо, текстових), в тому числі цифровими пристроями.

 

  1.                

 

Кому належать винаходи? Чи можу я бути винахідником? Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога інших під час пошуку рішення.

 

  1.                

 

Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації.

 

Рух і час

  1.                

 

Як пов’язані рухи та життя людини?

 

  1.                

 

Що змушує рухатись персонажів гри?

 

  1.                

 

Які команди можна використати для руху?.

 

  1.                

 

Конструювання. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки.

 

Все пов'язано з усім

  1.                

 

Чи можуть від однієї людини залежати зміни у суспільстві /природі?

 

  1.                

 

Чи потрібна природа для техніки? Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і в доступному середовищі.

 

  1.                

 

Як я можу вплинути на своє майбутнє? Просте впорядкування даних. Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

 

  1.                

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
18 січня 2022
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку