Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас (3 години на тиждень), на ІІ семестр

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас (3 години на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 2
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(за підручником «Я досліджую світ»,

Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 2)

(3 години на тиждень)

ІІ семестр

 

з\п

Дата

Тема

Сторінка

у

 підручнику

Примітка

  1.  

11.01

Яку будову має наше тіло

3-6

 

  1.  

13.01

Яка роль шкіри в організмі людини

10-12

 

  1.  

14.01

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри

12-14

 

  1.  

18.01

Що утворює опорно-рухову систему

15-19

 

  1.  

20.01

Як ми пересуваємося

19-21

 

  1.  

21.01

Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота

22-25

 

  1.  

25.01

Як берегти і зміцнювати серце

25-26

 

  1.  

27.01

Які органи утворюють дихальну систему

26-27

 

  1.  

28.01

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання

28-29

 

  1.  

01.02

Як перетравлюється їжа

31-32

 

  1.  

03.02

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

33-34

 

  1.  

04.02

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті

34-36

 

  1.  

08.02

Яка роль органів чуття

41-43

 

  1.  

10.02

Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники»

43-44

 

  1.  

11.02

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини.

45-46

 

  1.  

15.02

Чому кожний з нас неповторний

47-49

 

  1.  

17.02

Діагностувальна робота «Організм  людини»

 

 

  1.  

18.02

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

22.02

Чому кожний з нас неповторний.

Мініпроєкт «Я – неповторний /неповторна»

49

 

  1.  

24.02

Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя

50-52

 

  1.  

25.02

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички.

52-54

 

  1.  

01.03

Як зміцнювати своє здоров’я.

Проєкт «Гордість України»

59-61

 

  1.  

03.03

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування.

62-63

 

  1.  

04.03

Чому важливо поєднувати працю і відпочинок

64-66

 

  1.  

10.03

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування

67-69

 

  1.  

11.03

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.

 

69-70

 

  1.  

15.03

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки

70-71

 

  1.  

17.03

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами

71-73

 

  1.  

18.03

Діагностувальна робота. «Здоровий спосіб життя»

 

 

  1.  

22.03

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

24.03

Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло»

76-77

 

  1.  

25.03

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»

78-79

 

  1.  

05.04

Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви»

80-81

 

  1.  

07.04

Чим корисна їжа

81-83

 

  1.  

08.04

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування

84-85

 

  1.  

12.04

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб

86-89

 

  1.  

14.04

Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати

90-92

 

  1.  

15.04

Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс

92-95

 

  1.  

19.04

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Практична робота

 

 

  1.  

21.04

Хто такі земляни

96-98

 

  1.  

22.04

Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»

98-99

 

  1.  

26.04

Із чого все починалося

104-107

 

  1.  

28.04

Хто вони – творці української держави

109-112

 

  1.  

29.04

Як знайти Україну на карті світу

113-114

 

  1.  

03.05

Як знайти Україну на карті світу. Практична робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України

114-115

 

  1.  

05.05

Хто є громадянами України

118-121

 

  1.  

06.05

Діагностувальна  робота «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава»

121-123

 

  1.  

10.05

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.  

12.05

Чому державні символи є важливим атрибутом держави

124-127

 

  1.  

13.05

Створення символу/герба для свого класу. Практична робота.  

128

 

  1.  

17.05

За що ми любимо наш рідний край

129-130

 

  1.  

19.05

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті

130-131

 

  1.  

20.05

Де працюють наші земляки. Дослідження

132-135

 

  1.                   

24.05

Чого нас навчають свята

139-143

 

  1.                   

26.05

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення

143-147

 

  1.                   

27.05

Чим славетна Україна

149-151

 

  1.                   

31.05

Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!»

154-158

 

  1.                   

02.06

Діагностувальна робота  «Наш рідний край»

 

 

  1.                   

03.06

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

  1.                   

07.06

Підсумковий урок за рік

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
31 грудня 2021
Переглядів
2602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку