Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(за підручником «Я досліджую світ»,
Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 2)
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
№ з\п |
Дата |
Тема |
Сторінка у підручнику |
Примітка |
|
11.01 |
Яку будову має наше тіло |
3-6 |
|
|
13.01 |
Яка роль шкіри в організмі людини |
10-12 |
|
|
14.01 |
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри |
12-14 |
|
|
18.01 |
Що утворює опорно-рухову систему |
15-19 |
|
|
20.01 |
Як ми пересуваємося |
19-21 |
|
|
21.01 |
Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота |
22-25 |
|
|
25.01 |
Як берегти і зміцнювати серце |
25-26 |
|
|
27.01 |
Які органи утворюють дихальну систему |
26-27 |
|
|
28.01 |
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання |
28-29 |
|
|
01.02 |
Як перетравлюється їжа |
31-32 |
|
|
03.02 |
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі |
33-34 |
|
|
04.02 |
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті |
34-36 |
|
|
08.02 |
Яка роль органів чуття |
41-43 |
|
|
10.02 |
Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники» |
43-44 |
|
|
11.02 |
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. |
45-46 |
|
|
15.02 |
Чому кожний з нас неповторний |
47-49 |
|
|
17.02 |
Діагностувальна робота «Організм людини» |
|
|
|
18.02 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
22.02 |
Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я – неповторний /неповторна» |
49 |
|
|
24.02 |
Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя |
50-52 |
|
|
25.02 |
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички. |
52-54 |
|
|
01.03 |
Як зміцнювати своє здоров’я. Проєкт «Гордість України» |
59-61 |
|
|
03.03 |
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування. |
62-63 |
|
|
04.03 |
Чому важливо поєднувати працю і відпочинок |
64-66 |
|
|
10.03 |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування |
67-69 |
|
|
11.03 |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. |
69-70 |
|
|
15.03 |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки |
70-71 |
|
|
17.03 |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами |
71-73 |
|
|
18.03 |
Діагностувальна робота. «Здоровий спосіб життя» |
|
|
|
22.03 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
24.03 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» |
76-77 |
|
|
25.03 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» |
78-79 |
|
|
05.04 |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» |
80-81 |
|
|
07.04 |
Чим корисна їжа |
81-83 |
|
|
08.04 |
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування |
84-85 |
|
|
12.04 |
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб |
86-89 |
|
|
14.04 |
Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати |
90-92 |
|
|
15.04 |
Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс |
92-95 |
|
|
19.04 |
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Практична робота |
|
|
|
21.04 |
Хто такі земляни |
96-98 |
|
|
22.04 |
Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» |
98-99 |
|
|
26.04 |
Із чого все починалося |
104-107 |
|
|
28.04 |
Хто вони – творці української держави |
109-112 |
|
|
29.04 |
Як знайти Україну на карті світу |
113-114 |
|
|
03.05 |
Як знайти Україну на карті світу. Практична робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України |
114-115 |
|
|
05.05 |
Хто є громадянами України |
118-121 |
|
|
06.05 |
Діагностувальна робота «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава» |
121-123 |
|
|
10.05 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
12.05 |
Чому державні символи є важливим атрибутом держави |
124-127 |
|
|
13.05 |
Створення символу/герба для свого класу. Практична робота. |
128 |
|
|
17.05 |
За що ми любимо наш рідний край |
129-130 |
|
|
19.05 |
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті |
130-131 |
|
|
20.05 |
Де працюють наші земляки. Дослідження |
132-135 |
|
|
24.05 |
Чого нас навчають свята |
139-143 |
|
|
26.05 |
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення |
143-147 |
|
|
27.05 |
Чим славетна Україна |
149-151 |
|
|
31.05 |
Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!» |
154-158 |
|
|
02.06 |
Діагностувальна робота «Наш рідний край» |
|
|
|
03.06 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
07.06 |
Підсумковий урок за рік
|
|
|