Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 4 клас (3 години на тиждень), на ІІ семестр

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 4 клас (3 години на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 2
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ                                                                                               За підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська,                            Л. Грубіян, Н. Павич (2021)» для 4 класу                                                                                                                                                                                                   (3 години на тиждень)                                                                                                                                              ІІ семестр

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Океани та материки

  1.  

09.01

Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5)

 

Природа голубої  планети

  1.                 

10.01

Підводний світ Тихого океану (с. 6-10)

 

  1.                 

11.01

Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14)

 

  1.                 

16.01

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18)

 

  1.                 

17.01

Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21)

 

Природа материків

  1.                 

18.01

Євразія – найбільший материк (с. 22-23)

 

  1.                 

23.01

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29)

 

  1.                 

24.01

Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 30-31)

 

  1.                 

25.01

Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38)

 

  1.                 

30.01

Природні умови Північної Америки (с. 40-42)

 

  1.                 

31.01

Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46)

 

  1.                 

01.02

Природа Південної Америки (с. 47-49)

 

  1.                 

06.02

Рослинний і тваринний світ Південної Америки (с. 50-53)

 

  1.                 

07.02

Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57)

 

  1.                 

08.02

Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61)

 

  1.                 

13.02

Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64)

 

  1.                 

14.02

Рослинний і тваринний

Світ Антарктиди. (с. 65-68)

 

  1.                 

15.02

Повторення вивченого з розділу «Океани та материки»

 

  1.                 

20.02

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки»

 

  1.                 

21.02

Діагностувальна робота з теми «Океани та материки»

 

  1.                 

22.02

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Всесвіт і сонячна система

  1.                 

27.02

Як влаштована Сонячна система (с. 69-73)

 

  1.                 

28.02

 

  1.                 

01.03

Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78)

 

  1.                 

06.03

 

  1.                 

07.03

Які бувають планети (с. 81-83)

 

  1.                 

08.03

Таємниці планет земної групи (с. 84-86)

 

  1.                 

13.03

Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90)

 

  1.                 

14.03

Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94)

 

  1.                 

15.03

Молочний  шлях – наша галактика (с. 95-96)

 

  1.                 

20.03

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100)

 

  1.                 

21.03

 

  1.                 

22.03

Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система»

 

  1.                 

03.04

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99)

 

  1.                 

04.04

Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система»

 

  1.                 

05.04

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Майбутнє – це ми.  Людина і природа

  1.                 

10.04

Які взаємо-зв’язки існують у природі (с. 101-105)

 

  1.                 

11.04

Як людина змінює природу (с. 106-109)

 

  1.                 

12.04

 

  1.                 

17.04

Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115)

 

  1.                 

18.04

Що таке екологічні  проблеми (с. 116-119)

 

  1.                 

19.04

 

Людина - багатство країни

  1.                 

24.04

Людина – найбільша цінність

 (с. 121-126)

 

  1.                 

25.04

 

  1.                 

26.04

Моя дорога до успіху (с. 127-129)

 

  1.                 

01.05

 

  1.                 

02.05

Як жити серед людей

 (с. 130-133)

 

  1.                 

03.05

Як запобігти небезпечним ситуаціям

(с. 135-140)

 

  1.                 

08.05

 

  1.                 

09.05

Безпека на дорозі(с. 141-144)

 

  1.                 

10.05

 

  1.                 

15.05

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

  1.                 

16.05

Що таке правопорушення (с. 145-146)

 

  1.                 

17.05

Як людина змінює світ (с. 147-150)

 

  1.             

22.05

Це ми зможемо (с. 151-156)

 

  1.             

23.05

Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми»

 

  1.             

24.05

Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми»

 

  1.             

29.05

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.             

30.05

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми»

 

  1.             

31.05

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2023
Переглядів
1407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку