Календарно-тематичне планування уроків з історії України для 11 класу з поглибленим вивченням історії ( 3 години в тиждень)
Календарне планування уроків з історії України
11 клас
(3 години в тиждень, рівень профіль)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
1 |
Повторення. Коригувальне навчання. |
|
2 |
Повторення. Коригувальне навчання. |
|
3 |
Вступ. Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр. Періодизація історії України другої половини ХХ- початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945-2019 рр. |
|
Розділ 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 13 год.)
|
||
4. |
Україна в системі міжнародних відносин. Україна — співзасновниця ООН. Участь України в міжнародних організаціях. |
|
5. |
Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. |
|
6. |
Масові депортації (1944—1946 рр.) Операції «Вісла». Обмін територіями 1951 року. |
|
7. |
Український національно-визвольний рух у західних областях. |
|
8. |
Радянізація західноукраїнських областей УРСР. |
|
9. |
Ліквідація Української греко-католицької церкви. |
|
10. |
Економічна ситуація в УРСР. |
|
11. |
Репресивні кампанії радянської влади. |
|
12. |
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
|
13. |
Практичне заняття№1. Повсякденне життя повоєнних років. |
|
14. |
Навчальний проект. Стадії боротьби за незалежність: від УНР до УПА. |
|
15. |
Узагальнення з розділу « Україна в повоєнний період» |
|
16. |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу 1. |
|
Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ ( 14 год.) |
||
17. |
Внутрішньополітична ситуація. XX з’їзд КПРС. Десталінізація. |
|
18. |
Реабілітація жертв політичних репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу). |
|
19. |
Індустріальний розвиток України |
|
20. |
Стан сільського господарства за доби «відлиги» |
|
21. |
Зміна соціальної політики за доби «відлиги» |
|
22. |
Народження опозиційного руху. Поява шістдесятників |
|
23. |
Зародження дисидентського руху |
|
24. |
Антирежимні виступи. Релігійна політика |
|
25. |
Практичне заняття № 2. Феномен українського шістидисятництва. |
|
26. |
Особливості розвитку культури. |
|
27. |
Повсякденне життя |
|
28. |
Навчальний проект. Ті, хто відкрили шлях у космос. |
|
29. |
Узагальнення з розділу «Україна в умовах дестанілізації» |
|
30 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу 2. |
|
Розділ 3. УКРАЇНА У ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ СРСР ( 14 год.) |
||
31. |
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. Комуністична диктатура. |
|
32. |
Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні |
|
33. |
Опозиційний рух. Арешти творчої інтелігенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. |
|
34. |
Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи боротьби. |
|
35. |
Самвидав. “Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”. |
|
36. |
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). |
|
37. |
Практичне заняття№3. Українські дисиденти - виклик системі |
|
38. |
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості.. |
|
39. |
Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми |
|
40. |
Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення. |
|
41. |
Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. |
|
42. |
Українське поетичне кіно. Музичне та образотворче мистецтво. |
|
43. |
Узагальнення з розділу « Україна в період системної кризи радянського ладу» |
|
44. |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу 3. |
|
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ. ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ СОЮЗУ РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ РЕСПУБЛІК. ( 18 год.) |
||
45.
|
Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. |
|
46. |
Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр. |
|
47. |
Українська діаспора та її внесок у відродження України |
|
48. |
Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. |
|
49. |
Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення. |
|
50. |
Чорнобильська катастрофа |
|
51. |
Практичне заняття №4 «За живе…» Непоправні наслідки Чорнобильської катастрофи. |
|
52. |
Наростання суспільно-політичної активності громадян. |
|
53. |
Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р). Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки. |
|
54. |
Створення Організації кримськотатарського національного руху. Відновлення Кримської АРСР. |
|
55. |
Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. |
|
56. |
Революція на граніті. |
|
57. |
Спроба державного перевороту в СРСР. |
|
58. |
Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. |
|
59. |
Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання |
|
60. |
Навчальний проект. Сто років боротьби за незалежність |
|
61. |
Узагальнення з розділу «Відновлення незалежності України» |
|
62. |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу 4. |
|
Розділ 5. РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ ( 16 год.) |
||
63. |
Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р. |
|
64. |
Особливості багатопартійної системи. |
|
65. |
Конституції України 1996 р. |
|
66. |
Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. |
|
67. |
Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. |
|
68. |
Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. |
|
69. |
Протидія сепаратизму. Повернення кримських татар на історичну Батьківщину. |
|
70. |
Відносини України з ЕЄ, НАТО,США |
|
71. |
Відносини України з Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза. |
|
72. |
Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа. |
|
73. |
Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр. |
|
74. |
Конституційні зміни, соціально-політичне життя України в 2010-2013 рр. Харківські угоди 2010 р. |
|
75. |
Практичне заняття №5 Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень. |
|
76. |
Навчальний проект. «Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ ст.» |
|
77. |
Узагальнення з розділу «Становлення України як незалежної держави» |
|
78. |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу 5. |
|
Розділ 6. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА ( 27 год.) |
||
79. |
Загострення дискусії навколо геополітичного вибору України |
|
80. |
Євромайдан. Революція Гідності. Небесна Сотня. |
|
81. |
Окупація та анексія Росією Криму. |
|
82. |
Збройна агресія Росії на Сході України. АТО. Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди. ООС |
|
83. |
Відновлення владної вертикалі в ході президентських та парламентських виборів 2014 рр. |
|
84. |
Соціально-економічне становище України. Угода про асоціацію між Україною та ЄС. |
|
85. |
Релігійне життя. Створення Православної церкви. Надання Томосу. |
|
86. |
Широкомасштабне вторгнення російських військ на терени України: перебіг, результати. |
|
87. |
Збройні сили України (ЗСУ), Національна гвардія, територіальна оборона, громадянське суспільство та влада в обороні країни |
|
88. |
Злочини геноциду та воєнні злочини РФ проти України. |
|
89. |
Консолідація української політичної нації в боротьбі проти російській агресії |
|
90. |
Нищення економіки України. Використання Росією продовольства як зброї. |
|
91. |
Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду. Ідеологема «денацифікація України». Протидія України російській пропаганді та дезінформації. Розгортання дипломатичної боротьби України. |
|
92. |
Утворення міжнародної коаліції держав на підтримку незалежності і обороноздатності України. Лендліз. Надання Україні статусу кандидата в члени ЄС. |
|
93. |
Повсякдення в умовах війни: індивідуальний досвід, стратегії виживання та протистояння. |
|
94. |
Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї. Рух Опору на тимчасово окупованих територіях. |
|
95. |
Біженці та вимушені переселенці. Примусове переселення громадян України до РФ. Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС |
|
96. |
Релігія, церкви й релігійні організації та війна. |
|
97. |
Діячі української культури в допомозі фронту. Діячі світової культури в підтримці України |
|
98. |
Навчальний проект. «У 1918 р. Україна здобула незалежність, у 1991 р. – відновила, сьогодні – захищає». |
|
99. |
Узагальнення з розділу 6 |
|
100. |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 6. |
|
101. |
Урок узагальнюючого повторення теми 1 |
|
102. |
Урок узагальнюючого повторення теми 2 |
|
103. |
Урок узагальнюючого повторення теми 3 |
|
104. |
Урок узагальнюючого повторення теми 4-5 |
|
105. |
Узагальнення з курсу |
|