Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 10 клас, рівень стандарт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури. 10 клас, рівень стандарт

Розроблено згідно з оновленою програмою (2017 року) «Зарубіжна література. Програма для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання». Голова авторського колективу Програми – учитель-методист зарубіжної літератури Л. П. Юлдашева

Автор: Фефілова Галина Євгенівна, учитель зарубіжної літератури та російської мови, учитель вищої категорії, учитель-методист, керівник міського методичного об'єднання вчителів зарубіжної літератури м. Куп'янська Харківської області


Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

10 клас, рівень стандарт

 

Розроблено згідно з оновленою програмою (2017 року) «Зарубіжна література. Програма для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання». Голова авторського колективу Програми – учитель-методист зарубіжної літератури Л. П. Юлдашева)

 

 

Автор: Фефілова Галина Євгенівна, учитель зарубіжної літератури та російської мови, учитель вищої категорії, учитель-методист, керівник міського методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури м. Куп’янська Харківської області

 

Усього – 34  (35) години;

текстуальне вивчення творів – 28 годин;

розвиток мовлення – 4 години (у межах годин на текстуальне вивчення);

позакласне читання – 2 години.

 

Запланована дата проведення

Фактична

дата проведення

Тема уроку

Примітка

І семестр

Вступ (1 година)

1

 

 

Оригінальна і перекладна література в сучасному світі. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації

 

Золоті сторінки далеких епох (6 годин + 1)

 

2

 

 

Етапи й шедеври античності (огляд). Гомер – легендарний засновник європейської літератури, автор епічних поем «Іліада» та «Одіссея»

 

3

 

 

Специфіка італійського Відродження, його етапи, представники

 

4

 

 

Данте Аліг’єрі – останній поет Середньовіччя, перший поет Відродження.

Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження

 

5

 

 

Англійське Відродження: характерні риси культури і літератури. Вільям Шекспір – геній англійського Ренесансу

 

6

 

 

«Гамлет»: світ шекспірівської трагедії. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору

 

7

 

 

Трагедія «Гамлет». Гамлет — європейський інтелігент, індивідуаліст, носій ренесансних ідеалів

 

8

 

 

Контрольна робота № 1 (тестові завдання). Література Середньовіччя та доби Відродження. Творчість Данте, В. Шекспіра

 

Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX століття (7 годин)

 

9

 

 

Від романтизму – до реалізму. «Романтична іронія» у творчості німецьких романтиків. Концепція «двох світів» у творчості Гофмана

 

10

 

 

Протистояння митця та філістера – основний конфлікт повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

 

11

 

 

«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»: особливості жанру, сюжету і композиції повісті

Гротескні образи. Викривальний зміст твору

 

 

12

 

 

«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка

 

13

 

 

ПЧ. Поезія «чистого мистецтва»: представники, теми, образний світ. Особливості поетичного світу А. А. Фета та Ф. І. Тютчева

 

14

 

 

Особливості розвитку романтизму в американській літературі. Місце Волта Вітмена в літературному процесі США. Збірка «Листя трави»: тематика, проблематика, композиція,

зв'язок з історією та життям Америки

 

15

 

 

Контрольна робота № 2: комплексна залікова робота за 1 семестр

 

 Роман XIX століття (6 годин + 2)

 

16

 

 

Роман як жанр літератури, його формування й провідні ознаки. Французький роман та творчість Стендаля

 

17

 

 

Стендаль. «Червоне і чорне»: поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі

 

18

 

 

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля

 

19

 

 

Густав Флобер – характерний представник реалізму другої половини XIX століття. «Пані Боварі» – соціально-побутовий роман нового типу

 

20

 

 

«Пані Боварі». Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі

 

 21

 

 

«Пані Боварі». Зображення суспільства. Образи обивателів. Боварізм як суспільно-психологічне явище

 

22

 

 

ПЧ. О. Уайльд. «Портрет Доріана Грея» – взірець інтелектуального роману. Проблема краси й моралі в романі

 

23

 

 

РЗМ. Контрольна робота № 3: контрольний твір-роздум за романом Ф. Стендаля «Червоне і чорне» або Г. Флобера «Пані Боварі»

 

 Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці (4 години)

 

24

 

 

Модернізм як літературно-мистецький напрям

кінця XIX – початку XX століття

 

25

 

 

Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Відображення світогляду та естетичних поглядів Бодлера у збірці «Квіти зла»

 

26

 

 

Поль Верлен – «король» символізму.

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні»

 

27

 

 

Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»

 

 Драматургія кінця XIX – початку XX століття (3 години)

 

28

 

 

Зміни в драматургії на межі XIXXX столітті. Роль М. Метерлінка у становленні «нової драми»

 

29

 

 

«Синій птах» – світла лірична феєрія про вищі цінності людського буття. Символічний сенс сюжету

 

30

 

 

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М. Метерлінка «Синій птах». Образи Тільтіля та Мітіль

 

32

 

 

РЗМ. Контрольна робота № 4 (комплексна): аналітичне дослідження віршів  Ш. Бодлера, П.

Верлена та А. Рембо + творча робота за драмою М. Метерлінка «Синій птах»

 

 Сучасна література в юнацькому читанні (2 години)

 

33

 

 

Паоло Коельо як представник постмодернізму.

Доля і призначення людини у романі «Алхімік» (огляд)

 

34

 

 

Найуспішніша книга Сью Таунсенд –

«Таємний щоденник Адріана Моула» (огляд)

 

35

 

 

Підсумковий урок. «Велике бачиться на відстані...»: від далеких епох до сучасності

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тримарук Татьяна
    Дякую за календарний план. Мені він сподобався. Буду працювати за цим планом.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 травня 2018
Переглядів
14489
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку