Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 6 клас ІI семестр
За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 № 698) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
|
Примітки
|
|||
1 |
Джек Лондон . «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Особливості сюжету та ідеї оповідання. |
1 |
|
|
2-3 |
Джек Лондон «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя та її зв’язок з ідеєю оповідання. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору. |
2 |
|
|
4 |
Анна Ґавальда . «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості. |
1 |
|
|
5 |
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи) |
1 |
|
|
6-7 |
Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті. |
2 |
|
|
8 |
УРМ. Твір. «Перемагають лише сильні» (письмово). |
1 |
|
|
9 |
Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі. |
1 |
|
|
10 |
Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними. |
1 |
|
|
11 |
Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч. Сенс назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.). |
1 |
|
|
12 |
УПЧ. О. Генрі (1862–1910). «Вождь червоношкірих». |
|
|
|
13 |
Контрольна робота. «Людські стосунки» (різнорівневі завдання). |
1 |
|
|
|
ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ |
|
|
|
14-15 |
Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. |
2 |
|
|
16 |
Роберт Бернс. «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза «рідний край – чужина». Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо). |
1 |
|
|
17 |
Урок виразного читання поезій напамять. |
1 |
|
|
18-19 |
Генрі Вордсворт Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. |
2 |
|
|
|
ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ |
|
|
|
20 |
Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. |
1 |
|
|
21-22 |
Р.Д. Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору. |
2 |
|
|
23 |
УРМ. Диспут. «Чи є у людства майбутнє?» за оповіданням «Усмішка». |
1 |
|
|
24 |
Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму. |
1 |
|
|
25-26 |
Р. Шеклі. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства. |
2 |
|
|
27 |
УПЧ. Р.Бредбері. «Все літо в один день». |
1 |
|
|
28 |
Контрольна робота. «Поетичне бачення світу» + «Образ майбутнього в л-рі» (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА |
|
|
|
29 |
Астрід Анна Емілія Ліндгрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо». |
1 |
|
|
30--31 |
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Перемога добра над злом. |
2 |
|
|
32 |
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. |
1 |
|
|
33 |
УПЧ. Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» |
1 |
|
|
34 |
Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки» |
1 |
|
|
35 |
Незвичність образу Конрада. Конрад і його стосунки у світі. |
1 |
|
|
36 |
Контрольна робота. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
37 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|
38 |
Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|