Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 6 клас ІI семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літера-тури 6 клас ІI семестр За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 № 698) Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне  планування уроків зарубіжної літератури  6 клас     ІI семестр

                                                                                                  

 

За програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 № 698)

 Авторський колектив під керівництвом  О. М. Ніколенко

 

 

 

 

Примітки

 

 

 

 

1

Джек Лондон . «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Особливості сюжету та ідеї оповідання.

1

 

 

2-3

Джек Лондон «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя та її зв’язок з ідеєю оповідання. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору.

2

 

 

4

Анна Ґавальда . «35 кіло надії».

Теми школи, родини, життєвого покликання

особистості.

1

 

 

5

Ґрегуар Дюбоск на шляху

дорослішання (переживання самотності й

нерозуміння з боку інших, пошук власної

духовної сутності та улюбленої справи)

1

 

 

6-7

Складні випробування та їх роль у

формуванні характеру підлітка. Образ дідуся

Леона як моральний приклад і опора для

хлопчика. Відкритий фінал повісті.

2

 

 

8

УРМ. Твір. «Перемагають лише сильні» (письмово).

1

 

 

9

Ульф Старк. «Чи вмієш ти

свистати, Юганно?». Проблеми самотності

(дітей і дорослих), ставлення до літніх

людей у творі.

1

 

 

10

Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.

1

 

 

11

Світ добра, людяності,

милосердя, який герої творять власноруч.

Сенс назви твору. Значення символів

(шовкова хустка, краватка, повітряний змій

та ін.).

1

 

 

12

УПЧ. О. Генрі (1862–1910). «Вождь

червоношкірих».

 

 

 

13

Контрольна робота. «Людські стосунки» (різнорівневі завдання).

1

 

 

 

ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ

 

 

 

14-15

Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

2

 

 

16

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза «рідний край – чужина». Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо).

1

 

 

17

Урок виразного читання поезій напамять.

1

 

 

18-19

Генрі Вордсворт Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

2

 

 

 

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ

 

 

 

20

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.

1

 

 

21-22

Р.Д. Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору.

2

 

 

23

УРМ. Диспут. «Чи є у людства майбутнє?» за оповіданням «Усмішка».

1

 

 

24

Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму.

1

 

 

25-26

Р. Шеклі. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства.

2

 

 

27

УПЧ. Р.Бредбері. «Все літо в один день».

1

 

 

28

Контрольна робота. «Поетичне бачення світу» + «Образ майбутнього в л-рі» (різнорівневі завдання)

1

 

 

 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Зростання і взаємини ЗІ СВІТОМ

 

 

 

29

Астрід Анна Емілія Ліндгрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо».

1

 

 

30--31

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Перемога добра над злом.

2

 

 

32

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.

1

 

 

33

УПЧ. Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929–1995).

«Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

1

 

 

34

Крістіне Нестлінґер. «Конрад,

або Дитина з бляшанки»

1

 

 

35

Незвичність образу Конрада. Конрад і його стосунки  у світі.

1

 

 

36

Контрольна робота.  Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. (різнорівневі завдання)

1

 

 

37

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

1

 

 

38

Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пашинська Наталія Віталіївна
    Дякую. Було б чудово отримати КП для 6 класу за І семестр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 січня 2023
Переглядів
5955
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку