Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури (8 клас, ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури (8 клас, ІІ семестр)
Перегляд файлу

8-А клас

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

 (70 год., 2 год. на тиждень)

ІІ семестр

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Примітка

5. Відродження

 

33

 

Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

 

34

 

Франческо Петрарка (13041374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. (Сонет напам’ять за власним вибором).

 

35

 

Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. (ТЛ) Поглиблення поняття про сонет. Катрен, терцет, ямб. 

 

36

 

Вільям Шекспір (15641616). Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Сонети № 66, 116, 130.  Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. (Сонет напам’ять за власним вибором).

 

37

 

Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.

 

38

 

Розвиток мовлення № 3 (пис.). Порівняльний аналіз сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, художніх  засобів створення жіночих образів.

 

39

 

Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.  (ТЛ) Поглиблення поняття про трагедію.

 

40

 

Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція). (ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ.

 

41

 

Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.

 

42

 

Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.  

 

43

 

Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот»  I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору. (ТЛ) Поглиблення поняття про роман.

 

44

 

Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. «Донкіхотство».

 

45

 

Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. (ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ.

 

46

 

Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського,авантюрно-пригодницького,філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. 

 

47

 

Контрольна робота № 4. Різнорівневі завдання з теми «Відродження».

 

6. Бароко і класицизм

 

48

 

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).

 

49

 

Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (15721631). «Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 

(ТЛ) Поглиблення понять про вірш (філософський).

 

50

 

Історичні умови,філософське та естетичні підґрунтя класи цизму.Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

 

51

 

Мольєр (16221673). Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

(ТЛ) Cатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію.

 

52

 

Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

 

53

 

Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).

 

54

 

Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).

 

55

 

Розвиток мовлення(усно) № 4. Складання рецензії, анотації до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич», або Інсценізаця уривків комедії Мольєра «Міщанін-шляхтич».

 

56

 

Контрольна робота № 5. Різнорівневі завдання з теми «Бароко і класицизм».

 

57

 

Бесіда про позакласне читання № 3. Бунін І. О. «Красуня»

 

7. Література XXXXI СТ. У пошуках себе і високого польоту

 

58

 

 

Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). Людські взаємини, мораль ні цінності в казці-притчі «Маленький принц».) Притча.  

 

59

 

Художні образи.

 

60

 

Філософський зміст твору.

 

61

 

Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору як філософська метафора людського буття.

(ТЛ) Поглиблення понять про метафору.

 

62

 

Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання.

 

63

 

Алегоричні образи повісті. Ознаки притчі у творі.

(ТЛ) Поглиблення понять про алегорію.

 

64

 

Барбара Космовська (нар. 1958). Художній світ Б. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини.

 

65

 

Барбара Космовська. «Буба», «Буба: мертвий сезон». Батьки – діти, діди – онуки. Сімейні цінності у творі.

 

66

 

М. Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.

 

67

 

Моральні проблеми  та їхнє осмислення у творі.

 

68

 

Контрольна робота № 6. Твір на літературну тему.

 

69

 

Бесіда про позакласне читання № 4. Парр М. «Вафельне серце» або Старк У. Маленька книга про любов

 

8. Підсумки

 

70

 

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2019
Переглядів
4329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку