Погоджено ___________________ Л. П. Музичук
Тема 1 тижня: «Я – школяр» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Норми спілкування з людьми різного віку. Практичне ознайомлення зі словом.
|
|
Речення. Слова у реченні.
|
Українська мова
|
Здрастуй, школо! Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця, ручки. Назви пальців. |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Орієнтування на сторінці зошита. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.
|
Ознайомлююся зі словами-назвами предметів. Що? Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі.
|
Ознайомлююся зі словами-назвами предметів. Хто? Координування рухів руки. |
Розміщення предметів. Порівняння предметів. Робота з дитячою книжкою. |
Математика |
Порівняння за кольором, розміром, формою
С. 6-7 РЗ, с 5-6
|
Спільні та відмінні ознаки. Розбиття на групи. С. 8 РЗ с 6-7
|
Лічба. Правило лічби. Порівняння за довжиною, висотою, товщиною. С. 9-10 РЗ с 8-9
|
|
|
Я досліджую світ |
Природа навколо мене. Навіщо мені ходити до школи.
|
Хто я? Хто мої однокласники? Повага до себе та інших людей. |
Як безпечно дістатися до школи.
|
Що покласти у шкільний ранець? Матеріали та інструменти, необхідні для роботи.
|
Яким має бути розпорядок дня першокласника?
|
Тема 2 тижня: «Мій клас» |
Понеділок |
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Слова ввічливості. Культура спілкування. |
|
Умови безпосереднього спілкування. Речення. Складання речень за малюнком. |
Українська мова
|
Ознайомлююся зі словами-назвами дій. Що робить? Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині.
|
Ознайомлююся зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Координування рухів руки. |
Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів. Нанесення на контури малюнка крапок і ліній з різним натиском руки. Розвиток відчуття сили натиску на папір.
|
Досліджую речення. Орієнтування в ліво-правому направленні письма. Зображення ліній олівцем різної форми. Створення фігур із олівців.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань».
|
Математика |
Лічба. Порядкова лічба. Просторові відношення. Точка. Пряма. Крива.
С. 11-12, 56-57 РЗ с 10-11 |
Поняття «однакова кількість», « різна кількість»Напрямки руху. Замкнена і незамкнена лінія. С. 13-14, 58
РЗ с 12-13 |
Правила лічби. Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.
С. 14-15, 59-60
РЗ с 13-14
|
|
|
Я досліджую світ |
Що\Хто є в моєму класі? Спостереження як метод дослідження. |
Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам? Як досягти згоди –правило взаємодії. |
Як створити безпеку і затишок у класі. Вироблення правил співпраці у класі.
|
Як нам стати класною спільнотою? Виготовлення композиції «Прикраса для класної кімнати» |
Чого ми можемо досягнути спільно? Організація робочого місця на уроці.
|
Тема 3 тижня: «Мої друзі» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Складання графічних моделей речень. Письмо вигнутої лінії. Порівняння елементів у рядку і на малюнку.
|
|
Склад та наголос у слові. Наведення, зображення, домальовування малюнків. |
Українська мова
|
Ознайомлююся зі знаками в кінці речення. Ознайомлення з основним рядком графічної сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу. Зображення фігур у рядку.
|
Знайомлюся зі службовими словами. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.
|
Ділю слова на склади. Ознайомлення з допоміжними лініями рядка. Направлення руху руки в рядку. Зображення елементів прямих, із заокругленням вгорі і внизу. |
Знайомлюся з наголосом у словах. Зафарбовування ягід коловими рухами пальців. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми.. |
Робота з дитячою книжкою. Овали, півовали.
|
Математика |
Лічба. Правила лічби.
Геометричні фігури.
С.16-17 РЗ с 14-15 |
Порядкова лічба. Поняття «однакова кількість», «стільки ж «, «порівну»
С. 18-22 РЗ с 15-18 |
Число і цифра 1. Порівняння кількості предметів. Порядкова лічба.
С. 23-24 РЗ с 18-22 |
|
|
Я досліджую світ |
Кого можна назвати другом? Правдиві та хибні висловлювання.
|
Як обирати друзів? Хто мені друг, а хто – приятель?
|
Чому нам цікаво разом?
|
Як зберегти дружбу? Елементи графічної грамоти. |
Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців. Ситуації, коли інші потребують допомоги. |
Тема 4 тижня: «Моє довкілля» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Звуки природи, навколишнього світу та звуки мовлення як «будівельний» матеріал для слова.. |
|
Звуковий аналіз слів. Наведення, домальовування предметів петельними лініями.
|
Українська мова |
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Робота в повній графічній сітці (міжрядкова, похила).
|
Голосні і приголосні звуки. Зображення похилих прямих ліній, похилих із заокругленнями. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Овали, півовали. Зафарбовування ягід коловими рухами пальців.
|
Аналізую звуковий склад слів. Петельні лінії. Короткі, подовжені петлі, різноспрямовані. |
Складання зв’язного висловлювання за поданим початком «Осінь».
|
Математика |
Число і цифра 2. Попереднє і наступне число. С.24-25 РЗ с 22-23 |
Поняття «на 1 більше», «на 1 менше».
С.25
|
Знаки «+», «- », «=». Тривимірні геометричні фігури.
С.26-27 РЗ с 24 |
|
|
Я досліджую світ |
Що таке довкілля? Правила поведінки у громадських місцях.
|
Які таємниці має шкільне подвір'я? Екскурсія на шкільне подвір’я. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї.
|
Кольори та звуки довкілля. Як людина пізнає світ. Органи чуття.
|
Як поводитися в довкіллі? Виготовлення «Гербарію нашого шкільного подвір’я» .
|
Що я можу змінити, аби покращити своє довкілля? Виготовлення знаків для охорони природи. |
\
Тема 5 тижня: «Осінь» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Група слів і речення. Звук \о\. Позначення його буквою Оо.
|
|
Робота з дитячою книжкою. Розуміння значення слова як умова успішного спілкування
|
Українська мова
|
Звук \а\. Позначення його буквою Аа. Рукописна мала буква а. Відривне і невідривне письмо елементів букви а. Письмо малої букви а.
|
Закріплення букви А а, її звукового значення. Рукописна велика буква А. Безвідривне поєднання перших двох елементів букви. |
Рукописна мала буква о. Початок письма букви. |
Закріплення букви Оо, її звукового значення. Рукописна велика буква О. |
Закріплення вивчених літер Аа, Оо. Поєднання великих букв з рядковими. |
Математика |
Число і цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 способом відлічування одиниці С. 17-18 РЗ с 24-26 |
Знаки порівняння і рівності. Порівняння чисел в межах 3.
С. 19-20
РЗ с 27-28 |
Число і цифра 4. Попереднє, наступне і сусідні числа.
С. 20-23
РЗ с 28-30 |
|
|
Я досліджую світ |
Як впізнати осінь? Осінь та її ознаки. Збирання природного матеріалу. |
Екскурсія «Як живуть рослини восени?» Спостереження за сезонними змінами у природі. Безпечна поведінка на природі.
|
Які квіти восени милують наше око? Прилади, необхідні для пізнання природи. |
Як живуть тварини восени? Ескіз виробу. Використання у роботі природних матеріалів. Композиція «Півник» |
Чому осінь називають щедрою? Створення лепбука «Що нам дарує осінь?» |
Тема 6 тижня: «Моя Батьківщина» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Спілкування та людські емоції.
|
|
Вправляння у звуковому аналізі слів. |
Українська мова
|
Звук \і\. Позначення його буквою Іі. Рукописна мала і велика і, І. Поєднання букви і з буквами о, а; букви о з буквою і.
|
Звук \и\. Позначення його буквою И и. Один предмет – багато предметів. Рукописна мала буква и. Поєднання овалів з рядковою буквою и. Поєднання букви и з овалом.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу про родинні традиції. Рукописна велика буква И. Безвідривне поєднання складників великої букви И. |
Звук \у\. Позначення його буквою Уу. Рукописна мала буква у. Безвідривне поєднання складників малої букви у; рядкових букв уу, уи, оу.
|
Закріплення букви Уу., її звукового значення. Рукописна велика буква У. Безвідривне поєднання складників великої букви У. |
Математика |
Число і цифра 5. Утворення числа 5. Порівняння чисел.
С. 24-26 РЗ с с31-32
|
Число і цифра 6. Утворення числа 6. Порівняння чисел.
С. 27-28 РЗ с 5-6 |
Число і цифра 7. Утворення числа 7. Складання запису за малюнком. С. 29-30 РЗ с 6-8
|
|
|
Я досліджую світ |
Що таке Батьківщина? Моє село. Моя адреса. Прогулянка вулицями села.
|
Що спільного між словами батьки і Батьківщина?. Важливість добрих вчинків для людини.
|
Які риси характеру мають бути притаманні захисникові? День Захисника України. |
Як виражати повагу до державних символів? Створення виробу зі штучних матеріалів.
|
Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?
|
Тема 7 тижня: «Я підприємливий» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
Вихідний день |
|
Звуки \и, е \, букви и, Ее. Рукописна велика буква Е. Безвідривне сполучення букв Ее. |
|
Ключові слова у висловлюванні. Заклички. Безвідривне поєднання складників великої букви М. |
Українська мова
|
Звук \е\. Позначення його буквою Ее. Рукописна мала буква е. Безвідривне поєднання двох –трьох букв е. |
Робота з дитячою книжкою . Складання речень. Закріплення букви Ее, її звукового значення.
|
Звук \м\. Позначення його буквою Мм. Рукописна мала буква м. Безвідривне поєднання складників малої букви м.
|
Закріплення букви Мм, її звукового значення. Письмо першого слова (мама) та першого речення.
|
|
Математика |
Число і цифра 8. Утворення числа 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. С. 31-32 РЗ с 8-11 |
Число і цифра 9. Утворення числа 9. Порівняння чисел.
С. 33-34 РЗ с 11-14 |
|
|
|
Я досліджую світ |
Я – неповторний. Як знаходити ідеї та можливості? Риси підприємливої людини.
|
Як здійснити задумане? Удосконалення послідовності кроків. Алгоритми.
|
Що таке «добро», «доброзичливість». Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур.
|
Як отримати добрі результати? Проект «Успішний українець» |
Тема 8 тижня: «Техніка, яка допомагає» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа |
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Звуки \м,л\. Букви Мм, Лл. Рукописна велика буква Л.
|
|
Перепитування як уточнення інформації. |
Українська мова |
Закріплення письма вивчених великих букв. |
Звуки \л\, \л'\. Позначення їх буквою Лл. Рукописна мала буква л. Безвідривне поєднання складників малої букви л. Поєднання букв лу, ле.
|
Закріплення звуків \л\, \л'\ та букви Лл.
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Вчуся визначати ознаки предметів». |
Закріплення письма рукописних букв. |
Математика |
Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Одноцифрові і двоцифрові числа. С. 35-37 РЗ с 14-17 |
Числа першого десятка. Найбільше й найменше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. С. 39 – 40 РЗ с 17-19
|
Закріплення чисел першого десятка. Час. Доба та її частини.
С. 40-41
РЗ с 19 - 23 |
|
|
Я досліджую світ |
Що таке техніка? Сучасні види техніки. Природні, штучні та рукотворні об’єкти. |
Як безпечно поводитися з технікою? Ймовірні небезпечні ситуації з технікою.
|
Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому. Створення колажу «Побутова техніка» |
Як «потоваришувати» з технікою. Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора Лего.
|
Яка роль роботів у житті людини? Виставка робіт «Країна роботів» |
Тема 9 тижня: «Ігри» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Спілкування та людські емоції (радість, сум, страх, злість) |
|
Рукописна велика буква С. Написання складів з великою буквою С. Безвідривне поєднання букв у словах. |
Українська мова
|
Звуки \н\, \н'\. Позначення їх буквою Нн. Рукописна мала буква н. Відривне поєднання складників малої букви н. Типи поєднань рядкової букви н.
|
Закріплення звуків \н\, \н'\., букви Нн. .Рукописна велика буква Н. Відривні поєднання складників великої Н. |
Письмо слова з великої букви Н.
|
Звуки \с\, \с'\, позначення їх буквою Сс. Рукописна мала буква с. Письмо складів з буквою с. Письмо речення.
|
Закріплення звуків \с\, \с'\, букви Сс.
|
Математика |
Дні тижня.
С. 42-43 РЗ с 23 |
Точка. Пряма. Крива. Побудова прямих і кривих ліній.
С.44-45 РЗ с 24 |
Замкнена лінія. Незамкнена лінія.
С.46-47
РЗ с 24-25 |
|
|
Я досліджую світ |
Емоції (позитивні і негативні). Які бувають ігри?
|
Дитинство наших предків. В які ігри грали наші батьки? Презентація «Іграшки наших батьків».
|
Навіщо потрібні правила гри? Створення правил до відомої гри. |
Чого навчає комп’ютерна гра? Презентація «Моя улюблена комп’ютерна гра»
|
Співпраця у грі. Безпечні місця для ігор.
|
Тема 10 тижня: «Театр» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Рукописна велика буква К. Порівняння рукописної К і Н.
|
|
Рукописна велика буква В. Поєднання великої букви В з іншими буквами.
|
Українська мова
|
Розвиток зв’язного мовлення за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка» Письмо речення. Порівняння друкованих і рукописних букв.
|
Звук \к\, позначення його буквою к. Рукописна мала буква к. Поєднання букви к з овалом. |
Закріплення букви Кк, її звукового значення. Закріплення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
|
Звук \в\. Позначення його буквою Вв. Рукописна мала буква в. Типи поєднань рядкової букви в з вивченими рядковими буквами. |
Закріплення букви Вв, її звукового значення..
|
Математика |
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.
С. 47-49 РЗ с 25-26 |
Порівняння і вирівнювання відрізків.
С. 50 РЗ с 27 |
Ламана. Ланки і вершини ламаної.
С. 51-52 РЗ с 28 |
|
|
Я досліджую світ |
Вистава. Актори як учасники гри у спілкуванні.Навіщо люди ходять до театру? Робота з театральною афішею. |
Які є театри? Ознайомлення з деякими видами театру. |
Ознаки етичної поведінки. Складання правил поведінки у театрі.
|
Спостереження за утворенням тіні від предметів. Презентація колективної діяльності із допомогою дорослих (театр тіней)
|
Ми творимо театр. Інсценізація вистави, підготовленої самостійно.
|
Тема 11 тижня: «Мода» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Несловесні засоби спілкування (міміка, жести, рухи тощо). Рукописна велика буква Р. Типи поєднань букви Р з іншими буквами.
|
|
Закріплення букви Пп, її звукового значення. Письмо речень. |
Українська мова
|
Робота з дитячою книжкою. Закріплення письма вивчених букв. |
Звуки \р\, \р'\. Позначення їх буквою Рр. Рукописна мала буква р. Типи поєднань букви р з іншими буквами. |
Закріплення букви Рр, її звукового значення. Письмо імен з буквою Р.
|
Звук \п\. Позначення його буквою Пп. Рукописна мала буква п. Письмо речення. |
Рукописна велика буква П. Паралельність елементів букви. |
Математика |
Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.
С. 53-54 РЗ с 28-29 |
Склад чисел 2, 3, 4, 5.
С. 55-57
РЗ с 29-30 |
Закріплення складу чисел 2-5.
С. 58-60 РЗ с 30-31 |
|
|
Я досліджую світ |
Моє зовнішнє та внутрішнє «Я». Мої вподобання. |
Що означає бути модним? Як змінюється мода?
|
Чи варто гнатися за модою? Показ моди майбутнього.
|
Хто створює модний одяг? Оздоблення виробів за власним задумом (бісером, тасьмою, стрічками тощо).
|
Чому здоровим бути модно? Вибір одягу та корисних для здоров’я продуктів.
|
Тема 12 тижня: «Вода» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
||
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань. Рукописна велика буква Т. Паралельність складників букви.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення «Як весело і безпечно провести час взимку» Закріплення букви Дд, її звукового значення.
|
||
Українська мова
|
Закріплення уміння читати слова з вивченими буквами. Закріплення письма вивчених букв. |
Звуки \т\, \т'\. Позначення їх буквою Тт. Рукописна мала буква т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. |
Закріплення букви Тт, уміння читати вивчені букви в реченнях і текстах.
|
Звуки \д\, \д'\. Позначення їх буквою Дд. Рукописна мала буква д. Письмо слів із буквою д. |
Рукописна велика буква Д. Типи поєднань букви Д з іншими буквами. |
||
Математика |
Закріплення складу чисел 2-5.
С. 60-61 РЗ с 31 |
Склад чисел 6, 7.
С. 62-64 РЗ с 32-33 |
Склад числа 8.
С. 65-67 РЗ с 33-34 |
|
|
||
Я досліджую світ |
Значення води у природі та житті людини. Де «живе» вода?
|
Властивості води. Чарівна лабораторія «Якою є вода?» Бесіда «Вода-непосида»
|
Вплив питної води на організм людини. Навіщо пити воду?
|
|
Як берегти воду? Сюжетно-рольова гра «Уявна подорож пустелею» |
Тема 13 тижня: «Зима» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Рукописна велика буква З. Поєднання букви З з іншими буквами. |
|
Робота з дитячою книжкою. Письмо слів і речень із вивченими буквами.
|
Українська мова
|
Роль ввічливих слів у спілкуванні. Письмо речень. |
Звуки \з\, \з'\, позначення їх буквою Зз. Рукописна мала буква з. Типи поєднань з іншими буквами. |
Закріплення букви Зз, її звукового значення. |
Повторення вивчених літер. Письмо речення зі знаком оклику. |
Закріплення вміння читати тексти з вивченими буквами.
|
Математика |
Склад числа 9.
С. 67-69 РЗ с 35 |
Склад числа 10.
С. 70-71 РЗ с 36 |
Закріплення складу чисел 6-10.
С.72-73 РЗ с 37-39 |
|
|
Я досліджую світ |
Які сюрпризи готує нам зима? Екскурсія «Ознаки зими у природі»
|
Що відбувається з рослинами взимку? Правила поведінки у громадських місцях (на ковзанці, у парку тощо) |
Як зимують тварини? Спостереження за сезонними змінами у природі. |
«Чи кожна пташина в вирій на зиму літає?» Використання у роботі пластиліну, глини чи соленого тіста для створення обємного виробу (годівничка для птахів)
|
Як цікаво проводити час взимку? Здорова поведінка та корисні звички для збереження здоров’я взимку. Зимові розваги на шкільному подвір’ї.
|
Тема 14 тижня: «Таємниці космосу» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Види інформації: текстова, графічна, звукова (без введення термінів). Рукописна велика буква Б. Письмо великої букви Б з рядковими а,у.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Фантазуємо. Складання розповіді «Моя подорож на казкову планету» Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. |
Українська мова
|
Звук \б\, позначення його буквою Бб.
|
Рукописна мала буква б. Письмо слів з малюнка. |
Закріплення букви Бб, її звукового значення.
|
Читання складів, слів, речень із буквою б. |
Порівняння елементів великої Б з елементами великих букв П, Т. Письмо сполучного елемента з основи букви. |
Математика |
Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.
С. 74-75 РЗ с 39-40 |
Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади. С. 76 РЗ с 40-41 |
Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка.
С. 77-78 РЗ с 41-41
|
|
|
Я досліджую світ |
Навіщо я пізнаю. Що можна побачити в космосі?
|
Поняття про форму Землі. Глобус. Чому Земля – особлива планета?
|
Як людина підкорює космос? |
Як я уявляю інші планети? Аплікація з паперу «Космос»
|
Що таке Сонце? Чи можливе на Землі життя без Сонця? |
Тема 15 тижня: «Подарунки» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Рукописна велика буква Й, буквосполучення Йо. |
|
Логічний наголос як засіб виділення ключових слів.
|
Українська мова
|
Звук \й\, позначення його буквою Йй. Рукописна мала буква й. Письмо речення. |
Ознайомлення з буквосполученням йо. Письмо буквосполучення йо. |
Закріплення букви Йй, її звукового значення.
|
Письмо слів з буквою Йй., йо.
|
Робота з дитячою книжкою. Закріплення букв, їх звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах та реченнях.
|
Математика |
Додавання і віднімання нуля.
С. 79-80 РЗ с 42-43 |
Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. С. 81-85 РЗ с 44 |
Поняття «пара». Парні й непарні числа.
С. 86-87 РЗ с 45-46 |
|
|
Я досліджую світ |
Зміни емоцій в різних ситуаціях та їх вплив на організм. Які бувають подарунки?
|
Чому люди дарують подарунки? Про що я мрію.
|
Як дарувати/ приймати подарунки?
|
Що я можу подарувати? Створення та оздоблення простих виробів із застосуванням технік декоративно-ужиткового мистецтва.
|
Які є традиційні українські сувеніри?
|
Тема 16 тижня: «Зимові свята» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами |
|
Списування речень з друкованого тексту. Підписування вітальних листівок.
|
Українська мова
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Закріплення вмінь писати вивчені букви. |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Списування слів з друкованого тексту.
|
Списування коротких речень з друкованого тексту.
|
Розвиток зв’язного мовлення «Моя родина святкує Різдво»
|
Підсумковий урок за семестр. |
Математика |
Лічба парами. С. 88-89
РЗ с 46-47 |
Додавання в межах 10.
С. 90 РЗ с 48
|
Віднімання в межах 10. Підсумковий урок за семестр.
С. 91 РЗ с 48-49 |
|
|
Я досліджую світ |
Чому свято є важливим? Створення індивідуального малюнка «Що викликає радість?» |
Зимові свята в Україні та у світі. Чим різняться щедрівки та колядки? Розучування колядок. |
Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці під час зимових свят. Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях.
|
Як підготуватися до свята? Створення аплікації «Карнавальний костюм»
|
Чому під час свята нам краще бути разом? Прикрашаємо класну кімнату до свята. |
Тема 17 тижня: «Світ захоплень» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Загальне уявлення про віртуальне спілкування, етику віртуального спілкування.
|
|
Звуковий аналіз слів. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
Українська мова
|
Закріплення вміння читати. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. С.3 |
Звук \г\, позначення його буквою Гг. Написання малої букви «г», складів і слів з нею. Списування друкованого речення. С 4-5 |
Велика буква Г. Написання великої букви Г. Читання та письмо слів з вивченими літерами. С.6 |
Робота з дитячою книжкою. Закріплення вміння читати тексти з вивченими буквами.
С 7
|
Звук \г\, позначення його буквою Ґґ. Написання малої букви ґ, складів і слів з нею. С. 8-9 |
Математика |
Поняття «задача». Зв'язок умови й запитання. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел. С 92-93 |
Складання і розвязання задач. Постановка запитання до задачі.
С 94-95 |
Скорочений запис умови задачі. Задача із зайвими даними.
С 95-96 |
|
Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел. |
Я досліджую світ |
Що мені подобається? Що я люблю? |
Чим захоплюються мої однокласники? |
Який світ захоплень моєї родини? |
Як знайти для себе нове захоплення? |
Чи завжди захоплення приносять нам користь? |
Тема 18 тижня: « Ми - мандрівники» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Види інформації. Перетворення інформації.
|
|
Закріплення вміння читати і писати слова з буквами Гг, Ґґ,ь.
|
Українська мова
|
Закріплення вміння читати. Написання великої букви Ґ, слів та речень із нею.
С. 9 |
Розвиток зв’язного мовлення. (Корисна їжа. Вітаміни) Читання тексту «На городі»
С 10-11 |
Буква ь, позначення нею на письмі мякості приголосних. Написання букви ь. Добір протилежних за значенням слів. С.12-13 |
Буквосполучення ьо. Читання та письмо слів і речень з вивченими буквами. С 14
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Читання слів з ь, ьо. С 15 |
Математика |
Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення й зменшення числа.
С 97-98 |
Творча робота над задачею. Розв’язування задач вивчених типів.
С 101-102 |
Задача на різницеве порівняння. Складання задач за схемами. |
|
Розв’язання задач вивчених типів.
С 102-103 |
Я досліджую світ |
Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати мандрівником? |
Як мандрувати безпечно? |
Мандрівка до Києва. |
Які пам’ятки культури рідного краю ти знаєш? |
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
Тема 19 тижня: « Ми - винахідники» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
Українська мова
|
Звук \х\, позначення його буквою Хх. Мала буква х. Написання малої букви х. Списування друкованого речення. С 16-17 |
Читання слів, речень і тексту з буквою Хх. Письмо великої букви Х. Відновлення деформованих слів.
С. 18 |
Читання тексту «Христинка» Закріплення письма рукописних букв.
С 19 |
Звук \ж\, позначення його буквою Жж. Читання слів і тексту з вивченими буквами. Написання малої букви ж. С 20-21 |
Читання тексту «Пізнавай хижих тварин». Велика буква Ж, написання великої букви Ж. С 23 |
Математика |
Взаємозвязок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.
С 107-109 |
Читання прикладів різними способами.
С 110-111 |
Числовий вираз та його значення. Числові вирази на дві дії.
С 111-112 |
|
Читання прикладів різними способами. Задачі.
С 110-111 |
Я досліджую світ |
Хто такий винахідник? Які риси характеру притаманні винахідникам? |
Як люди придумують винаходи? |
Природа – мудрий винахідник. |
Чи можна бути винахідником у наш час? |
Чи вже все на світі винайдено до нас? |
Тема 20 тижня: « Спорт » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення (бесіда по телефону з однокласником)
|
|
Малюнок як джерело інформації. Комікси. |
Українська мова
|
Звук \ш\, позначення його буквою Шш. Написання малої букви ш, складів, слів і речень з нею.
С 24-25 |
Читання речень з буквою Шш. Письмо великої букви Ш. Списування друкованого речення.
С 26-27 |
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Закріплення вмінь писати вивчені букви. |
Звук \ч\, позначення його буквою Чч. Написання малої букви ч, складів і слів з нею. Побудова речень.
С 28-29 |
Уявлення про близькі за значенням слова. Написання великої букви Ч. Письмо слів і речень.
С 30-31 |
Математика |
Порівняння числа та значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.
С 113-114 |
Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності.
С 118-120 |
Складання, запис і читання числових нерівностей.
С 121-122
|
|
Порівняння числа та значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.
С 117-118
|
Я досліджую світ |
Які є види спорту? Правила чесної гри. |
Якими видами спорту займалися мої рідні, друзі, знайомі? |
Чому варто займатися фізкультурою? |
Які риси характеру розвиває спорт? |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
Тема 21 тижня: « Книжка » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Назва книжки. Елементи книжки. Бібліотека. |
|
Закріплення знань про букву Яя. Списування друкованих речень.
|
Українська мова
|
Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами. Текст «Річка Черемош». Списування друкованих речень. С 32 |
Звук \ц\, позначення його буквою Цц. Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами.
С 33-34 |
Уявлення про однину і множину іменників (без вживання термінів). Письмо великої букви Ц. Записування відповіді на запитання. С 35 |
Буква Яя, позначення нею сполучень звуків \йа\. Написання малої букви я. Читання і письмо складів та слів з вивченою буквою.
С 36-37 |
Робота з дитячою книжкою. Читання віршів. Написання великої букви Я. Відновлення деформованих слів.
С 38-39. |
Математика |
Назви компонентів та результату дії додавання.. Переставний закон додавання.
С 122-124 |
Залежність суми від зміни одного доданка. |
Назви компонентів дії віднімання. |
|
Повторення вивченого. |
Я досліджую світ |
Чому варто читати книжки? |
Як книга з’являється на світ? |
Які бувають книги? |
Чому потрібно берегти книжку? |
Яка моя улюблена книжка? |
Тема 22 тижня: « Транспорт » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Норми спілкування з людьми різного віку. |
|
Розвиток зв’язного мовлення(пори року). Роль ввічливих слів у спілкуванні.
|
Українська мова
|
Буква Юю, позначення нею сполучення звуків \йу\. Письмо малої букви ю. Читання та письмо складів і слів з вивченою буквою.
С 40-41 |
Написання великої букви Ю. Письмо речень з вивченою буквою. Побудова речень.
С 42-43 |
Читання слів і текстів з вивченими буквами. Письмо під диктування.
С 44 |
Буква Єє, позначення нею сполучення звуків \йе\. Написання малої букви є. Письмо складів і слів з вивченою буквою.
С 45-46 |
Написання великої букви Є. Письмо слів і речень з буквою Єє.
С 47-48 |
Математика |
Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику. С 127-130
|
Закріплення вивченого. Розв’язування задач.
С 130-131
|
Геометрична фігура – круг. Предмети, круглі за формою.
С 132-133 |
|
Закріплення вивченого. |
Я досліджую світ |
Який буває транспорт? |
Транспорт моєї місцевості. |
Як бути гарним пасажиром? |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? |
Чи впливає транспорт на довкілля? |
Тема 23 тижня: « Світ професій» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
Робота з дитячою книжкою. (дописаний)
|
|
Інсценізація віршів. Жести, міміка, інтонації, пози, дії.
|
|
ВИХІДНИЙ |
Українська мова
|
Читання тексту «Буруля». Закріплення навичок письма вивчених букв.
С 49 |
Буква Її, її звукове значення. Письмо малої букви ї, складів і слів з нею.
С 50-51 |
Читання слів і речень з буквою Її. Написання великої букви Ї. Списування друкованих речень.
С 52 |
1. Робота над віршами про Україну. Декламування віршів. С 53 2. Читання тексту «Київ». Відновлення деформованого речення. (дописаний) С 54 |
|
Математика |
Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.
С 134-135
|
Многокутники. Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками.
С 136-138 |
Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.
С 140-143 |
|
|
Я досліджую світ |
Які бувають професії? |
Ким працюють мої батьки? |
1. Яка професія найважливіша?
2. Люди яких професій тобі допомагають? (дописаний)
|
Яка професія моєї мрії?
|
Тема 24 тижня: « Підкорюємо час » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Перетворення інформації. Комікс, ілюстрації, схема, таблиця.
|
|
Поезія Тараса Шевченка та Лесі Українки.
|
Українська мова
|
Читаю і розповідаю. Славетні письменники України: Тарас Шевченко та Леся Українка. Пояснювальний диктант.
С 55 |
Розвиток зв’язного мовлення (професії). Декламування віршів. |
Буква Щщ, її звукове значення. Письмо малої букви щ, складів, слів і речень з нею.
С 56-57 |
Читання речень з буквою Щщ. Написання великої букви Щ. Письмо слів з вивченими буквами.
С 58 |
Закріплення вміння читати. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
С 59 |
Математика |
Вимірювання довжини предметів іншими предметами та умовними одиницями.
С 144-148 |
Сантиметр як одиниця довжини.Вимірювання довжин відрізків. Порівняння довжин відрізків.
С 148-150 |
Розвязування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел.
С 150-151 |
|
Закріплення вивченого. |
Я досліджую світ |
Чим вимірюють час? |
Якими бувають годинники? |
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? |
Як керувати часом? |
Що таке календар? |
Тема 25 тижня: « Весняна мозаїка» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Малі фольклорні форми: заклички. |
|
Мовні вправи. Відновлення деформованих слів.
|
Українська мова
|
Звук \ф\, позначення його буквою Фф. Письмо малої букви ф.Побудова речень за малюнками.
С 60-61 |
Читання слів і тексту з вивченою буквою. Написання великої букви Ф.
С 62-64 |
Робота з дитячою книжкою. Читання тексту «Фунікулер у Києві». Письмо речень.
С 65 |
Звуки \дз\, \дз\, позначення їх буквосполученням дз. Написання слів з буквосполученням дз. С 66-67 |
Звук \дж\, позначення його буквосполуче-нням дж. Написання слів з буквосполуче-нням дж.
С 68-69 |
Математика |
Дециметр як одиниця довжини.Побудова відрізків і їх порівняння.
С 152-153
|
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач.
С 155-156 |
Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі числа.
С 156-159 |
|
Розвязування задач.
С 153-154 |
Я досліджую світ |
Чи завжди приходить весна за календарем? |
Як приходить весна? |
Які квіти розквітають першими? |
Чим заклопотані птахи навесні? |
Тварини навесні. Як треба поводитися серед природи навесні? |
Тема 26 тижня: « Великдень» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Малі фольклорні форми: ігровий фольклор. |
|
Закріплення вміння читати і писати слова з буквосполученнями дж, дз та з апострофом.
|
Українська мова
|
Читання тексту «Дзюдо». Бесіда про чемпіонів. Закріплення вміння писати слова з буквосполученнями дж, дз.
С 70-71 |
Розвиток зв’язного мовлення. (спорт) Списування з друкованого шрифту. |
Апостроф, його роль в українській мові. Вимова слів з апострофом. Написання слів з апострофом.
С 72-73 |
Закріплення вміння читати і писати слова з апострофом. Читання тексту «Як ми виграли комп’ютер»
С 74 |
Читання віршів. Удосконалення вміння писати вивчені букви.
С 75 |
Математика |
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел.
С 160-161
|
Усна і письмова нумерація чисел 11-20. Читання й запис чисел 11-20.
С 163-166 |
Утворення чисел 11-20. Додавання одноцифрових чисел до 10. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць в межах 20. |
|
Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел.
|
Я досліджую світ |
Чому Великдень – особливе свято? |
Про що розповідає писанка? |
Що кладемо у великодній кошик? |
Як святкують Великдень у світі? |
Які традиції Великодня у моїй родині? |
Тема 27 тижня: « Навіщо їсти? » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Мета читання. Робота з дитячою книжкою. |
|
Вибіркове читання.
|
Українська мова
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Читання тексту «Буква Яя». Побудова і записування речень.
С 76-79 |
Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Закріплення навичок письма рукописних букв алфавіту. |
Читаю і відгадую загадки. Складання загадок про тварину. Удосконалення вміння письма слів з буквою Ґґ
С 80 |
Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». Удосконалення вміння писати слова з буквосполученням дз,дж. С 81 |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Робота над виразним читанням.
С 82-83 |
Математика |
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні й непарні числа. Розрядна таблиця. С 166-168 |
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Задачі. Порівняння чисел у межах 20.
С 173-174 |
Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
|
Лічба в межах 20
С 168-170 |
Я досліджую світ |
Навіщо ми їмо? |
Яка їжа шкідлива для мого організму? |
Корисна їжа. Де живуть вітаміни? |
Які традиційні страви українців? |
Як поводитись за столом під час споживання їжі? |
Тема 28 тижня: « Світ рослин » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Структура тексту-розповіді. Складання і записування речень.
|
|
Мовні вправи. Спостереження за багатозначними словами.
|
Українська мова
|
Читаю лічилки. Робота над виразним читанням лічилок. Складання і записування речень.
С 84-85 |
Читання казки «Рукавичка» Підготовка до читання казки за ролями. Правопис слів з ь.
С 86-87 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова діалогу на основі казки «Рукавичка». С 87 |
Читаємо авторську казку. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав». Правопис слів з йо, ьо.
С 88-89 |
Виразне читання віршів про пори року. Утворення нових слів. Складання і записування речень.
С 90-91 |
Математика |
Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі.
С 179-180
|
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі. Творча робота над задачею.
С 181-182 |
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел. |
|
Додавання, віднімання і порівняння чисел в межах 20. |
Я досліджую світ |
Що потрібно рослинам для життя? |
Що спільного між усіма рослинами? |
Які рослини називають культурними? |
Як виростити нову рослину? |
Чому людина не може жити без рослин? |
Тема 29 тижня: « Світ тварин» |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Закріплення знань про звуковий аналіз слів з буквосполученнями Дж, Дз.
|
|
ВИХІДНИЙ |
Українська мова
|
Виразне читання віршів про місяці. Поділ слів для переносу з рядка в рядок.
С 91. |
Читаємо про дні тижня. Степан Жупанин «Хто молодець?» Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. С 92 |
Календар. Слухаю і розповідаю. Казка Зірки Мензатюк «Сім днів». Удосконалення і списування тексту.
С 93 |
Робота з дитячою книжкою. Закріплення навичок поділу слів для переносу з рядка в рядок.
|
|
Математика |
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Читання чисел за розрядними таблицями.
С 185-186
|
Віднімання розрядного числа. Розвязування задач.
С 187-188 |
Додавання і віднімання одноцифрового та двоцифрового числа. |
Розвязування задач
С 177-178 |
|
Я досліджую світ |
Які бувають тварини? |
Як живуть дикі та свійські тварини? |
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? |
Чому треба берегти тварин? |
Тема 30 тижня: « Веселка » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
Вихідний |
Вихідний |
Вихідний |
|
Опис настрою, почуттів, викликаних твором. Закріплення вміння писати слова з апострофом.
|
Українська мова
|
Читаємо про кольори у природі. Виразне читання вірша Є.Гуменко «Олівці». Розпізнавання слів, які відповідають на питання який?яка?яке? які? С 94 |
Робота над оповіданням «Розмова кольорів» за Миколою Стояном. Побудова і записування речень.
С 95 |
|||
Математика |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. (дописаний) |
Розвязування задач.
|
|||
Я досліджую світ |
Які є явища природи? Як з’являється веселка? |
Які кольори має веселка? Що спільного між словами «веселка» і «весело»?
|
Тема 31 тижня: « Моя родина » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Мета читання. Письмо речень, списування з друкованого тексту.
|
Вихідний |
Пошук у тексті необхідної інформації.
|
Українська мова
|
Читаю про родину. Опрацювання вірша Лесі Вознюк «Татко і матуся». Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? або що? Побудова і записування речень. С 96 |
Виразне читання віршів «Старший брат», «Старша сестричка». Знаходження близьких за значенням слів.
С 97 |
Закріплення вміння виразно читати вивчені тексти. Побудова і письмо речень за малюнками. |
Розвиток зв’язного мовлення. (Родина) Добір протилежних за значенням слів. |
|
Математика |
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра.Співвідношення: метр-дециметр, метр-сантиметр. Порівняння іменованих чисел.
С 193-194
|
Час. Одиниця часу - година. Визначення часу за годинником. Позначення часу на годиннику.
С 195-196 |
Поняття «минула 1 година». Розвязування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події.
С 197-199 |
Віднімання двоцифрових чисел.
|
|
Я досліджую світ |
Хто є в моїй родині? |
У чому сила родини? |
Моє родинне дерево. |
Які я маю обов’язки у своїй родині? |
Тема 32 тижня: « Ми – українці. Ми – європейці. » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Прислів’я і приказки. Списування з друкованого тексту.
|
|
Вибіркове читання. Вправляння у читанні числових виразів. |
Українська мова
|
Читаємо оповідання про дітей. Робота над виразним читанням і розумінням тексту «Несправжня вулиця» за Оксаною Кротюк. Удосконалення навичок списування. С 98-99 |
Читаю про дружбу і друзів. Робота над виразним читанням за ролями тексту «Бігла білка» за Людмилою Савчук. Списування і робота над прислів’ями. С 100-101 |
Робота з дитячою книжкою. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Записування речень з поданими словами. |
Читаю про дитячі ігри. Робота над усвідомленим читанням тексту «М’ячик-пустунець» Лідії Дяченко. Вживання та письмо великої букви в словах. С 102-103 |
Виразне читання лічилки Емілії Саталкіної «Лічилочка». Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?
С 103
|
Математика |
Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Прилади для зважування.
С 204-207 |
Кілограм. Зважування предметів. Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів.
С 207 - 209 |
Місткість. Літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у літрах.
С 216-217 |
|
Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.
С 200-201 |
Я досліджую світ |
Українці – хто ми? |
Мандрівка Україною. |
Що закодовано в українській вишиванці?
|
Коли відзначається День Європи? |
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? |
Тема 33 тижня: « Літня мозаїка » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Опис настрою, почуттів, викликаних твором. |
|
Побудова опису тварини за малюнком.
|
Українська мова
|
Читаю про користь спорту. Виразне читання вірша Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо». Розвиток уявлення про службові слова, письмо речень з ними. С 104 |
Опрацювання тексту Оксани Кротюк «Найдужчий». Складання і записування речень за малюнком.
С 105 |
Читаємо про домашніх тварин. Робота над виразним читанням тексту «Передумала» за Оксаною Кротюк. Читання і записування речень зі знаком питання та знаком оклику. С 106-107 |
Виразне читання тексту «Гарно всім» за Наталею Марченко. Відгадування предметів за їх описом.
С 107 |
Розвиток зв’язного мовлення (Домашні улюбленці) |
Математика |
Вимірювання місткості ємності за допомогою літрової мірки. Розвязування задач на місткість.
С 218-219 |
Вартість. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Узагальнення вивченого.
С 220-222
|
Задачі про вартість. Формування поняття решти. Знаходження невідомого зменшуваного та відємника в задачах про вартість. |
|
Закріплення вмінь розвязувати задачі з одиницями маси.
С 210-215 |
Я досліджую світ |
За що я люблю літо? |
Як упізнати літо? |
Зміни в природі. Як живуть рослини влітку? |
Як живуть тварини влітку? |
Як провести літні канікули безпечно? |
Тема 34 тижня: « Плануємо екскурсію » |
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|
|
Види інформації. Перетворення інформації.
|
|
Узагальнення вивченого.
|
Українська мова
|
Читаю про чарівні слова нашої мови. Виразне читання вірша Анатолія Костецького «Буде день веселий». Побудова, правильне інтонування і записування речень. С 108
|
Бесіда про майбутні літні канікули. Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Канікули». Побудова і записування речень.
С 109 |
Складання розповіді на задану тему. Письмо під диктування рукописного алфавіту. |
Робота з дитячою книжкою. Виконання творчих письмових завдань. |
Підсумковий урок . |
Математика |
Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм. |
Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання. |
Повторення вивченого. Підсумковий урок. |
|
|
Я досліджую світ |
Підсумовуємо вивчене |