Дата |
Загально розвиваюче заняття в приміщенні |
Загально розвиваюче заняття на свіжому повітрі |
Примітки |
«Що я ціную в людях?» |
|||
|
Бесіда міркування: «Які бувають цінності?» Дидактична гра «Що зайве?», «Назви вічнозелені рослини». |
Інструктаж «Правила та ТБ під час прогулянки. Прогулянка на свіжому повітрі: «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». |
|
|
Виховна година: «Мій друг — дорожній рух». Гра-квест: «Збери сніжинку». |
Прогулянка – спостереження: «Зимовий вернісаж»
|
|
|
Анкетування: Правила культурної поведінки учнів: на перерві та на вулиці. Бесіда «Правила особистої гігієни». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Барви заметілі». Спортивні розваги: «Сильні, спритні та веселі». |
|
|
Діалог – гра: «Які духовні та матеріальні цінності важливі для родини?» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Сплять засніжені дерева. |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Як сон впливає на здоров’я та самопочуття людини?»
|
Прогулянка – спостереження: «Наші менші брати взимку». Рухливі ігри: «Вгадай хто кричить», «Третій зайвий». |
|
«Яку цінність можу створити я?» |
|||
|
Бесіда – роздум: «Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?»
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Рухливі ігри на свіжому повітрі: «Кіт та миші», «Третій зайвий». |
|
|
Виховна година: «Чому ми дбайливо охороняємо пам’ятки?»
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі: «Як змінюється життя рослин і тварин взимку?» Комплекс загально – розвивальних вправ. |
|
|
Дискусія: «Що ти можеш зробити для охорони природи?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі: «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. |
|
|
Година спілкування: «Червона книга України. Рослинний та тваринний світ»
|
Прогулянка – спостереження: «Кришталевий дзвін зими». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
|
|
Виготовлення поробки з кольорового паперу: «Рослини Червоної книги України». Презентація поробок. |
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
|
«Природні цінності» |
|||
|
Рольова гра : «Чи варто ділитися» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Срібні дерева». Рухливі ігри: «Вартові та розбійники». |
|
|
Дидактична гра: «Упізнай тварину» |
Прогулянка – спостереження: «Сніжинки-балеринки». Змагання: «Веселі старти». |
|
|
Виховна година: «Риси характеру. У чому неповторність кожної людини?»
|
Прогулянка: «Спостереження за живою природою». Гра: «Світлофор – наш друг». |
|
|
Бесіда: «Чи вмієш ти дружити?» Гра: «Скажи комплімент».
|
Прогулянка: «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Третій зайвий» |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Природа довкола нас». Малювання картин: «Зміни у природі». |
Прогулянка: «Зимове сонечко». Виконання різних вправ.
|
|
«Бажання та мрії» |
|||
|
Гра-мандрівка: «У країні Загадок» Малювання відгадок. |
Рухливі ігри: «М’яч і гравець», «Третій зайвий», «Совонька». |
|
|
Виховна година: «Світ сповнений дивовижних речей і нерозгаданих таємниць» |
Прогулянка-фантазія: «Карнавал зимових сніжинок». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. |
|
|
Бесіда – міркування: «Чи всі мрії можуть здійснитися?». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Милування деревами». |
|
|
Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Групова пантоміма-загадка «Тварини лісу» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Зимові пригоди». |
|
|
Виготовлення поробки із ватних дисків: «Сніговик». Виставка робіт.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
|
«Бажання та потреби» |
|||
|
Виховна година: «Дбай про своє здоров’я». |
Гра-прогулянка: «Подорож до Країни Дорожніх знаків». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Дискусія: «Чому час хитрющий?» Складання розпорядку свого вихідного дня. Презентація однокласникам. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді.
|
|
|
Заняття-тренінг: «Пізнаємо себе і світ».
|
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереження за погодою». Рухливі ігри: «Поверни вправо», «Зверни вліво». |
|
|
Дидактична гра: «Який одяг обереш для прогулянки?» |
Прогулянка на свіжому повітрі:«Звуки природи». Ігри за вибором дітей. |
|
|
Перегляд повчального мультфільму: «Балакуче курча» |
Прогулянка –спостереження: «Наші друзі – птахи». Спостереження за зимовими прикметами у природі та погоді. |
|
«Спільні мрії та бажання» |
|||
|
Анкетування: «Правила поведінки за столом»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. |
|
|
Дидактична гра: «У світі чарівних речей» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
|
|
Дидактична гра: «Ланцюжок» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Зимові краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Бесіда – міркування: «Що потрібно, щоб здійснювати бажання?» |
Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі: «Плутаний зайчик» |
|
|
Година малювання: «Намалюй свою мрію» |
Прогулянка: «Краєвиди зими» Комплекс ЗРВ. |
|
«Досліджую свої можливості» |
|||
|
Гра від Золотої рибки: «Карта своїх бажань». |
Прогулянка-гра на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. |
|
|
Дидактична гра: «Правила поведінки у громадських місцях». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Виховна година: «Обіцяю та виконую»
|
Прогулянка-спостереження: «Зимові явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. |
|
|
Бесіда - міркування: «Як твоя обіцянка може вплинути на настрій іншої людини?» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Білосніжні візерунки Зимоньки-зими». |
|
|
Перегляд мультику «Мудрі казки Невиконані обіцянки». Обговорення |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Передбачення погоди за народними прикметами». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
«Винаходи та відкриття» |
|||
|
Виховна година: «Моя мова калинова». |
Гра-подорож на свіжому повітрі: «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор: «Конячки», «Встигни на своє місце». |
|
|
Інтелектуальна гра: «Розумники та розумниці».
|
Прогулянка на свіжому повітрі: «Ой весна, весна днем красна». Комплекс ЗРВ. |
|
|
Бесіда – роздум: «Як втілювати ідеї в життя?» |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Коплекс ЗРВ. |
|
|
Бесіда: «Чому важливо уявляти себе на місці інших» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. |
|
|
Виготовлення аплікації: «Букет для мами» Виставка робіт |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами навесні. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
«Виявляю мої вподобання.» |
|||
|
Перегляд відео – ролика: «Хто вони – винахідники?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
Бесіда – міркування: «Як винаходи змінюють життя людей?» |
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Весна відмикає дерева і квіти». Рухливі ігри «Кривенька качечка», «Мисливці і качки». |
|
|
Дидактична гра: «Переваги та недоліки винаходів».
|
Милування природою «Спостереження за птахами». Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. Спортивна година «Веселі та спритні». |
|
|
Бесіда «Як відкриття можуть допомогти у навчанні?». |
Прогулянка на свіжому повітрі. «Які зміни відбулися у живій та неживій природі». Ігри за вибором дітей. |
|
|
Перегляд мультику: «Геніальний конструктор» |
Прогулянка-розвага. Ігри за вибором дітей. |
|
«Як втілювати ідеї в життя?» |
|||
|
Дидактична гра: «Знайди зайве слово»
|
Прогулянка на свіжому повітрі: «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри: «Курчата», «Струмочок». |
|
|
Розвивальне заняття: «Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. |
|
|
Інтелектуальна гра: «Найрозумніший». |
Цільова прогулянка: «Сезонні зміни у довкіллі». |
|
|
Анкутування: «Поговоримо про шкідливі звички». |
Рухливі ігри: «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві». |
|
|
Створення аплікації «Зоряне небо». Презентація робіт.
|
Прогулянка-фантазія «Весна та моє здоров’я». Рухливі ігри за вибором учнів. |
|
«Я росту» |
|||
|
Віртуальна мандрівка : «Подорож Україною».
|
Прогулянка-спостереження за природними та погодними змінами весною. |
|
|
Бесіда – роздум: «Як приймати гостей?» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Цікаві таємниці, природи». Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. |
|
|
Бесіда-дискусія: «Як мандрують птахи?» Малювання та виставка робіт «Весняні пригоди». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Розмова птахів». Весняні розваги: гра у кеглі. |
|
|
Дидактична гра: «Яке число я задумала?» |
Спортивна година. Естафети з кеглями та скакалкою. |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Подорож Веселки»
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Птахи прилетіли, на крилах весну принесли». Рухливі ігри: «Збий шапку», «Третій зайвий». |
|
«Я навчаюсь» |
|||
|
Бесіда – міркування: «Як можна подорожувати, не виходячи з дому?» |
Ігри-забави: «Світлофор – наш добрий друг». |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Віртуальна подорож музеями України». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Гостинці для пернатих». Рухливі ігри: «Влучний стрілок», «Третій зайвий». |
|
|
Анкутування: «Як знайти для себе захоплення?». |
Прогулянка-спостереження за небом навесні: «Весна та моє здоров’я». Веселі розваги на свіжому повітрі. |
|
|
Гра – пантоміма: «Чи можна зрозуміти інших без слів? |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за природою навесні. Рухливі ігри на свіжому подвір’ї. |
|
|
Малювання пластиліном: «Весняні картинки». Виставка робіт |
Рухливі ігри: «День і ніч», «Мисливці і качки». |
|
«Я розвиваюсь» |
|||
|
Дидактична гра: «Злови слово» |
Прогулянка: «Корисні справи навесні». Квест «Мандруємо до столиці України». Веселі естафети. |
|
|
Виховна година: «Як планувати свій час?» |
Милування природою: «Що знаходиться навколо?» Спортивна година: естафети. |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Віртуальна подорож Україною». |
Прогулянка на свіжому повітрі. |
|
|
Година спілкування: «Поведінка у громадських місцях».
|
Прогулянка: «Таємниці природи». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
|
|
Дидактична гра «Назви зайве». Малювання весняного пейзажу. Презентація власної творчості. |
Прогулянка-спостереження за явищами природи. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
«Минуле і майбутнє» |
|||
|
Виховна година: «У планети є легені – це дерева всі земні».
|
Прогулянка-спостереження з елементами радості. Веселі естафети. |
|
|
Бесіда: «Як рухова активність впливає на здоров’я?» |
Прогулянка-гра: «Світлофор – наш добрий друг». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Дискусія: «Телебачення: друг чи ворог дитині? |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Якого кольору весна». Спортивні змагання у спритності (кеглі, скакалки). |
|
|
Анкетування: «Профілактика інфекційних захворювань». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Вернісаж весняних барв». Рухливі ігри та забави. |
|
|
Перегляд відео – ролика: «Мистецтво виготовлення писанок в Україні». Виготовлення писанок |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. |
|
«Все пов’язане з усім» |
|||
|
Бесіда – міркування: «Що означає бути здоровим?» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Милування деревами». |
|
|
Групова пантоміма-загадка: «Тварини лісу»
|
Прогулянка на свіжому повітрі: «Травень ліс прибирає, літо в гості запрошує». |
|
|
Перегляд відеоролика «Безпека у лісі». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Природа та здоров’я».. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
|
«Збережімо ми природу — України гарну вроду» |
|||
|
Моделювання ситуацій: «Добре-Погано».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. |
|
|
Дискусія: «Чому добрі вчинки важливі?» |
Рухливі ігри : «Поверни вправо», «Зверни вліво». |
|
|
Заняття-тренінг «Пізнаємо себе і світ». Гра «Скажи комплімент». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Світ навколо нас». Ігри за вибором дітей. |
|
|
Виготовлення та виставка поробок «Совенятко» (насіння гарбуза). Виставка робот |
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи- чарівниці». |
|
«Людина — частина природи» |
|||
|
Дискусія: «Врятуємо Землю від сміття»
|
Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. |
|
|
Дидактична гра: «Сортування сміття» |
Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
|
|
Виховна година: «Чому важливо піклуватися про своє здоров’я». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Весняні краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Година спілкування: «Здоров’я і вітаміни» (карта вітамінів). |
Екологічна прогулянка-милування природою. Веселі розваги на свіжому повітрі: «Плутаний зайчик» |
|
|
Перегляд мультику: «Планета Земля». Обговорення |
Прогулянка «Краєвиди весни» Комплекс ЗРВ. |
|
«Зміни в природі навесні» |
|||
|
Бесіда: «Веселимося, граємося, літечко вітаємо».
|
Спостереження за природними змінами навесні. Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий» |
|
|
Розігрування ситуацій: «Правила поведінки у громадських місцях». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
Моделювання ситуації : «Літні канікули». Відтворення за малюнками розповіді про те, які плани на літо. |
Рухливі ігри : «Поверни вправо», «Зверни вліво». |
|
|
Година спілкування: «Плани на літо». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором учнів. |
|
|
Бесіда з ТБ: «Безпека життєдіяльності вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях під час літніх канікул». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Передбачення погоди за народними прикметами». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|