Календарно – тематичне планування військово – патріотичного гуртка Сокіл « Джура»

Про матеріал
Мета: Головною метою є: формування та розвиток повноцінної особистості, гармонійної людини, патріота Батьківщини. Патріотичне виховання учнів на державотворчих героїчних традиціях українського козацтва. Основні цілі і завдання: Навчальна програма гуртка побудована на основі інтеграції знань, вмінь і навичок, необхідних майбутньому захиснику Вітчизни. Робота спрямована на популяризацію здорового способу життя, зміцнення здоров'я дітей, виховання у підростаючого покоління почуття патріотизму, виконання кодексу «лицарської честі» на засадах елементів козацької педагогіки. Програма гуртка направлена на використання елементів козацької педагогіки, використання досвіду наших предків по вихованню підростаючого покоління, виконання законів кодексу «лицарської честі», який передбачає: - любов до батьків, рідної мові, вірність у коханні, дружбі, побратимстві, віддане ставлення до Батьківщини-України; - готовність захищати слабших, молодших; - шляхетне ставлення до дівчини, Матері, Жінки, Бабусі; - непохитна відданість ідеям, принципам народної моралі, духовності; - відстоювання повної свободи і незалежності особистості, народу, держави; - турбота про розвиток національних традицій, звичаїв і обрядів, бережливе ставлення до рідної природи, землі; - цілеспрямований розвиток власних фізичних і духовних сил, волі, можливостей свого організму; - уміння скрізь і всюди чинити шляхетно, виявляти інші чесноти; - не шкодити своїми діями іншим.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Затверджую:

Директор ЗЗСО  I-III ступенів

№3 м. Чернігова      

Яковчук О.М.________

«     » вересня 2019 року

 

 

Перевірила:

Заступник директора  ЗЗСО  I-III ступенів

№3 м. Чернігова      

Заліська Н.В.________

 «     » вересня 2019 року

 

 

 

 

Календарно -  тематичне планування

роботи гуртка Сокіл «Джура»

на 2019 – 2020 навчальний рік

ЗЗСО І-ІІІ ст. №3 м. Чернігова

 

 

Вчитель фізичної культури:   Шаповаленко В.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мета:

Головною метою є: формування та розвиток повноцінної особистості, гармонійної людини, патріота Батьківщини.

Патріотичне виховання учнів на державотворчих героїчних традиціях українського козацтва.

   

Основні цілі і завдання:

  Навчальна програма гуртка побудована на основі інтеграції знань, вмінь і навичок, необхідних майбутньому захиснику Вітчизни. Робота спрямована на популяризацію здорового способу життя, зміцнення здоров'я дітей, виховання у підростаючого покоління почуття патріотизму, виконання кодексу «лицарської честі» на засадах елементів козацької педагогіки.

 

     Програма гуртка направлена на використання елементів козацької педагогіки, використання досвіду наших предків по вихованню підростаючого покоління, виконання законів кодексу «лицарської честі», який передбачає:

- любов до батьків, рідної мові, вірність у коханні, дружбі, побратимстві, віддане ставлення до Батьківщини-України;

 - готовність захищати слабших, молодших; - шляхетне ставлення до дівчини, Матері, Жінки, Бабусі;

- непохитна відданість ідеям, принципам народної моралі, духовності;

 - відстоювання повної свободи і незалежності особистості, народу, держави;

- турбота про розвиток національних традицій, звичаїв і обрядів, бережливе ставлення до рідної природи, землі;

 - цілеспрямований розвиток власних фізичних і духовних сил, волі, можливостей свого організму;

 - уміння скрізь і всюди чинити шляхетно, виявляти інші чесноти;

- не шкодити своїми діями іншим.

Література:

Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією із захисту Вітчизни науково-методичної Ради з питань освіти

Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, протокол № 3 від 01.06.2012 р. (Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти

від 14.06.2012 № 14.1/12–Г–119)

Автор Бондарчук О.С.

Рецензенти:

Руденко Ю.Д. – професор Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук.

Івашковський В. В. – завідувач лабораторії фізичного розвитку Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, доктор філософії.

Припута І.П. – методист Координаційного центру фізичної культури та спорту Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації.

 


Календарно – тематичне планування

 військово – патріотичного гуртка Сокіл « Джура»

І СЕМЕСТР

№ п/п

Зміст заняття

Кільк. годин

Дата заняття

1.

Вступне заняття. Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. Формування рою, учнівське самоврядування – розділ обов’язків, вибори ройового.

 

 

2.

«Мій рідний край» Вивчення історії рідного краю – виникнення, перекази сторожил, міфи та легенди. Етнографічні особливості, видатні особистості.

 

 

3.

Вивчення історії запоріжського козацтва: побут, місця проживання. Духовні цінності козаків, зброя. Сучасні твори та літописи.

Історико–краєзнавчі джерела про рідний край. Речові джерела. Образотворчі джерела. Фотографії, листівки. «Козацькі прізвища та роди нашого краю». Гетьманські столиці.

 

 

4.

«Козацькими стежками» Туристсько – краєзнавча робота. Орієнтування по карті (Ялівщина), користування компасом, небесними світилами, азимут, орієнтування у лісі.

 

 

5.

Святкування Покрови Пресвятої Богородиці. 14 жовтня – День українського козацтва.

Військово – патріотичне свято «Нумо, хлопці». Зустріч з учасниками АТО.

 

 

6.

Туристична робота: опанування карти, в’язання вузлів, види багать, бівак.      Смуга перешкод з туризму.

 

 

7.

Загальна фізична підготовка ЗФП: вправи на силу плечового поясу, вправи з гирями, перетягування линви (техніка). Спортивні ігри за вибором.

 

 

8.

Створення місцевих козацьких осередків та співпраця з ними гуртківців. Практичне заняття. Проведення екскурсій козацькими місцями (район чи область).

 

 

9.

Стрілкова підготовка: техніка безпеки при стрільбі, правила стрільби. Техніка стрільби: приціл, положення тіла.

 

 

10.

Вивчення життєписів славних козацьких гетьманів. Козацькі чайки, їх оснащення, особливості; морські походи запорожців. Сучасні літературні твори про морські козацькі походи.   

 

 

11.

Участь у шкільних патріотичних заходах.

Непохитна вірність ідеям, принципам народної моралі і духовності. Родина і Україна – найвищі святині для козака. Ініціативність, кмітливість, уміння долати життєві труднощі.

 

 

12.

Стройова підготовка: стройові вправи, перешикування, стройовий крок, стройова пісня (маршова). «Впоряд»

 

 

13.

Козацька Рада (Козацьке коло). Співпраця з територіальним громадським об’єднання козацько–лицарського духу: навчальний заклад, влада, громадськість, батьківський комітет. План спільних дій.

 

 

14.

Практичне заняття з медицини: види кровотеч їх зупинка, пов’язки,  переломи-накладання шин, транспортування потерпілого. Контузія – ознаки, ваші дії .

 

 

13.

Вогнева підготовка. Техніка стрільби. Загальна будова пневматичної гвинтівки, її характеристика та принцип дії. Заходи безпеки під час стрільби.

 

 

16.

Медицина-теоретичні знання: кровотечі, рани, пов’язки, переломи, штучне дихання.

Практичне заняття: накладання пов’язок, джгута, шини.   

 

 

17.

 

Підсумкове заняття за I семестр. Тестування, вікторини з історії, медицини, туризму, географії, збройних сил України.

 

 


ІІ СЕМЕСТР

18.

Військово–стрілецька та вогнева підготовка. Основи стрільби з пневматичної гвинтівки. Помилки при стрільбі з гвинтівки та їх усунення. Вибір точки прицілювання. Відпрацювання елементів прицілювання.

 

 

19.

«Добре діло» - збір матеріалу, опис доброго діла: «Людина починається з добра».

 

 

20.

Спортивна та загальна фізична підготовка.

Спортивні ігри за вибором.

 

 

21.

Суть орієнтування на місцевості. Визначення сторін горизонту за компасом, небесними світилами та місцевими предметами. Повідомлення про своє місцезнаходження (козацький вістовий).

 

 

22.

Теоретичні знання: Збройні Сили України на сучасному етапі. Державна та військова символіка.

 

 

23.

Практичне заняття. Визначення сторін горизонту за компасом, небесними світилами та місцевими предметами. Повідомлення про своє місцезнаходження. Магнітний азимут і його визначення.  Визначення азимуту на місцевий предмет і напрямку руху за магнітним азимутом.

 

 

24.

Історичні та культурні пам’ятки. Обряди та звичаї українського народу. Духовні цінності запоріжських козаків. Розвиток національних традицій, звичаїв, обрядів, примноження її багатства.  Історична вікторина.

 

 

25.

Спортивна та загальна фізична підготовка. Спортивні ігри за вибором.

 

 

26.

Загальна фізична підготовка (ЗФП). Підтягування, вправи з гирею, перетягування линви. Спортивні ігри.

 

 

27.

Стрибки у довжину, висоту, у «кроці» через перешкоду. Метання м’яча, гранати з розбігу; вправи для розвитку та зміцнення ліктьового, плечового суглобів.

 

 

28.

Організовуючі вправи: фігурне марширування з різними перешикуваннями і поворотами без зупинок. Акробатичні вправи (з розучуванням елементів бойових мистецтв), опорні стрибки. Подолання перешкоди по колоді.

 

 

29.

Практичне заняття. Розучування вправ; закріплення техніки метання м’яча, гранати з розбігу; подолання перешкоди по колоді із самонаведенням.

 

 

30.

Участь у спортивних змаганнях з орієнтування. Смуга перешкод з туризму.

 

 

31.

Долікарська допомога: опіки їх класифікація, перша допомога, відмороження.

Ураження блискавкою, струмом – ваші дії. Штучне дихання та прямий масаж серця.

 

 

 

32.

«Козацька ватра» – мистецьке представлення свого краю. Презентація команди «Богданові внуки».

 

 

33.

Практичне заняття.  Участь у концертах, фестивалях, виставах. Презентація «Доброго діла». Конкурс «Ватра».

 

 

34.

Підготовка до змагань: практичні та теоретичні знання, підбір спортивної та військової форми, різне.

 

 

35.

Загальновійськова підготовка: порядок звернення, рух стройовим ї похідним кроком, військове привітання, стройова підготовка.

 

 

36.

Тактична підготовка. Основи цивільного захисту: землетрус, пожежа – ваші дії. Вікторина.

 

 

37.

Підсумкове заняття. Підведення підсумків. Аналіз роботи, та змагань.

 

 

38.

Резервне заняття

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Света
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
16428
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку