Календарне планування
Всесвітня історія 7 клас
Всесвітня історія: підруч. для 7-го кл. закл. загал. серед. освіти. /О.В. Гісем, О.О. Мартинюк. – Харків: Вид-во «Ранок», 2020
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Історія України. Всесвітня історія 6-11 класи»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Назва теми |
К-ть годин |
Дата |
Примітка |
||||
|
|
Вступ |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
Середньовіччя як період розвитку людства |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1. Перші середньовічні держави |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
Утворення «варварських королівств». Франкська держава |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Візантійська імперія доби Юстиніана |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Арабські завоювання та халіфати |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Практична робота. Напрямки завойовницьких походів арабів, утворення халіфату (робота з контурною картою) |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Перші середньовічні держави» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2.Середньовічний світ Західної Європи |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Людина та природа в Середньовіччі |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
Феодалізм. Три стани середньовічного суспільства |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Організація християнської церкви в Середньовіччі |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Європейське суспільство і держави в Х - ХVст |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Скандинавія в Середньовіччі. Походи вікінгів та їхні завоювання. |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
«Хрестові походи»
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Реконкіста. Династична унія Ізабелль I і Фернандо II та утворення Королівства Іспанія
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Практична робота. Станово-представницька монархія в країнах Західної Європи: спільні риси та особливості |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Європейське суспільство і держави в Х-ХV ст.» |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
Тема 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
|
|
|
|
|
17 |
|
Католицька церква в ХІ-ХV ст. |
|
|
|
|
|
18 |
|
Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення |
|
|
|
|
|
19 |
|
Практична робота. Книга і культура читання в Середньовіччі |
|
|
|
|
|
20 |
|
Раннє Відродження. Гуманізм |
|
|
|
|
|
21 |
|
Практична робота. Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи |
|
|
|
|
|
22 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст |
|
|
|
|
|
23 |
|
Чернечі лицарські ордени (Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) та християнізація Східної Європи |
|
|
|
|
|
24 |
|
Велике князівство Литовське за правління Ольгерда (Дмитра) Гедиміновича |
|
|
|
|
|
25 |
|
Польське королівство за Казимира ІІІ |
|
|
|
|
|
26 |
|
Угорське королівство за Іштвана І |
|
|
|
|
|
27 |
|
Гуситські війни в Чехії |
|
|
|
|
|
28 |
|
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ |
|
|
|
|
|
29 |
|
Культура Османської імперії |
|
|
|
|
|
30 |
|
Практична робота. Напрямки завойовницьких походів турків-османів (робота з контурною картою) |
|
|
|
|
|
31 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Середньовічний Схід |
|
|
|
|
|
32 |
|
Держава і суспільство в середньовічному Китаї |
|
|
|
|
|
33 |
|
Японія |
|
|
|
|
|
34 |
|
Досягнення індійської культури |
|
|
|
|
|
35 |
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Середньовічний Схід» |
|
|
|
|
|