8 клас
Всесвітня історія(35 годин, 1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
8-А |
8-Б |
8-В |
8-Г |
Повторення. Вступ |
|
|
|||
|
Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу |
|
|
|
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|
|
|||
|
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV–XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. |
|
|
|
|
|
Конкіста - Завоювання Нового Світу |
|
|
|
|
|
Матеріальний світ і суспільство |
|
|
|
|
|
Повсякденне життя Західної Європи |
|
|
|
|
|
Пр.зан.1 «Цивілізації доколумбової Америки» |
|
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу. |
|
|
|
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|
|
|||
|
Гуманізм. Високе Відродження |
|
|
|
|
|
Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки |
|
|
|
|
|
Католицька церква напередодні Реформації. Народження протестантизму. Поширення Реформації |
|
|
|
|
|
Контрреформація в Європі. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р. |
|
|
|
|
|
Культура бароко. Народження нової європейської науки. |
|
|
|
|
|
Пр.зан.2 Вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження (Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Ніколо Макіавеллі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо да Вінчі, Рафаеля, Мікеланд |
|
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
|
|
|
|
Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|
|
|||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції. Абсолютизм за Луї XIV. |
|
|
|
|
|
Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. |
|
|
|
|
|
Королівська реформація в Англії. «Криваве законодавство». Англійська революція. Утвердження парламентаризму. «Білль про права». |
|
|
|
|
|
Річ Посполита: «шляхетська демократія». |
|
|
|
|
|
Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин. |
|
|
|
|
|
Пр.зан.3 Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|
|
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
|
|
|||
|
Експансія Османської імперії. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів. Кримське ханство. |
|
|
|
|
|
Внутрішня і зовнішня політика. Московське царство. Правління династії Романових. Внутрішня та зовнішня політика Петра І. |
|
|
|
|
|
Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIІ ст.). |
|
|
|
|
|
Пр.зан.4 Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
|
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
|
|
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
|
|
|||
|
Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Освічений абсолютизм. |
|
|
|
|
|
Володіння австрійських Габсбургів. Королівство Пруссія. |
|
|
|
|
|
Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії. |
|
|
|
|
|
Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення Сполучених Штатів Америки (США). Конституція США. |
|
|
|
|
|
Пр.зан.5 «Проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено» |
|
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
|
|
|||
|
Індія. Держава Великих Моголів. Перське царство Сефевидів. Культура Індії та Персії. |
|
|
|
|
|
Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії. |
|
|
|
|
|
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
|
|
|