Календарно-тематичне планування всесвітня історія 8 клас НУШ (ПІЛОТ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії для 8 класу НУШ (Пілот). За модельною навчальною програмою: «Всесвітня історія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Щупак І. Я., Посунько А. С., Бакка Т. В., Бурлака О. В., Власова Н. С., Желіба О. В., Махонін О. О., Мелещенко Т. В., Павловська-Кравчук В. А., Піскарьова І. О., Худобець О. А.)
Перегляд файлу

Розроблено відповідно до

модельної навчальної програми

«Всесвітня історія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти 

наказ Міністерства освіти і науки України від 16 серпня 2023 року № 1001

 

                                                    Всесвітня історія. 8 клас. 35 год.

 

ТЕМА

8-А

Д.З

Вступ до курсу

1.

Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби).

 

 

Розділ I. Економіка і суспільство раннього Модерного (Нового) часу

2.

Великі географічні відкриття, їх причини, передумови, наслідки.

 

 

3.

Створення колоніальних імперій. Цивілізації доколумбової Америки

 

 

4.

Зародження капіталістичних відносин. Мануфактурне виробництво.

 

 

5.

Повсякденне життя європейців раннього Нового часу.

 

 

6.

Суспільні конфлікти раннього Нового часу.

 

 

7.

Проєктна робота: Групова презентація на тему “Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, інки, мая)”

 

 

8.

Узагальнення і підсумкове оцінювання

 

 

Розділ II. Високе відродження. Реформація в Західній Європі

9.

 Епоха Відродження.

 

 

10.

Високе Відродження

 

 

11.

Реформація у християнській церкві.

 

 

12.

Контрреформація.

 

 

13.

Релігійні війни.

 

 

14.

Дослідницька робота: складання порівняльної таблиці “Спільне та відмінне у католицизмі та Протестантизмі”

 

 

15.

Узагальнення і підсумкове оцінювання

 

 

Розділ ІIІ. Держави раннього Нового часу

16

Абсолютні монархії. Поняття «абсолютизм». Становлення абсолютної монархії у Франції.

 

 

17

Колоніальні імперії (Іспанська колоніальна імперія. Англійська колоніальна імперія.)

 

 

18

Аристократична держава. “Шляхетська демократія”

 

 

19

Континентальні імперії: Держави Габсбургів і Османів.

 

 

20

Московське царство / Російська імперія

 

 

21

Особливості розвитку народів Сходу

 

 

22

Війни за переділ Європи і світу

 

 

23

Проєктна робота: Укласти та представити історичний портрет одного з монархів XVI-XVIII ст.

 

 

24

Узагальнення і підсумкове оцінювання.

 

 

Розділ IV. Епоха Просвітництва та зародження модерного суспільства

25

Доба Просвітництва у європейській історії.

 

 

26

Культура і мистецтво доби Просвітництва.

 

 

27

Початок індустріальної (промислової) революції.

 

 

28

Освічений абсолютизм

 

 

29

Міжнародні відносини (Західна і Центральна Європа).

 

 

30

 Міжнародні відносини (Південна і Східна Європа).

 

 

31

Війна за незалежність США.

 

 

32

Дослідницька робота: Підсумовуюча таблиця “Митці доби Просвітництва та їхні витвори мистецтва”.

 

 

33

Узагальнення

 

 

34

 Підсумкове оцінювання

 

 

Узагальнення курсу

35

 Здобутки Ранньо Модерної епохи.

 

 

 

docx
Додано
11 вересня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку