Розроблено відповідно до
модельної навчальної програми
«Всесвітня історія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
наказ Міністерства освіти і науки України від 16 серпня 2023 року № 1001
Всесвітня історія. 8 клас. 35 год.
№ |
ТЕМА |
8-А |
Д.З |
Вступ до курсу |
|||
1. |
Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). |
|
|
Розділ I. Економіка і суспільство раннього Модерного (Нового) часу |
|||
2. |
Великі географічні відкриття, їх причини, передумови, наслідки. |
|
|
3. |
Створення колоніальних імперій. Цивілізації доколумбової Америки |
|
|
4. |
Зародження капіталістичних відносин. Мануфактурне виробництво. |
|
|
5. |
Повсякденне життя європейців раннього Нового часу. |
|
|
6. |
Суспільні конфлікти раннього Нового часу. |
|
|
7. |
Проєктна робота: Групова презентація на тему “Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, інки, мая)” |
|
|
8. |
Узагальнення і підсумкове оцінювання |
|
|
Розділ II. Високе відродження. Реформація в Західній Європі |
|||
9. |
Епоха Відродження. |
|
|
10. |
Високе Відродження |
|
|
11. |
Реформація у християнській церкві. |
|
|
12. |
Контрреформація. |
|
|
13. |
Релігійні війни. |
|
|
14. |
Дослідницька робота: складання порівняльної таблиці “Спільне та відмінне у католицизмі та Протестантизмі” |
|
|
15. |
Узагальнення і підсумкове оцінювання |
|
|
Розділ ІIІ. Держави раннього Нового часу |
|||
16 |
Абсолютні монархії. Поняття «абсолютизм». Становлення абсолютної монархії у Франції. |
|
|
17 |
Колоніальні імперії (Іспанська колоніальна імперія. Англійська колоніальна імперія.) |
|
|
18 |
Аристократична держава. “Шляхетська демократія” |
|
|
19 |
Континентальні імперії: Держави Габсбургів і Османів. |
|
|
20 |
Московське царство / Російська імперія |
|
|
21 |
Особливості розвитку народів Сходу |
|
|
22 |
Війни за переділ Європи і світу |
|
|
23 |
Проєктна робота: Укласти та представити історичний портрет одного з монархів XVI-XVIII ст. |
|
|
24 |
Узагальнення і підсумкове оцінювання. |
|
|
Розділ IV. Епоха Просвітництва та зародження модерного суспільства |
|||
25 |
Доба Просвітництва у європейській історії. |
|
|
26 |
Культура і мистецтво доби Просвітництва. |
|
|
27 |
Початок індустріальної (промислової) революції. |
|
|
28 |
Освічений абсолютизм |
|
|
29 |
Міжнародні відносини (Західна і Центральна Європа). |
|
|
30 |
Міжнародні відносини (Південна і Східна Європа). |
|
|
31 |
Війна за незалежність США. |
|
|
32 |
Дослідницька робота: Підсумовуюча таблиця “Митці доби Просвітництва та їхні витвори мистецтва”. |
|
|
33 |
Узагальнення |
|
|
34 |
Підсумкове оцінювання |
|
|
Узагальнення курсу |
|||
35 |
Здобутки Ранньо Модерної епохи. |
|
|