Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ» для 4 класу
(за підручником Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.)
№ урока |
Тема уроку |
Стор. підруч. |
Дата |
Примітки |
1. |
Людина. Людина в суспільстві. Людина серед людей. Україна — мій край, моя Батьківщина. |
с.4-5 |
|
|
2. |
Державні символи України.
|
с.6-9 |
|
|
3. |
Державні символи України.
|
с.10-13 |
|
|
4. |
Правила життя в суспільстві.
|
с.14-16 |
|
|
5. |
Правила життя в суспільстві.
|
с.16-18 |
|
|
6. |
Життя людини — найвища цінність.
|
с.19-22 |
|
|
7. |
Як діяти в небезпечній ситуації.
|
с.23-24 |
|
|
8. |
Я та інші.
|
с.25-26 |
|
|
9. |
Зовнішність людини. Акуратність.
|
с.27-29 |
|
|
10. |
Діагностувальна робота №1.
|
|
|
|
11. |
Природа. Планета Земля – наш дім у Всесвіті. |
с.30-33 |
|
|
12. |
Сонячна система – частина Всесвіту.
|
с.34-36 |
|
|
13. |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі.
|
с.37-38 |
|
|
14. |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі.
|
с.38-40 |
|
|
15. |
Земля — планета Сонячної системи.
|
с.41-42 |
|
|
16. |
Місяць — природний супутник Землі.
|
с.43-46 |
|
|
17. |
Рухи Землі і їх наслідки. Обертання Землі навколо своєї осі. |
с.47-49 |
|
|
18. |
Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси. |
с.50-52 |
|
|
19. |
Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси. |
с.53-55 |
|
|
20. |
Орієнтування на місцевості. Як визначити сторони горизонту на місцевості. Як визначити сторони горизонту за допомогою компаса. |
с.56-57 |
|
|
21. |
Орієнтування на місцевості. Що таке план і масштаб.
|
с.58-60 |
|
|
22. |
Орієнтування на місцевості. План місцевості.
|
с.60-63 |
|
|
23. |
Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті.
|
с.64-65 |
|
|
24. |
Способи зображення поверхні Землі на глобусі та карті. |
с.66-68 |
|
|
25. |
Погода. Прогноз погоди. Температура повітря. Вологість. |
с.69-70 |
|
|
26. |
Атмосферний тиск.
|
с.70-71 |
|
|
27. |
Напрям і швидкість вітру. Хмарність. Атмосферні опади. Прогноз погоди. |
с.72-75 |
|
|
28. |
Природні зони Землі. Арктичні пустелі. Лісотундра.
|
с.76-78 |
|
|
29. |
Природні зони Землі. Тайга. Зона саван.
|
с.79-81 |
|
|
30. |
Діагностувальна робота №2
|
|
|
|
31. |
Материки Землі. Особливості природи материків. Євразія. |
с.82-84 |
|
|
32. |
Євразія. Природні зони материка.
|
с.84-87 |
|
|
33. |
Євразія. Природні зони материка.
|
с.84-87 |
|
|
34. |
Африка.
|
с.88-90 |
|
|
35. |
Північна Америка.
|
с.91-93 |
|
|
36. |
Південна Америка.
|
с.94-97 |
|
|
37. |
Австралія.
|
с.97-99 |
|
|
38. |
Антарктида.
|
с.100-102 |
|
|
39. |
Проєкт «Візитівка материка»
|
с.102 |
|
|
40. |
Океани Землі. Особливості природи океанів. Тихий океан. |
с.103-104 |
|
|
41. |
Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий океан. |
с.104-105 |
|
|
42. |
Значення Світового океану. Проєкт «Уявна подорож океаном». |
с.106 |
|
|
43. |
Діагностувальна робота №3.
|
|
|
|
44. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.
|
|
|
|
45. |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за семестр.
|
|
|
|