Календарно-тематичне планування ЯДС

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ», автори Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. (2021) для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н. р.)
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу

«Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ»,

автори Бібік Н. М., Бондарчук Г. П. (2021) для 4 класу

за програмою НУШ (2021-2022 н. р.)

Тематичну основу курсу складають змістові лінії, які визначені Державним стандартом початкової освіти і охоплюють складники названих вище галузей в їх інтегрованій суті, а саме:

 «Людина» (людина – частина природи і суспільства, пізнання себе, своїх можливостей; здорова і безпечна поведінка);

«Людина серед людей» (соціальні ролі (школяр, член сім’ї і громади), стандарти поведінки в сім'ї, в школі, в громадських місцях; моральні норми; навички співжиття і співпраці, соціальні зв’язки між людьми у процесі виконання соціальних ролей); «Людина в суспільстві» (громадянські права та обов’язки як члена суспільства і громадянина України. Пізнання свого краю, історії, символів держави. Внесок українців у світові досягнення); «Людина і світ» (Земля – спільний дім для всіх людей; толерантне ставлення до різноманітності світу людей, культур, звичаїв; залежність стану довкілля від поведінки всіх людей);

«Природа» (різноманітність природи; методи дослідження природи; нежива і жива природа; зв’язки у природі; природа Землі; природа України).

«Людина і природа» (взаємозв'язки людини і природи; використання людиною природничих знань, матеріалів, виробів і технологій; відповідальна діяльність людини у природі; правила поведінки в природі; участь дітей в природоохоронній діяльності)

 

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

ІІ семестр

 

  1.                                

 

Неповторність континенту Північної Америки. Чим південна Америка відрізняється від інших материків.

 

знаходить і показує на картах материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання; [4 ПРО 2.2] дізнається з різних джерел про методи передбачення погоди, народні прикмети про зміну погоди; [4 ПРО 2.1]

  1.                                

 

Австралія- найпосушливіший материк землі.

 

  1.                                

 

Чим Антарктида відрізняється від інших материків.

 

  1.                                

 

Океани землі. Особливості природи океанів.

 

  1.                                

 

Діагностувальна робота.

 

  1.                                

 

У кожному куточку світу свої традиції і звичаї

с.4-6

 

  1.                                

 

 

У кожному куточку світу свої традиції і звичаї

с.4-6

має уявлення і виявляє практично турботу про своє оточення, про довкілля та культурну спадщину; [4 ГІО 1.3] цікавиться історією і культурою свого краю; накопичує відповідну інформацію

розуміє значення добрих взаємин, їх перевагу над конфліктами, сутність доброзичливості, милосердя, поступливості, наполегливості, відповідальності; [4 ГІО 6.1] вирішує конфліктні ситуації мирним шляхом; [4 ГІО 6.2]

 

 

 

 

 

 

  1.                                

 

Календар народних свят українців

с.7-8

  1.                                

 

Проєкт-дослідження «Народні свята в Україні»

 

с.9

  1.                            

 

Правила гостинності

с.10

  1.                            

 

Історія пана Коцького про те,як приймати гостей, поводитися за столом, і взагалі про правильне життя

 

с.11-13

  1.                            

 

Поспішайте робити добро

с.14-16

  1.                            

 

Неповторність кожної людини

с.17-18

  1.                            

 

Дбай про своє добре ім’я

с.18-19

  1.                            

 

Діагностувальна робота

 

 

  1.                            

 

Складові успіху. Плани на майбутнє

 

с.20-21

 

пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства в досягненні успіхів і спілкуванні; [4 ПРО 1.6] пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі [4 СЗО 2.1] наводить та оцінює приклади позитивного й негативного ставлення до старших і молодших, знає про можливі правопорушення серед дітей; [4 ГІО 6.2] наводить приклади, відповідальності за скоєні правопорушення; розмірковує, як правильно розпоряджатися кишеньковими грошима [4 ГІО 8.1]

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                            

 

Українці,які вдосконалили світ

с.21-23

  1.                            

 

Безпека вдома, у школі, у довкіллі

 

с.24-26

  1.                            

 

Безпека вдома, у школі, у довкіллі

 

с.26-28

  1.                            

 

Безпека в школі. Безпека в людних місцях

с.28-31

  1.                            

 

Безпека на дорозі.

с.31-35

  1.                            

 

Безпека на дорозі

с.31-35

  1.                            

 

Права та обов’язки

с.36-37

  1.                            

 

 

Права та обов’язки

с.38-40

  1.                            

 

Гроші. Планування сімейного бюджету

с.41-43

  1.                            

 

Чому ощадливим бути добре,а скупим - погано

с.44-46

 

  1.                            

 

Діагностувальна робота

 

 

  1.           

 

Україна на карті Європи та світу

с.47-49

показує на карті України і називає місцевість свого проживання, Природа України. Україна на карті світу. 62 називає природні ресурси України (водні, ґрунтові, корисні копалини, рослинні і тваринні) і пояснює їх значення для громадян нашої держави; [4 ПРО 1.3] наводить приклади і описує природні угруповання своєї місцевості за планом (назва угруповання, рослини і тварини угруповання, зв’язки між ними, значення угруповання для людини); [4 ПРО 1.5] розпізнає і називає рослини, тварин, гриби своєї місцевості (по 3-4 представники), моделює зв’язки між ними; [4 ПРО 4.3] розповідає про

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           

 

 

Форми земної поверхні України. Низовини і височини

с.50-51

  1.           

 

Форми земної поверхні України. Гори

с.52-54

  1.           

 

Створюємо макет місцевості

с.55

  1.           

 

Водойми України. Річки

с.56-59

  1.           

 

Водойми України.Озера і болота

с.60-62

  1.           

 

Природні зони України.Мішані та широколисті ліси.

с.63-67

  1.           

 

Природні зони України.Мішані та широколисті ліси.

с.63-67

  1.           

 

Тваринний світ

с.68-70

  1.           

 

Лісостеп. Степ.

с.71-72

  1.           

 

Рослинний світ. Тваринний світ.

с.73-76

  1.           

 

Українські Карпати.Рослини Карпат

с.77-79

  1.           

 

Тварини Карпат

с.80-81

  1.           

 

Кримські гори. Рослини Кримських гір

с.82-85

  1.           

 

Тварини Кримських гір

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

 

  1.           

 

Твій рідний край на карті України

с.86

висловлює судження щодо різноманітності і цінності природи України; [4 ПРО 4.1], [4 ГІО 2.2] усвідомлює відповідальність за стан природи у місцевій громаді; [4 ПРО 3.4], [4 ПРО 4.4] виявляє повагу до досвіду українського народу у збереженні природи [4 ГІО 5.1]

розповідає про найважливіші природні об’єкти України, своєї місцевості; [4 ПРО 2.2] характеризує значення 2-3 видів корисних копалин для економіки нашої країни і добробуту її громадян; природну зону України за планом; мешканців природного угруповання, їхні зв’язки між собою і неживою природою; [4 ПРО 3.1] пояснює залежність між умовами природної зони та її мешканцями, особливостями праці і побуту людей, які в ній проживають; [4 ПРО 3.3]

 

  1.           

 

Корисні копалини в рідному краї

с.87-90

  1.           

 

Природні угруповання рідного краю

с.91-93

  1.           

 

Проєкт-дослідження «Природне угруповання моєї місцевості»

с.94-95

  1.           

 

Рослинництво в рідному краї

с.96-97

  1.           

 

Рослинництво

с.98-101

  1.           

 

Тваринництво в рідному краї

с.102-103

  1.           

 

Господарська діяльність в твоєму краї

с.104-107

  1.           

 

Господарська діяльність в твоєму краї

с.104-107

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

 

  1.           

 

Таємниці географічних назв

108-110

має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, та необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів;  

виявляє інтерес і повагу до різних культур і звичаїв; [4 ГІО 3.1] наводить приклади співробітництва України з іншими країнами щодо проблем охорони природи

 

 

 

 

 

  1.           

 

Таємниці географічних назв

108-110

  1.           

 

Культурна спадщина народу

с.111-112

  1.           

 

Земля – спільний дім для всіх людей

с.113-118

  1.           

 

Земля – спільний дім для всіх людей

с.113-118

  1.           

 

Земля – спільний дім для всіх людей

с.113-118

  1.           

 

Проєкт-дослідження «Екологічний календар»

с.119

  1.           

 

Проєкт-дослідження «Екологічний календар»

 

  1.           

 

Діагностувальна робота

 

  1.           

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку