Календарно-тематичне планування з англ. мови в 11 кл. на 1 сем. підр. О. Карпюк на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків в 11 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника.
Календарне планування уроків англійської мови в 11 класі за підр. О. Карпюк (3 год)
за новою програмою на 2018-2019 н.р.
І семестр
Вчитель: Ларіна Т.О.
№ з/п |
Дата Клас |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||
11-А |
11-Б |
Екологічна |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||
1 |
|
Розуміє достатньо основний зміст мовлення .
Пише особи сто листи й записки |
Знову до школи. Важливість вивчення іноземної мови |
|
|
|
|
ЛО (с.4-8) |
|
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 4, с. 4, впр. 5, с. 6-8 |
РЗ, завд.1 (с.3) |
Впр. 5, с. 6, |
|
|
2 |
|
Вивчення іноземної мови. Повторення граматики |
|
|
|
|
ЛО (с.9-12) |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
|
Впр. 1-4, с. 9-11, впр. 6, с. 12 |
Впр. 5, с. 11, РЗ, завд.2 (с.3-4) |
Впр. 7, с. 12, РЗ, завд.3 (с.4-5) |
|
||
3 |
|
Вивчення іноземної мови. Розвиток говоріння. |
|
|
|
|
I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust. ЛО (с.13-17) |
|
|
Впр. 1, с. 13 Впр. 2,с. 13, впр. 4а, с. 14, впр. 5, с. 15 |
Впр. 3, с. 14, РЗ, завд.7 (с.6-7) |
РЗ, завд.5,6 (с.6-7) |
|
||
4 |
|
Порівняння англійської та української мов |
|
|
|
|
Both English and Ukrainian belong to the ... This sound is not always spelt or read the same way. ЛО (с.18-19) |
|
|
Впр. 2-4, с. 16-18 Впр. 6, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 17 |
|
||
Будучи студентом / Unit 1 “Being a Student”
|
|||||||||||||||
5 |
|
Виконує і реагує на основні мовленнєві функції.
Спілкується використовуючи загальновживані фрази |
Reading Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Ознайомлення з новими ЛО |
|
Обговорює шкільні правила. Дискутує довкола питань про свою роль у середовищі. Формулює особисті цінності |
|
|
If you take responsibility for your own learning you’ll... resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility(for) |
Умовні речення 1 типу |
|
Впр. 2, 3, с. 20-23 Впр. 1, с. 20 |
РЗ, завд.1 (с.8) |
Словникова робота (с.23,30) Впр. 4, с. 23, РЗ, завд.2 (с.8-9) |
|
|
6. |
|
Словники. Різні види словників Формування лексичних навичок
|
|
|
|
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
Впр. 1, 2, с. 27 |
Впр. 2, 3, с. 27-28, РЗ, завд.7,8,10 (с.10-11) |
Впр. 3, с. 26, РЗ, завд.5 (с.10) |
|
|||
7. |
|
Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС |
|
|
|
It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him.
ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
Впр. 1, 2, с. 27 |
Впр. 2, 3, с. 27-28, РЗ, завд.7,8,10 (с.10-11) |
Впр. 4, 5, с. 28 Grammar Points, с. 27-28, РЗ, завд.9 (с.11) |
|
|||
8 |
|
Підготовка до іспитів Формування навичок аудіювання |
|
|
|
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, exhausted, in steer clear (of) |
|
Впр. 4, с. 30 |
Впр. 2а, с. 29, впр. 3, с. 30 Впр. 1, 2b, с. 29 |
Впр. 2, с. 29, РЗ, завд.11 (с.12 |
Впр. 5, с. 30, РЗ, завд.12 (с.12) |
|
|||
9 |
|
Складання іспитів Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
ЛО (31-32) |
|
|
Впр. 1а, с. 31 Впр. 1-4, с. 31-32 |
РЗ, завд.13 (с.13) |
РЗ,завд.14 (с.13)-написати про шкільні іспити |
|
|||
10 |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
ЛО (33-35) |
|
|
Впр. 1, с. 33,
Впр. 2, 3а, 3с, с. 34-35
|
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 3, с. 35 |
|
||
11 |
|
|
Особливості навчання у різних типах шкіл Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
ЛО (35-36) |
|
|
Впр. 4а, с. 35-36 Впр. 4b, с. 36 |
РЗ, завд.15 (с.14 |
РЗ, завд.16 (с.14-15) |
|
|
12 |
|
|
Міжнародні іспити. Систематизація засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО (37-38) |
|
|
|
|
Впр. 6, с. 38 |
|
|
13. |
|
|
Способи конспектування. Написання резюме Урок контролю |
|
|
|
|
flow chart, clustering, listing |
|
|
Впр. 1, с. 39, впр. 4, с. 40 Впр. 2, с. 39-40 |
Впр. 3, с. 40, РЗ, завд.17 (с.15) |
РЗ, завд.18 (с.15-16)-написати резюме до статті з газети |
|
|
14 |
|
|
Check Your Skills Стилі навчання. Як бути гарним студентом Узагальнення засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|||||||||||||||
Прийми правильне рішення / Unit 2 « Make up Your Mind»
|
|||||||||||||||
15. |
|
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project) |
Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous) |
Текст «Fill That Gap» с. 44-46
|
Впр. 2-4, с. 44-47 Впр. 1, с. 44, впр. 6, с. 47 |
Впр. 5, с. 47, РЗ, завд.1 (с.19) |
Словникова робота (с.45,57,59) Впр. 8, с. 48, РЗ, завд.2 (с.19) |
|
|
16 |
|
Вживає прості структури правильно, але може допускати поми лки |
Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок |
|
Обговорює перспективи свого професійного вибору. Демонструє професійні навички |
|
|
Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, employer, employee |
Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future |
|
Впр. 9а, с. 49-50, Vocabulary Point, с. 51, 52 Впр. 7, с. 48 |
Впр. 9b, с. 50, РЗ, завд.3 (с.19-20) |
Впр. 2, 3, с. 52, РЗ, завд.4 (с.20-21) |
|
|
17 |
|
Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова. |
|
|
|
ЛО (с.53-55) |
Continuous, Perfect Continuous |
|
Grammar Point, с. 53, 54, впр. 4, с. 55 |
Впр. 1, 2, с. 53, РЗ, завд.5,6 (с.21) |
Впр. 3, с. 54, Grammar Point, с. 53, 54
|
|
|||
18 |
|
Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded |
|
Впр. 2, 4, с. 56, 57 |
Впр. 3, с. 57 Впр. 1, с. 56 |
Впр. 1. с. 56, РЗ, завд.7 (с.22) |
РЗ, завд.8 (с.22)-написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном |
|
|||
19 |
|
Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to) |
|
|
Впр. 5, с. 59 Впр. 1-4, с. 58 |
РЗ, завд.9 (с.23) |
РЗ, завд.10 (с.23-24) |
|
|||
20 |
|
Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок читання та письма
|
|
|
|
|
ЛО (с.60-63) |
|
|
Впр. 3, 4, с. 60-63 |
Впр. 2, с. 60, РЗ, завд.11 (с.24-25) |
Впр. 1, с. 60 |
|
||
21 |
|
Навчання після школи Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
ЛО (с.63 64) |
|
|
Впр. 5, 6, с. 63 |
РЗ, завд.12 (с.25) |
Впр. 7, с. 64 |
|
||
22 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». Систематизація засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
ЛО (с.64-65) |
|
|
|
|
Впр. 8, с. 65 |
|
||
23 |
|
Написання заяви, листа, резюме. Урок контролю
|
|
|
|
|
ЛО (с.66-70) |
|
|
Впр. 1, с. 66, впр. 3, 4, 5а, с. 67-69 Впр. 4, с. 68, впр. 5, 6, с. 70 |
Впр. 2, с. 66, РЗ, завд.14 (с.27) |
РЗ, завд.13 (с.26)-написати листа |
|
||
24 |
|
Моя майбутня професія Узагальнення засвоєного матеріалу
|
|
|
|
|
Впр. 2, с. 71, ЛО теми (44-73) |
Впр. 1, с. 71 |
Впр. 3, с. 72 |
Впр. 4, с. 72-73 |
РЗ, завд.1-4 (с.27-30) |
Робота з мовним порт фоліо (с.73) |
|
||
Тематична |
|||||||||||||||
Сімейні стосунки / Unit 3 « Family Relationship»
|
|||||||||||||||
25 |
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere, to obey, to pre-vent, to reject, to remain, to resent, inevi-table, rebellions, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
3rd Conditional |
Тексти «Teen Terror», с. 75, «George’s Story», с. 77 |
Впр. 2, 3, с. 75-77 Впр. 1, с. 74, впр. 4, 5, с. 77 |
РЗ, завд.1 (с.31) |
Словникова робота (с.76,86) Впр. 3, с. 77, РЗ, завд.2 (с.32) |
|
|
26 |
|
|
Проблема батьків і дітей. Формування лексичних навичок |
|
Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми. Порівнює сімейні традиції.Наводить приклади особистого внеску в життя громади |
|
|
ЛО (с.75-79) |
3rd Conditional |
|
Впр. 7, с. 78 Впр. 6, с. 78 |
Впр. 1, с. 79, РЗ, завд.3-4 (с.32-33) |
Впр. 2, с. 79, РЗ, завд.5,6 (с.33) |
|
|
27 |
|
|
Стосунки в сім’ї.Умовні речення 3 типу. |
|
|
|
ЛО (с.80-82) |
|
|
Grammar Point, с. 80, впр. 1, 2, с. 80-81 |
Впр. 3, 4, с. 81, РЗ, завд.7-8 (с.33-34) |
Впр. 6, 7, с. 82, Grammar Point, с. 80 |
|
||
28 |
|
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy,to assume, irritating, to bring up |
|
Впр. 4, 5, с. 84 |
Впр. 3, с. 83, впр. 7, с. 85 Впр. 1, 2, с. 83 |
Впр. 6, с. 84, РЗ, завд.9 (с.35-36) |
Впр. 7, с. 85, РЗ, завд.10 (с.36) |
|
||
29 |
|
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
|
|
Впр. 3, с. 86-87 Впр. 1, 2, с. 86, впр. 4, с. 87 |
РЗ, завд.11, 12 (с.37) |
Впр. 6, с. 88 |
|
||
30 |
|
|
Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Розвиток навичок діалог. мовлення |
|
|
|
ЛО (с.89-90) |
3rd Conditional |
|
Впр. 1, с. 89 Впр. 4, с. 91 |
Впр. 2, 5, с. 90-91 |
Впр. 3, 6, с. 90-91 |
|
||
31 |
|
|
Типова українська родина. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
ЛО (с.91-92) |
|
|
Впр. 7, с. 92 Впр. 8, с. 92 |
РЗ, завд.13 (с.38) |
Впр. 9, с. 93, РЗ, завд.14 (с.38) |
|
|
32 |
|
|
Робота над проектом «Три генерації». Систематизація засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО (с.93) |
|
|
|
|
Написати твір-мініатюру «Ідеальна сім’я» |
|
|
33 |
|
|
Написання офіційного листа. Урок контролю |
|
|
|
|
ЛО (с.94-98) |
|
|
Writing Point, с. 94, впр. 1, 2, с. 95, 96 Впр. 3, 4, с. 97 |
Впр. 5, с. 97, РЗ, завд.15 (с.38) |
Впр. 6, с. 97-98, РЗ, завд.16 (с.39) |
|
|
34 |
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками Узагальнення засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 99, ЛО теми (74-101) |
Впр. 2, с. 99 |
Впр. 3, с. 100 |
Впр. 4, с. 100 |
РЗ, завд.1-4 (с.39-41) |
Робота з мовним порт фоліо (с.101) |
|
|
Тематична |
|||||||||||||||
Харчування за межами дому / Unit 4 “ Eating Out”
|
|||||||||||||||
35 |
|
|
Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО |
|
|
|
|
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104 |
Впр. 2, с. 102-104, впр. 3, с. 105 Впр. 1, с. 102, впр. 3, с. 105 |
РЗ, завд.1-3 (с.42-43) |
Словникова робота (с.104,111) Переказува-ти текст впр.2, с. 102-104 |
|
|
36 |
|
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Формування лексичних навичок
|
|
|
Обговорює різні типи закладів харчування та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
food, dish or meal? |
|
|
Впр. 5, 6, с. 106, Vocabulary Point, с. 107 Впр. 4, 5b, с. 105-106 |
впр. 1, 2, с. 107, РЗ, завд.4 (с.44)
|
Впр. 3, с. 107, РЗ, завд.5 (с.45) |
|
|
37 |
|
|
Смакові вподобання. Непряма мова. |
|
|
|
ЛО (с.108-110) |
|
|
Grammar Point, с. 108, впр. 1, с.108Впр. 5, с. 110, |
Впр. 2, с. 108, РЗ, завд.6 (с.45) |
Впр. 3, 4, с. 109, РЗ, завд.7 (с.45-46) |
|
||
38 |
|
|
Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 2, 3, с. 111-112 |
Впр. 4а, с. 113 Впр. 1, с. 111 |
РЗ, завд.8 (с.46-47) |
Впр. 4b, с, с. 113, РЗ, завд.9 (с.47) |
|
||
39 |
|
|
Меню. Замовлення страв. Формування навичок усного мовлення
|
|
|
|
|
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
|
Впр. 3, с. 115 Впр. 1, 2, с. 114, впр. 4, с. 116 |
РЗ, завд.10-11 (с.48-49) |
Впр. 5, с. 116 -написати меню |
|
|
40 |
|
|
Зарубіжна кухня. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
ЛО (с.117-119) |
|
|
Впр. 1, 3, с. 117-118 Впр. 5, 6, с. 119-120 |
Впр. 2, с. 118, РЗ, завд.12 (с.49) |
Впр. 4, с. 119 |
|
|
41 |
|
|
Вегетаріанство. Здоровий спосіб харчування. Розвиток навичок читання |
|
|
|
ЛО (с.120-122) |
|
|
Впр. 7а, с. 120-121 Впр. 8, с. 122 |
Впр. 7b, с. 122, РЗ, завд.13 (с.49) |
Впр. 9, с. 122. Ресторани в моєму місті/селі |
|
||
42 |
|
|
|
Написання відгуку. Структура відгуку. Систематизація засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО (с.123-128) |
|
Впр. 1, с. 123 |
Впр. 2а, с. 124 Writing Point, с. 123 |
РЗ, завд.14 (с.50) |
РЗ, завд.15 (с.50) |
|
43 |
|
|
Урок узагальнення та контролю засвоєного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО теми (102-131) |
Впр. 2, с. 129 |
Впр. 3, с. 129 |
Впр. 1-4, с. 129-131 |
Впр. 1-4, с. 129-131 |
Робота з мовним порт фоліо (с.131) |
|
|
44 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||
45 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||||
46 |
|
|
Контроль письма |
||||||||||||
47 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||
48 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого за 1 семестр |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|