Календарно-тематичне планування з англ.мови в 11 кл. на 1 сем. підр.О.Карпюк на 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англ. мови в 11 кл. на 1 сем. підр. О. Карпюк на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків в 11 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника.

Перегляд файлу

Календарне планування уроків англійської мови в 11 класі за підр. О. Карпюк (3 год) 

за новою програмою на 2018-2019 н.р.

І семестр

Вчитель: Ларіна Т.О.

 

 

з/п

 

Дата

Клас

 

Очікувані  результати

Тематика ситуативного спілкування

 

Інтегровані змістові лінії

 

Мовний інвентар

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє

завдання

 

 

Примітка

11-А        

11-Б

Екологічна
безпека та
сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

1

 

 

 

 

 

Розуміє достатньо основний зміст мовлення .

 

 

Пише особи сто листи й записки

Знову до школи. Важливість вивчення іноземної мови

 

 

 

 

ЛО (с.4-8)

 

Впр. 1, с. 4

 

Впр. 4, с. 4,

впр. 5,

с. 6-8

РЗ, завд.1

(с.3)

 

Впр. 5,

 с. 6,

 

2

 

Вивчення іноземної мови. Повторення граматики

 

 

 

 

ЛО (с.9-12)

Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future)

 

Впр. 1-4,

с. 9-11,

впр. 6, с. 12

Впр. 5,

с. 11,

РЗ, завд.2

(с.3-4)

Впр. 7,

с. 12,

РЗ, завд.3

(с.4-5)

 

3

 

Вивчення іноземної мови.

Розвиток говоріння.

 

 

 

 

I’ve just finished a short language course. Actually, it was great! It just takes time to adjust. 

ЛО (с.13-17)

 

 

 

Впр. 1,

с. 13

Впр. 2,с. 13,

впр. 4а,

с. 14,

впр. 5, с. 15

Впр. 3,

с. 14,

РЗ, завд.7

(с.6-7)

РЗ, завд.5,6

(с.6-7)

 

4

 

Порівняння англійської та української мов

 

 

 

 

Both English and Ukrainian belong to the ...

This sound is not always spelt or read the same way. 

ЛО (с.18-19)

 

 

 

Впр. 2-4,

с. 16-18  

Впр. 6,

с. 18-19

Впр. 1,

с. 16

Впр. 3,

с. 17

 

Будучи студентом  /  Unit  1 “Being a Student”

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує і реагує на основні мовленнєві функції.

 

Спілкується використовуючи загальновживані фрази

Reading

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює шкільні правила.

Дискутує  довкола питань про свою роль у середовищі.

Формулює особисті цінності

 

 

If you take responsibility for your own learning you’ll...

resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility(for)

Умовні речення 1 типу

 

 

Впр. 2, 3,

с. 20-23  

Впр. 1,

с. 20

РЗ, завд.1

(с.8)

Словникова робота (с.23,30)

Впр. 4,

с. 23,

 РЗ, завд.2

(с.8-9)

 

6.

 

Словники. Різні види словників

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

 

Впр. 1, 2,

с. 27

Впр. 2, 3,

с. 27-28,

РЗ, завд.7,8,10

(с.10-11)

Впр. 3, с. 26,

РЗ, завд.5

(с.10)

 

7.

 

Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу Ознайомлення з новими ГС

 

 

 

It'll be boring un less Gary comes. Carl won't go to the party even if you beg him. 

 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

 

Впр. 1, 2,

с. 27

Впр. 2, 3,

с. 27-28,

РЗ, завд.7,8,10

(с.10-11)

Впр. 4, 5, с. 28

Grammar

Points,

с. 27-28, РЗ, завд.9

(с.11)

 

8

 

Підготовка до іспитів

Формування навичок аудіювання

 

 

 

assessment, distrac­tion, superstition, lo boost, to cheat, In reckon, to pace, averаge, exhausted, in steer clear (of)

 

Впр. 4,

с. 30

Впр. 2а,

с. 29,

впр. 3,

с. 30

Впр. 1, 2b,

с. 29

Впр. 2,

с. 29,

РЗ, завд.11

(с.12

Впр. 5,

с. 30,

РЗ, завд.12

(с.12)

 

9

 

Складання іспитів

Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

ЛО (31-32)

 

 

 

Впр. 1а,

с. 31  

Впр. 1-4,

с. 31-32

РЗ, завд.13

(с.13)

РЗ,завд.14

(с.13)-написати про шкільні іспити

 

10

 

Оцінювання.

Гендерний фактор у навчанні

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

ЛО (33-35)

 

 

 

Впр. 1,

с. 33,

  

Впр. 2, 3а, 3с,

с. 34-35

 

Впр. 2,

с. 34

Впр. 3,

с. 35

 

11

 

 

Особливості навчання у різних типах шкіл

Розвиток навичок читання

 

 

 

 

ЛО (35-36)

 

 

 

Впр. 4а,

с. 35-36  

Впр. 4b,

с. 36

РЗ, завд.15

(с.14

РЗ, завд.16

(с.14-15)

 

12

 

 

Міжнародні іспити. Систематизація засвоєного матеріалу

 

 

 

 

ЛО (37-38)

 

 

 

 

Впр. 6,

с. 38

 

13.

 

 

Способи конспектування. Написання резюме

Урок контролю

 

 

 

 

flow chart, clustering, listing

 

 

Впр. 1,

с. 39,

впр. 4, с. 40  

Впр. 2,

с. 39-40

Впр. 3,

с. 40,

РЗ, завд.17

(с.15)

РЗ, завд.18

(с.15-16)-написати резюме до статті з газети

 

14

 

 

Check Your Skills

Стилі навчання.

Як бути гарним студентом

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична

Прийми правильне рішення  / Unit 2 « Make up Your Mind»

 

15.

 

 

Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

confidence, an employer, a fee; a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project)

Perfect Continuous Aspect (Revision) (Present Perfect Con­tinuous, Past Perfect Continuous, Future Perfect Continuous)

Текст «Fill That Gap»

с. 44-46

 

Впр. 2-4,

с. 44-47

Впр. 1,

с. 44,

впр. 6,

с. 47

Впр. 5,

с. 47,

РЗ, завд.1

(с.19)

Словникова робота (с.45,57,59)

Впр. 8,

с. 48,

РЗ, завд.2

(с.19)

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

Вживає прості структури правильно, але може допускати поми лки

Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок

 

Обговорює перспективи свого професійного вибору.

Демонструє професійні навички

 

 

Work or job? possibility, occasion or opportunity? career, employment, employer, employee

Continuous, Perfect Continuous (Present, Past, Future

 

Впр. 9а,

с. 49-50,

Vocabulary Point,

с. 51, 52  

Впр. 7,

с. 48

Впр. 9b,

с. 50,

РЗ, завд.3

(с.19-20)

Впр. 2, 3,

с. 52,

РЗ, завд.4

(с.20-21)

 

17

 

Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова.

 

 

 

ЛО (с.53-55)

Continuous, Perfect Continuous

 

Grammar Point,

с. 53, 54,

впр. 4, с. 55

Впр. 1, 2,

с. 53,

РЗ, завд.5,6

(с.21)

Впр. 3,

с. 54, Grammar Point,

с. 53, 54

 

 

18

 

Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання

 

 

 

diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded

 

Впр. 2, 4,

с. 56, 57

Впр. 3,

с. 57

Впр. 1,

с. 56

Впр. 1.

с. 56,

РЗ, завд.7

(с.22)

РЗ, завд.8

(с.22)-написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном

 

19

 

Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

authorities, an enterprise, legislation,

to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to)

 

 

 

Впр. 5,

с. 59  

Впр. 1-4,

с. 58

РЗ, завд.9

(с.23)

РЗ, завд.10

(с.23-24)

 

20

 

Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок  читання та письма

 

 

 

 

 

ЛО (с.60-63)

 

 

Впр. 3, 4,

с. 60-63

Впр. 2,

с. 60,

РЗ, завд.11

(с.24-25)

Впр. 1,

с. 60

 

21

 

Навчання після школи

 Розвиток навичок  монологічного мовлення

 

 

 

 

ЛО (с.63 64)

 

 

Впр. 5, 6,

с. 63

РЗ, завд.12

(с.25)

Впр. 7,

с. 64

 

22

 

Робота над проектом «Академічна відпустка». Систематизація засвоєного  матеріалу

 

 

 

 

 

ЛО (с.64-65)

 

 

 

 

Впр. 8,

с. 65

 

23

 

Написання заяви, листа, резюме. Урок контролю

 

 

 

 

 

ЛО (с.66-70)

 

 

 

Впр. 1,

с. 66,

впр. 3, 4, 5а, с. 67-69  

Впр. 4,

с. 68,

впр. 5, 6,

с. 70

 

Впр. 2,

с. 66,

РЗ, завд.14

(с.27)

 

РЗ, завд.13

(с.26)-написати листа

 

24

 

Моя майбутня професія

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

 

Впр. 2, с. 71,

ЛО теми

(44-73)

Впр. 1, с. 71

Впр. 3,

с. 72

Впр. 4,

с. 72-73

РЗ, завд.1-4

(с.27-30)

Робота з мовним порт фоліо

(с.73)

 

Тематична

Сімейні стосунки  /  Unit 3 « Family Relationship»

 

25

 

 

Сімя. Стосунки з батьками Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere,

to obey, to pre-vent, to reject, to remain, to resent,  inevi-table, rebel­lions, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to

3rd Conditional

Тексти «Teen Terror»,

с. 75, «George’s Story», с. 77

Впр. 2, 3,

с. 75-77

Впр. 1,

с. 74,

впр. 4, 5,

с. 77

 

РЗ, завд.1

(с.31)

Словникова робота (с.76,86)

Впр. 3,

с. 77,

РЗ, завд.2

(с.32)

 

26

 

 

Проблема батьків і дітей.

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми.

Порівнює сімейні традиції.Наводить приклади особистого внеску в життя громади

 

 

 

ЛО (с.75-79)

 

3rd Conditional

 

 

Впр. 7,

с. 78  

Впр. 6,

с. 78

 

Впр. 1,

с. 79,

РЗ, завд.3-4

(с.32-33)

 

Впр. 2,

с. 79,

РЗ, завд.5,6

(с.33)

 

27

 

 

Стосунки в сімї.Умовні речення 3 типу.

 

 

 

ЛО (с.80-82)

 

 

Grammar Point, с. 80,

впр. 1, 2,

с. 80-81

 

Впр. 3, 4, с. 81, РЗ, завд.7-8

(с.33-34)

 

Впр. 6, 7, с. 82, Grammar Point, с. 80

 

28

 

 

Конфлікти в сімї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання.

 

 

 

an approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy,to assume, irritating, to bring up

 

Впр. 4, 5,

с. 84

Впр. 3, с. 83,

впр. 7, с. 85

Впр. 1, 2,

с. 83

 

Впр. 6,

с. 84,

РЗ, завд.9

(с.35-36)

 

Впр. 7,

с. 85,

РЗ, завд.10

(с.36)

 

29

 

 

Психологи про сімейні стосунки між підлітка­ми і батьками. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

a community, a generation, іnnocence, a madman, to avoid smth, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise

 

 

 

Впр. 3,

с. 86-87  

Впр. 1, 2,

с. 86,

впр. 4,

с. 87

 

РЗ, завд.11,

12

(с.37)

 

Впр. 6,

с. 88

 

30

 

 

Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. 

Розвиток навичок діалог.  мовлення

 

 

 

ЛО (с.89-90)

3rd Conditional

 

Впр. 1,

с. 89  Впр. 4,

с. 91

Впр. 2, 5, с. 90-91

Впр. 3, 6,

с. 90-91

 

31

 

 

Типова українська родина. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

ЛО (с.91-92)

 

 

Впр. 7,

с. 92  Впр. 8,

с. 92

РЗ, завд.13

(с.38)

Впр. 9,

с. 93,

 РЗ, завд.14

(с.38)

 

32

 

 

Робота над проектом «Три генерації». Систематизація засвоєного  матеріалу

 

 

 

 

ЛО (с.93)

 

 

 

 

Написати твір-мініатюру «Ідеальна сімя»

 

33

 

 

Написання офіційного листа.

Урок контролю

 

 

 

 

ЛО (с.94-98)

 

 

Writing Point, с. 94, впр. 1, 2,

с. 95, 96

Впр. 3, 4,

с. 97

Впр. 5,

с. 97,

РЗ, завд.15

(с.38)

Впр. 6,

с. 97-98,

РЗ, завд.16

(с.39)

 

34

 

 

Сімя. Стосунки з батьками

Узагальнення засвоєного матеріалу

 

 

 

 

Впр. 1, с. 99,

ЛО теми

(74-101)

Впр. 2, с. 99

Впр. 3,

с. 100

Впр. 4,

с. 100

РЗ, завд.1-4

 (с.39-41)

Робота з мовним порт фоліо

(с.101)

 

Тематична

Харчування за межами дому  / Unit 4  Eating   Out

 

35

 

 

Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО

 

 

 

 

a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals

Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104

Впр. 2,

с. 102-104, впр. 3, с. 105

Впр. 1,

с. 102,

впр. 3,

с. 105

 

РЗ, завд.1-3

(с.42-43)

Словникова робота (с.104,111)

Переказува-ти текст впр.2,

с. 102-104

 

36

 

 

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки Формування лексичних навичок

 

 

 

Обговорює різні типи закладів харчування  та способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки

 

food, dish or meal?

 

 

Впр. 5, 6,

с. 106, Vocabulary Point, с. 107  

Впр. 4, 5b,

с. 105-106

 

впр. 1, 2, с. 107,

РЗ, завд.4

(с.44)

 

 

Впр. 3,

с. 107,

РЗ, завд.5

(с.45)

 

37

 

 

Смакові вподобання.

Непряма мова.

 

 

 

ЛО (с.108-110)

 

 

 

Grammar Point,

с. 108,

впр. 1, с.108Впр. 5,

с. 110,

 

Впр. 2,

с. 108,

РЗ, завд.6

(с.45)

 

Впр. 3, 4,

с. 109,

РЗ, завд.7

(с.45-46)

 

38

 

 

Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок аудіювання

 

 

 

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisti­cated, undercooked

 

Reported Speech (Revision)

Впр. 2, 3,

с. 111-112

Впр. 4а,

с. 113

Впр. 1,

с. 111

 

РЗ, завд.8

(с.46-47)

 

Впр. 4b, с, с. 113,

РЗ, завд.9

(с.47)

 

39

 

 

Меню. Замовлення страв. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

 

a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

Reported Speech (Revision)

 

 

Впр. 3,

с. 115   Впр. 1, 2,

с. 114,

впр. 4,

с. 116

 

РЗ, завд.10-11

(с.48-49)

Впр. 5,

с. 116 -написати меню

 

40

 

 

Зарубіжна кухня. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоровя

 

ЛО (с.117-119)

 

 

 

Впр. 1, 3,

с. 117-118  

Впр. 5, 6,

с. 119-120

 

Впр. 2,

с. 118,

 РЗ, завд.12

(с.49)

 

Впр. 4,

с. 119

 

41

 

 

Веге­таріанство. Здоровий спосіб харчування. Розвиток навичок читання

 

 

 

ЛО (с.120-122)

 

 

 

Впр. 7а,

с. 120-121  

Впр. 8,

с. 122

 

Впр. 7b,

с. 122,

РЗ, завд.13

(с.49)

 

Впр. 9,

с. 122. Ресторани в моєму місті/селі

 

42

 

 

 

Написання відгуку.

Структура відгуку.  Систематизація засвоєного матеріалу

 

 

 

 

ЛО (с.123-128)

 

 

Впр. 1,

с. 123

Впр. 2а,

с. 124

Writing Point,

с. 123

 

РЗ, завд.14

(с.50)

 

РЗ, завд.15

(с.50)

43

 

 

Урок узагальнення та контролю засвоєного матеріалу

 

 

 

 

ЛО теми

(102-131)

Впр. 2,

с. 129

Впр. 3,

с. 129

Впр. 1-4,

с. 129-131

 

Впр. 1-4,

с. 129-131

 

Робота з мовним порт фоліо

(с.131)

 

44

 

 

Контроль аудіювання

45

 

 

Контроль читання

46

 

 

Контроль письма

47

 

 

Контроль говоріння

48

 

 

Повторення та узагальнення вивченого за 1  семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Miracle Helga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
6335
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку