Календарно-тематичне планування з англійської мови для 11 класу (ІІ семестр). Планування складено на основі підручника Карп'юк О.Д. (2011). Планування містить очікувані результати до кожного уроку та наскрізні змістові лінії до кожної теми.
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі
ІІ семестр
3 години на тиждень
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітні навчальних закладів. – Тернопіль, 2011.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вміють: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
It’s your planet! (12) Це твоя планета (12) |
|
|||||||||||
|
|
Людина і довкілля. |
Розповідати про проблеми навколишнього середовища |
p.135
|
Grammar Tenses |
Ex.3 p.133 |
Ex.1, p.132 audio |
Ex.2 p.133 |
Ex.1- b p.136 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Оцінює вплив науково-технічного прогресу на різні сфери сучасного життя і довкілля.
Громадянська відповідальність: Пропонує шляхи вирішення екологічних проблем.
Здоров’я і безпека: Аналізує причини та наслідки екологічних проблем. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей.
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.
|
Впр.4 ст.137 |
|
|
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
Розповідати про проблеми навколишнього середовища та причини їх виникнення |
p. 139
|
Grammar Tenses |
Ex.6-b p. 137 |
|
Ex.5-6- а p. 137
|
p.137 chart
|
Ex.47, p.138 |
|
|
|
|
Проблеми екології. |
Розповідати про проблеми екології, причини їх виникнення, шляхи вирішення |
p. 140-141 |
Synonyms |
Ex. 3, p. 140 |
|
|
Ex. 1,2, p. 139
|
Ex. 4, p. 141 |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати пасивний стан |
ЛО теми |
Passive Voice |
|
|
Ex. 1,2,3, p. 142 |
Ex. 4, p. 143 |
Ex. 5, p. 143 |
|
|
|
|
Довкілля. Складові частини. |
Розповідати про навколишнє середовище та його складові |
p. 144
|
Passive Voice |
|
Ex. 3 p.144 |
Ex.4 p.145 |
Ex.1 p.144 Make mind-map |
Ex.5 p.145 |
|
|
|
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. |
Розповідати про способи вирішення проблем екології |
p. 146
|
Grammar Tenses |
Ex.2 p.146
|
|
Ex.2 p.146 acting out |
Ex.3 p.148
|
Ex.4 p.149
|
|
|
|
|
Молодь захищає довкілля. |
Розповідати про способи вирішення проблем екології |
p.151
|
Passive Voice |
Ex 3-4 p. 152
|
|
Ex.4-b p.153
|
Ex.1 p.151
|
Ex 5, p.153 . |
|
|
|
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види есе. |
Розповідати про проблеми екології, розрізняти різні види есе |
p.155-156 |
Passive Voice |
Ex 1, p.155 |
|
Ex 4 p.156 |
Ex 4 p 156 |
Ex 5, a-b p 157 |
|
|
|
|
Написання есе |
Висловлювати свої думки з питань екології, писати есе |
p.157
|
Passive Voice |
Ex 6, p.157 |
|
Ex 7, p.158
|
Ex 5-с, p.157 Ex 7-b, p.159
|
Ex 8,p.160
|
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати вивчені граматичні структури |
ЛО теми
|
Passive Voice/ Phrasal verbs |
|
|
|
Exercises |
Ex. 2, p. 161 |
|
|
|
|
Наслідки діяльності людини. |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
Passive Voice/ Phrasal verbs |
Ex 4, p.163 |
Ex 3, p.162 |
Project works |
Ex 1, p.161 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «It’s your planet!» |
|
|||||||||
Speaking about Art (12) Поговоримо про мистецтво (12) |
||||||||||||
|
|
Види мистецтва. Опис творів живопису. |
Розповідати про різні види мистецтва, аналізувати твори живопису |
p.165
|
Grammar Tenses |
Ex 4 p. 165
Ex 8, p. 169 |
Ex 4 p. 165 audio |
Ex .2-3 p.165 Ex 6-7,p.169 Ex 10 p.170 |
Ex .1,p.165 Ex. 9, p.170 |
Громадянська відповідальність: Обговорює розмаїття культурної спадщини людства. Пояснює правила поведінки у закладах культури.
Здоров’я і безпека: аналізує вплив різних видів мистецтва на ментальне здоров’я особистості.
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливість замовлення квитків онлайн. Аналізує вартість відвідування закладів культури.
|
Ex .5, p.168
|
|
|
|
Мистецтво в житті людини |
Розповідати про вплив мистецтва на почуття та емоції людини |
p.171
|
Synonyms |
Ex 2 p.171 |
|
Describe the work of Art |
Ex. 3 p.172 |
Ex 5 p.172
|
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати The Participle |
ЛО теми |
The Participle |
Ex.1,2, p. 173 |
|
Ex. 3, p. 174 |
Ex. 4,5,6, p. 175 |
Ex. 7, p. 175 |
|
|
|
|
Улюблений фільм |
Розповідати про улюблені кінофільми |
p.176 |
Grammar Tenses |
Ex 1, p. 176 |
Ex 2-3, p. 176 |
Ex 5, p.178
|
|
Ex 4, p.177
|
|
|
|
|
Після вистави |
Розповідати про відвідування театру |
p.181 |
Grammar Tenses |
Ex. 2 p.180 |
Ex 6, p.179 |
Ex 7, p.179 |
Ex 1, p. 180 |
Ex. 2, p. 180 |
|
|
|
|
Теaтральні програми та афіші. |
Розповідати про переглянуті вистави, похід до театру |
p. 181
|
Grammar Tenses |
Ex 3-b p.182-183 |
|
Ex 3-b p.182-183 |
Ex 3-а p.181 |
Write a theatrical review |
|
|
|
|
Видатні українські митці. Жанри мистецтва |
Розповідати про різні види мистецтва |
p.184
|
Grammar Tenses |
Ex. 1, p. 186
|
|
Ex. 5, p.185
|
Ex. 1, p. 186
|
Ex. 3, p. 187
|
|
|
|
|
Кіномистецтво |
Розповідати про переглянуті кінофільми |
ЛО теми |
Grammar Tenses |
Ex. 4, p. 188
|
|
Ex. 5, p. 189 Ex. 7, p. 190 Ex. 8,p. 191 |
Ex. 4, p.189
|
Ex. 6,p. 189
|
|
|
|
|
Проектна робота. Роль мистецтва в сучасному суспільстві. |
Розповідати про мистецтво та його вплив на сучасну людину. |
ЛО теми
|
Grammar Tenses |
Ex. 9 (1), p. 191
|
|
Ex. 9 (6-7), p. 192
|
Ex. 9 (3-5), p. 192
|
Ex. 1-2 p. 193 |
|
|
|
|
Рецензія на улюблений фільм. |
Писати відгук на улюблений фільм |
p. 195
|
Grammar Tenses |
Ex.3, p.194
|
|
Ex.4-, b p.195
|
Ex. 4-а, p. 194 |
Ex.5, p.195
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
p.196
|
Grammar Tenses |
Ex.4, p.197
|
Ex.3, p.197
|
|
Ex.2, p.196
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал теми |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми “Speaking about art” |
|
|||||||||
Focus on youth (12) Молодь в центрі уваги (12) |
||||||||||||
|
|
Молодь та суспільство |
Розповідати про особливості підліткового віку |
p. 199
|
Grammar Tenses |
Ex.2, p. 199
|
Ex.2, p. 199
|
Ex.1, p. 199
|
Ex.2-b, p. 201
|
Громадянська відповідальність: аналізує проблеми молоді та їхній вплив на розвиток суспільства. Пропонує шляхи вирішення проблем молоді. Здоров’я та безпека: Аналізує вплив шкідливих звичок на здоров’я та життєдіяльність молоді. Розповідає про шляхи застереження захворювання на ВІЛ/СНІД.
Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує діяльність молодіжних організацій, спрямованих на захист довкілля.
Підприємливість та фінансова грамотність: Аналізує кількість витрат коштів на підтримання шкідливих звичок. |
Ex.2,p. 199 |
|
|
|
Проблема СНІД в Україні |
Розповідати про проблеми захворювання на ВІЛ/СНІД серед молоді |
p.202
|
Grammar Tenses |
Ex.3, p. 202 Ex.5, p. 203 |
|
Ex.6,p. 204
|
Ex.4,p. 203
|
Ex.7, p. 205
|
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати граматичні структури Infinitive and Gerund |
p. 206
|
Infinitive and Gerund |
Ex.2, p. 208 Ex.1, p. 209 |
|
Ex.4,p. 207 Ex.4,p. 209
|
Ex.3, p. 207 Ex.3, p. 209
|
Ex.5,p. 209
|
|
|
|
|
Емоції. Уміння керувати емоціями |
Розповідати про вплив емоцій на повсякденне життя |
p. 212 |
Infinitive and Gerund |
Ex.2-a, p. 210 Ex.4-а, p. 212
|
Ex.3,p.211 Ex.6, p. 214
|
Ex.1,p. 210. Ex.5, p. 212 Ex.4-с, p. 213 |
Ex.2- b, p. 211 Ex.4- b, p. 213
|
Ex.3- b, p. 111
|
|
|
|
|
Проблеми молоді.
|
Розповідати про проблеми сучасної молоді, виявляти причини їхнього виникнення та шляхи вирішення |
p. 215 |
Infinitive and Gerund |
Ex.4, p. 217
|
|
Ex.2, p. 215 Ex.3, p. 217
|
Ex.2, p.215-216
|
Ex.4, p. 217
|
|
|
|
|
Психологічна допомога молоді |
Розповідати про шляхи вирішення проблем молоді |
p. 216 |
Infinitive and Gerund |
Ex. 1, p. 219 |
|
Ex. 3, p. 220 |
Ex. 2, p. 220 |
Ex. 4, p. 221 |
|
|
|
|
Молодіжні організації та громади |
Характеризувати молодіжні організації |
p. 221 |
Grammar Tenses |
Ex.4, p. 221 Ex.6, p. 224 |
|
Ex.6-7,p. 224
|
|
Ex.8, p. 225
|
|
|
|
|
Проектна робота «Проблеми молоді» |
Розповідати про проблеми сучасної молоді, виявляти причини їхнього виникнення та шляхи вирішення |
p. 226-227 |
|
Ex.9, p. 226
|
|
Project works |
|
Ex. 1,2, p. 228 |
|
|
|
|
Участь молоді в соціальних проектах |
Розповідати про проблеми сучасної молоді, виявляти причини їхнього виникнення та шляхи вирішення |
p. 231 |
Grammar Tenses |
Ex.3 p. 229
|
|
Ex.4, p. 231
|
Ex.4, p.231
|
Ex.5, p. 231
|
|
|
|
|
Молодіжні організації |
Розповідати про молодіжні організації, що діють в Україні |
p. 232
|
|
Ex.4, p.233 |
Ex.3,p.233
|
|
Ex.2, p. 232
|
Ex.4, p.233 переказ |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати граматичний матеріал теми |
ЛО теми |
Infinitive/ Gerund, Phrasal verbs |
|
|
|
Exercises |
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Focus on youth" |
|
|||||||||
People and society (14) Людина та суспільство (14) |
||||||||||||
|
|
Україна-незалежна держава. |
Розповідати про становлення незалежності України |
p. 239
|
Grammar Tenses |
Ex.2, p. 137
|
Ex.2, p. 137
|
Ex.4, p. 240
|
Ex.3, p. 239
|
Громадянська відповідальність: Аналізує політичну систему власної країни. Порівнює політичні системи європейських країн. Аналізує стан розвитку суспільства.
Здоров’я та безпека: Аналізує негативний минулий досвід. Аналізує загрози міжнародних конфліктів для життєдіяльності суспільства.
Підприємливість та фінансова грамотність: Аналізує рівень життя різних європейських країн.
Екологічна безпека: Робить висновки про можливі наслідки застосування ядерної зброї при міжнародному конфлікті. |
Ex 5, p. 240
|
|
|
|
Політична система в Британії |
Розповідати про політичний устрій Великої Британії |
ЛО теми |
Grammar Tenses, Phrasal verbs |
Ex.8, p. 242
|
|
Ex. 6-7, p. 241 Ex.2, p. 242 |
Ex.2, p. 242
|
Ex.1, p. 243
|
|
|
|
|
Політична система США |
Розповідати про політичний устрій США |
p. 243 |
Synonyms |
Ex. 2, p. 244 |
|
Ex. 3, p. 245 |
Ex. 1, p. 243 |
Ex. 4, p. 245 |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати неособові форми дієслова |
p. 246 |
Non-finite of the verb |
Ex. 1, p. 246 |
|
Ex. 2, p. 246 |
Ex. 3,p. 247 |
Ex. 4, p. 247 |
|
|
|
|
Міжнародні організації: ЄС |
Розповідати про міжнародні організації |
p. 248
|
Non-finite of the verb |
|
Ex.2-3, p. 248
|
Ex.1, p. 248
|
Ex.2-b, p. 248 |
Ex. 4, p. 249 |
|
|
|
|
Конституція — Основний закон країни. |
Розповідати про особливості політичної системи України |
p. 251
|
Non-finite of the verb |
Ex.2, p. 251
|
Ex.5, p. 250 |
Ex.4, p. 249
|
Ex.1, p. 251
|
Ex.3-а, p. 252
|
|
|
|
|
Міжнародні організації: ООН. |
Розповідати про ООН |
p. 254
|
Non-finite of the verb, phrasal verbs |
Ex.4, p. 254
|
|
Ex.4, p. 254
|
Ex.3-b, p. 253
|
Ex. 1, p. 255 |
|
|
|
|
Вибори на Україні.
|
Розповідати про особливості політичної системи України |
p. 255
|
Grammar tenses |
Ex.1, p. 255
|
|
Ex.3, p. 256
|
Ex.2, p. 256
|
Ex 4, p. 256
|
|
|
|
|
Україна та демократія.
|
Розповідати про особливості політичної системи України |
ЛО теми |
Grammar tenses |
Ex.6-а, p. 258
|
|
Ex.5, p. 258
|
Ex.6-b, p. 258
|
Ex.7-c, p.261
|
|
|
|
|
Людина та суспільство |
Розповідати про особливості життя людини в суспільстві |
ЛО теми |
Grammar Tenses |
Ex.8, p. 261 |
|
Ex.8, p. 261 |
|
Ex.1, p. 263 |
|
|
|
|
Написання статті |
Писати публіцистичну статтю |
ЛО теми |
Grammar Tenses, phrasal verbs |
Ex.2, p. 263 Ex.3, p. 264
|
|
Ex.7-а, p. 260 Ex.3, p. 264 |
Ex.4, p. 265 Ex.5,p. 266 |
|
Ex.6, p. 266 |
|
|
|
Державний устрій України
|
Розповідати про державний устрій в Україні |
ЛО теми
|
Grammar Tenses, phrasal verbs |
Ex.4, p. 269
|
Ex.3, p. 268
|
|
Ex.2, p. 268
|
Ex. 4, p. 269 переказ |
|
|
|
|
Граматичний практикум |
Використовувати граматичний матеріал теми |
ЛО теми |
Non-finite of the verb, phrasal verbs |
|
|
|
Exercises |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми “People and society” |
|
|||||||||
|
|
Підготовка до контрольних робіт |
|
|||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|||||||||
|
|
Узагальнення матеріалу за рік |
|