КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 10 КЛАС (2 години на тиждень)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 10 КЛАС (2 години на тиждень, 70 годин на тиждень) (Навчальна програма з іноземних мов для 10-11-х класів для закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.) До підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

10 КЛАС

(2 години на тиждень, 70 годин на тиждень)

(Навчальна програма з іноземних мов для 10-11-х класів для закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.)

До підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

 

Урок №

 

 

Дата

 

 

Підтема

 

 

 

Лексичний матеріал

 

 

Граматичний матеріал

 

Аудіювання

 

Говоріння

 

Читання

 

Письмо

 

 

Домашнє

завдання

Примітка

І семестр

STARTER / ВСТУП

1

 

01.09

Англійська мова як мова міжнародного спілкування.

Роль англійської мови у сучасному світі.

 

ЛО уроку

ЛО уроку

 

 

ex.4,

p.9

 

p.7,ex.1,2, p.8

ex.5,6, p.10

 

Ex.3a,

pp.8-9

Ex.7a,

pp.10-11

ex.3b, p.9

ex.7b,7c, p.12

 

Написати твір про літні канікули

ex.8a,b pp.12-13

 

2

05.09

Вивчення англійської мови. Ми – десятикласники. Плани на майбутнє

 

ЛО уроку

 

 

 

 

Mind-Map

“Plans for Future”

ex.8a, pp.12-13;ex.10a, p.14;ex.11a, pp.15-16

ex.11b, p.16

 Написати твір про плани на майбутнє

 

Тема 1   «Cтосунки між людьми»      /        Unit 1  “People and Relationship”

3

08.09

Сім’я. Друзі.  Що впливає на нашу особистість?

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО теми «Риси характеру»

(с.20)

 

Adjectives. The Degrees of Comparison

ex.2, pp.18-19

 

 

ex1,

p.18; ex.2,3,4,

pp.18-19;

ex.5,p.20;

Текст “What Affects Our Personality?”

pp.18-19

 

 

Словникова робота (с.20)

ex.6, p.20-21;

 

 

4

12.09

Особистість і її стосунки з іншими. Формування лексичних навичок

 

ЛО уроку (с.21-24)

 

Using of “used to’

(p.22-23)

 

ex.1,p.21

Grammar Links,p.22;

ex.4, p.24ex.6,

p.25

ex.1,p.21 ex.1,2,4p.23;

 

 

ex.2,3,p.21-22ex.3,5,

p.24

 

ex.5,p.22
Вивч.правило(с.22)

 

 

5

15.09

Риси характеру.

ЛО уроку (с.25-28)

Past Simple

«used to»

ex.3,4,p.26

ex.1,5 p.25 ex.1b,2,3 p.28

ex.2, p.25

ex.1a, p.27

 

ex.5,p.26
ex.,3 p.28

 

6

19.09

Як знайти друга по листуванню?

 

ЛО уроку (с.30)

 

Using of “used to’

 

 

ex.1,2b,

pp.28,29;

ex.6c, p.31

ex.5, p.30

 

ex.6,p.31

 

Підр.

твір про найкращого

друга

 

7

22.09

Use Your English

Урок узагальнення.

Відкрий себе.
 

 

 

ЛО уроку

(talking about people, p.(33-35)

 

Past Simple, Past Continuous, Past Perfect,

«used to»

 

ex.2, p.32;

ex.4,

pp.33-34

 

ex.3, p.33;

ex.5, 6a,7

pp.34-35

 

ex.1, p.32;

ex.6b,p.35

 

Check Your English pp.36-38

 

 

8

26.09

Контрольна робота №1. «Стосунки з друзями та рідними».

 

 

 

Past Simple, Past Continuous, Past Perfect,

«used to»

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал.

 

Тема 2   «Майбутня професія»      /        Unit 2  “Сhoose the Career! ”

9

29.09

Твоя улюблена професія

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО уроку (с39-44)

 

ex.2, p.40-41

 

ex.5,6,p.43

 

 

pp.39

ex.2,3, pp.40-42;ex.4, p.42;

ex.1, p.43

ex.1, p.40

ex.2,3,4,p.44

 

Словникова робота (с.40)

Ex.4,p.44

 

 

10

03.10

Робота. Трудові уміння т навики.

 

ЛО уроку (с.45-48)

Tense Revision:

Present Perfect

Present Perfect

Continuous
Grammar Links,

p.47;

 

ex.7, p.48

 

ex.1,2,3,

pp.45-46

 

ex.4,5,pp.47-48

ex.6,p.48

 

 

11

06.10

Професії  та професійні якості.

ЛО уроку (с.49-51)

Present Perfect,

Present Perfect Continuous

ex.4,5,

pp.49-50

 

ex.1,p.49;

ex.6,p.50

ex.2b,4,p.51

ex.3, p.49 ex.1,2a,

pp.50-51;

ex.2,p.49;

 

 

Словникова робота (с.49)

ex.3,p.51

 

12

10.10

Вимоги до особистісних якостей та кваліфікації.

 

ЛО уроку (с.52-55)

types of writing,

styles of letters,

a letter of application

 

ex.1b,c,p.52

 

ex.1a, 2a,p.52;

ex.3, p.54

 

ex.2b,p.53ex.3b,pp.54-55

 

ex.4,p. 55

 

 

13

13.10

Use Your English

Урок узагальнення.

Освіта. Професійні якості. Листування.
Стилі листів

 

ЛО уроку (с.56-59)

an applicant, a Bachelor’s/a Master’s degree, a salary, to apply for a job

ex.3a,p.57

 

ex.3b,p.58;

ex.4,5, pp.58-59

ex.1,p.56;

ex.3, p.57

 

 

ex.6,p.59

Словникова робота (с.58)

Check Your English pp.60-62

 

14

17.10

Контрольна робота №2. «Майбутня професія»

 

 

 

Tense Revision

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал.

 

Тема 3   «Школа»      /        Unit 3  “Why Go to School? ”

15

20.10

Школа – середовище навчання та спілкування молоді.

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО уроку

 (с.63-67)

 

 

ex.2,

pp.64;

 

ex.1,p.64; ex.5, p.66

 

ex.2,3,4,

pp.64-66; Essay

pp.64-65

ex.6, p.68 Vocabulary Links;

ex.1,2,

pp.68-69

ex.1,2,

pp.68-69

Словникова робота (с.65),

Ex.2,pp.68-69

 

16

31.10

 

Заклади освіти. Навчальний процес.

 

 

ЛО уроку

 (с.69-71)

1st Conditionals

(умовні речення

1 типу)
Grammar Links, ex.1, pp.69-70

 

 

 

ex.2,3 p.70

 

ex.3, 4,5,6,

pp.70-71

ex.6,p.71

 

17

03.11

Система освіти в Україні та за кордоном.

ЛО уроку

 (с.72-75)

 

 

ex.3,4,p.72

 

ex.6, p.74 ex.1,2,3b,4,

pp.74-75

ex.1,2,p.72;

ex.5, p.73

ex.3a,p.74

 

ex.,4,p.75(п.)

 

 

18

07.11

Навчальні курси. Резюме про прийом на роботу.

 

ЛО уроку

(с.76 - 79)

a formal letter,

an application for the course 1 st Conditionals (умовні речення 1 типу)

 

 

ex.2, p.76

 

ex.1, p.76;

ex.3, p.77;

ex.4, p.78

ex.4,p.78

 

ex.4,p.78

 

 

19

10.11

Use Your English

Урок узагальнення.

Системи освіти у Британії та Америці.

ЛО уроку

 (с.80-83)

 

 

 

ex.3,4, pp.81-82;ex.6,7,p.83;

ex.1,2, p.80;

ex.5, p.82;

ex.7, p.83;

 

Check Your English pp.84-86

 

20

14.11

Контрольна робота №3. «Школа»

 

ЛО теми

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал

 

Тема 4   «Національна кухня»      /        Unit 4  “National Cuisine ”

21

17.11

Національна кухня. Звичаї харчування у Великій Британії

 

ЛО уроку

(с. 87-94)

 

 

ex.3,4,5, pp.89-90;

ex.1,3, pp.93-94

ex.2,p.88;

ex.6, p.91;

ex.8, p.92

 

Текст

‘Tradi-tional British Meals’

pp.88-89
ex.7, p.91

ex.1,p.88;

 

Словникова робота (90),

ex.2,

p. 93

 

22

21.11

Національні страви в Україні та за кордоном..

ЛО уроку

(с. 94 - 96)

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

 

Grammar Links,

ex. 1,2,3,

pp. 94-95

ex. 4, 5, 6, p. 96;

 

ex.6, p. 96

 

 

 

23

24.11

Меню. Приготування  страв за рецептами. Смаки. Уподобання.

 

ЛО уроку

(с. 97 - 100)

 

 

ex.3b, 4 p. 97-98

ex.1,2,5, pp.97-98 ex.1,2,3,

4,5 pp. 99-100

ex.3a, p. 97

 

 

 

 

«Моя улюблена страва»(напис. рецепт)

 

24

28.11

Характерні особливості української та британської кухонь У ресторані.

 

ЛО уроку

(с101-103)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

ex.1,2, pp. 101-102

 

ex.1, p.101; ex.4, p. 102

ex.3, p.102;

ex.5, p.103

 

Підг. проект «Я-власник ресторану»

 

25

01.12

Use Your English

Урок узагальнення.

Книги рецептів України та Великої  Британії.

 

 

ЛО уроку

(с. 104-107)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

ex. 3, p.104;

ex.5, p. 105;

ex.4, p. 104;

ex.6b, p.106

ex. 6a, p. 106

 

ex.1,2,4,p.104;

 

 

Check Your English pp. 108-110

 

26

05.12

 

Контрольна робота №4. «Національна кухня»      

 

 

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

 

 

 

 

 

Тесст

Повторити правила. Підготуватися до контролю письма

 

27

08.12

Контроль письма

Повторити ЛО тем, що вивчалися

28

12.12

Контроль  читання

Повторити ЛО тем, що вивчалися

29

15.12

Контроль аудіювання

Підготуватися до контролю говоріння

30

19.12

Контроль мовлення (говоріння)

Повторити вивчене за семестр

31

22.12

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

10 КЛАС

(2 години на тиждень, 70 годин на тиждень)

(Навчальна програма з іноземних мов для 10-11-х класів для закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.)

До підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

 

Урок №

 

 

Дата

 

 

Підтема

 

 

 

Лексичний матеріал

 

 

Мовленнєві зразки

 

Граматичний матеріал

 

Аудіювання

 

Говоріння

 

Читання

 

Письмо

 

 

Домашнє

завдання

 

 

Примітка

ІІ семестр

Тема 5  «Комунікаційні технології»      /        Unit 5  “Communication Technologies”

32

09.01

 Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.

an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device,
to  delete

 

Phrasal Verbs

Впр 3 (с. 112-113),

 

впр.1b (с.112),

 

Впр.2,3,4,5 (с. 112-115),

 

.Впр 1а

(с. 112),

 

Словникова робота (с.115)

Впр 3, (с.114-114) – читати та перекладати

 

 

33

12.01

Комп’ютер та його складові. Твоє ставлення до комп’ютера.

 

A computer is аn

electronic machine which can be used to...

A computer system consists of..

 

 

Впр 8,9

(с. 116-117),

 

Впр 5

(с. 115),

 

Впр 6

(с. 115)

Впр 7

(с. 116)-усно

 

34

16.01

Сучасні засоби комунікації та технології .

a directory, to click, a blog, a wikipedia

Scroll up to the top of the page.

Phrasal Verbs

Впр 6,7

(с. 120),

 

Впр 5 (с. 119)

Впр1,2,3,4(с. 117-118)

 

 

Впр 8,(с. 121)-усно

 

35

19.01

Комп’ютерне обладнання та основні операції.

to scroll up/ down, hack into, to log off/out, to back up, to pick email, to zoom in/out, to print out

 

Phrasal Verbs

Впр 3,4 (с.121-122)

Впр 5 (с.122)

Впр 1,2 (с.121),

 

Вивчити правило (с.119)

 

 

36

23.01

Всесвітня мережа. Веб-ресурси.

to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected, a superhighway, a link

 

Phrasal Verbs

 

Впр.1,2,3 (с. 122-123)

 

 

 

 

Впр 2 (с. 125-126)

 

 

 

37

26.01

Улюблені сайти підлітків. Електронний лист. Електронна адреса.

a website, a hypertext, a cyber cafe, a hacker, a network
Styles of email messages

In my view, this one...

We need to consider...

To my way of

 thinking ...  Another reason is that...

Phrasal Verbs

 

Впр 3b

(с. 126),

Впр 6

(с. 128)

 

Впр 4а,5

(с. 127-128)

Впр 3а

(с. 126) Впр 4 b

(с. 127),

 

Впр 7(с. 129)

 

 

 

 

38

30.01

Use Your English

Урок узагальнення. Інтернет-кафе. Проводьте свій вільний час з користю

 

ЛО теми

 

Phrasal Verbs

 

 

Впр 4-6

(с. 131-133) Впр 7b(с. 133)

Впр 1-3, (с.129-131) Впр 8(с. 134-135)

Впр 7а

(с. 133)  Впр 9, (с. 135)

Check Your Skills

С.138-138

 

39

02.02

Контрольна робота №5. «Комунікаційні технології»

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал

 

 

Тема  6 «Земля у небезпеці?»      /        Unit 6  “ Is the Earth in Danger? ”

40

06.02

Природній катаклізм як явище в природі.

 

an avalanche,a drought,

a typhoon,a volcano,

an eruption,a flood,

a tsunami,an earthquake,a tornado,

a famine,a disaster,

a hazard,a heat wave,

hailstorms,     a blizzard,

a hurricane,a landslide,

a frequency,a threat,

a cause,a reason,

resistant,to respond,

to occur, to  damage

a sandstorm,a tidal wave to affect, to reduce, to destroy,to occur,

an accident,to threaten,

to provoke,a catastrophe

A natural

disaster is

the effect of

a natural

hazard that

affects the

environment

and leads to …

 

Tense Revision

Впр 2

(с. 140-142)

Впр 6

(с. 145)

Впр1,3,4,5,(с. 140-145)

 

Словникова робота (с.141).Впр 2

(с. 140-142)-переказ.

 

 

41

09.02

Види природніх катаклізмів. Прогнозування природніх катастроф.

    The cause of

earthquakes

is the heat

inside the

   earth.

      

      Tense

       Revision

 

Впр.3b

(с. 148)

 

Впр.1,3

(с. 146-147) Впр 1,2,

(с. 147-148)

Впр2

(с. 146)

Впр.3а

(с. 148)

Впр 4

(с148) - підг.до дискусії

 

42

13.02

Правила безпеки під час землетрусу чи інших лих.

If we used

bicycles, we

would have

less air pollution.

Conditio-nals (l, ll)

Впр 2,3,5

(с. 149-150)

Впр 1,2,3,

(с. 150-151)

Впр 1,4

(с. 149)

 

Впр 4

(с. 151)- підготуватися до рольової гри

 

43

16.02

Природні катаклізми в Україні. Основні правила безпеки.

 

ЛО уроку

Make sure all windows are closed.

Keep the fire doors closed.

Conditio-nals (l, ll)

 

 

Впр 2,(с. 153)

Впр 1а (с. 152)

 

Впр 1b (с. 153) Впр 3-6 (с. 154-155)

Впр.7 (с. 155)

Написати замітки в газету.

 

44

20.02

Use Your English

Проблеми навколишнього середовища. Допоможи врятувати наше довкілля.

 

ЛО уроку

 

 

 

Conditio-nals (l, ll)

 

Впр 5-7

(с. 160-161)

Впр 1,2

(с. 156) Впр 3,4,

(с. 157-159)

Впр 2b

(с. 157) Впр 8 (с. 161)

 

Check Your Skills
с.162-164

 

45

23.02

Контрольна робота №6. «Земля у небезпеці?»     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал

 

 

Тема  7 «Світ живопису»      /        Unit 7  “The World of Painting ”

46

27.02

Розвиток живопису в Україні. Жанри живопису .

 

an artist, an image,

fame, a genre,

a masterpiece, a scene, a scenery,

a tendency, a theme,

to depict. to devote, to propagate, to represent, to inspire,

to influence,

to refer, a master, a

portrait, an icon, a fresco, distinguished,

prominent, outstanding, brilliant,

representative,

              pastoral, rural,

landscape,

seascape,

still-life,

battle scene,

water colours,

to capture,

to portray, a trend,

baroque, to reflect,

a sitter, folk,

abstraction,

avant-garde,

              classicism, futurism,

 

The painting ... is

regarded as a master­piece and

belong to the

period of...

 

 

It is represented

by...

It is considered

to be...

N. is highly praised by...

       He was the first who raised / portrayed ...

 

After 1 had finished 1 left. Mary had been painting

since

yesterday

evening.

 

Revision of Tenses in Passive Voice

Впр 1-3

(с. 166)

Впр 4

(с.166-168), Впр 1,2,3

(с. 110)

Впр 4

(с.166-168), Впр 5,6(с.169-170)

 

 

Словникова робота (с.169),

Впр. 7,(с. 170)

 

47

02.03

Відомі українські та англійські художники.

 

 

Revision of Tenses in Passive Voice

 

 

Впр.2,3,

(с. 11371-172

 

Впр. 1

(с. 171),

 

Словникова робота, (с. 171) вивчити.
Знайти інформацію «Живопис в Україні»

 

48

06.03

Основні стилі, жанри та напрями живопису.

 

Past Perfect Tense
с.173 Past Perfect Continuous Tense
с.174

 

 

Впр. 1,2

(с. 173),

Впр. 4,6,

(с. 174-175)

Впр.3

(с. 173),

Впр.5

(с. 175)-письмово Правилa (с.173, 174) – вивчити.

 

 

49

09.03

Роль мистецтва в житті людини.

Відвідування музеїв, галерей, виставок

 

Впр.4

(с. 176)

Впр. 1,2,

(с. 175-176) Впр. 1,2,3,(с. 178-179)

 

Впр. 5

(с. 176-177)

 

 

Словникова робота, (с. 179)Впр.4

(с.178) підг.до дискусії

 

50

13.03

Вплив  мистецтва на особистість.

 

 

 

.

 

 

Впр. 1

(с. 182)

 

Впр 3-6

(с. 184-186)

Впр 2

(с. 182),

 

Правилa(с.181– повторити.

Впр 7,(с. 187-письмово)

 

51

16.03

Use Your English

Відомі англійські художники

Художні галереї Лондона.

 

 

ЛО уроку

 

 

 

Past Perfect Tense.

Past Perfect Continuous Tense.

Впр 7,(с. 190). Впр 9(с.193)

Впр. 4,6

(с. 190)

8,(с. 191-193)

Впр. 1

(с188) Впр 3,(с. 188-189)

 

Впр. 2,

(с. 188) Впр.5

(с. 190)

Check Your Skills

С.194-195
 

 

52

27.03

Контрольна робота №7. «Світ живопису»     

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Написати замітки в газету «Світ живопису»

 

 

Тема  8 «Чи любиш ти спорт?»      /        Unit 8  “Do You Like Sport? ”

53

30.03

Спорт та дозвілля.

 

a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick, be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski

slope, a coach, a

game, associated football, rugby

tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured referee

a league, to determine, to attend a

I  go jogging every week.

I couldn't imagine a life without sport. Sport is just a waste of time. I'm good at tennis.

consider myself an armchair sportsman.

Baseball dates back...

         Cricket is peculiarly associated with England

 

Впр. 3

(с. 198-200)

Впр. 1,2

(с. 198)

 

Впр. 1,

(с. 198)

Впр. 4,

(с. 200)

Впр. 6,

(с. 201)

 

Впр. 5

(с. 200)

 

Словникова робота (с.198),

Впр. 7

(с. 201)-

усно

 

54

03.04

Різні види спорту.

 

 

 

.Впр. 1-3

(с. 202)

Впр. 4,5

(с. 202-203)

 

 

ЛО (с.202) – вивчити. « Моє ставлення до занять спортом»-письм. повідомлення.

 

55

06.04

Спортивні заняття у нашій школі. Спортивні клуби

Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses

 

 

Впр. 1-5

(с. 203-205)

Впр. 4,

(с.205)

 

ЛО (с.198, 202) -повторити, Впр. 6,(с.206)-письм.

 

56

10.04

Спорт у Великій Британії та США.

 

 

-      

Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses

Впр. 4,5

(с.207)

 

Впр. 2,3,

(с.207)

Впр. 6,

(с.208) Впр. 1,

(с.209) Впр. 3,5

(с.211)

Впр.7

(с. 208) Впр. 2,

(с.210)

 

Впр.1

(с. 207)

Впр. 8 (с.208)- підг.пит.для діалогу. «Мій улюблений вид спорту», напис. Есе

 

57

13.04

Олімпійські ігри. Футбольний матч і футбольні фани.

 

ЛО уроку

 

Порядок вираження власних думок, поглядів та висновків на письмі.

Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses

 

Впр. 4-6

(с. 214)

Впр. 1,2

(с. 212-213) Впр. 7(с. 214)

Впр. 3

(с.213)

 

Впр. 8

(с.215) –напис. Есе «Спорт у житті людей».

 

 

58

17.04

Use Your English

Найпопулярніші види спорту. Спорт для жінок/чоловіків.

ЛО уроку

 

 

 

Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses

 

Впр.6,7,8,

(с.219)

Впр. 1-5

(с. 216-218)

«Спортивні вподобання в моєї сім’»- письмовий твір

Check Your Skills

С.220-221

 

59

20.04

Контрольна робота №8. «Чи любиш ти спорт?»     

ЛО уроку

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити матеріал Проект «Спорт в Україні».

 

 

Тема  9 «Державний устрій»      /        Unit 9  “ Аcross state systems”

60

24.04

Державний устрій України.

ЛО уроку

 

an anthem,

awareness,

a court,

disarmament,

a division,

a law,

 

Впр. 2

(с. 224-226) Article

‘The

State of Ukra-ine’

Впр. 1

(с. 224) Впр. 4-7

(с. 227-229)

Впр. 3

(с. 227) Впр. 8

(с. 230)

 

Впр. 9

(с. 231)-усно

 

61

27.04

Політична система в англомовних країнах.

ЛО уроку

 

an official,

a self-determination,

a sovereignty,

a vote,

Past Forms.

Mixed tenses.

 

 

Впр. 5,

(с. 236)

(с. 231) Впр. 1-4

(с. 232-234) Впр. 1,2

(с. 235)

Впр. 3

(с. 235)

Впр. 4

(с. 236)

 

62

01.05

Природні ресурси.

ЛО уроку

 

to declare,

to elect,

to proceed, to proclaim, executive, judicial

 

Впр. 2,3

(с. 238-239)

Впр. 1

(с. 237) Впр. 1,2,3

(с. 242-243)

 

Впр. 4

(с. 240)

Впр. 5,6

(с. 241)-письм. ЛО (с.242) – вивчити.

 

63

04.01

Контроль  письма .

Підготуватися до контролю письма Повторити правила, ЛО.

 

64

08.05

Контроль   читання .

Повторити ЛО тем, що вивчалися

 

65

11.05

Контроль  аудіювання.

Підготуватися до контролю говоріння

 

66

15.05

Контроль  мовлення (говоріння)

Повторити ЛО тем, що вивчалися

 

67

18.05

Повторення вивченого матеріалу

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

68

22.05

Узагальнення вивченого за ІІ семестр

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

69

25.05

Узагальнення вивченого за рік.

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

70

29.05

Повторення вивченого

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

71

01.06

Повторення вивченого

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

72

05.06

Повторення вивченого

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Єфімова Юлія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Радченко Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кузьма Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Zeleniuk Vira
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 серпня 2023
Переглядів
10642
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку