(2 години на тиждень, 70 годин на тиждень)
(Навчальна програма з іноземних мов для 10-11-х класів для закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.)
До підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
Дата |
Підтема
|
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Домашнє завдання |
||||||
І семестр STARTER / ВСТУП |
||||||||||
1
|
01.09 |
Англійська мова як мова міжнародного спілкування. Роль англійської мови у сучасному світі. |
ЛО уроку ЛО уроку |
|
ex.4, p.9
|
p.7,ex.1,2, p.8 ex.5,6, p.10
|
Ex.3a, pp.8-9 Ex.7a, pp.10-11 |
ex.3b, p.9 ex.7b,7c, p.12
|
Написати твір про літні канікули ex.8a,b pp.12-13 |
|
2 |
05.09 |
Вивчення англійської мови. Ми – десятикласники. Плани на майбутнє |
ЛО уроку |
|
|
Mind-Map “Plans for Future” |
ex.8a, pp.12-13;ex.10a, p.14;ex.11a, pp.15-16 |
ex.11b, p.16 |
Написати твір про плани на майбутнє |
|
Тема 1 «Cтосунки між людьми» / Unit 1 “People and Relationship” |
||||||||||
3 |
08.09 |
Сім’я. Друзі. Що впливає на нашу особистість? Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО теми «Риси характеру» (с.20) |
Adjectives. The Degrees of Comparison |
ex.2, pp.18-19
|
ex1, p.18; ex.2,3,4, pp.18-19; ex.5,p.20; |
Текст “What Affects Our Personality?” pp.18-19 |
|
Словникова робота (с.20) ex.6, p.20-21;
|
|
4 |
12.09 |
Особистість і її стосунки з іншими. Формування лексичних навичок |
ЛО уроку (с.21-24) |
Using of “used to’ (p.22-23) |
|
ex.1,p.21 Grammar Links,p.22; ex.4, p.24ex.6, p.25 |
ex.1,p.21 ex.1,2,4p.23;
|
ex.2,3,p.21-22ex.3,5, p.24
|
ex.5,p.22
|
|
5 |
15.09 |
Риси характеру. |
ЛО уроку (с.25-28) |
Past Simple «used to» |
ex.3,4,p.26 |
ex.1,5 p.25 ex.1b,2,3 p.28 |
ex.2, p.25 ex.1a, p.27 |
|
ex.5,p.26 |
|
6 |
19.09 |
Як знайти друга по листуванню?
|
ЛО уроку (с.30) |
Using of “used to’ |
|
ex.1,2b, pp.28,29; ex.6c, p.31 |
ex.5, p.30
|
ex.6,p.31
|
Підр. твір про найкращого друга |
|
7 |
22.09 |
Use Your English Урок узагальнення.
Відкрий себе.
|
ЛО уроку (talking about people, p.(33-35) |
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, «used to» |
|
ex.2, p.32; ex.4, pp.33-34
|
ex.3, p.33; ex.5, 6a,7 pp.34-35
|
ex.1, p.32; ex.6b,p.35
|
Check Your English pp.36-38
|
|
8 |
26.09 |
Контрольна робота №1. «Стосунки з друзями та рідними».
|
|
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, «used to» |
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал. |
|
Тема 2 «Майбутня професія» / Unit 2 “Сhoose the Career! ” |
||||||||||
9 |
29.09 |
Твоя улюблена професія Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО уроку (с39-44) |
|
ex.2, p.40-41
|
ex.5,6,p.43
|
pp.39 ex.2,3, pp.40-42;ex.4, p.42; ex.1, p.43 |
ex.1, p.40 ex.2,3,4,p.44
|
Словникова робота (с.40) Ex.4,p.44
|
|
10 |
03.10 |
Робота. Трудові уміння т навики.
|
ЛО уроку (с.45-48) |
Tense Revision: Present Perfect Present Perfect
Continuous p.47; |
|
ex.7, p.48
|
ex.1,2,3, pp.45-46
|
ex.4,5,pp.47-48 |
ex.6,p.48
|
|
11 |
06.10 |
Професії та професійні якості. |
ЛО уроку (с.49-51) |
Present Perfect, Present Perfect Continuous |
ex.4,5, pp.49-50
|
ex.1,p.49; ex.6,p.50 ex.2b,4,p.51 |
ex.3, p.49 ex.1,2a, pp.50-51; |
ex.2,p.49;
|
Словникова робота (с.49) ex.3,p.51 |
|
12 |
10.10 |
Вимоги до особистісних якостей та кваліфікації. |
ЛО уроку (с.52-55) |
types of writing, styles of letters, a letter of application |
|
ex.1b,c,p.52
|
ex.1a, 2a,p.52; ex.3, p.54
|
ex.2b,p.53ex.3b,pp.54-55
|
ex.4,p. 55
|
|
13 |
13.10 |
Use Your English Урок узагальнення.
Освіта. Професійні якості. Листування. |
ЛО уроку (с.56-59) |
an applicant, a Bachelor’s/a Master’s degree, a salary, to apply for a job |
ex.3a,p.57
|
ex.3b,p.58; ex.4,5, pp.58-59 |
ex.1,p.56; ex.3, p.57
|
ex.6,p.59 |
Словникова робота (с.58) Check Your English pp.60-62 |
|
14 |
17.10 |
Контрольна робота №2. «Майбутня професія» |
|
Tense Revision |
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал. |
|
Тема 3 «Школа» / Unit 3 “Why Go to School? ” |
||||||||||
15 |
20.10 |
Школа – середовище навчання та спілкування молоді. Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО уроку (с.63-67) |
|
ex.2, pp.64;
|
ex.1,p.64; ex.5, p.66
|
ex.2,3,4, pp.64-66; Essay pp.64-65 ex.6, p.68 Vocabulary Links; ex.1,2, pp.68-69 |
ex.1,2, pp.68-69 |
Словникова робота (с.65), Ex.2,pp.68-69 |
|
16 |
31.10 |
Заклади освіти. Навчальний процес.
|
ЛО уроку (с.69-71) |
1st Conditionals (умовні речення
1 типу) |
|
|
ex.2,3 p.70
|
ex.3, 4,5,6, pp.70-71 |
ex.6,p.71 |
|
17 |
03.11 |
Система освіти в Україні та за кордоном. |
ЛО уроку (с.72-75) |
|
ex.3,4,p.72
|
ex.6, p.74 ex.1,2,3b,4, pp.74-75 |
ex.1,2,p.72; ex.5, p.73 |
ex.3a,p.74
|
ex.,4,p.75(п.)
|
|
18 |
07.11 |
Навчальні курси. Резюме про прийом на роботу. |
ЛО уроку (с.76 - 79) |
a formal letter, an application for the course 1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
ex.2, p.76
|
ex.1, p.76; ex.3, p.77; ex.4, p.78 |
ex.4,p.78
|
ex.4,p.78
|
|
19 |
10.11 |
Use Your English Урок узагальнення. Системи освіти у Британії та Америці. |
ЛО уроку (с.80-83) |
|
|
ex.3,4, pp.81-82;ex.6,7,p.83; |
ex.1,2, p.80; ex.5, p.82; ex.7, p.83; |
|
Check Your English pp.84-86 |
|
20 |
14.11 |
Контрольна робота №3. «Школа» |
ЛО теми |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал |
|
Тема 4 «Національна кухня» / Unit 4 “National Cuisine ” |
||||||||||
21 |
17.11 |
Національна кухня. Звичаї харчування у Великій Британії |
ЛО уроку (с. 87-94) |
|
ex.3,4,5, pp.89-90; ex.1,3, pp.93-94 |
ex.2,p.88; ex.6, p.91; ex.8, p.92
|
Текст ‘Tradi-tional British Meals’
pp.88-89 |
ex.1,p.88;
|
Словникова робота (90), ex.2, p. 93 |
|
22 |
21.11 |
Національні страви в Україні та за кордоном.. |
ЛО уроку (с. 94 - 96) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
|
Grammar Links, ex. 1,2,3, pp. 94-95 |
ex. 4, 5, 6, p. 96;
|
ex.6, p. 96
|
|
23 |
24.11 |
Меню. Приготування страв за рецептами. Смаки. Уподобання. |
ЛО уроку (с. 97 - 100) |
|
ex.3b, 4 p. 97-98 |
ex.1,2,5, pp.97-98 ex.1,2,3, 4,5 pp. 99-100 |
ex.3a, p. 97
|
|
«Моя улюблена страва»(напис. рецепт) |
|
24 |
28.11 |
Характерні особливості української та британської кухонь У ресторані. |
ЛО уроку (с101-103) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
ex.1,2, pp. 101-102
|
ex.1, p.101; ex.4, p. 102 |
ex.3, p.102; ex.5, p.103
|
Підг. проект «Я-власник ресторану» |
|
25 |
01.12 |
Use Your English Урок узагальнення. Книги рецептів України та Великої Британії.
|
ЛО уроку (с. 104-107) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
ex. 3, p.104; ex.5, p. 105; ex.4, p. 104; ex.6b, p.106 |
ex. 6a, p. 106
|
ex.1,2,4,p.104;
|
Check Your English pp. 108-110 |
|
26 |
05.12 |
Контрольна робота №4. «Національна кухня» |
|
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу)
|
|
|
|
Тесст |
Повторити правила. Підготуватися до контролю письма |
|
27 |
08.12 |
Контроль письма |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|||||||
28 |
12.12 |
Контроль читання |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|||||||
29 |
15.12 |
Контроль аудіювання |
Підготуватися до контролю говоріння |
|||||||
30 |
19.12 |
Контроль мовлення (говоріння) |
Повторити вивчене за семестр |
|||||||
31 |
22.12 |
Підсумковий урок |
|
(2 години на тиждень, 70 годин на тиждень)
(Навчальна програма з іноземних мов для 10-11-х класів для закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.)
До підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
Дата |
Підтема
|
Лексичний матеріал |
Мовленнєві зразки |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
ІІ семестр Тема 5 «Комунікаційні технології» / Unit 5 “Communication Technologies” |
|||||||||||
32 |
09.01 |
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. |
an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, |
|
Phrasal Verbs |
Впр 3 (с. 112-113),
|
впр.1b (с.112),
|
Впр.2,3,4,5 (с. 112-115),
|
.Впр 1а (с. 112),
|
Словникова робота (с.115) Впр 3, (с.114-114) – читати та перекладати
|
|
33 |
12.01 |
Комп’ютер та його складові. Твоє ставлення до комп’ютера. |
|
A computer is аn electronic machine which can be used to... A computer system consists of.. |
|
|
Впр 8,9 (с. 116-117),
|
Впр 5 (с. 115),
|
Впр 6 (с. 115) |
Впр 7 (с. 116)-усно |
|
34 |
16.01 |
Сучасні засоби комунікації та технології . |
a directory, to click, a blog, a wikipedia |
Scroll up to the top of the page. |
Phrasal Verbs |
Впр 6,7 (с. 120),
|
Впр 5 (с. 119) |
Впр1,2,3,4(с. 117-118) |
|
Впр 8,(с. 121)-усно |
|
35 |
19.01 |
Комп’ютерне обладнання та основні операції. |
to scroll up/ down, hack into, to log off/out, to back up, to pick email, to zoom in/out, to print out |
|
Phrasal Verbs |
Впр 3,4 (с.121-122) |
Впр 5 (с.122) |
Впр 1,2 (с.121), |
|
Вивчити правило (с.119)
|
|
36 |
23.01 |
Всесвітня мережа. Веб-ресурси. |
to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected, a superhighway, a link |
|
Phrasal Verbs |
|
Впр.1,2,3 (с. 122-123) |
|
|
Впр 2 (с. 125-126)
|
|
37 |
26.01 |
Улюблені сайти підлітків. Електронний лист. Електронна адреса. |
a website, a hypertext, a cyber cafe, a hacker, a network |
In my view, this one... We need to consider... To my way of thinking ... Another reason is that... |
Phrasal Verbs |
|
Впр 3b (с. 126), Впр 6 (с. 128)
|
Впр 4а,5 (с. 127-128) |
Впр 3а (с. 126) Впр 4 b (с. 127),
|
Впр 7(с. 129)
|
|
38 |
30.01 |
Use Your English Урок узагальнення. Інтернет-кафе. Проводьте свій вільний час з користю |
ЛО теми |
|
Phrasal Verbs |
|
Впр 4-6 (с. 131-133) Впр 7b(с. 133) |
Впр 1-3, (с.129-131) Впр 8(с. 134-135) |
Впр 7а (с. 133) Впр 9, (с. 135) |
Check Your Skills С.138-138 |
|
39 |
02.02 |
Контрольна робота №5. «Комунікаційні технології» |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал
|
|
Тема 6 «Земля у небезпеці?» / Unit 6 “ Is the Earth in Danger? ” |
|||||||||||
40 |
06.02 |
Природній катаклізм як явище в природі.
|
an avalanche,a drought, a typhoon,a volcano, an eruption,a flood, a tsunami,an earthquake,a tornado, a famine,a disaster, a hazard,a heat wave, hailstorms, a blizzard, a hurricane,a landslide, a frequency,a threat, a cause,a reason, resistant,to respond, to occur, to damage a sandstorm,a tidal wave to affect, to reduce, to destroy,to occur, an accident,to threaten, to provoke,a catastrophe |
A natural disaster is the effect of a natural hazard that affects the environment and leads to … |
Tense Revision |
Впр 2 (с. 140-142) |
Впр 6 (с. 145) |
Впр1,3,4,5,(с. 140-145) |
|
Словникова робота (с.141).Впр 2 (с. 140-142)-переказ.
|
|
41 |
09.02 |
Види природніх катаклізмів. Прогнозування природніх катастроф. |
The cause of earthquakes is the heat inside the earth. |
Tense Revision |
|
Впр.3b (с. 148)
|
Впр.1,3 (с. 146-147) Впр 1,2, (с. 147-148) |
Впр2 (с. 146) Впр.3а (с. 148) |
Впр 4 (с148) - підг.до дискусії |
|
|
42 |
13.02 |
Правила безпеки під час землетрусу чи інших лих. |
If we used bicycles, we would have less air pollution. |
Conditio-nals (l, ll) |
Впр 2,3,5 (с. 149-150) |
Впр 1,2,3, (с. 150-151) |
Впр 1,4 (с. 149) |
|
Впр 4 (с. 151)- підготуватися до рольової гри |
|
|
43 |
16.02 |
Природні катаклізми в Україні. Основні правила безпеки. |
ЛО уроку |
Make sure all windows are closed. Keep the fire doors closed. |
Conditio-nals (l, ll) |
|
Впр 2,(с. 153) |
Впр 1а (с. 152)
|
Впр 1b (с. 153) Впр 3-6 (с. 154-155) |
Впр.7 (с. 155) Написати замітки в газету. |
|
44 |
20.02 |
Use Your English Проблеми навколишнього середовища. Допоможи врятувати наше довкілля. |
ЛО уроку |
|
Conditio-nals (l, ll) |
|
Впр 5-7 (с. 160-161) |
Впр 1,2 (с. 156) Впр 3,4, (с. 157-159) |
Впр 2b (с. 157) Впр 8 (с. 161)
|
Check Your Skills |
|
45 |
23.02 |
Контрольна робота №6. «Земля у небезпеці?» |
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал
|
|
Тема 7 «Світ живопису» / Unit 7 “The World of Painting ” |
|||||||||||
46 |
27.02 |
Розвиток живопису в Україні. Жанри живопису .
|
an artist, an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery, a tendency, a theme, to depict. to devote, to propagate, to represent, to inspire, to influence, to refer, a master, a portrait, an icon, a fresco, distinguished, prominent, outstanding, brilliant, representative, pastoral, rural, landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray, a trend, baroque, to reflect, a sitter, folk, abstraction, avant-garde, classicism, futurism, |
The painting ... is regarded as a masterpiece and belong to the period of...
It is represented by... It is considered to be... N. is highly praised by... He was the first who raised / portrayed ...
After 1 had finished 1 left. Mary had been painting since yesterday evening. |
Revision of Tenses in Passive Voice |
Впр 1-3 (с. 166) |
Впр 4 (с.166-168), Впр 1,2,3 (с. 110) |
Впр 4 (с.166-168), Впр 5,6(с.169-170) |
|
Словникова робота (с.169), Впр. 7,(с. 170) |
|
47 |
02.03 |
Відомі українські та англійські художники.
|
Revision of Tenses in Passive Voice |
|
|
Впр.2,3, (с. 11371-172
|
Впр. 1 (с. 171),
|
Словникова робота, (с. 171) вивчити. |
|
||
48 |
06.03 |
Основні стилі, жанри та напрями живопису.
|
Past Perfect Tense |
|
|
Впр. 1,2 (с. 173), Впр. 4,6, (с. 174-175) |
Впр.3 (с. 173), |
Впр.5 (с. 175)-письмово Правилa (с.173, 174) – вивчити.
|
|
||
49 |
09.03 |
Роль мистецтва в житті людини. Відвідування музеїв, галерей, виставок |
|
Впр.4 (с. 176) |
Впр. 1,2, (с. 175-176) Впр. 1,2,3,(с. 178-179)
|
Впр. 5 (с. 176-177)
|
|
Словникова робота, (с. 179)Впр.4 (с.178) підг.до дискусії |
|
||
50 |
13.03 |
Вплив мистецтва на особистість.
|
|
. |
|
Впр. 1 (с. 182)
|
Впр 3-6 (с. 184-186) |
Впр 2 (с. 182),
|
Правилa(с.181– повторити. Впр 7,(с. 187-письмово) |
|
|
51 |
16.03 |
Use Your English Відомі англійські художники Художні галереї Лондона.
|
ЛО уроку
|
|
Past Perfect Tense. Past Perfect Continuous Tense. |
Впр 7,(с. 190). Впр 9(с.193) |
Впр. 4,6 (с. 190) 8,(с. 191-193) |
Впр. 1 (с188) Впр 3,(с. 188-189)
|
Впр. 2, (с. 188) Впр.5 (с. 190) |
Check Your Skills
С.194-195 |
|
52 |
27.03 |
Контрольна робота №7. «Світ живопису» |
ЛО теми
|
|
|
|
|
|
Тест |
Написати замітки в газету «Світ живопису»
|
|
Тема 8 «Чи любиш ти спорт?» / Unit 8 “Do You Like Sport? ” |
|||||||||||
53 |
30.03 |
Спорт та дозвілля.
|
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick, be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski slope, a coach, a game, associated football, rugby tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, to oppose, to promote, to tackle, to get injured referee a league, to determine, to attend a |
I go jogging every week. I couldn't imagine a life without sport. Sport is just a waste of time. I'm good at tennis. consider myself an armchair sportsman. Baseball dates back... Cricket is peculiarly associated with England |
|
Впр. 3 (с. 198-200) |
Впр. 1,2 (с. 198)
|
Впр. 1, (с. 198) Впр. 4, (с. 200) Впр. 6, (с. 201)
|
Впр. 5 (с. 200)
|
Словникова робота (с.198), Впр. 7 (с. 201)- усно |
|
54 |
03.04 |
Різні види спорту.
|
|
|
.Впр. 1-3 (с. 202) |
Впр. 4,5 (с. 202-203) |
|
ЛО (с.202) – вивчити. « Моє ставлення до занять спортом»-письм. повідомлення. |
|
||
55 |
06.04 |
Спортивні заняття у нашій школі. Спортивні клуби |
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses |
|
|
Впр. 1-5 (с. 203-205) |
Впр. 4, (с.205)
|
ЛО (с.198, 202) -повторити, Впр. 6,(с.206)-письм. |
|
||
56 |
10.04 |
Спорт у Великій Британії та США.
|
- |
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses |
Впр. 4,5 (с.207)
|
Впр. 2,3, (с.207) Впр. 6, (с.208) Впр. 1, (с.209) Впр. 3,5 (с.211) |
Впр.7 (с. 208) Впр. 2, (с.210)
|
Впр.1 (с. 207) |
Впр. 8 (с.208)- підг.пит.для діалогу. «Мій улюблений вид спорту», напис. Есе |
|
|
57 |
13.04 |
Олімпійські ігри. Футбольний матч і футбольні фани.
|
ЛО уроку
|
Порядок вираження власних думок, поглядів та висновків на письмі. |
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses |
|
Впр. 4-6 (с. 214) |
Впр. 1,2 (с. 212-213) Впр. 7(с. 214) |
Впр. 3 (с.213)
|
Впр. 8 (с.215) –напис. Есе «Спорт у житті людей».
|
|
58 |
17.04 |
Use Your English Найпопулярніші види спорту. Спорт для жінок/чоловіків. |
ЛО уроку
|
|
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses |
|
Впр.6,7,8, (с.219) |
Впр. 1-5 (с. 216-218) |
«Спортивні вподобання в моєї сім’»- письмовий твір |
Check Your Skills С.220-221 |
|
59 |
20.04 |
Контрольна робота №8. «Чи любиш ти спорт?» |
ЛО уроку
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал Проект «Спорт в Україні».
|
|
Тема 9 «Державний устрій» / Unit 9 “ Аcross state systems” |
|||||||||||
60 |
24.04 |
Державний устрій України. |
ЛО уроку
|
an anthem, awareness, a court, disarmament, a division, a law, |
|
Впр. 2 (с. 224-226) Article ‘The State of Ukra-ine’ |
Впр. 1 (с. 224) Впр. 4-7 (с. 227-229) |
Впр. 3 (с. 227) Впр. 8 (с. 230) |
|
Впр. 9 (с. 231)-усно |
|
61 |
27.04 |
Політична система в англомовних країнах. |
ЛО уроку
|
an official, a self-determination, a sovereignty, a vote, |
Past Forms. Mixed tenses.
|
|
Впр. 5, (с. 236) |
(с. 231) Впр. 1-4 (с. 232-234) Впр. 1,2 (с. 235) |
Впр. 3 (с. 235) |
Впр. 4 (с. 236) |
|
62 |
01.05 |
Природні ресурси. |
ЛО уроку
|
to declare, to elect, to proceed, to proclaim, executive, judicial |
|
Впр. 2,3 (с. 238-239) |
Впр. 1 (с. 237) Впр. 1,2,3 (с. 242-243) |
|
Впр. 4 (с. 240) |
Впр. 5,6 (с. 241)-письм. ЛО (с.242) – вивчити. |
|
63 |
04.01 |
Контроль письма . |
Підготуватися до контролю письма Повторити правила, ЛО. |
|
|||||||
64 |
08.05 |
Контроль читання . |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
|||||||
65 |
11.05 |
Контроль аудіювання. |
Підготуватися до контролю говоріння |
|
|||||||
66 |
15.05 |
Контроль мовлення (говоріння) |
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
|||||||
67 |
18.05 |
Повторення вивченого матеріалу |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|
|||||||
68 |
22.05 |
Узагальнення вивченого за ІІ семестр |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|
|||||||
69 |
25.05 |
Узагальнення вивченого за рік. |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|
|||||||
70 |
29.05 |
Повторення вивченого |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|
|||||||
71 |
01.06 |
Повторення вивченого |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|
|||||||
72 |
05.06 |
Повторення вивченого |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
|