Календарно-тематичне планування з англійської мови ІІ семестр 10 клас. Складено до підручника Карп'юк О. Д. Англійська мова для 10 -го класу (9 -й рік навчання рівень стандарту). – К. : Астон , 2010 з урахуванням 3,5 години на тиждень. У плануванні враховані інтегровані змістові лінії , які затверджені у новій програмі з іноземної мови
10 клас ІІ семестр Складено до підручника: Карп’юк О. Д. Англійська мова підруч. для 10 -го кл (9 -й рік навчання рівень стандарту). – К. : Астон , 2010
3,5 години на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тема Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовна компетенція |
Компетенція |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
57 |
|
Наука і технічний прогрес Сучасні засоби комунікації. |
Екологічна безпека та сталий розвиток
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
Phrasal verbs
|
Communication Technologies p.72-73 p..74 |
Ex.3 p..72
|
Ex. 3 p..72 Аудіо-додаток |
Ex. .1-b. p.72 |
Ex. 1-а. p.72 |
|
58 |
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. |
Phrasal verbs.
|
Word File p.. 74
|
Ex. .7 p.. 75 |
|
Ex.6 p.. 75
|
Ex..8-9. p.75
|
||
59 |
|
Основні частини комп'ютера. |
Phrasal verbs
|
Hardware p. 76 |
Ex.2-b. p.76 |
Збірник |
My Computer |
Ex.2-а p..76 mind map
|
||
60 |
|
Комп’ютерне обладнання. |
Grammar point ст. 76 |
p .78
|
Ex..1-а . p 77 |
Додатковий текст
|
Ex.2ст p.78
|
Ex..1-b p.77 |
||
61 |
|
Всесвітня мережа. |
Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
Phrasal verbs
|
World Wide Web |
Ex..1 p.79
|
Ex. 3-4. p 79
|
Ex. 2. p 79
|
Ex. 4 p.79
|
|
62 |
|
Веб-ресурси. |
Phrasal verbs
|
p. 81 |
Ex. 1-а p,. 80
|
|
Ex..1-b p.80 My Favourite Website
|
My Favourite Website. Ex..2 p.81 Ex. 3,. p 81
|
||
63 |
|
Комп’ютерні програми. |
Здоров'я і безпека Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини |
Phrasal verbs Ex..2, p 82
|
Software p.82
|
Ex..1, p 82
|
Збірник |
Ex.. 3 p 82
|
Ex..2-b p 82 Ex.. 3, p.82
|
|
64 |
|
Інтернет-кафе.
|
Phrasal verbs
|
Cyber Cafe p 83
|
Ex..6, p 84
|
|
Ex..4-5. p 83 Ex..7- b, p 84
|
Ex..7- b, Ex..7-а, p 84
|
||
65 |
|
Веб-сайти для молоді.
|
Phrasal verbs |
Websites for Youthp.85 |
Ex..8, p 85 |
|
Ex..1, p.86
|
Ex. 9, p.85
|
||
66 |
|
Проектна робота. Мій веб-сайт. |
Підприємли-вість та фінансова грамотність Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин |
Phrasal verbs
|
My Cyber Cafe p 87
|
Ex..2 p 86 |
Збірник |
Презентація свого веб-сайту Ex..4-b p, 87
|
Ex..3, p.87 Ex..4- b,. p 87 |
|
67 |
|
Електронне листування.
|
Phrasal verbs
|
Email Address
|
Ex..6, p 88
|
.
|
Ex..6, p. 88
|
Ex..5-b p 88 Ex 7,. p 89
|
||
68 |
|
Стилі електронного листування.
|
Phrasal verbs
|
Formal And Informal Style in Emailing |
|
|
|
Writing Emails |
||
69 |
|
Лист до друга |
Phrasal verbs
|
Informal Style in Emailing |
|
|
|
Writing Emails |
||
70 |
|
Електронний лист ділового характеру (Тематична атестація) |
Phrasal verbs
|
Formal Style in Emailing |
|
|
|
Writing Emails |
||
71 |
|
Природа і погода Природний катаклізм як явище. |
Екологічна безпека та сталий розвиток Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
|
p.92,93 Word file,
|
Ex. 2 p. 92.
|
Ex 2 p.. 92.
|
|
Ex.3,p.94,
|
|
72 |
|
Природні катаклізми.
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.
|
|
Disasters ст. 95
|
Ex5,p. 95
|
|
Ex 4,p.94 |
Ex 4,p..94
|
|
73 |
|
Прогнозування катаклізмів. |
Conditionals. p.98 |
A cause or a reason p.97 |
|
Ex 3 p..97 |
Ex 6 p..96
|
Ex. 2 p..97 |
||
74 |
|
Наслідки природних катаклізмів. |
Здоров'я і безпека Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини
|
ст.98 |
Suggestions-results
|
p.99 |
Tapescript 1 p. 192 |
Ex 2-3, p..99
|
Ex 3-a,3-b, p.98 |
|
75 |
|
Запобігання природним стихійним лихам. |
Підприємливість та фінансова грамотність
|
Past Perfect with adverbial clauses of time
|
p. 102
|
Ex 3, p. 102
|
|
Brainstorming |
Ex 2- а,b p. 101 |
|
76 |
|
Стихійні лиха в Україні.
|
Здоров'я і безпека Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини
|
prepositions of reason and purpose: due to, owing to, so, because |
p.. 103
|
Ex . 4-а, p. 103
|
Збірник |
Ex. 4- b, p.103
|
Ex. 5, p. 104
|
|
77 |
|
Причини стихійного лиха. Позакласне читання. |
p.104 |
Тексти для читання за темою. |
|
Ex 5, p. 104
|
Ex 6, p.104
|
|||
78 |
|
Дискусійний клуб. Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам. |
Підприємли-вість та фінансова грамотність Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій
|
so … that for results and consequences |
p. 105
|
Ex. 7, p. 104
|
. |
. Ex 8,p. 104
|
Writing point, p. 105 |
|
79 |
|
Природні катаклізми в Україні |
so … that for results and consequences |
Р106 |
|
|
Brainstorming |
|
||
80 |
|
Запобігання природнім катаклізмам в Україні.Проектна робота.
|
|
|
|
|
|
|
||
81 |
|
Жахливий землетрус в Мехіко. (Тематична атестація) |
so … that for results and consequences |
p.106 |
. Ex 2, p.106
|
|
Ex.4-5, p.106-107
|
Ex 5,p. 107
|
||
82 |
|
Живопис Мистецькі традиції в Україні |
Громадянська відповідаль-ність Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
Past Perfect Continuous
|
p.112 |
|
Ex.5 p.112 |
Ex.5 p.112 |
Ex.p.112 |
|
83 |
|
Живопис в Англії. |
Past Perfect Continuous
|
Word file p. 112 |
Ex..6, p.. 113
|
|
Ex..7,p.. 113
|
Ex..1,p. 114
|
||
84 |
|
Жанри живопису. |
Future Continuous
|
Word file p. 114 Ex.3,p. 115 By, by the time, just etc. |
Ex..2, p. 114
|
|
Ex..6,p.. 113 переказ
|
Ex.,1-2 p. 116
|
||
85 |
|
Живопис в Україні. |
Future Continuous |
For, since, before, all day/night/etc. |
|
Збірник |
|
Ex.4-5, p. 117
|
||
86 |
|
Роль мистецтва в житті людини. . |
Здоров'я і безпека Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Past Perfect Continuous
|
p. 119 |
Ex..5, p. 119
|
Ex.,.3-4 p. 118
|
. Ex. 1-2, p. 118
|
. Ex.4, p.. 118
|
|
87 |
|
Відвідування виставок та музеїв. |
Past Perfect Continuous
|
The national gallery collection |
|
|
. Ex.5, p. 119 Ex..2, p. 120
|
Ex.1,p. 120
|
||
88 |
|
Національна галерея |
Future Perfect
|
p119 |
|
Додатковий текст |
p.119 |
p.119 |
||
89 |
|
Відвідування музеїв та галерей в Україні. |
Громадянська відповідаль-ність Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
Future Perfect
|
Word file p. 121 |
Ex.4, p. 122
|
Додатковий текст |
Ex..3, p. 120 Ex..4, p. 122
|
Ex..1, p.123
|
|
90 |
|
Відомі англійські художники. |
Підприємли-вість та фінансова грамотність Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
Future Perfect
|
Useful phrases p. 121 |
. Ex.3, p. 123
|
|
Ex..4, p. 124
|
Ex.3, p. 123
|
|
91 |
|
Відомі англійські музеї. |
Future Perfect
|
|
Ex.8, p. 125
|
|
Ex.6-7, p. 125
|
|
||
92 |
|
Відомі українські музеї. |
Future Perfect
|
ст. 127 |
Ex..2-a, p. 128
|
Збірник |
. Ex.1, p. 127
|
Ex..2-a, p. 128
|
||
93 |
|
Живопис |
Громадянська відповідаль-ність Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
Future Perfect
|
essay |
Додатковий текст |
|
|
essay |
|
94 |
|
Читання – за чи проти. (Тематична атестація) |
Future Perfect
|
Coherence, cohesive devices, essay |
Ex 6-a, p. 129
|
Додатковий текст |
Ex.6-b,c,d, p. 127
|
Ex 2-b, p. 128
|
||
95 |
|
Спорт і дозвілля Ставлення до занять спортом |
Здоров'я і безпека Сприймає основні переваги здорового способу життя.
|
modals + passive
|
Word file p.. 134 |
Ex.3-4, p. 134-135
|
. Ex 3, p. 134
|
Ex.2, p. 134
|
. Ex 1, p. 134
|
|
96 |
|
Ставлення британських учнів до спорту |
modals + passive
|
p.136 |
Ex.6, p. 136
|
|
|
Ex .7, p. 136
|
||
97 |
|
Види спорту
|
Громадянська відповідаль-ність Обговорює участь у клубах за інтересами. |
modals + passive
|
Word file p.. 137
|
|
Збірник |
Ex 1-2, p. 137
|
|
|
98 |
|
Спорт в США |
Громадянська відповідаль-ність Критично оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти |
modals + passive
|
p.138 |
.Ex 1-2, p. 138
|
Додатковий текст |
Ex.3, p. 138
|
|
|
99 |
|
Видатні спортсмени світу |
Підприємли-вість та фінансова грамотність Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
modals + passive
|
p. 139
|
Ex..4-5, ст. 140
|
Додатковий текст |
Ex..2-3, p. 140
|
Ex.6, p. 139 Ex..1, p. 140
|
|
100 |
|
Спорт в Великобританії. |
modals + passive
|
p. 141
|
Ex.7,p. 141
|
Збірник |
. Ex.5, ст. 140
|
Ex.8, p. 141
|
||
101 |
|
Спортивні ігри. |
Здоров'я і безпека Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини
|
modals + passive
|
p. 142
|
Ex.2, p. 144
|
Додатковий текст |
Ex.5, p.143
|
Ex..3, p. 144
|
|
102 |
|
Віддані уболівальники.
|
Здоров'я і безпека Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів.
|
modals + passive
|
Useful phrases, p. 143
|
Ex.5, p. 145
|
Додатковий текст |
. Ex.6, p. 146
|
|
|
103 |
|
Твоє відношення до спорту.
|
|
. Ex.8,p. 146
|
Ex..1, p. 147
|
Додатковий текст |
. Ex.2, p. 147 |
Writing point p. 147 |
||
104 |
|
Репортаж про спортивні події |
modals + passive
|
|
Додатковий текст |
|
Ex..5, p. 145 |
|
||
105 |
|
Бокс-за чи проти.
|
modals + passive
|
Writing point, p. 148
|
Ex.6, p. 148 (
|
Додатковий текст |
Ex..4, 6, p. 148 .
|
Ex..5, p. 148
|
||
106 |
|
Улюбленй вид спорту (Тематична атестація) |
|
modals + passive
|
|
appendix, page 167) |
|
|
Ex. 7-а., p.. 149 |
|
107 |
|
Україна Географічне положення України |
Громадянська відповідаль-ність У свідомлює роль України у міжнародних організаціях |
Going to / will for predictions
|
The State of Ukraine |
Додатковий матеріал із різних джерел ( тема у підручнику відсутня) |
||||
108 |
|
Природні ресурси України |
Громадянська відповідаль-ність Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів |
Going to / will for predictions
|
Natural recourses |
|
Додатковий текст |
|
|
|
109 |
|
Адміністратив-ний та політичний устрій нашої держави |
Going to / will for predictions
|
State Structure of Ukraine |
|
Додатковий текст |
|
|
||
110 |
|
Державні свята |
Going to / will for predictions
|
State Holidays |
|
Додатковий текст |
|
|
||
111 |
|
Улюблене державне свято |
verb + ’-ing’ vs. + ’to’ infinitive
|
State Holidays |
|
Додатковий текст |
|
|
||
112 |
|
Україна - незалежна держава |
verb + ’-ing’ vs. + ’to’ infinitive |
Independent State |
|
Додатковий текст |
|
|
||
113 |
|
Україна у світі |
|
Going to / will for predictions
|
|
|
|
|
|
|
115 |
|
Україна – європейська держава (Тематична атестація) |
Громадянська відповідаль-ність Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.
|
Going to / will for predictions
|
Europe and Ukraine |
|
Додатковий текст |
|
|
|
116 |
|
Контроль читання |
||||||||
117 |
|
Контроль письма |
||||||||
118 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
119 |
|
Контроль говоріння |
||||||||