Календарно-тематичне планування з англійської мови у 10 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2018.
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Сфера спілкування |
Мовний інвентар |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
Сім’я та родинні стосунки |
||||||
|
|
З поверненням до школи. |
логічно обґрунтовувати висловлену думку
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту
|
Особистісна |
|
|
|
|
Історія англійської мови. |
Особистісна |
с. 13 |
|
|
|
|
Сім’я. Що впливає на особистість? |
Особистісна |
Антоніми. Прикметники. с. 20
|
Словотворення. Префіксація. |
|
|
|
Риси характеру. |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок. |
Особистісна |
|
Used to+infinitive с. 22-23 |
|
|
|
Сім’я та друзі. |
Особистісна |
с. 26 |
|
|
|
|
Особистість та її стосунки з іншими. |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Друг по листуванню. Мій найкращий друг. |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Перевір свої знання. ТО 1 |
Особистісна |
Впр. 1, с. 36 |
Впр. 2, с. 36
|
|
Професії |
||||||
|
|
Робота.
|
приймати або відхиляти пропозицію
|
Освітня
|
с. 40
|
|
|
|
Професії та професійні навички. |
Освітня |
|
Словотворення. Суфіксація. |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок. |
Освітня |
|
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous с. 46-47 |
|
|
|
Освіта та професії.
|
Освітня
|
с. 49 Впр. 3, с. 49 |
|
|
|
|
Прийом на роботу. |
Освітня
|
Useful language с. 51
|
|
|
|
|
Листування. Стилі листів. |
Освітня |
|
|
|
|
|
Використай свої навички. |
Освітня |
с. 58 |
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
|
|
Перевір свої знання. ТО 2 |
Освітня |
Впр. 1, с. 60 |
Вп р. 2, с. 60
|
Комунікативна компетентність
|
Змістові лінії |
|
||||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та усне продукування |
Писемне продукування |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
Сім’я та родинні стосунки |
||||||||
|
|
Обговорення стратегій навчання |
|
Дискутує щодо якості та цінності життя
Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин.
|
Обговорює систему цінностей сучасної родини.
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших.
Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. |
Демонструє розуміння основ ефективного спілкування.
Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях.
Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я.
|
Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини.
Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.
|
Розповідь про літні канікули. |
Впр. 3, с. 8-9 Впр. 7, с. 11
|
Впр. 4, с. 9 |
Впр. 1, 2, с. 8, Впр. 5, 6, с. 10 |
|
Впр. 10, с. 14-16 |
||||
Впр. 2, 3, с. 18-19
|
|
Впр. 1, с. 18, Впр. 4, 5, с. 19-20 |
|
Доповідь «Що впливає на особистість?» |
||||
|
|
Впр. 1, с. 21 |
Впр. 2, 3, с. 21-22 |
Впр. 4, с. 22 |
||||
|
|
Впр. 2, с. 23, Впр. 4, с. 24 |
Впр. 1, с. 23, Впр. 3, с. 24 |
Впр. 5, с. 24 |
||||
Впр. 2, с. 25 |
Впр. 3, 4, с. 26 |
Впр. 1, с. 25, Впр. 5, с. 26 |
|
Описати зовнішність друга. |
||||
Впр. 1(а), с. 27
|
|
Впр. 1(в), 2, с. 28 |
|
Впр. 3, с. 28 |
||||
Впр. 2(а), с. 29 (с. 262-266)
|
|
Впр. 1-3, с. 28-30 |
Впр. 5, с. 30-31 |
Впр. 6(а), с. 31 |
||||
Впр. 4, с. 37-38
|
Впр. 3, с. 37 |
|
|
Впр. 3, с. 33 |
||||
Професії |
||||||||
Впр. 3, с. 42 |
Впр. 2, с. 40-41 |
Впр. 1, с. 40, Впр. 4, с. 42 |
|
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо досягнення успіху у професії. |
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.
|
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії.
Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою.
Оцінює фінансові можливості сучасних професій.
|
Розповідь «Моя майбутня професія». |
|
|
Впр. 1, с. 43 |
Впр. 2, 3, с. 44
|
Впр. 4, с. 44 |
||||
Впр. 1, 2, с. 45-46
|
|
Впр. 4, 5, с. 47 |
Впр. 3, с. 46-47 |
Впр. 6, с. 48 |
||||
|
Впр. 4, 5, с. 49-50 |
Впр. 1, 2, с. 49, Впр. 6, с. 50
|
|
Написати оголошення «Є вакансії» |
||||
Впр. 2(а), с. 51
|
|
Впр. 1, 2(в), 3, с. 50-51
|
|
Написати оголошення |
||||
Впр. 2, 3, с. 52-55
|
|
Впр. 1, с. 52 |
|
Впр. 4, с. 55 |
||||
Впр. 1, с. 56
|
Впр. 3(а), с. 57-58
|
Впр. 2, 3(в), с. 58
|
|
Вп р. 5, с. 59 |
||||
Впр. 4(а,в), с. 61-62 |
Впр. 3, с. 61 |
|
Впр. 4, с. 62 |
Повторити вивчений матеріал. с. 40-62 |
Шкільне життя |
||||||
|
|
Шкільне життя.
|
порівнювати події, факти, явища
|
Освітня |
с. 65 |
|
|
|
Заклади освіти.
|
Освітня |
с. 68 |
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок. |
Освітня. |
|
с. 69 |
|
|
|
Система освіти в Україні |
Освітня |
Впр. 2, с. 72 |
|
|
|
|
Моя школа |
Освітня |
Useful language с. 74 |
|
|
|
|
Резюме про прийом на курс. |
Освітня |
|
|
|
|
|
Школи Америки та Британії.
|
Освітня |
|
1st Conditional |
|
|
|
Перевір свої знання. ТО 3 |
Освітня |
Впр. 1, с. 84 |
Впр. 2, с. 84 |
|
Національна кухня |
||||||
|
|
Національна кухня. Звичаї харчування у Великобританії. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту
|
Особистісна |
с. 90 |
|
|
|
Їжа.
|
Особистісна |
|
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок. |
Особистісна |
|
с. 94 2nd Conditional |
|
|
|
Меню під час посту. Контроль читання |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Українська гостинність. Контроль аудіювання |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Написання статті. Контроль письма. |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Повторення Контроль мовлення
|
Особистісна |
|
|
Шкільне життя |
||||||||
Впр. 3, с. 65 |
Впр. 2, с. 64-65 |
Впр. 1, с. 64, Впр. 4, 5, с. 65-67 |
|
|
Аналізує стосунки з однолітками.
Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови.
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
|
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах.
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.
|
Презентація «Школа моєї мрії». |
|
|
Впр. 1, с. 69 |
Впр. 2, с. 69 |
Знайти інформацію про освіту в Україні. |
||||
|
|
Впр. 1-3, с. 70-71 |
Впр. 4, 5, с. 71 |
Впр. 6, с. 71
|
||||
Впр. 5, с. 73-74 |
Впр. 3, 4, с. 72 |
Впр. 1, с. 72 |
|
Проект «Освіти в Україні» |
||||
|
|
Впр. 1, 2, с. 74-75 |
Впр. 3, с. 75 |
Впр. 4, с. 75 |
||||
Впр. 3, с. 77 |
|
Впр. 1, 2, с. 76 |
Впр. 4, с. 78-79 |
Впр. 4, с. 78-79 |
||||
Впр. 2, с. 80-81, Впр. 5, с. 82 |
|
Впр. 1, с. 80, Впр. 3, 4, с. 81-82 |
|
Твір-роздум «Чому англійська є такою важливою?» |
||||
Впр. 4, с. 85-86 |
Впр. 3, с. 84 |
|
|
Повторити с. 64-86 |
||||
Національна кухня |
||||||||
Впр. 3, с. 88-90 |
|
Впр. 1(в), 2, с. 88, Впр. 5, 6, с. 90-91 |
Впр. 1(а), с. 88, Впр. 4, с. 90
|
Оцінює переваги органічних продуктів.
Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.
|
|
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.
|
Обґрунтовує корисність раціонального харчування.
Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.
|
Впр. 7, с. 91-92 |
|
|
Впр. 1, 2, с. 93 |
Впр. 3, с. 94 |
Презентація «Ресторани з англійською кухнею у твоєму місті». |
||||
|
|
Впр. 1, с. 95, Впр. 3, с. 95 |
Впр. 2, с. 95, Впр. 4, с. 96 |
Впр. 5, с. 96 |
||||
Впр. 3(а), с. 97, Впр. 5(а), с. 98-99 |
Впр. 3(в), 4 с. 98 |
Впр. 1, 2, с. 97, Впр. 5(в, с), с. 99 |
|
Проект «Я – власник ресторану» |
||||
|
|
Впр. 1, 2, с. 100 Проекти
|
Впр. 4, с. 100 |
Впр. 5, с. 100 |
||||
Впр. 1, с. 101, Впр. 4, с. 102 |
|
Впр. 2, с. 102 |
|
Впр. 5, с. 102-103 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|