Календарно-тематичне планування з англійської мови 10 клас за Карпюк О.

Про матеріал
КТП на 2022-2023 навчальний рік , 2 години на тиждень. Включено очікувані результати
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 10 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх шкіл., 2018.

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

 

 

 

Сфера спілкування

Мовний інвентар

Лексика

Граматика

Сім’я та родинні стосунки

 

 

З поверненням до школи.

логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

  •                    • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
  •                    • порівнювати події, факти, явища
  •                    • висловлювати свої почуття та емоції

 

Особистісна

 

 

 

 

Історія англійської мови.

Особистісна

с. 13

 

 

 

Сім’я. Що впливає на особистість?

Особистісна

Антоніми. Прикметники.

с. 20

 

 

Словотворення. Префіксація.

 

 

Риси характеру.

Особистісна

 

 

 

 

 

Розвиток граматичних навичок.

Особистісна

 

Used to+infinitive

с. 22-23

 

 

Сім’я та друзі.

Особистісна

с. 26

 

 

 

 

 

Особистість та її стосунки з іншими.

Особистісна

 

 

 

 

Друг по листуванню. Мій найкращий друг.

Особистісна

 

 

 

 

Перевір свої знання. ТО 1

Особистісна

Впр. 1, с. 36

Впр. 2, с. 36

 

 

Професії

 

 

Робота.

 

 

приймати або відхиляти пропозицію

  •                    • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
  •                    • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
  •                   • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Освітня

 

 

с. 40

 

 

 

 

 

 

 

Професії та професійні навички.

Освітня

 

Словотворення. Суфіксація.

 

 

Розвиток граматичних навичок.

Освітня

 

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous

с. 46-47

 

 

 

 

Освіта та професії.

 

Освітня

 

с. 49

Впр. 3, с. 49

 

 

 

 

 

Прийом на роботу.

Освітня

 

Useful language с. 51

 

 

 

 

 

Листування. Стилі листів.

Освітня

 

 

 

 

Використай свої навички.

Освітня

с. 58

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous

 

 

Перевір свої знання. ТО 2

Освітня

Впр. 1, с. 60

Вп

р. 2, с. 60

 

 

 

 

 

Комунікативна компетентність

 

Змістові лінії

 

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія та усне продукування

Писемне продукування

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Сім’я та родинні стосунки

 

 

Обговорення стратегій навчання

 

Дискутує щодо якості та цінності життя

 

Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин.

 

Обговорює систему цінностей сучасної родини.

 

Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших.

 

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру.

Демонструє розуміння основ ефективного

спілкування.

 

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях.

 

 

Аналізує вплив конфліктної поведінки

на здоров’я.

 

 

Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини.

 

Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

 

Розповідь про літні канікули.

Впр. 3, с. 8-9 Впр. 7, с. 11

 

Впр. 4, с. 9

Впр. 1, 2, с. 8, Впр. 5, 6, с. 10

 

Впр. 10, с. 14-16

Впр. 2, 3, с. 18-19

 

 

 

 

 

Впр. 1, с. 18, Впр. 4, 5, с. 19-20

 

Доповідь «Що впливає на особистість?»

 

 

Впр. 1, с. 21

Впр. 2, 3, с. 21-22

Впр. 4, с. 22

 

 

 

 

 

Впр. 2, с. 23, Впр. 4, с. 24

Впр. 1, с. 23, Впр. 3, с. 24

Впр. 5, с. 24

Впр. 2, с. 25

Впр. 3, 4, с. 26

Впр. 1, с. 25, Впр. 5, с. 26

 

Описати зовнішність друга.

Впр. 1(а), с. 27

 

 

 

Впр. 1(в), 2, с. 28

 

Впр. 3, с. 28

Впр. 2(а), с. 29 (с. 262-266)

 

 

Впр. 1-3, с. 28-30

Впр. 5, с. 30-31

Впр. 6(а), с. 31

Впр. 4, с. 37-38

 

 

Впр. 3, с. 37

 

 

Впр. 3, с. 33

Професії

Впр. 3, с. 42

Впр. 2, с. 40-41

Впр. 1, с. 40, Впр. 4, с. 42

 

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

 

Оцінює свої здібності та

можливості на шляху до мети.

Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними,

вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі).

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо

досягнення успіху у професії.

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.

 

Обговорює матеріальні критерії та мотиви

для вибору професії.

 

Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою.

 

Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

 

Розповідь «Моя майбутня професія».

 

 

 

 

Впр. 1, с. 43

Впр. 2, 3, с. 44

 

 

 

Впр. 4, с. 44

Впр. 1, 2, с. 45-46

 

 

 

Впр. 4, 5, с. 47

Впр. 3, с. 46-47

Впр. 6, с. 48

 

Впр. 4, 5, с. 49-50

Впр. 1, 2, с. 49, Впр. 6, с. 50

 

 

 

Написати оголошення «Є вакансії»

Впр. 2(а), с. 51

 

 

Впр. 1, 2(в), 3, с. 50-51

 

 

Написати оголошення

Впр. 2, 3, с. 52-55

 

 

Впр. 1, с. 52

 

Впр. 4, с. 55

Впр. 1, с. 56

 

Впр. 3(а), с. 57-58

 

Впр. 2, 3(в), с. 58

 

 

 

Вп

р. 5, с. 59

Впр. 4(а,в), с. 61-62

Впр. 3, с. 61

 

Впр. 4, с. 62

Повторити вивчений матеріал. с. 40-62

 

 

Шкільне життя

 

 

Шкільне життя.

 

 

порівнювати події, факти, явища

  •                    • висловлювати свої почуття та емоції
  •                    • приймати або відхиляти пропозицію
  •                    • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
  •                    • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

Освітня

с. 65

 

 

 

Заклади освіти.

 

 

Освітня

с. 68

 

 

 

Розвиток граматичних навичок.

Освітня.

 

с. 69

 

 

Система освіти в Україні

Освітня

Впр. 2, с. 72

 

 

 

Моя школа

Освітня

Useful language с. 74

 

 

 

 

Резюме про прийом на курс.

Освітня

 

 

 

 

Школи Америки та Британії.

 

 

 

Освітня

 

1st Conditional

 

 

Перевір свої знання. ТО 3

Освітня

Впр. 1, с. 84

Впр. 2, с. 84

Національна кухня

 

 

Національна кухня. Звичаї харчування у Великобританії.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

  •                    • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
  •                    • порівнювати події, факти, явища
  •                    • висловлювати свої почуття та емоції

 

Особистісна

с. 90

 

 

 

Їжа.

 

 

 

 

Особистісна

 

 

 

 

Розвиток граматичних навичок.

Особистісна

 

с. 94

2nd Conditional

 

 

Меню під час посту.

Контроль читання

Особистісна

 

 

 

 

Українська гостинність.

Контроль аудіювання

Особистісна

 

 

 

 

Написання статті. Контроль письма.

Особистісна

 

 

 

 

Повторення

Контроль мовлення

 

Особистісна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільне життя

Впр. 3, с. 65

Впр. 2, с. 64-65

Впр. 1, с. 64, Впр. 4, 5, с. 65-67

 

 

Аналізує стосунки з однолітками.

 

Обговорює та порівнює способи

протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови.

 

Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.

 

Розуміє важливість принципів

рівноправного спілкування.

 

Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах.

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб

підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

 

Презентація «Школа моєї мрії».

 

 

Впр. 1, с. 69

Впр. 2, с. 69

Знайти інформацію про освіту в Україні.

 

 

Впр. 1-3, с. 70-71

Впр. 4, 5, с. 71

Впр. 6, с. 71

 

Впр. 5, с. 73-74

Впр. 3, 4, с. 72

Впр. 1, с. 72

 

Проект «Освіти в Україні»

 

 

Впр. 1, 2, с. 74-75

Впр. 3, с. 75

Впр. 4, с. 75

Впр. 3, с. 77

 

Впр. 1, 2, с. 76

Впр. 4, с. 78-79

Впр. 4, с. 78-79

Впр. 2, с. 80-81, Впр. 5, с. 82

 

Впр. 1, с. 80, Впр. 3, 4, с. 81-82

 

Твір-роздум «Чому англійська є такою важливою?»

Впр. 4, с. 85-86

Впр. 3, с. 84

 

 

Повторити с. 64-86

Національна кухня

Впр. 3, с. 88-90

 

Впр. 1(в), 2, с. 88, Впр. 5, 6, с. 90-91

Впр. 1(а), с. 88, Впр. 4, с. 90

 

Оцінює переваги органічних продуктів.

 

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.

 

 

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.

 

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.

 

 

Обґрунтовує корисність раціонального харчування.

 

Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

 

Впр. 7, с. 91-92

 

 

Впр. 1, 2, с. 93

Впр. 3, с. 94

Презентація «Ресторани з англійською кухнею у твоєму місті».

 

 

 

 

Впр. 1, с. 95, Впр. 3, с. 95

Впр. 2, с. 95, Впр. 4, с. 96

Впр. 5, с. 96

Впр. 3(а), с. 97, Впр. 5(а), с. 98-99

Впр. 3(в), 4 с. 98

Впр. 1, 2, с. 97, Впр. 5(в, с), с. 99

 

Проект «Я – власник ресторану»

 

 

Впр. 1, 2, с. 100

 Проекти

 

 

Впр. 4, с. 100

Впр. 5, с. 100

Впр. 1, с. 101, Впр. 4, с. 102

 

Впр. 2, с. 102

 

Впр. 5, с. 102-103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лавринюк Богдана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Уманська Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 червня 2022
Переглядів
12601
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку