Календарно-тематичне планування з англійської мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови на І семестр для учнів 3-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів. Підручник - Карпюк.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3б, 3 в класів, за програмою: Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл під керівництвом Савченко.І семестр, 2 год/тиж, 16 робочих тижнів/Відповідно до методичних  рекомендацій у 2019 – 2020н.р.

 

№/дата

Тема

Змістові лінії

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Домашнє завдання

ТЕМА 1. «Я, моя родина і друзі

1.

 

 

 

 

 

Знайомся з новими друзями

 

Розумієважливістьдопомоги батькам та розповідає про своїобов’язки.

Оцінюєвласнівчинки та вчинкиінших людей.

Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми.

Виявляєвідповідальнеставлення до власногоздоров’я

 

Hello! Ні! Nicetomeetyou. Goodmorning. Doyouremember me?

The ABC, numbers 1-10

Ех.1,р.4

Ех. 2,4, р. 5

Ех. 3, р. 5

Ех. 1,4,р.5

р. 4—5, ех. 1,4

2.

 

 

 

 

 

Сім'я друга

What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she?

this /that

 

Ех. 2,3, р.7

 

Ех 4, р.7

р. 7,ех.4

3.

 

 

 

 

 

 

Родина однокласника

What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom?

parents, sounds, letters

Ех.1,р.8

Ех. 2,р.8

Ех. 5, р. 8

Ех. 1,2,3,4, р.9

р. 8-9, ех. 1,3

Write the answers to the questions (p. 8, ex. 1)

4.

 

 

 

 

 

 

Вік старших членів родини

How old are you? I am//

verbs, school things; prepositions: on, in, under, near

Ех. 5, р. 13

Ех. 1,2, pp. 12-13

Ех. 5,р.11

Ех. 3,4,0.11

p. 11, ex. 3,4

Portfolio Work:

5.

 

 

 

 

 

 

Місце проживання.

How are you? The

boy/ girl can ...

verbs of movement

Ех. 1,2,4,5, р. 10-11

Ех. 3, р. 11

WBEx.3, р.10

Ех. 3,4, pp. 12-13

p. 12, ex. 3, ex.4

6.

 

 

 

 

 

Ми — європейці!

Are you from England?

Nice to meet you

Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain

Ех.1,р.14

Ех. 3,р.15

 

Ех. 2, p. 15

p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3

7.

 

 

 

 

 

 

Звідки ти?

Where are you from? Can you spell your name?

Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain

Ех. 1, р. 16

Ех. 2,3, pp. 16-17

 

Ех. 1,5, pp. 16-17

p. 16, ex. 1

ТЕМА 2. «Людина. »

8.

 

 

 

 

 

 

Зовнішність людини

 

Уміти: запитувати про предмети, повідомля­ти про щось;

 

виконувати, віддавати

 вказівки

(команди), описувати когось, щось;

 

запитувати про відчуття, самопо­чуття та відповідати на запитан­ня;

 

робити пропозицію та реагувати на неї

 

 

 

 

 

This is... І am ....Who is...

He is tall/ She is short/

 

Ex.1, p. 30

Ex. 4, p. 31

 

Ex. 2,3, pp. 30-31

p. 31, ex. 3.

Portfolio Work: Draw your family tree

9.

 

 

 

 

 

 

Я та моя родина

Who іs it?Where is Bill?

Mother, father, sister, brother/ grandmother, grandfather

 

Ex.1, p. 32

Ex.3, p. 33

Ex.4, p. 33

Ex. 1,2, p. 33

p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.

Portfolio Work: Draw your family tree

10.

 

 

 

 

 

 

Частини тіла

Head, Shoulders, body, arm, leg

hands, fingers, toes/

 

Ex. T, p. 34

Ex.3, p. 35 

 

Ex. 1,2,3, pp. 34-35

p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3

11.

 

 

 

 

 

 

Частини тіла

Where are you? Where is / are?

Prepositions: in, on, under

Ex. 1; p. 36

Ex. 2-4, pp. 36-37

 

Ex. 1,3, p. 36-37

p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішність людини

Where is the sofa? Where is... in your room?

 

Ex.1, p. 38

Ex. 4,5, p. 39

Ex.1, p. 38

Ex. 2,3, p. 39

p. 39, ex. 3.

Portfolio Work:

13.

 

 

 

Професії

Who is this?

What is his/her job?

Singer, police-officer, dancer, waiter, pilot, farmer, teacher, builder,

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer

Ex. 1,2,5, pp. 40,42

 

Ex. 3,6, pp. 41,43

 

Ex. 1,2,4, pp. 40-41

p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4

 

ТЕМА 3. «Школа».

14.

 

 

 

 

 

 

 

Дні тижня та

навчальні

предмети

 

Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників;

 

 визначати час, про­міжки часу; просити, повторити інформацію;

 

висловлювати схвальну, несхвальну оцінку предме­там, діям, ситуаціям тощо;

 

ви­словлювати прохання та

реагувати на нього;

 

 

уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характерис­тику комусь, чомусь;

 

визначати час, проміж­ки часу.

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить шкільним правилам.

On Monday they have got...

Days of the week, school subjects

Ex.1, p. 48

Ex. 3,4, p. 49

 

Ex. 2, p. 48

p. 49, ex. 2. Portfolio Work: Draw your timetable

15.

 

 

 

 

 

 

Шкільні

пред­мети.

What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?

do sums

Ex.1, p. 50

Ex.3,4,5, pp. 50-51

 

Ex. 2,5, pp. 50-51

p. 51, ex. 5. Portfolio Work: Write your timetable

16.

 

 

 

 

 

 

Наші улюблені предмети

What lesson do you like? What is your favourite day?

Days of the week, school subjects

 

Ex. 2,3,4, pp. 52-53

 

Ex.1, p. 53

p. 52, ex. 1. Portfolio Work: Write about your favourite lesson

17.

 

 

 

 

 

Мій улюблений предмет

1 don't like... He doesn't like...

School subjects

Ex.1, p. 54

Ex.2,3,4,5, pp. 54-55

 

Ex.1, p. 55

p. 54, ex. 1

18.

 

 

 

 

 

Розклад занять

I've got a letter

 

Ex.1, p. 56

Ex.3, p. 57

Ex. 4, p. 57

Ex. 1,2,3, pp. 56-57

p. 56, ex. 1,2. Portfolio Work: Write your e-mail to an e-pal

19.

 

 

 

 

 

Годинник.

It's one o'clock/

Its two oclock

Days of the week, school subjects

Ex.1, p. 58

Ex. 4, p. 59

 

Ex. 2,3, pp. 58-59

p. 58, ex. 2,3. Make a demonstrative clock

20.

 

 

 

 

 

 

Розпорядок дня.

What day is it today?

do sums

Ex.1, p. 60

Ex. 2,4, pp. 60-61

 

Ex. 2,3,5, pp. 60-63

p. 60, ex. 1,3

21.

 

 

 

 

 

 

Розвиток навичок читання

I am late. May I come in? Could you give...Can Ihelp...

Days of the week, school subjects

Ex.1, p. 66

Ex. 2,3,4, pp.67

 

Ex.1, p. 66

p. 66, ex. 1

22.

 

 

 

 

 

 

Розвиток граматичних навичок

It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast

School subjects

 

 

 

 

 

ТЕМА 4. «Харчування» .

23.

 

 

 

 

 

Продукти харчування.

 

Уміти: запитувати про продукти

повідомля­ти проіжу;

 

описувати продукти харчування;

 

запитувати про відчуття, самопо­чуття та відповідати на запитан­ня;

 

робити пропозицію та реагувати на неї.

Розрізняти здорову і шкідливу їжу.

 

 

 

 

Onion, cereal, carrot/ tomato, potato, fish

 

 

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

Фрукти. Введення лексики

Apple, orange, watermelon/

Bananas, grapes, lemon, peach, pears/

 

Ex.1, p. 48

Ex. 3,4, p. 49

 

Ex. 2, p. 48

p. 68, ex. 2. Portfolio Work:

25.

 

 

 

 

 

Овочі. Активізація ЛО

Cabbage, tomato, potato/ cucumber, beat, carrot, onion, lettuce,

 

Ex.1, p. 50

Ex.3,4,5, pp. 50-51

 Write about your favourite food

Ex. 2,5, pp. 50-51

p. 71, ex. 5.

26.

 

 

 

 

 

 

Посуд. Вивчення нових ЛО

Plate, cap, fridge, table, glass, bottle, fork, spoon, bowl/

 

Portfolio Work

Ex. 2,3,4, pp. 52-53

 

Ex.1, p. 53

p. 72, ex. 1.

27.

 

 

 

 

 

Назви продуктів харчування

Sandwich, soup, pizza, cheese, salad, hamburger,sausages

 

Ex.1, p. 54

Ex.2,3,4,5, pp. 54-55

 

Ex.1, p. 55

p. 74, ex. 1

28.

 

 

 

 

 

Розвиток навичок читання

Fish, meat, eggs, rice,bacon, ham, cottage cheese,

 

Ex.1, p. 56

Ex.3, p. 57

Ex. 4, p. 57

Ex. 1,2,3, pp. 56-57

p. 76, ex. 1,2. Portfolio

29.

 

 

 

 

 

Контроль: письмо

 

 

Ex.1, p. 58

Ex. 4, p. 59

 

Ex. 2,3, pp. 58-59

p. 78, ex. 2,3.

30.

 

 

 

 

 

Контроль: читання.

 

 

Ex.1, p. 60

Ex. 2,4, pp. 60-61

 

Ex. 2,3,5, pp. 60-63

Підготуватися до контрольної роботи

31.

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

Ex.1, p. 66

Ex. 2,3,4, pp.67

 

Ex.1, p. 66

Повторити вивчений матеріал

32.

 

 

 

 

 

Контроль: аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контрольної роботи

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
6343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку