Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3б, 3 в класів, за програмою: Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл під керівництвом Савченко.І семестр, 2 год/тиж, 16 робочих тижнів/Відповідно до методичних рекомендацій у 2019 – 2020н.р.
№/дата |
Тема |
Змістові лінії |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
ТЕМА 1. «Я, моя родина і друзі.» |
|||||||||
1.
|
Знайомся з новими друзями |
Розумієважливістьдопомоги батькам та розповідає про своїобов’язки. Оцінюєвласнівчинки та вчинкиінших людей. Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми. Виявляєвідповідальнеставлення до власногоздоров’я
|
Hello! Ні! Nicetomeetyou. Goodmorning. Doyouremember me? |
The ABC, numbers 1-10 |
Ех.1,р.4 |
Ех. 2,4, р. 5 |
Ех. 3, р. 5 |
Ех. 1,4,р.5 |
р. 4—5, ех. 1,4 |
2.
|
Сім'я друга |
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? |
this /that |
|
Ех. 2,3, р.7 |
|
Ех 4, р.7 |
р. 7,ех.4 |
|
3.
|
Родина однокласника |
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom? |
parents, sounds, letters |
Ех.1,р.8 |
Ех. 2,р.8 |
Ех. 5, р. 8 |
Ех. 1,2,3,4, р.9 |
р. 8-9, ех. 1,3 Write the answers to the questions (p. 8, ex. 1) |
|
4.
|
Вік старших членів родини |
How old are you? I am// |
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near |
Ех. 5, р. 13 |
Ех. 1,2, pp. 12-13 |
Ех. 5,р.11 |
Ех. 3,4,0.11 |
p. 11, ex. 3,4 Portfolio Work: |
|
5.
|
Місце проживання. |
How are you? The boy/ girl can ... |
verbs of movement |
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11 |
Ех. 3, р. 11 |
WBEx.3, р.10 |
Ех. 3,4, pp. 12-13 |
p. 12, ex. 3, ex.4 |
|
6.
|
Ми — європейці! |
Are you from England? Nice to meet you |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех.1,р.14 |
Ех. 3,р.15 |
|
Ех. 2, p. 15 |
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3 |
|
7.
|
Звідки ти? |
Where are you from? Can you spell your name? |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 2,3, pp. 16-17 |
|
Ех. 1,5, pp. 16-17 |
p. 16, ex. 1 |
|
ТЕМА 2. «Людина. » |
|||||||||
8.
|
Зовнішність людини |
Уміти: запитувати про предмети, повідомляти про щось;
виконувати, віддавати вказівки (команди), описувати когось, щось;
запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на запитання;
робити пропозицію та реагувати на неї
|
This is... І am ....Who is... He is tall/ She is short/ |
|
Ex.1, p. 30 |
Ex. 4, p. 31 |
|
Ex. 2,3, pp. 30-31 |
p. 31, ex. 3. Portfolio Work: Draw your family tree |
9.
|
Я та моя родина |
Who іs it?Where is Bill? Mother, father, sister, brother/ grandmother, grandfather |
|
Ex.1, p. 32 |
Ex.3, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
Ex. 1,2, p. 33 |
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2. Portfolio Work: Draw your family tree |
|
10.
|
Частини тіла |
Head, Shoulders, body, arm, leg hands, fingers, toes/ |
|
Ex. T, p. 34 |
Ex.3, p. 35 • |
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35 |
p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3 |
|
11.
|
Частини тіла |
Where are you? Where is / are? |
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 36 |
Ex. 2-4, pp. 36-37 |
|
Ex. 1,3, p. 36-37 |
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.
|
|
12.
|
Зовнішність людини |
Where is the sofa? Where is... in your room? |
|
Ex.1, p. 38 |
Ex. 4,5, p. 39 |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 2,3, p. 39 |
p. 39, ex. 3. Portfolio Work: |
|
13.
|
Професії |
Who is this? What is his/her job? Singer, police-officer, dancer, waiter, pilot, farmer, teacher, builder, |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
Ex. 1,2,5, pp. 40,42
|
Ex. 3,6, pp. 41,43 |
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41 |
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4 |
|
ТЕМА 3. «Школа». |
|||||||||
14.
|
Дні тижня та навчальні предмети |
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників;
визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформацію;
висловлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;
висловлювати прохання та реагувати на нього;
уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характеристику комусь, чомусь;
визначати час, проміжки часу.
Використовує модель поведінки, яка не суперечить шкільним правилам. |
On Monday they have got... |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 48 |
Ex. 3,4, p. 49 |
|
Ex. 2, p. 48 |
p. 49, ex. 2. Portfolio Work: Draw your timetable |
15.
|
Шкільні предмети. |
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like? |
do sums |
Ex.1, p. 50 |
Ex.3,4,5, pp. 50-51 |
|
Ex. 2,5, pp. 50-51 |
p. 51, ex. 5. Portfolio Work: Write your timetable |
|
16.
|
Наші улюблені предмети |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Days of the week, school subjects |
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53 |
|
Ex.1, p. 53 |
p. 52, ex. 1. Portfolio Work: Write about your favourite lesson |
|
17.
|
Мій улюблений предмет |
1 don't like... He doesn't like... |
School subjects |
Ex.1, p. 54 |
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55 |
|
Ex.1, p. 55 |
p. 54, ex. 1 |
|
18.
|
Розклад занять |
I've got a letter |
|
Ex.1, p. 56 |
Ex.3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1,2,3, pp. 56-57 |
p. 56, ex. 1,2. Portfolio Work: Write your e-mail to an e-pal |
|
19.
|
Годинник. |
It's one o'clock/ Its two oclock |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
Ex. 2,3, pp. 58-59 |
p. 58, ex. 2,3. Make a demonstrative clock |
|
20.
|
Розпорядок дня. |
What day is it today? |
do sums |
Ex.1, p. 60 |
Ex. 2,4, pp. 60-61 |
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63 |
p. 60, ex. 1,3 |
|
21.
|
Розвиток навичок читання |
I am late. May I come in? Could you give...Can Ihelp... |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 66 |
Ex. 2,3,4, pp.67 |
|
Ex.1, p. 66 |
p. 66, ex. 1 |
|
22.
|
Розвиток граматичних навичок |
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
School subjects |
|
|
|
|
|
ТЕМА 4. «Харчування» .
23.
|
Продукти харчування. |
Уміти: запитувати про продукти повідомляти проіжу;
описувати продукти харчування;
запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на запитання;
робити пропозицію та реагувати на неї. Розрізняти здорову і шкідливу їжу.
|
Onion, cereal, carrot/ tomato, potato, fish |
|
|
|
|
|
|
24.
|
Фрукти. Введення лексики |
Apple, orange, watermelon/ Bananas, grapes, lemon, peach, pears/ |
|
Ex.1, p. 48 |
Ex. 3,4, p. 49 |
|
Ex. 2, p. 48 |
p. 68, ex. 2. Portfolio Work: |
|
25.
|
Овочі. Активізація ЛО |
Cabbage, tomato, potato/ cucumber, beat, carrot, onion, lettuce, |
|
Ex.1, p. 50 |
Ex.3,4,5, pp. 50-51 |
Write about your favourite food |
Ex. 2,5, pp. 50-51 |
p. 71, ex. 5. |
|
26.
|
Посуд. Вивчення нових ЛО |
Plate, cap, fridge, table, glass, bottle, fork, spoon, bowl/ |
|
Portfolio Work |
Ex. 2,3,4, pp. 52-53 |
|
Ex.1, p. 53 |
p. 72, ex. 1. |
|
27.
|
Назви продуктів харчування |
Sandwich, soup, pizza, cheese, salad, hamburger,sausages |
|
Ex.1, p. 54 |
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55 |
|
Ex.1, p. 55 |
p. 74, ex. 1 |
|
28.
|
Розвиток навичок читання |
Fish, meat, eggs, rice,bacon, ham, cottage cheese, |
|
Ex.1, p. 56 |
Ex.3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1,2,3, pp. 56-57 |
p. 76, ex. 1,2. Portfolio |
|
29.
|
Контроль: письмо |
|
|
Ex.1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
Ex. 2,3, pp. 58-59 |
p. 78, ex. 2,3. |
|
30.
|
Контроль: читання. |
|
|
Ex.1, p. 60 |
Ex. 2,4, pp. 60-61 |
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63 |
Підготуватися до контрольної роботи |
|
31.
|
Контроль говоріння
|
|
|
Ex.1, p. 66 |
Ex. 2,3,4, pp.67 |
|
Ex.1, p. 66 |
Повторити вивчений матеріал |
|
32.
|
Контроль: аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контрольної роботи |