Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас 1 семестр
(3 години на тиждень) за підручником Т. Будна
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
Тема «Школа» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися впродовж життя. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
||||||||||
1 |
02.09 |
Привітання з друзями |
Name, Ben, Mag, Andy, Candy, Alex, Polina. |
I am = I`m
|
Впр. 3 с. 6 |
Впр. 1, 2, с. 6 |
Впр. 1, 2, 4 с. 6 |
Впр. 4, с.6
|
|
|
2 |
06.09 |
Шкільні речі Бена |
Phone, cap, cup, ant, bat, cat |
What’s this? – This is.. It is = It’s |
Абетка. Впр. 3, с. 7 |
Впр. 1, 4 с. 7 |
Впр 1, 2 с. 7 |
Впр. 4 с.7
|
|
|
3 |
08.09 |
Шкільні речі Мег |
Bag, lunchbox, watch, |
Is it .. &- It is… I am How many …? Have got/ has got |
Абетка. Впр. 2,3, с. 8 |
Впр. 1, 4 с. 8 |
Впр. 2 с.8
|
Впр. 4, с.8
|
|
|
4 |
09.09 |
Шкільне приладдя |
Числівки 1-12, marker, pen, pencil |
|
Впр. 2, 3 с. 9 |
Впр. 1 с. 9 |
Впр. 2,3 с. 9 |
Впр. 3, 4, с.9 |
|
|
5 |
13.09 |
Кольорові речі |
Red, orange, yellow, green, violet, white, grey, brown, blue, purple, pink, black |
What colour is…? – It is |
Впр. 4 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.2 ст.. 10 Впр.5 ст.10 |
Впр.3 ст.. 10 |
|
|
6 |
15.09 |
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Повторення ЛО |
Hi, what’s this, what colour is, it is. |
Впр. 1 с. 11 Впр.2 с 11 |
Впр. 3. С 11 |
Впр. 4 с 11 |
Workbook |
|
|
7 |
16.09 |
Давай пограємо |
Виготовлення лепбука «Мої речі» |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
20.09 |
Проект «Мій шкільний рюкзак» |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
22.09 |
Зустрічайте нових однокласників. |
Miss Lee, Marek, Mia. Nice to meet you, Let’s be friends. |
What’s your name? He’s from… I am from.
|
Впр. 3 с. 14 |
Впр. 1, 2, с. 14 |
Впр. 3 с. 14 |
Впр. 1 с. 14 |
|
|
10 |
23.09 |
Країни |
Ukraine, Poland, China, Spain, England |
Where are you from.. |
Впр. 3 с. 15 |
Впр. 1, 2, с. 15 |
Впр. 2 с. 15 |
Впр. 4 с. 15 |
|
|
11 |
27.09 |
Вік однокласників |
Kevin, Kate, Caroline, Ben, puppy, quail, rabbit. |
Побудова запитань і короткої відповіді. |
Впр. 3, с. 16
|
Впр. 1, 2, 3 с. 16 |
Впр. 2 с. 16 |
Впр. 4, с. 16 |
|
|
12 |
29.09 |
Моя парта |
Notebook, felt-tip pens, computer, pencil, book, pencil case, ruler, sun, bun, van. |
|
Впр. 4, с. 17
|
Впр. 1.2 с. 17 |
Впр. 3 с. 17 |
Впр. 3 с. 17 |
|
|
13 |
30.09 |
Меблі в класі |
Map, poster, bookcase, shelf, wolf, fox, yak, zebra. |
Вживання дієслова Can. |
Впр. 3, с. 18 |
Впр. 1, 2, 5 с. 18 |
Впр. 2 с.18 |
Впр. 4 с.18 |
|
|
14 |
04.10 |
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Повторення ЛО |
|
Впр. 1 с. 19 Впр. 2 с. 19 |
Впр. 3 с. 19 |
Впр. 4 с. 19 |
|
|
|
15 |
06.10 |
Давай пограємо |
School things |
Повторення граматичного матеріалу |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|||
16 |
07.10 |
Діагностувальна робота з теми «Школа» |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
11.10 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Відпочинок і дозвілля» Ключові компетентності: Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська компетентність Інтегровані змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток – розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку Громадянська відповідальність – враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку; Здоров’я і безпека – розуміє базові правила безпечної поведінки. |
||||||||||
18 |
13.10 |
Мої улюблені книжки |
Picture, picture book, page, toy |
I have got… Is is new/interesting
|
Впр. 3 с. 22 |
Впр. 1,2 с. 22 |
Впр. 2 с. 22 |
Впр. 4 с. 22 |
|
|
19 |
18.10 |
Настільні ігри |
Lego blocks, board game, puzzle |
Вживання дієслова Have |
Впр. 3 с. 23 |
Впр. 1,2 с. 23 |
Впр. 4 с. 23 |
Впр. 4 с. 23 |
|
|
20 |
20.10 |
Іграшки в коробці |
On, in, under |
Уживання приймеників in, on, under |
Впр. 3 с. 24 |
Впр. 1,2 с. 24 |
Впр. 4 с. 24 |
Впр. 4 с. 24 |
|
|
21 |
21.10 |
Мої іграшки. |
Числівки 13-17 |
Вживання числівників від 1 до 17 |
Впр. 3 с. 25 |
Впр. 1,2 с. 25 |
Впр. 2 с. 25 |
Впр. 4 с. 25(1) |
|
|
22 |
25.10 |
Розмальовка |
Числівки 18-20, paints, coloring book |
Вживання числівників від 18 до 20 |
Впр. 3 с. 26 |
Впр. 1,2 с. 26 |
Впр. 2 с. 26 |
Впр. 4 с. 26 |
|
|
23 |
01.11 |
Читаємо, слухаємо, говоримо |
ЛО теми |
|
Впр. 1 с. 27 |
Впр. 1 с. 27 |
Впр. 2 с. 27 |
Впр. 2 с. 27 |
|
|
24 |
03.11 |
Давай пограємо «My toys wheel» |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
04.11 |
Проект «Мої іграшки» |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
08.11 |
На ігровому майданчику |
Park, gate, read the paper |
Модальне дієслово «могти» |
Впр. 2 с. 90 |
Впр. 1,2 с. 90 |
Впр.3,2 с. 90 |
Впр. 3 с. 90 |
|
|
27 |
10.11 |
Активний відпочинок |
Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars, playground |
Present Continuous |
Впр. 2,3 с. 91 |
Впр. 1,2 с. 91 |
Впр. 4,2 с. 91 |
Test |
|
|
28 |
11.11 |
Відпочинок у парку |
Swing, slide, sandpit |
Present Continuous |
Впр. 3 с. 92 |
Впр. 1,3 с. 92 |
Впр. 2,4 с. 92 |
Впр. 3 с. 92 |
|
|
29 |
15.11 |
З друзями весело грати. |
See – saw, merry – go – round, ladder |
Present Continuous |
Впр. 2,3 с. 93 |
Впр. 1,2 с. 93 |
Впр. 2,3 с. 93 |
Впр. 4 с. 93 |
|
|
30 |
17.11
|
Веселі розваги у парку |
Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car |
Present Continuous |
Впр. 2,3 с. 94 |
Впр. 1,2 с. 94 |
Впр.2, 3 с. 94 |
Впр. 3, с. 94
|
|
|
31 |
18.11 |
Веселий парк |
ЛО теми |
Present Continuous, can |
Впр. 2 с. 95 |
Впр. 1,2 с. 95 |
Впр. 2 с. 95 |
|
|
|
32 |
22.11 |
Я граюся в парку |
ЛО теми |
Present Continuous |
Індивідуальні картки |
Впр.2 с.96 |
Впр.3 с. 87 |
Робочий зошит |
|
|
33 |
24.11 |
Діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
25.11 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Я, моя родина і друзі» Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності. Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність: сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування; розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня. |
||||||||||
35 |
29.11 |
Зустрічайте мою родину |
Key, lollipop, jelly beans. |
Вживання конструкції This is |
|
Впр.1 с 30 Впр. 2 с. 30
|
Впр. 2. С. 30 Впр. 3 с. 30
|
Впр. 4 с. 30
|
|
|
36 |
01.12 |
Найдорожчі люди |
Mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa. |
Вживання конструкції This is |
Впр. 3 с. 31 |
Впр. 1 с 31 Впр. 2 с. 31 |
Впр. 1 с. 31 |
Впр. 4 с. 31 |
|
|
37 |
02.12 |
Мої дядько і тітка. |
Aunt, uncle, cousin
|
Вживання his, her
|
Впр.3 с. 32
|
Впр.1 с 32 Впр. 2 с 32
|
Впр. 2 с. 32 Впр. 1 с 32
|
Впр. 4 с 32
|
|
|
38 |
06.12 |
Вільний час з родиною. |
Walk, talk, play. |
Побудова речень з конструкцією We like |
Впр 3 с 33 |
Впр 1 с 33 Впр 2 с 33 Впр 4 с 33 |
Впр 2 с 33 |
Впр 5 с 33 |
|
|
39 |
08.12 |
Моє сімейне фото. |
|
|
Впр. 3 с 34 Впр. 1 с. 34 |
Впр. 1 с. 34 |
Впр. 2 с 34 Впр. 4 с. 34 |
|
|
|
40 |
09.12 |
Друг по переписці. |
|
Вживання питального слова Who |
Впр. 1 с 35
|
Впр. 3 с 35 |
Впр.4 с 35 |
|
|
|
41 |
13.12 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом |
Повторення ЛО |
|
Впр. 2 с 35 |
|
Впр. 1 с 36
|
|
|
|
42 |
15.12 |
Давай пограємо. |
Family |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Впр. 1 с 36 |
|
Впр. 2 с. 36
|
|
|
|
43 |
16.12 |
Проект «Дружна родина» |
Повторення ЛО |
Повторення граматичного матеріалу |
Індивідуальні картки |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 с 37
|
Впр. 3 с. 37 |
|
|
44 |
20.12 |
Моє родинне дерево |
Повторення ЛО |
|
Індивідуальні картки |
|
Впр. 2 с. 37 |
|
|
|
45 |
22.12 |
Діагностувальна робота з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
23.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок в І семестрі |
|
|
|
|
|
|
|
|