Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас 1 семестр (3 години на тиждень) за підручником Т. Будна на 2021-2022 рік зі змістовими лініями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас 1 семестр (3 години на тиждень) за підручником Т. Будна на 2021-2022 рік зі змістовими лініями
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас 1 семестр

(3 години на тиждень)  за підручником Т. Будна

Дата уроку

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє

завдання

Примітка

Тема «Школа»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися впродовж життя.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

1

02.09

Привітання з друзями

Name, Ben, Mag, Andy, Candy, Alex, Polina.

I am = I`m

 

Впр. 3

с. 6

Впр. 1, 2,

с. 6

Впр. 1, 2, 4 с. 6

Впр. 4, с.6

 

 

 

2

06.09

Шкільні речі Бена

Phone,  cap, cup, ant, bat, cat

What’s this? – This is..

It is = It’s

Абетка. Впр. 3, с. 7

Впр. 1, 4 с. 7

Впр 1, 2

 с. 7

Впр. 4 с.7

 

 

 

3

08.09

Шкільні речі Мег

Bag, lunchbox, watch,

Is it .. &- It is…

I am

How many …?

Have got/ has got

Абетка. Впр. 2,3, с. 8

Впр. 1, 4         с. 8

Впр. 2 с.8

 

Впр. 4, с.8

 

 

 

4

09.09

Шкільне приладдя

Числівки 1-12, marker, pen, pencil

 

Впр. 2, 3  с. 9

Впр. 1 с. 9

Впр. 2,3

с. 9

Впр. 3, 4, с.9

 

 

5

13.09

Кольорові речі

Red, orange, yellow, green, violet, white, grey, brown, blue, purple, pink, black

What colour is…? – It is

Впр. 4 с.10

Впр.1 с.10

Впр.2 ст.. 10

Впр.5 ст.10

Впр.3 ст.. 10

 

 

6

15.09

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

Повторення ЛО

Hi, what’s this, what colour is, it is.

Впр. 1 с. 11

Впр.2 с 11

Впр. 3. С 11

Впр. 4 с 11

Workbook

 

 

7

16.09

Давай пограємо

Виготовлення лепбука «Мої речі»

 

 

 

 

 

 

 

8

20.09

Проект «Мій шкільний рюкзак»

 

 

 

 

 

 

 

 

9

22.09

Зустрічайте нових однокласників.

Miss Lee, Marek, Mia. Nice to meet you, Let’s be friends.

What’s your name?

He’s from…

I am from.

 

Впр. 3  с. 14

Впр. 1, 2, с. 14

Впр. 3           с. 14

Впр. 1 с. 14

 

 

10

23.09

Країни

Ukraine, Poland, China, Spain, England

Where are you from..

Впр. 3  с. 15

Впр. 1, 2,      с. 15

Впр. 2              с. 15

Впр. 4          с. 15

 

 

11

27.09

Вік однокласників

Kevin, Kate, Caroline, Ben, puppy, quail, rabbit.

Побудова запитань і короткої відповіді.

Впр. 3, с. 16

 

Впр. 1, 2, 3 с. 16

Впр. 2            с. 16

Впр. 4,           с. 16

 

 

12

29.09

Моя парта

Notebook, felt-tip pens, computer, pencil, book, pencil case, ruler, sun, bun, van.

 

Впр. 4, с. 17

 

Впр. 1.2         с. 17

Впр. 3             с. 17

Впр. 3 с. 17

 

 

13

30.09

Меблі в класі

Map, poster, bookcase, shelf, wolf, fox, yak, zebra.

Вживання дієслова Can.

Впр. 3,            с. 18

Впр. 1, 2,  5  с. 18

Впр. 2 с.18 

Впр. 4 с.18

 

 

14

04.10

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

Повторення ЛО

 

Впр. 1 с. 19

Впр. 2 с. 19

Впр. 3 с. 19

Впр. 4 с. 19

 

 

 

15

06.10

Давай пограємо

School things

Повторення граматичного матеріалу

Виготовлення  Lapbook. Повторення вивченого матеріалу

 

 

16

07.10

Діагностувальна робота з теми «Школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

17

11.10

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Відпочинок і дозвілля»

Ключові компетентності:

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська компетентність

Інтегровані змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток – розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Громадянська відповідальність – враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку;

Здоров’я і безпека – розуміє базові правила безпечної поведінки.

18

13.10

Мої улюблені книжки

Picture, picture book, page, toy

I have got… Is is new/interesting

 

Впр. 3 с. 22

Впр. 1,2            с. 22

Впр. 2              с. 22

Впр. 4 с. 22

 

 

19

18.10

Настільні ігри

Lego blocks, board game, puzzle

Вживання дієслова Have

Впр. 3 с. 23

Впр. 1,2             с. 23

Впр. 4              с. 23

Впр. 4 с. 23

 

 

20

20.10

Іграшки в коробці

On, in, under

Уживання приймеників in, on, under

Впр. 3 с. 24

Впр. 1,2            с. 24

Впр. 4              с. 24

Впр. 4 с. 24

 

 

21

21.10

Мої іграшки.

Числівки 13-17

Вживання числівників від 1 до 17

Впр. 3 с. 25

Впр. 1,2           с. 25

Впр. 2              с. 25

Впр. 4 с. 25(1)

 

 

22

25.10

Розмальовка

Числівки 18-20, paints, coloring book

Вживання числівників від 18 до 20

Впр. 3 с. 26

Впр. 1,2             с. 26

Впр. 2 с. 26

Впр. 4 с. 26

 

 

23

01.11

Читаємо, слухаємо, говоримо

ЛО теми

 

Впр. 1 с. 27

Впр. 1 с. 27

Впр. 2              с. 27

Впр. 2 с. 27

 

 

24

03.11

Давай пограємо «My toys wheel»

 

 

 

 

 

 

 

 

25

04.11

Проект «Мої іграшки»

 

 

 

 

 

 

 

 

26

08.11

На ігровому майданчику

Park, gate, read the paper

Модальне дієслово «могти»

Впр. 2            с. 90

Впр. 1,2             с. 90

Впр.3,2             с. 90

Впр. 3             с. 90

 

 

27

10.11

Активний відпочинок

Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars, playground

Present Continuous

Впр. 2,3            с. 91

Впр. 1,2             с. 91

Впр. 4,2             с. 91

Test

 

 

28

11.11

Відпочинок у парку

Swing, slide, sandpit

Present Continuous

Впр. 3 с. 92

Впр. 1,3 с. 92

Впр. 2,4 с. 92

Впр. 3 с. 92

 

 

29

15.11

З друзями весело грати.

See – saw, merry – go – round, ladder

Present Continuous

Впр. 2,3               с. 93

Впр. 1,2 с. 93

Впр. 2,3 с. 93

Впр. 4 с. 93

 

 

30

17.11

 

Веселі розваги у парку

Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car

Present Continuous

Впр. 2,3 с. 94

Впр. 1,2 с. 94

Впр.2, 3 с. 94

Впр. 3, с. 94

 

 

 

31

18.11

Веселий парк

ЛО теми

Present Continuous, can

Впр. 2 с. 95

Впр. 1,2 с. 95

Впр. 2             с. 95

 

 

 

32

22.11

Я граюся в парку

ЛО теми

Present Continuous

Індивідуальні картки

Впр.2 с.96

Впр.3 с. 87

Робочий зошит

 

 

33

24.11

Діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

 

34

25.11

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Я, моя родина і  друзі»

Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності.

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування; розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.

35

29.11

Зустрічайте мою родину

Key, lollipop, jelly beans.

Вживання конструкції This is

 

Впр.1 с 30

Впр. 2 с. 30

 

Впр. 2. С. 30

Впр. 3 с. 30

 

Впр. 4 с. 30

 

 

 

36

01.12

Найдорожчі люди

Mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa.

Вживання конструкції This is

Впр. 3 с. 31

Впр. 1 с 31

Впр. 2 с. 31

Впр. 1 с. 31

Впр. 4 с. 31

 

 

37

02.12

Мої дядько і тітка.

Aunt, uncle, cousin

 

Вживання his, her

 

Впр.3 с. 32

 

Впр.1 с 32

Впр. 2 с 32

 

Впр. 2 с. 32

Впр. 1 с 32

 

Впр. 4 с 32

 

 

 

38

06.12

Вільний час з родиною.

Walk, talk, play.

Побудова речень з конструкцією We like

Впр 3 с 33

Впр 1 с 33

Впр 2 с 33

Впр 4 с 33

Впр 2 с 33

Впр 5 с 33

 

 

39

08.12

Моє сімейне фото.

 

 

Впр. 3 с 34

Впр. 1 с. 34

Впр. 1 с. 34

Впр. 2 с 34

Впр. 4 с. 34

 

 

 

40

09.12

Друг по переписці.

 

Вживання питального слова Who

Впр. 1 с 35

 

Впр. 3 с 35

Впр.4 с 35

 

 

 

41

13.12

Читаємо, слухаємо і говоримо разом

Повторення ЛО

 

Впр. 2 с 35

 

Впр. 1 с 36

 

 

 

 

42

15.12

Давай пограємо.

Family

Повторення вивченого граматичного матеріалу

Впр. 1 с 36

 

Впр. 2 с. 36

 

 

 

 

43

16.12

Проект «Дружна родина»

Повторення ЛО

Повторення граматичного матеріалу

Індивідуальні картки

Повідомлення учнів

Впр. 1 с 37

 

Впр. 3 с. 37

 

 

44

20.12

Моє родинне дерево

Повторення ЛО

 

Індивідуальні картки

 

Впр. 2 с. 37

 

 

 

45

22.12

Діагностувальна робота з теми «Я, моя сім’я, друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

46

23.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Підсумковий урок в І семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
1284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку