КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
3 клас на І семестр ______________________н.р.
допідручника“English with Smiling Sam-3” О.Д. Карпюк
Тернопіль: Астон, - 2020р.
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприйма-ння на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
Давай гратися і робити проєкти! |
||||
Тематика ситуативного спілкування: “Я, моя сім'я та друзі” Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності. Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: робота в групі, в парі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими, розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов'язки, оцінює власні вчинки та вчинки інших; вибудовує товариські стосунки з оточуючим людьми. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня; Здоров'я та безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров'я Starter Nice to see you again (4год) |
|||||||||||||
1.
|
04.09 |
|
Пограємось! Радий новій зустрічі. |
Пригада-ти римівки, викорис-тання: Can you...? Yes, I can, No, I can’t
|
Touch your..! Point to … ! Stand up sit down turn around wink… |
|
Ех.1,р.6
|
Ех.2,р.6 Ех.3,р.6
|
|
|
Ех.4,р.6
|
|
|
2. |
06.09 |
|
Я люблю читати |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t.
|
jump, fly, swim,run,ski, play football, fish, ride a bike, get up at 7 o’clock, play computer games, |
|
Ех.2,р.7
|
|
Ех.1,р.7
|
|
|
||
3. |
07.09 |
|
Я спілкуюсь. Давай пограємось разом! |
I like Look Yes, please I can… This is… These are… |
|
Ех.1,р.8
|
Ех.3,р.9
|
Ех.4,р.9
|
Ех.2,р.9
|
|
|
||
4. |
11.09 |
|
Будьмо знайомі! Я вмію це робити
|
|
|
Ех.2,р.11 Ех.3,р.11 |
|
|
Ех.1,р.10 |
|
|
||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими ТЕМА 1. ME, MY FAMILY AND FRIENDS (13 год)
|
|||||||||||||
№ |
Дата |
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
Давай гратися і робити проєкти! |
||
5. (1) |
13.09 |
|
Давай вчити англійську! Знайомтесь- це мої друзі |
Reading: A New Classmate Listening: Identifying details about classmates Speaking: Asking and answering about sports and hobbies Writing: Describing family and friends |
What’s your name? How old are you? What’s your e-mail? What’s your telephone number? |
This is… Her name is… His name is… I’m … His e-mail is…His telephone number is… e-mail, English |
Ех.1,р.12 Ех.2,р.12 |
Ех.3,р.12 |
Ех.4,р.13 Ех.6,р.13 |
Ех.5,р.13 |
|
|
|
6. (2) |
14.09 |
|
Познайомся з новими друзями. Сім’я мого нового друга |
His school bag is… His name is ... Her bike is… Her name is ... His name is ... |
classmate, curly |
Ех.1,р.14 Ех.2,р.14 |
|
|
Ех.3,р.15 |
Ех.4,р.15
|
|
||
7. (3) |
18.09 |
|
Мої однокласники |
He/She lives in… This is my… These are my… His hobby is ... I’m from… She is from… She isn’t from… |
always, sleepy, hobby,special, favourite, new classmate |
Ех.1,р.16 Ех.3,р.16 |
Ех.3,р.16 |
Ех.2,р.16 |
Ех.1,р.16 |
|
|
||
8. (4) |
20.09 |
|
Я люблю свою сім’ю. |
They are… They aren’t… They often play… |
strict, reporter, late, lazy
|
Ех.1,р.17 Ех.2,р.18 |
|
|
Ех.3,р.18 |
|
|
||
9. (5) |
21.09 |
|
Розкажи про себе |
Ann is from… Ann’s mum is…
|
hard-working |
|
Ех.2,р.19 |
Ех.1,р.19 |
|
|
|
||
10. (6) |
25.09 |
|
Мої найкращі друзі |
Kate is good at swimming They are … They aren’t … |
helpful, be good at, |
Ех.1,р.20 |
|
Ех.2,р.20 |
Ех.1,р.20 |
Ех.3,р.21
|
|
||
11. (7) |
27.09 |
|
Що я вмію робити. Наші хобі |
Are you good at..? Yes, I am. / No, I am not. |
good, nice, a bit lazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis, table tennis, swimming, computer games, dancing |
|
Ех.2,р.22 |
Ех.1,р.22
|
|
Ех.3,р.22 |
|
||
12. (8) |
28.09 |
|
Мій домашній улюбленець
|
Where is…? |
in, on, under |
|
Ех.2,р.23 |
|
Ех.1,р.23 |
|
|
||
13. (9)
|
02.10 |
|
Цікаві історії |
|
|
Ех.1,р.24 |
|
|
Ех.2,р.25 |
|
|
||
14. (10) |
04.10 |
|
Моя улюблена іграшка |
What’s your favourite..? Steve’s favourite sport My favourite toy is... Mary’s favourite toy is… |
basketball, sport, Go out. comics, pilot, me |
Ех.1,р.26 |
Ех.4,р.27 |
Ех.2,р.27 Ех.3,р.27 Ех.5,р.27
|
Ех.1,р.26 |
|
|
||
15. (11) |
05.10 |
|
Іграшки моїх друзів |
Her ball is… His robot can… |
her, his |
Ех.1,р.28 Ех.2,р.28 Ех.3,р.28 |
|
|
|
|
|
||
16. (12) |
09.10 |
|
Час усе повторити. Перевіримо знання
|
It‛s a girl. It‛s a boy. Her favourite… His favourite… |
|
Ех.1,р.29 Ех.2,р.29 |
|
|
Ех.2,р.29 |
Ех.3,р.30 Ех.4,р.30 |
|
||
17. (13) |
11.10 |
|
Діагностувальна робота№1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 2. SWEET HOME (14 год) |
|||||||||||||
№ |
Дата |
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
Давай гратися і робити проєкти! |
||
18. (1) |
12.10 |
|
Моя родина |
Reading: Goldilocks and the Three Bears Listening: Identifying family relationships Speaking: Asking and answering about family members’ jobs Writing: Describing a house / a fl at |
How are you? We are fine Who is this? Who is that...? Who lives in this house?
|
sweethearts,cousins |
Ех.1,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
Ех.2,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
|
19. (2) |
16.10 |
|
Моє родинне дерево |
Who is..? He is… |
grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’s husband |
Ех.1,р.33 |
Ех.2,р.33 Ех.3,р.33 |
|
Ех.2,р.33 |
|
|
||
20. (3) |
18.10 |
|
Літній табір відпочинку
|
Where is Bill? He’s at Greenwoods Summer Camp. Where are they? They are in/at ... |
at the camp, at home, in the village, London, England, Germany
|
Ех.1,р.34 Ех.3,р.35 |
Ех.4,р.35 |
|
Ех.2,р.34 Ех.3,р.35 |
|
|
||
21. (4) |
19.10 |
|
Мій будинок |
I like… |
kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen
|
Ех.1,р.36 Ех.2,р.36 |
|
|
Ех.2,р.36 |
|
|
||
22. (5) |
30.10 |
|
Моя кімната |
Where is the kitchen? It is on the left. The bathroom is on the right.
|
kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen |
Ех.1,р.37 |
|
|
Ех.2,р.37 |
|
|
||
23. (6) |
01.11 |
|
Де мій домашній улюбленець? |
Look under the sofa in the living room. Is it under the bed in the bedroom? Where is..? Is it on the… Yes, it is. / No, it is not.
|
in, on, under |
Ех.1,р.38 |
|
|
Ех.2,р.38 |
Ех.3,р.38 |
|
||
24. (7) |
02.11 |
|
Кімнати в моєму будинку |
Look at the plan. Where is/are the ...? It’s/They are on the left/right. |
kitchen, bathroom, living room, bedroom, hall, on the left, on the right |
Ех.1,р.39 |
Ех.2,р.39 |
|
|
|
|
||
25. (8) |
06.11 |
|
Меблі в кімнатах |
Where is..? It is… |
sofa, armchair, carpet,floor, next to, in front of, near, above
|
Ех.1,р.40 Ех.2,р.40 |
|
|
Ех.2,р.40 |
|
|
||
26. (9) |
08.11 |
|
Що є в вітальні? |
Where is the..? It is ... the ... What can you do there? I can ... .
|
above, in front of, next to, under, on near |
|
Ех.2,р.41 Ех.3,р.41 |
|
Ех.1,р.41 |
|
|
||
27. (10) |
09.11 |
|
Професії моїх батьків |
What’s his job? He is a… What is her job? She is a … |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women,
|
Ех.1,р.42 Ех.2,р.42 Ех.5,р.43 |
Ех.4,р.43 |
|
Ех.3,р.42 Ех.5,р.43 |
|
|
||
28. (11) |
13.11 |
|
У світі професій |
What is your mother’s / father’s / uncle’s / aunt’s job? He/She is a … Where does he/she work? He/She works in/on a … |
in an office, in a school, on a farm, in a hospital, in a shop, in a café |
Ех.1,р.44 |
Ех.3,р.44 |
|
Ех.2,р.44 |
|
|
||
29. (12) |
15.11 |
|
Цікаві історії |
|
just right, hard, soft, high, low, cold
|
Ех.1,р.45 Ех.2,р.45 |
|
Ех.3,р.46 |
Ех.2,р.45 Ех.4,р.46 |
|
|
||
30. (13) |
16.11 |
|
Перевіримо знання. Час усе повторити
|
|
Where can your doll ... ? Where is it? What is your father’s job? What’s your mother’s job? |
|
Ех.1,р.47 Ех.2,р.47 |
Ех.3,р.47 Ех.5,р.48 |
Ех.6,р.48 |
Ех.6,р.48 |
Ех.4,р.48 |
|
|
31. (14) |
20.11 |
|
Діагностуваль-на робота №2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 3. SCHOOL TIME (14год)
|
|||||||||||||
№ |
Дата |
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
Давай гратися і робити проекти! |
||
32. (1) |
22.11 |
|
Дні тижня та навчальні предмети |
Reading: A Letter to My Penfriend Listening: Identifying details about a pupil’s day Speaking: Describing daily routine Writing: Proper nouns; Writing information about me |
On Mondays we have got ... On Tuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
Ех.1,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
Ех.2,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
|
33. (2) |
23.11 |
|
Розклад уроків
|
On Mondays we have got ... On Tuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
|
Ех.4,р.51 Ех.5,р.51 |
Ех.4,р.51 |
|
|
|
||
34. (3) |
27.11 |
|
Мої улюблені уроки |
What lesson do you like? I like ... . / ... is my favourite lesson.
|
|
Ех.1,р.52 Ех.2,р.52 Ех.4,р.52 |
Ех.3,р.52 Ех.5,р.52 |
|
Ех.1,р.52 |
|
|
||
35. (4) |
29.11 |
|
Наші улюблені шкільні предмети |
When is Sport? It is on…
|
|
Ех.2,р.53 |
Ех.1,р.53 |
|
|
|
|
||
36. (5) |
30.11 |
|
Улюблені уроки моїх друзів |
What lesson do you like? I like ... . What is your favourite day? ... is (are) my favourite day(s). I have got ... on this (these) day(s).
|
|
Ех.1,р.54 Ех.4,р.55 |
Ех.2,р.54 Ех.3,р.54 |
|
Ех.1,р.54 |
|
|
||
37. (6) |
04.12 |
|
Які уроки мені не подобаються
|
Do you like ...? I don’t like… He doesn’t like… What do you do in this lesson?
|
read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport games, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English |
Ех.1,р.56 |
Ех.2,р.56 Ех.3,р.56 Ех.5,р.57 |
|
|
Ех.4,р.57 |
|
||
38. (7) |
06.12 |
|
Мій улюблений день тижня |
Where is it from? It’s from Ukraine. Who is he? |
|
Ех.1,р.58 Ех.3,р.58 |
|
Ех.4,р.59 Ех.5,р.59 |
Ех.2,р.58 Ех.3,р.58 |
|
|
||
39. (8)
|
07.12 |
|
Годинник. Розпорядок дня
|
When does she wake up? She wakes up at… I wake up at ... o’clock. Then I ... |
It’s nine o’clock It’s half past… It’s ten to … It’s quarter past… wake up, wash, dress, breakfast
|
Ех.1,р.60 Ех.2,р.60 Ех.3,р.61 |
Ех.4,р.61 |
|
Ех.2,р.60 |
|
|
||
40. (9)
|
11.12 |
|
Мій день Діагностувальна робота з письма |
What day is it today? It is ... . What time is it? Sorry, I can’t. What do you do after school? |
have lunch, do one’s homework, club,evening |
Ех.1,р.62 Ех.3,р.62 |
Ех.2,р.62 Ех.4,р.63 |
|
Ех.3,р.62 |
|
|
||
41. (10) |
13.12 |
|
Щоденні справи Діагностувальна робота з говоріння |
What time do you…? This is the time… Could you..? May I..? Can you..?
|
must, can, may, could |
Ех.1,р.64, 66 Ех.4,р.65 Ех.5,р.65 |
Ех.2,р.64 |
Ех.3,р.64 |
Ех.4,р.65 Ех.2,р.66 |
|
|
||
42. (11)
|
14.12 |
|
Мій улюблений день Діагностувальна робота з аудіювання |
|
What time do you…? This is the time… Could you..? May I..? Can you..?
|
Do/ does |
|
|
|
|
|
|
|
43. (12)
|
18.12 |
|
Час усе повторити Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. (13)
|
20.12 |
|
Діагностувальна робота 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45. (16) |
21.12 |
|
Урок узагальнення знань
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
3-А,3-Бклас
до підручника“English with Smiling Sam-3” О.Д. Карпюк
Тернопіль: Астон, - 2020р.
(3 години на тиждень)
ІІ семестр
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, враховувати думку товаришів при при виборі того чи іншого виду відпочинку. Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, розуміти необхідність приведення у порядок місця відпочинку. здоров’я та безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розуміти базові правила безпечної поведінки. ТЕМА 4. DAY BY DAY(15год) |
||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Давай гратися і робити проєкти! |
||||||||||||||||||||
51. (1) |
17.01 |
|
Давай дивитись мультики!
|
Reading:Informationabout a person. Listening:IdentifyingChristmas traditions Speaking:Mealtime.Table talks. Writing:Opening andclosing remarks inan email,postcard orletter |
Let us watch! Let’s watch! Let us sing a song. |
sing a song, draw a picture, play a game, watch a cartoon, read a book |
Ex.1,p.74 Ex.3,p.74 |
Ex.5,p.75 |
Ex.4,p.75 |
Ex.2,p.74 Ex.3,p.74 |
|
|
||||||||||||||||
52. (2) |
19.01 |
|
Різдво в Україні |
Ukrainian boys and girls… At Christmas they sing Christmas carols. She usually has… |
Ukrainian, usually, Christmas, carol
|
Ex.1,p.76 Ex.2,p.76 |
|
|
Ex.1,p.76 Ex.2,p.76 |
|
|
|||||||||||||||||
53. (3) |
20.01 |
|
Різдвяні колядки |
Is it a birthday party? No, it isn’t. Where is..? Do you usually dance? Yes, I do! |
play in the snow, play tennis, listen to music, read a book, play a computer game, ski, sing songs, do homework |
Ex.1,p.77 |
Ex.1,p.77 |
|
Ex.2,p.77 |
Ex.3,p.77 |
|
|||||||||||||||||
54. (4) |
24.01 |
|
Щоденні справи |
What does she usually do in the afternoon? She usually has lunch. It is one o’clock in the afternoon. |
lunch, dinner, supper, |
Ex.1,p.78 |
Ex.2,p.78 |
|
Ex.1,p.78 |
|
|
|||||||||||||||||
55. (5) |
26.01 |
|
Овочі і фрукти |
Артиклі a, an Apples are sour.
|
a banana a cucumber a lemon a carrot a tomato a cabbage a vegetable a fruit, an apple an onion an orange sour, sweet, juicy, nice to eat |
Ex.1,p.79 Ex.2,p.79 Ex.3,p.79 |
Ex.1,p.79 |
|
Ex.2,p.79 |
|
|
|||||||||||||||||
56. (6) |
27.01 |
|
Давайте обідати. За столом |
Enjoy your meal! Pass me some salt, please. Here you are. |
повторюємо слова з минулого уроку |
Ex.1,p.80 |
|
|
Ex.2,p.80 |
|
|
|||||||||||||||||
57. (7) |
31.01 |
|
Що у нас сьогодні на обід. Їжа |
Вживання a, an, some Pass me ..., please. Here you are. Thank you. |
pass, some, enjoy, meal, повторюємо слова: she, shoe, fish, sugar, school, pool, soup, juice tea, please, meal, corn, or, four, salt, hot, coffee, orange, holidays, egg, lemon, bread |
Ex.1,p.81 |
Ex.3,p.81 |
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 |
|
|
|||||||||||||||||
58. (8) |
02.02 |
|
Пограємось?
|
A cup of tea? Yes, please. Some salt? No, thanks. Вживання a, an, some |
banana, porridge, lemon, sausage, tea, jam, apple, sandwich, sugar,soup, bread, pizza, butter, orange, ice cream, juice. |
Ex.1,p.82 |
|
|
|
Ex.2,p.82 |
|
|||||||||||||||||
59. (9)
|
03.02 |
|
Щоденні справи моїх друзів
|
Why are you alone? I always play alone… Where is..? My favourite cartoon is… |
alone, always, go to bed make bed |
Ex.1,p.83 Ex.2,p.83 |
Ex.2,p.83 Ex.3,p.84 |
|
Ex.1,p.83 |
|
|
|||||||||||||||||
60. (10) |
07.02 |
|
Ми дружна родина. Будинок Теда |
I always make my bed in the morning. He never cleans his teeth in the bedroom. He usually helps mum after dinner. He sometimes plays with his friends. Do you go to school..? He does his homework… |
always, never, usually, sometimes, |
Ex.1,p.85 |
Ex.2,p.86 |
|
Ex.1,p.85 Ex.3,p.86 |
|
|
|||||||||||||||||
61. (11) |
09.02 |
|
Час цікавих історій! |
|
|
Ex.1,p.87 |
|
Ex.2,p.88 |
Ex.1,p.87 |
Ex.3,p.88 |
|
|||||||||||||||||
62. (12) |
10.02 |
|
Урок повторення. Тепер ти можеш
|
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
63. (13) |
14.02 |
|
Перевіримо знання!
|
|
|
|
Ex.1,p.89 Ex.3,p.90 |
|
Ex.2,p.89 Ex.4,p.90 Ex.5,p.90 |
Ex.6,p.90 |
|
|||||||||||||||||
64. (14) |
16.02 |
|
Діагностувальна робота№4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
65. (15) |
17.02 |
|
Моє портфоліо
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,p.91 Ex.2,p.91 Ex.3,p.91 |
|
|||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Людина», «Відпочинок та дозвілля» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок., розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів Екологічна безпека та сталий розвиток:усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розпізнавати позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини. ТЕМА 5. IT WAS YESTERDAY(20 год) |
||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Давай гратися і робити проєкти! |
|||||||||||||||||||
66. (1) |
21.02 |
|
Що ми робили вчора?
|
Reading: My Last Weekend
Listening:Identifying the events in the past
Speaking:Asking and answering about yesterday events
Writing:Spelling rules for the Past Simple; writing a postcard about last holidays |
I was in Scotland. The rooms were clean and nice. The weather was fine. It was snowy. |
a hotel, mountains |
Ex.1,p.92 |
Ex.1,p.92 Ex.4,p.93 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
67. (2) |
23.02 |
|
День за днем. Де ми були? |
I was … on my holidays. And I was … . We were… |
was, were, last, comfortable, |
Ex.2,p.93 |
Ex.3,p.93 Ex.4,p.93 |
|
Ex.2,p.93 Ex.3,p.93 |
|
|
|||||||||||||||||
68. (3) |
24.02 |
|
Де ми були і не були вчора?
|
was not = wasn’t were not = weren’t Was I at home? Yes, I was No, I was not/wasn’t
|
was, were, was not, were not |
|
Ex.3,p.95 |
Ex.2,p.94 |
Ex.2,p.94 |
|
|
|||||||||||||||||
69. (4) |
28.02 |
|
Ми чудово провели час. Де ми були на вихідних?
|
Were you at home yesterday? Yes, I was. No, I wasn’t.
|
yesterday |
Ex.1,p.96 |
|
Ex.2,p.96 |
Ex.1,p.96 Ex.2,p.96 |
|
|
|||||||||||||||||
70. (5) |
02.03 |
|
Чи ти був в горах на канікулах?
|
Were you in/at … on your winter holidays? Yes, I was. / No, I wasn’t.
|
summer holidays, last weekend, yesterday |
Ex.5,p.97 |
Ex.3,p.97 Ex.4,p.97 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
71. (6) |
03.03 |
|
Що ми робили на канікулах?
|
Wherewere you last weekend? I visited my cousins. |
garage, stadium, worked, listened, visited, watched, phoned, repeated, washed, played, acted, walked, opened, painted, cooked, lived, counted, helped, cleaned
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 |
Ex.2,p.98 |
|
Ex.1,p.98 |
|
|
|||||||||||||||||
72. (7) |
07.03 |
|
Розповідь про свій минулий день |
Where were you last weekend? I was … . I watched … on Saturday. I … … on Sunday. What about your weekend? |
learned, helped, listened to, washed, played, watched |
|
Ex.3,p.99 Ex.4,p.99 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
73. (8) |
09.03 |
|
Справи, які ти не робив вчора
|
did not = didn’t Iplayed in the yard yesterday. I did not play in the yard yesterday. Did I play in the yard yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
On Sunday On Monday On Tuesday On Wednesday On Thursday On Friday On Saturday |
Ex.4,p.101 |
Ex.2,p.100 |
Ex.2,p.100 Ex.3,p.101 Ex.4,p.101 |
Ex.1,p.100 |
|
|
|||||||||||||||||
74. (9) |
10.03 |
|
Мій день
|
Yesterday I… Did you ….yesterday? You didn’t …. yesterday.
|
повторення і вживання: worked, listened, visited, watched, phoned, repeated, washed, played, acted,walked, opened, painted, cooked, lived, counted,helped, cleaned |
|
Ex.1,p.102 |
|
Ex.2,p.102 |
|
|
|||||||||||||||||
75. (10) |
14.03 |
|
Минулий день мого друга
|
What does Vicky usually do? What did she do yesterday? He played …yesterday. He didn’t … yesterday. |
повторення і вживання: usually, yesterday |
|
|
Ex.2,p.103 |
Ex.1,p.103 |
|
|
|||||||||||||||||
76. (11) |
16.03 |
|
Тренуємо всі типи речень в минулому часі
|
I went. He didn’t go. Did you go? вживаємо слова:went,saw, came, learnt, did, had |
see — saw come — came learn — learnt do — did have — had
|
Ex.1,p.104 |
Ex.2,p.104 |
Ex.2,p.104 |
Ex.1,p.104 |
|
|
|||||||||||||||||
77. (12) |
17.03 |
|
Мій вихідний
|
Did you … yesterday? Yes, I did. Where were you yesterday? Did you listen to music? No, I didn’t. Did you phone your friend? Yes, I did. |
|
Ex.1,p.105 Ex.3,p.106 |
Ex.1,p.105 |
|
|
Ex.2,p.106 |
|
|||||||||||||||||
78. (13) |
21.03 |
|
Правильні і неправильні дієслова |
вживаємо слова: wrote, blow, brought, bought, took, made,
|
write — wrote blow — blewbring — broughtbuy — boughttake — tookmake — made |
Ex.1,p.107 Ex.3,p.108 |
Ex.2,p.108 |
|
Ex.1,p.107 |
|
|
|||||||||||||||||
79. (14) |
23.03 |
|
Події вчорашнього дня. Вживаємо питальні слова
|
вживаємо слова: bring, go, come, write, learn, make, blow в питальних реченнях Where did you buy the lemonade? |
What, Where, When, Why, How |
|
Ex.4,p.109 Ex.5,p.109 Ex.6,p.109 |
Ex.4,p.109 Ex.5,p.109 |
|
|
|
|||||||||||||||||
80. (15) |
24.03 |
|
Що ти робив на минулих вихідних?
|
Who did Nick write a letter to? He wrote a letter to his granny. What did you...? When did you...? What time did you..? |
who, what, why What, Where, When, Why, How |
Ex.1,p.110 |
Ex.2,p.110 |
Ex.3,p.110 |
Ex.1,p.110 |
|
|
|||||||||||||||||
81. (16) |
04.04 |
|
Минулі вихідні твоїх друзів
|
Where were you yesterday at 6 o’clock in the evening? What did you do there? What time did you come home? |
What time? Where? What? How? Why? When? |
|
Ex.4,p.111 |
Ex.5,p.111 |
|
|
|
|||||||||||||||||
82. (17) |
06.04 |
|
Час цікавих історій!
|
|
wake up — woke up run — ran |
Ex.1,p.112 |
|
|
Ex.1,p.112 |
|
|
|||||||||||||||||
83. (18) |
07.04
|
|
Перевіримо знання! Тепер ти можеш
|
|
|
|
Ex.3,p.114 Ex.4,p.114 |
Ex.5,p.114 |
Ex.1,p.113 Ex.2,p.113 |
|
|
|||||||||||||||||
84. (19) |
11.04
|
|
Діагностувальна робота№5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
85. (20)
|
13.04 |
|
Моє портфоліо |
|
|
|
|
Ex.2,p.115 |
|
Ex.1,p.115 Ex.3,p.115 |
|
|||||||||||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи ТЕМА 6. HELLO, SPRING!(20 год)
|
|
|
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Зорове сприймання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
86. (1) |
14.04 |
|
Яка сьогодні погода? |
Reading: Easter. Listening:Identifying weather and clothes Speaking:Describing my favourite season Writing:A letter to Structures The weather is bad. What is the my friend. |
It is windy. It is cloudy The weather is bad. What is the weather like in Ukraine? |
cloud, sky, weather, shine, stay |
Ex.1,p.116 Ex.2,p.116 Ex.3,p.116 |
|
|
Ex.2,p.116 |
|
|
||||||||||||||||
87. (2) |
18.04 |
|
Погода в різних країнах |
Reading: Easter.
Listening:Identifying weather and clothes
Speaking:Describing my favourite season
Writing:A letter to Structures The weather is bad. What is the my friend.
|
What is the weather like today? The weather is …today. The sun … . The sky … . The wind … . It is … . It is … . Today it is… |
fine / bad sunny / rainy blue / grey cold / warm snowy / windy hot / cool England, countries, weather |
Ex.3,p.117 |
Ex.1,p.117 |
|
|
Ex.2,p.117 |
|
||||||||||||||||
88. (3) |
20.04 |
|
Погода в різні пори року
|
What isyour favourite season? I like spring.
|
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February, пригадаємо пори року: winter, spring, summer, autumn |
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118 |
Ex.2,p.118 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
89. (4) |
21.04 |
|
Яка твоя улюблена погода?
|
What are the autumn … months? September, October and November are autumn … months. Thereis/are… Are there..? Is there..? Yes, there is. No, there isn’t. Yes, there are. No, there aren’t.
|
year, season, often, month |
Ex.4,p.119 |
Ex.5,p.119 |
|
Ex.3,p.119 Ex.4,p.119 |
|
|
|||||||||||||||||
90. (5) |
25.04 |
|
Місяці |
When is Jim’s birthday? It is in April. How many days are there in a week?
|
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February, |
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
91. (6) |
27.04 |
|
Календар. Пори року |
|
winter, spring, summer, autumn |
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
92. (7) |
28.04 |
|
Свята |
|
|
Ex.3,p.121 |
|
Ex.1,p.121 |
|
Ex.2,p.121 |
|
|||||||||||||||||
93. (8) |
02.05 |
|
Великдень
|
Howdoyoucelebrate this holiday in Ukraine? |
church, Christ, Easter basket, people, hot-cross bun, Easter Bunny, |
Ex.1,p.122 Ex.2,p.122 |
|
|
Ex.2,p.122 |
|
|
|||||||||||||||||
94. (9) |
04.05 |
|
Як ми святкуємо Великдень? |
What do people do at Easter? Do they paint eggs in England? Who brings Easter eggs to English kids? What do people eat in England at Easter? What do people in Ukraine cook at Easter? |
Easter, Easter cakes, Ukraine, Christ, church, family, songs, eggs, big dinner, hello, music |
|
Ex.5,p.123 |
Ex.3,p.123 Ex.4,p.123 |
|
|
|
|||||||||||||||||
95. (10)
|
05.05 |
|
Час цікавих історій!
|
|
|
Ex.1,p.124 |
|
|
Ex.1,p.124 |
|
|
|||||||||||||||||
96. (11)
|
09.05 |
|
Погода |
|
|
Ex.1,p.125 |
|
|
Ex.1,p.125 |
|
|
|||||||||||||||||
97. (12) |
11.05 |
|
Моя улюблена пора року |
|
|
Ex.1,p.126 |
|
|
Ex.1,p.126 |
|
|
|||||||||||||||||
98. (13) |
12.05 |
|
Мій улюблений місяць |
|
|
|
Ex.4,p.126 |
Ex.2,p.125 |
Ex.1,p.125 Ex.3,p.126 |
Ex.5,p.126 |
Перевіримо знання! |
|||||||||||||||||
99. (14) |
16.05 |
|
Моє портфоліо |
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
Ex.1,p.127 |
|
|
|
Ex.2,p.127 Ex.3,p.127 Ex.4,p.127 |
Моє портфоліо |
|||||||||||||||||
100.
|
18.05 |
|
Куточок природи |
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
Ex.1,p.127 |
|
|
|
Ex.2,p.127 Ex.3,p.127 Ex.4,p.127 |
Моє портфоліо |
|||||||||||||||||
101. |
19.05 |
|
Будиночок в селі |
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
102. |
23.05 |
|
Урок повторення |
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
Урок повторення |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
103.
|
25.05 |
|
Діагностувальна робота №6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
104. |
26.05 |
|
Привіт, літо! |
|
Повторення вивченого |
|||||||||||||||||||||||
105.
|
30.05 |
|
Урок узагальнення |
Повторення вивченого |
||||||||||||||||||||||||