Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас за підручником Карп'юк на рік

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-го класу, розроблене за підручником Карп'юк на рік
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

                                                                                   3 клас на І семестр ______________________н.р.

                                                                                                    допідручника“English with Smiling Sam-3” О.Д. Карпюк

Тернопіль: Астон, - 2020р.

                                                                                            (3 години на тиждень)

 

 

Дата

Примітка

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприйма-ння на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

Тематика ситуативного спілкування: “Я, моя сім'я та друзі” 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність:

робота в групі, в парі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими, розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов'язки, оцінює власні вчинки та вчинки інших; вибудовує товариські стосунки з оточуючим  людьми.

Підприємливість та фінансова грамотність:

виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;

Здоров'я та безпека:

виявляє відповідальне ставлення до власного здоров'я                                                                              

Starter  Nice to see you again (4год)

1.

 

 

 

04.09

 

Пограємось! Радий новій зустрічі.

Пригада-ти римівки, викорис-тання:       Can you...? Yes, I can, No, I can’t

 

 

 

Touch your..! Point to … ! Stand up      sit down      turn around   wink…   

 

 

Ех.1,р.6

 

Ех.2,р.6

Ех.3,р.6

 

 

 

 

Ех.4,р.6

 

 

 

 

2.

06.09

 

Я люблю читати

Can you ... ?  Yes, I can. / No, I can’t.

 

jump, fly, swim,run,ski,  play football,  fish,  ride a bike, get up at 7 o’clock, play computer games,

 

 

Ех.2,р.7

 

 

 

Ех.1,р.7

 

 

 

 

 

3.

07.09

 

Я спілкуюсь. Давай пограємось разом!

I like        Look          Yes, please     I can…     This is…      These are…

 

 

Ех.1,р.8

 

Ех.3,р.9

 

Ех.4,р.9

 

Ех.2,р.9

 

 

 

 

 

4.

11.09

 

Будьмо знайомі! Я вмію це робити

 

 

 

Ех.2,р.11  Ех.3,р.11

 

 

Ех.1,р.10

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

  ТЕМА 1.   ME, MY FAMILY AND FRIENDS (13 год)

 

Дата

 

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє задання

5.

(1)

13.09

 

Давай вчити англійську! Знайомтесь- це мої друзі

Reading: A New

Classmate

Listening: Identifying

details about

classmates

Speaking: Asking

and answering about

sports and hobbies

Writing: Describing

family and friends

What’s your name?

How old are you?

What’s your e-mail?

What’s your telephone number?

This is…                    Her name is…           His name is…           I’m …

His e-mail is…His telephone number is…

e-mail, English

Ех.1,р.12

Ех.2,р.12

Ех.3,р.12

Ех.4,р.13

Ех.6,р.13

Ех.5,р.13

 

 

6.

(2)

14.09

 

Познайомся з новими друзями. Сім’я мого нового друга

His school bag is…

His name is ...

Her bike is…

Her name is ...

His name is ...

classmate, curly

Ех.1,р.14

Ех.2,р.14

 

 

Ех.3,р.15

Ех.4,р.15

 

 

7.

(3)

18.09

 

Мої однокласники

He/She lives in…

This is my…

These are my…

His hobby is ...

I’m from…

She is from…

She isn’t from…

always, sleepy, hobby,special, favourite, new classmate

Ех.1,р.16

Ех.3,р.16

Ех.3,р.16

Ех.2,р.16

Ех.1,р.16

 

 

8.

(4)

20.09

 

Я люблю свою сім’ю.

They are…

They aren’t…

They often play…

strict, reporter,  late, lazy

 

 

 

Ех.1,р.17

Ех.2,р.18

 

 

Ех.3,р.18

 

 

9.

(5)

21.09

 

Розкажи про себе

Ann is from…

Ann’s mum is…

 

hard-working

 

Ех.2,р.19

Ех.1,р.19

 

 

 

10.

(6)

25.09

 

Мої найкращі друзі

Kate is good at swimming

They are …

They aren’t …

helpful, be good at,

Ех.1,р.20

 

Ех.2,р.20

Ех.1,р.20

Ех.3,р.21

 

 

11.

(7)

27.09

 

Що я вмію робити. Наші хобі

Are you good at..?

Yes, I am. / No, I am not.

good, nice, a bit lazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis,

table tennis, swimming, computer games, dancing

 

Ех.2,р.22

Ех.1,р.22

 

 

Ех.3,р.22

 

12.

(8)

28.09

 

Мій домашній улюбленець

 

Where is…?

in, on, under

 

Ех.2,р.23

 

Ех.1,р.23

 

 

13.

(9)

 

02.10

 

Цікаві історії

 

 

Ех.1,р.24

 

 

Ех.2,р.25

 

 

14.

(10)

04.10

 

Моя улюблена іграшка

What’s your favourite..?

Steve’s favourite sport

My favourite toy is...

Mary’s favourite toy is…

basketball, sport, Go out. comics, pilot, me

Ех.1,р.26

Ех.4,р.27

Ех.2,р.27

Ех.3,р.27

Ех.5,р.27

 

Ех.1,р.26

 

 

15.

(11)

05.10

 

Іграшки моїх друзів

Her ball is…

His robot can…

her, his

Ех.1,р.28

Ех.2,р.28

Ех.3,р.28

 

 

 

 

 

16.

(12)

09.10

 

Час усе повторити. Перевіримо знання

 

It‛s a girl.

It‛s a boy.

Her favourite…

His favourite…

 

Ех.1,р.29

Ех.2,р.29

 

 

Ех.2,р.29

Ех.3,р.30

Ех.4,р.30

 

17.

(13)

11.10

 

Діагностувальна робота№1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

  ТЕМА 2. SWEET HOME (14 год)

Дата

 

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

 18.

(1)

12.10

 

Моя родина

Reading: Goldilocks

and the Three Bears

Listening: Identifying

family relationships

Speaking: Asking

and answering about

family members’ jobs

Writing: Describing a

house / a fl at

How are you?

We are fine

Who is this?

Who is that...?

Who lives in this house?

 

sweethearts,cousins 

Ех.1,р.32

Ех.3,р.32

 

 

Ех.2,р.32

Ех.3,р.32

 

 

 

19.

(2)

16.10

 

Моє родинне дерево

Who is..?

He is…

grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’s husband

Ех.1,р.33

Ех.2,р.33

Ех.3,р.33

 

Ех.2,р.33

 

 

20.

(3)

18.10

 

Літній табір відпочинку

 

 

Where is Bill?

He’s at Greenwoods Summer Camp.

Where are they?

They are in/at ...

at the camp, at home, in the village, London, England, Germany

 

Ех.1,р.34

Ех.3,р.35

Ех.4,р.35

 

Ех.2,р.34

Ех.3,р.35

 

 

21.

(4)

19.10

 

Мій будинок

I like…

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

 

Ех.1,р.36

Ех.2,р.36

 

 

Ех.2,р.36

 

 

22.

(5)

30.10

 

Моя кімната

Where is the kitchen?

It is on the left.

The bathroom is on the right.

 

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

Ех.1,р.37

 

 

Ех.2,р.37

 

 

 

23.

(6)

01.11

 

Де мій домашній улюбленець?

Look under the sofa

in the living room.

Is it under the bed in the bedroom?

Where is..?

Is it on the…

Yes, it is. / No, it is not.

 

in, on, under

Ех.1,р.38

 

 

Ех.2,р.38

Ех.3,р.38

 

24.

(7)

02.11

 

Кімнати в моєму будинку

Look at the plan. Where is/are the ...?

It’s/They are on the left/right.

kitchen, bathroom, living room, bedroom, hall, on the left, on the right

Ех.1,р.39

Ех.2,р.39

 

 

 

 

25.

(8)

06.11

 

Меблі в кімнатах

Where is..?

It is…

sofa, armchair, carpet,floor, next to,  in front of, near, above

 

Ех.1,р.40

Ех.2,р.40

 

 

Ех.2,р.40

 

 

26.

(9)

08.11

 

Що є в вітальні?

Where is the..?

It is ... the ...

What can you do there?

I can ... .

 

above, in front of,

next to, under, on

near

 

Ех.2,р.41

Ех.3,р.41

 

Ех.1,р.41

 

 

27.

(10)

09.11

 

Професії моїх батьків

What’s his job?

He is a…

What is her job?

She is a …

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women,

 

Ех.1,р.42

Ех.2,р.42

Ех.5,р.43

Ех.4,р.43

 

Ех.3,р.42

Ех.5,р.43

 

 

28.

(11)

13.11

 

У світі професій

What is your mother’s / father’s / uncle’s / aunt’s job?

He/She is a …

Where does he/she work?

He/She works in/on a …

in an office,

in a school,

on a farm,

in a hospital,

in a shop,

in a café

Ех.1,р.44

Ех.3,р.44

 

Ех.2,р.44

 

 

29.

(12)

15.11

 

Цікаві історії

 

just right, hard, soft, high, low, cold

 

Ех.1,р.45

Ех.2,р.45

 

Ех.3,р.46

Ех.2,р.45

Ех.4,р.46

 

 

30.

(13)

16.11

 

Перевіримо знання. Час усе повторити

 

 

 

 

 

 

 

Where can your doll ... ?

Where is it?

What is your father’s job?

What’s your mother’s job?

 

Ех.1,р.47

Ех.2,р.47

Ех.3,р.47

Ех.5,р.48

Ех.6,р.48

Ех.6,р.48

Ех.4,р.48

 

31.

(14)

20.11

 

Діагностуваль-на робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

ТЕМА 3. SCHOOL TIME (14год)

 

Дата

 

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

32.

(1)

22.11

 

Дні тижня та навчальні предмети

Reading: A Letter to

My Penfriend

Listening:

Identifying

details about a

pupil’s day

Speaking: Describing

daily routine

Writing: Proper

nouns; Writing

information about

me

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

Ех.1,р.50

Ех.3,р.50

 

 

Ех.2,р.50

Ех.3,р.50

 

 

33.

(2)

23.11

 

Розклад уроків

 

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

 

Ех.4,р.51

Ех.5,р.51

Ех.4,р.51

 

 

 

34.

(3)

27.11

 

Мої улюблені уроки

What lesson do you like?

I like ... . / ... is my favourite lesson.

 

 

Ех.1,р.52

Ех.2,р.52

Ех.4,р.52

Ех.3,р.52

Ех.5,р.52

 

Ех.1,р.52

 

 

35.

(4)

29.11

 

Наші улюблені шкільні предмети

When is Sport?

It is on…

 

 

Ех.2,р.53

Ех.1,р.53

 

 

 

 

36.

(5)

30.11

 

Улюблені уроки моїх друзів

What lesson do you like?

I like ... .

What is your favourite day?

... is (are) my favourite day(s).

I have got ... on this (these) day(s).

 

 

Ех.1,р.54

Ех.4,р.55

Ех.2,р.54

Ех.3,р.54

 

Ех.1,р.54

 

 

37.

(6)

04.12

 

Які уроки мені не подобаються

 

 

Do you like ...?

I don’t like…

He doesn’t like…

What do you do in this lesson?

 

read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport games, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English

Ех.1,р.56

Ех.2,р.56

Ех.3,р.56

Ех.5,р.57

 

 

Ех.4,р.57

 

38.

(7)

06.12

 

Мій улюблений день тижня

Where is it from?

It’s from Ukraine.

Who is he?

 

Ех.1,р.58

Ех.3,р.58

 

Ех.4,р.59

Ех.5,р.59

Ех.2,р.58

Ех.3,р.58

 

 

39.

(8)

 

 

 

07.12

 

Годинник. Розпорядок дня

 

 

When does she wake up?

She wakes up at…

I wake up at ... o’clock. Then I ...

It’s nine o’clock

It’s half past…

It’s ten to …

It’s quarter past…

wake up, wash, dress, breakfast

 

Ех.1,р.60

Ех.2,р.60

Ех.3,р.61

Ех.4,р.61

 

Ех.2,р.60

 

 

40.

(9)

 

11.12

 

Мій день

Діагностувальна робота з письма

What day is it today?

It is ... .

What time is it?

Sorry, I can’t.

What do you do after school?

have lunch, do one’s homework, club,evening

Ех.1,р.62

Ех.3,р.62

Ех.2,р.62

Ех.4,р.63

 

Ех.3,р.62

 

 

41.

(10)

13.12

 

Щоденні справи

Діагностувальна робота з говоріння

What time do you…?

This is the time…

Could you..?

May I..?

Can you..?

 

must, can, may, could

Ех.1,р.64, 66

Ех.4,р.65

Ех.5,р.65

Ех.2,р.64

Ех.3,р.64

Ех.4,р.65

Ех.2,р.66

 

 

42.

(11)

 

14.12

 

Мій улюблений день

Діагностувальна робота з аудіювання

 

What time do you…?

This is the time…

Could you..?

May I..?

Can you..?

 

Do/ does

 

 

 

 

 

 

43.

(12)

 

18.12

 

Час усе повторити

Діагностувальна робота з читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

(13)

 

20.12

 

Діагностувальна робота 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

(16)

21.12

 

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

                                                                                   3-А,3-Бклас

                                                                                  до підручника“English with Smiling Sam-3” О.Д. Карпюк

                                                                                             Тернопіль: Астон, - 2020р.

                                                                                            (3 години на тиждень)

ІІ семестр

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, враховувати думку товаришів при при виборі того чи іншого виду відпочинку.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, розуміти необхідність приведення у порядок місця відпочинку.

здоров’я та безпека:

впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розуміти базові правила безпечної поведінки.

  ТЕМА 4.  DAY BY DAY(15год)

Дата

Примітка

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна

взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє задання

51.

(1)

17.01

 

Давай  дивитись мультики!

 

Reading:Informationabout a person.

Listening:IdentifyingChristmas traditions

Speaking:Mealtime.Table talks.

Writing:Opening andclosing remarks inan email,postcard orletter

Let us watch!

Let’s watch!

Let us sing a song.

sing a song, draw a picture, play a game,

watch a cartoon, read a book

Ex.1,p.74

Ex.3,p.74

Ex.5,p.75

Ex.4,p.75

Ex.2,p.74

Ex.3,p.74

 

 

52.

(2)

19.01

 

Різдво в Україні

Ukrainian boys and girls…

At Christmas they sing Christmas carols.

She usually has…

Ukrainian,

usually, Christmas, carol

 

Ex.1,p.76

Ex.2,p.76

 

 

Ex.1,p.76

Ex.2,p.76

 

 

53.

(3)

20.01

 

Різдвяні колядки

Is it a birthday party?

No, it isn’t.

Where is..?

Do you usually dance?

Yes, I do!

play in the snow, play tennis,

listen to music, read a book,

play a computer game, ski,

sing songs, do homework

Ex.1,p.77

Ex.1,p.77

 

Ex.2,p.77

Ex.3,p.77

 

54.

(4)

24.01

 

Щоденні справи

What does she usually

do in the afternoon?

She usually has lunch.

It is one o’clock in the

afternoon.

lunch, dinner, supper,

Ex.1,p.78

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

 

55.

(5)

26.01

 

Овочі і фрукти

Артиклі a, an

Apples are sour.

 

a banana

a cucumber

a lemon

a carrot

a tomato

a cabbage

a vegetable

a fruit, an apple

an onion

an orange

sour, sweet,

juicy, nice to eat

Ex.1,p.79

Ex.2,p.79

Ex.3,p.79

Ex.1,p.79

 

Ex.2,p.79

 

 

56.

(6)

27.01

 

Давайте обідати. За столом

Enjoy your meal!

Pass me some salt, please.

Here you are.

повторюємо слова з минулого уроку

Ex.1,p.80

 

 

Ex.2,p.80

 

 

57.

(7)

31.01

 

Що у нас сьогодні на обід. Їжа

Вживання a, an, some

Pass me ..., please.

Here you are.

Thank you.

pass, some, enjoy, meal,

повторюємо слова:

she, shoe, fish, sugar, school, pool, soup, juice

tea, please, meal, corn, or, four, salt, hot, coffee, orange,

holidays, egg, lemon, bread

Ex.1,p.81

Ex.3,p.81

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

 

 

58.

(8)

02.02

 

Пограємось?

 

A cup of tea?

Yes, please.

Some salt?

No, thanks.

Вживання a, an, some

banana, porridge, lemon, sausage, tea, jam, apple, sandwich, sugar,soup, bread,  pizza, butter, orange, ice cream, juice.

Ex.1,p.82

 

 

 

Ex.2,p.82

 

59.

(9)

 

03.02

 

Щоденні справи моїх друзів

 

Why are you alone?

I always play alone…

Where is..?

My favourite cartoon is…

alone, always, go to bed

make bed

Ex.1,p.83

Ex.2,p.83

Ex.2,p.83

Ex.3,p.84

 

Ex.1,p.83

 

 

60.

(10)

07.02

 

Ми дружна родина.

Будинок Теда

I always make my bed in the morning.

He never cleans his teeth in the bedroom.

He usually helps mum after dinner.

He sometimes plays with his friends.

Do you go to school..?

He does his homework…

always,

never,

usually, sometimes,

Ex.1,p.85

Ex.2,p.86

 

Ex.1,p.85

Ex.3,p.86

 

 

61.

(11)

09.02

 

Час цікавих історій!

 

 

Ex.1,p.87

 

Ex.2,p.88

Ex.1,p.87

Ex.3,p.88

 

62.

(12)

10.02

 

Урок повторення.

Тепер ти можеш

 

 

 

Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.

 

Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику

 

 

 

 

 

 

63.

(13)

14.02

 

Перевіримо знання!

 

 

 

 

Ex.1,p.89

Ex.3,p.90

 

Ex.2,p.89

Ex.4,p.90

Ex.5,p.90

Ex.6,p.90

 

64.

(14)

16.02

 

Діагностувальна робота№4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65.

(15)

17.02

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.91

Ex.2,p.91

Ex.3,p.91

 

Тематика ситуативного спілкування: «Людина», «Відпочинок та дозвілля»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок., розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів

Екологічна безпека та сталий розвиток:усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, розпізнавати позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров’я людини.

  ТЕМА 5. IT WAS YESTERDAY(20 год)

Дата

 

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

66.

(1)

21.02

 

Що ми робили вчора?

 

 

Reading:

My Last Weekend

 

Listening:Identifying

the events in the past

 

Speaking:Asking

and answering about

yesterday events

 

Writing:Spelling

rules for the Past

Simple; writing a postcard about last holidays

I was in Scotland.

The rooms were clean and nice.

The weather was fine.

It was snowy.

a hotel, mountains

Ex.1,p.92

Ex.1,p.92

Ex.4,p.93

 

 

 

 

67.

(2)

23.02

 

День за днем. Де ми були?

I was … on my holidays.

And I was … .

We were…

was, were, last, comfortable,

Ex.2,p.93

Ex.3,p.93

Ex.4,p.93

 

Ex.2,p.93

Ex.3,p.93

 

 

68.

(3)

24.02

 

Де ми були і не були вчора?

 

was not = wasn’t

were not = weren’t

Was I at home?

Yes, I was

No, I was not/wasn’t

 

was, were, was not, were not

 

Ex.3,p.95

Ex.2,p.94

Ex.2,p.94

 

 

69.

(4)

28.02

 

Ми чудово провели час.

Де ми були на вихідних?

 

Were you at home yesterday?

Yes, I was.

No, I wasn’t.

 

yesterday

Ex.1,p.96

 

Ex.2,p.96

Ex.1,p.96

Ex.2,p.96

 

 

70.

(5)

02.03

 

Чи ти був в горах на канікулах?

 

Were you in/at … on your winter holidays?

Yes, I was. / No, I wasn’t.

 

summer holidays, last weekend, yesterday

Ex.5,p.97

Ex.3,p.97

Ex.4,p.97

 

 

 

 

71.

(6)

03.03

 

Що ми робили на канікулах?

 

Wherewere you last

weekend?

I visited my

cousins.

garage, stadium,

worked,

listened, visited,

watched, phoned, repeated,

washed, played, acted,

walked, opened, painted,

cooked, lived, counted,

helped, cleaned

 

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.2,p.98

 

Ex.1,p.98

 

 

72.

(7)

07.03

 

Розповідь про свій минулий день

Where were you last weekend?

I was … . I watched … on Saturday. I … … on Sunday.

What about your weekend?

learned, helped, listened to, washed, played, watched

 

Ex.3,p.99

Ex.4,p.99

 

 

 

 

73.

(8)

09.03

 

Справи, які ти не робив вчора

 

did not = didn’t

Iplayed in the

yard yesterday.

I did not play in the

yard yesterday.

Did I play in the

yard yesterday?

Yes, I did.

No, I didn’t.

On Sunday

On Monday

On Tuesday

On Wednesday

On Thursday

On Friday

On Saturday

Ex.4,p.101

Ex.2,p.100

Ex.2,p.100

Ex.3,p.101

Ex.4,p.101

Ex.1,p.100

 

 

74.

(9)

10.03

 

Мій день

 

Yesterday I…

Did you ….yesterday?

You didn’t ….

yesterday.

 

повторення і вживання:

worked,

listened, visited,

watched, phoned, repeated,

washed, played, acted,walked, opened, painted,

cooked, lived, counted,helped, cleaned

 

Ex.1,p.102

 

Ex.2,p.102

 

 

75.

(10)

14.03

 

Минулий день мого друга

 

What does Vicky usually do?

What did she do yesterday?

He played …yesterday.

He didn’t … yesterday.

повторення і вживання:

usually, yesterday

 

 

Ex.2,p.103

Ex.1,p.103

 

 

76.

(11)

16.03

 

Тренуємо всі типи речень в минулому часі

 

I went.

He didn’t go.

Did you go?

вживаємо слова:went,saw, came, learnt, did, had

see — saw

come — came

learn — learnt

do — did

have — had

 

Ex.1,p.104

Ex.2,p.104

Ex.2,p.104

Ex.1,p.104

 

 

77.

(12)

17.03

 

Мій вихідний

 

Did you … yesterday?

Yes, I did.

Where were you yesterday?

Did you listen to music?

No, I didn’t.

Did you phone your friend?

Yes, I did.

 

Ex.1,p.105

Ex.3,p.106

Ex.1,p.105

 

 

Ex.2,p.106

 

78.

(13)

21.03

 

Правильні  і неправильні дієслова

вживаємо слова: wrote, blow, brought, bought, took, made,

 

write — wrote

blow — blewbring — broughtbuy — boughttake — tookmake — made

Ex.1,p.107

Ex.3,p.108

Ex.2,p.108

 

Ex.1,p.107

 

 

79.

(14)

23.03

 

Події вчорашнього дня. Вживаємо питальні слова

 

вживаємо слова: bring, go, come,

write, learn, make,

blow

в питальних реченнях

Where did you buy the lemonade?

What, Where, When, Why,

How

 

Ex.4,p.109

Ex.5,p.109

Ex.6,p.109

Ex.4,p.109

Ex.5,p.109

 

 

 

80.

(15)

24.03

 

Що ти робив на минулих вихідних?

 

Who did Nick write a letter to?

He wrote a letter to his granny.

What did you...?

When did you...?

What time did you..?

who, what, why

What, Where, When, Why,

How

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

Ex.3,p.110

Ex.1,p.110

 

 

81.

(16)

04.04

 

Минулі вихідні твоїх друзів

 

 

Where were you yesterday

at 6 o’clock in the evening?

What did you do there?

What time did you come home?

What time?

Where?

What?

How?

Why?

When?

 

Ex.4,p.111

Ex.5,p.111

 

 

 

82.

(17)

06.04

 

 

Час цікавих історій!

 

 

 

wake up — woke up

run — ran

Ex.1,p.112

 

 

Ex.1,p.112

 

 

83.

(18)

07.04

 

 

 

 

Перевіримо знання! Тепер ти можеш

 

 

 

 

Ex.3,p.114

Ex.4,p.114

Ex.5,p.114

Ex.1,p.113

Ex.2,p.113

 

 

84.

(19)

 

11.04

 

 

Діагностувальна робота№5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

85.

(20)

 

 

13.04

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ex.2,p.115

 

Ex.1,p.115

Ex.3,p.115

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи

  ТЕМА 6. HELLO, SPRING!(20 год)

 

 

 

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Зорове сприймання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

86.

(1)

14.04

 

Яка сьогодні погода?

Reading:

Easter.

Listening:Identifying

weather and clothes

Speaking:Describing

my favourite season

Writing:A letter to

Structures The weather is bad. What is the my friend.

It is windy.

It is cloudy

The weather is bad.

What is the weather like in Ukraine?

cloud, sky, weather, shine, stay

Ex.1,p.116

Ex.2,p.116

Ex.3,p.116

 

 

Ex.2,p.116

 

 

87.

(2)

18.04

 

Погода в різних країнах

 

Reading:

Easter.

 

Listening:Identifying

weather and clothes

 

Speaking:Describing

my favourite season

 

Writing:A letter to

Structures The weather is bad. What is the my friend.

 

What is the weather like today?

The weather is …today.

The sun … .

The sky … .

The wind … .

It is … .

It is … .

Today it is…

fine / bad

sunny / rainy

blue / grey

cold / warm

snowy / windy

hot / cool

England, countries, weather

Ex.3,p.117

Ex.1,p.117

 

 

Ex.2,p.117

 

88.

(3)

20.04

 

Погода в різні пори року

 

 

 

 

What isyour favourite season?

I like spring.

 

March, April, May, June, July,

August,

September,

October,

November,

December,

January,

February,

пригадаємо пори року:

winter, spring, summer, autumn

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

Ex.2,p.118

 

 

 

 

89.

(4)

21.04

 

Яка твоя улюблена погода?

 

What are the autumn … months?

September, October and November are autumn … months.

Thereis/are…

Are there..?

Is there..?

Yes, there is.

No, there isn’t.

Yes, there are.

No, there aren’t.

 

year, season,  often, month

Ex.4,p.119

Ex.5,p.119

 

Ex.3,p.119

Ex.4,p.119

 

 

90.

(5)

25.04

 

Місяці

When is Jim’s birthday?

It is in April.

How many days are there in a week?

 

March, April, May, June, July,

August,

September,

October,

November,

December,

January,

February,

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

 

 

 

 

91.

(6)

27.04

 

Календар.

Пори року

 

 

winter, spring, summer, autumn

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

 

 

 

 

92.

(7)

28.04

 

Свята

 

 

Ex.3,p.121

 

Ex.1,p.121

 

Ex.2,p.121

 

93.

(8)

02.05

 

Великдень

 

 

 

 

Howdoyoucelebrate this holiday in Ukraine?

church, Christ, Easter basket, people, hot-cross bun, Easter Bunny,

Ex.1,p.122

Ex.2,p.122

 

 

Ex.2,p.122

 

 

94.

(9)

04.05

 

Як ми святкуємо Великдень?

What do people do at Easter?

Do they paint eggs in England?

Who brings Easter eggs to English kids? What do people eat in England at Easter?

What do people in Ukraine cook at Easter?

Easter, Easter cakes, Ukraine, Christ, church,

family, songs, eggs, big dinner, hello, music

 

Ex.5,p.123

Ex.3,p.123

Ex.4,p.123

 

 

 

95.

(10)

 

 

 

05.05

 

Час цікавих історій!

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.124

 

 

Ex.1,p.124

 

 

96.

(11)

 

09.05

 

Погода

 

 

Ex.1,p.125

 

 

Ex.1,p.125

 

 

97.

(12)

11.05

 

Моя улюблена пора року

 

 

Ex.1,p.126

 

 

Ex.1,p.126

 

 

98.

(13)

12.05

 

Мій улюблений місяць

 

 

 

Ex.4,p.126

Ex.2,p.125

Ex.1,p.125

Ex.3,p.126

Ex.5,p.126

Перевіримо знання!

99.

(14)

16.05

 

Моє портфоліо

Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.

 

Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику

Ex.1,p.127

 

 

 

Ex.2,p.127

Ex.3,p.127

Ex.4,p.127

Моє портфоліо

100.

 

 

 

 

18.05

 

Куточок природи

Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.

 

Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику

Ex.1,p.127

 

 

 

Ex.2,p.127

Ex.3,p.127

Ex.4,p.127

Моє портфоліо

101.

19.05

 

Будиночок в селі

Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.

 

Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику

 

 

 

 

 

 

102.

23.05

 

Урок повторення

Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.

 

Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику

Урок повторення

 

 

 

 

 

 

103.

 

25.05

 

Діагностувальна робота №6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104.

26.05

 

Привіт, літо!

 

Повторення вивченого

105.

 

30.05

 

Урок узагальнення

Повторення вивченого