Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас за підручником Карпюк І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6-го класу на І семестр, розроблене за підручником Карпюк

Перегляд файлу

 

6 клас нуш. Англійська мова. Комплект книг. Підручник+Зошит. Карпюк. Лібра  Терра (ID#610210293), ціна: 554.40 ₴, купити на Prom.ua                                                                   Календарно-тематичне планування з англійської мови

                                                                                                                     для 6 класу

                                                                    за підручником  Карпюк О.Д. – 2023 (3,5 год )

                                                               на І семестр 2024/2025 н.р.

 

 

За Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 30.09.2020 р.№ 898 та навчальною програмою, розробленою на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).

Дата

Очікуванні результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мов-лення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

STARTER: English and Me  (3год)

Змістові лінії: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовує товариські стосунки з іншими

1.

02.09

Розповідає основну інформацію про себе,своє оточення і вподобання,бере участь у коротких діалогах

Моя англійська

р.6

 

 

 

 

Ex.1,p.6

 

 

Ex.1, p.6

2.

03.09

вміють розрізняти країни та національності

Країни та національності

Повторення

р.7

countries and nationalities

 

 

 

Ex.3,p.7

Ex.2,p.7

 

Ex.2 p.7

3.

04.09

вміють описати однокласників на фото, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді

       Моя англійська

р.8

Characters

Activities - ing

 

 

Ex.4,p.8

Ex.5,p.8

 

 

Ex.4, p.8

Тема № 1: Шкільне життя. Повторення (17 год.)      Unit 1. Back to school

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’я збережувальна

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мов-лення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

4.

(1)

05.09

знають лексику уроку, вміти розповісти про свої захоплення

Шкільні правила

р.10-11

Words for You: p.11

 

Ex.3,p.10

Ex.1,p.10

Ex.2,p.10

Ex.4,p.11

Ex.5,p.11

 

ex.5 pg.11, вчити лексику

5.

(2)

09.09

вміють називати свій улюблений предмет, пояснити, чому він подобається

Шкільні предмети. Активності на уроках 

р.12

Subjects

 

 

Ex.1,p.12

Ex.4,p.12

Ex.2,p.12

Ex.3,p.12

 

ex.4 pg.12

6.

(3)

11.09

розповідають про свої шкільні предмети і про види діяльності на уроках

Моя школа. Шкільний сайт

р.13-14

Words for You: p.13

 

 

Ex.2,p.13

Ex.3,p.14

Ex.1,p.13

Ex.4,p.14

 

 

Ex.5,p.14

7.

(4)

 

12.09

вміють вживати Modals Verbs на письмі, створювати питальні, заперечні речення

Школа. Граматика. Modal Verbs

р.15

 

Modal Verbs

 

 

Ex.1,p.15

Ex.2,p.15

Ex.3,p.15

 

ex.3b p,15

8.

(5)

 

16.09

вміють в парах розповісти про своїх вчителів

Наші вчителі

р.16

Words for You: p.16

 

 

Ex.2,p.16

Ex.3,p.16

Ex.1,p.16

Ex.4,p.16

 

 

Ex.1, p.16

9.

(6)

17.09

вміють обговорити в парах свої проблеми з вивченням предметів

Школа. Труднощі.

р.17

improve, develop,understand, listen, learn, have to, study, know

 

Ex.3,p.17

Ex.1,p.17

 

Ex.2,p.17

 

 

 

ex.3a pg.17 вчити лексику

10.

(7)

18.09

вміють скласти речення, вживаючи Present Simple/Present Continuous

Іноземні мови в школі. Present Simple/Present Continuous р.18

 

Present Simple/Present Continuous

Ex.1,p.18

 

 

Ex.2,p.18

 

скласти по 5 речень у Present Simple та Present Continuous

11.

(8)

19.09

Висловлюють свою думку про навчальні предмети

Мої уроки. Що робить їх цікавими.

р.19

Words for You: p.19

 

 

Ex.1,p.19

Ex.2,p.19

Ex.3,p.19

 

 

вчити лексику

12.

(9)

23.09

вміють написати листа друг про свій робочий день

Мій день. Листування

р.20

 

 

Ex.2,p.20

 

 

Ex.1,p.20

 

 

ex.3 pg.20, повторити лексику та граматику за темою

13.

(10)

25.09

пригадали вивчений матеріал

Дошка з правилами.

р.21-22

 

 

Ex.1,p.21

Ex.4,p.22

Ex.3,p.22

Ex.3,p.22

Ex.2,p.22

 

створити власну дошку з шкільними правилами

14.

(11)

26.09

пригадали вивчений матеріал

Школа моєї мрії. Повторення

р.23

 

 

Ex.4,p.23

 

 

Ex.5,p.23

Ex.5,p.23

ex.6 pg.23

15.

(12)

30.09

Тематична діагностична робота №1 «Шкільне життя»

16.

(13)

01.10

узагальнили знання, виконавши завдання

Школа. Урок узагальнення знань

р.24

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.24

Ex.2,p.24

Ex.3,p.24

 

Ex.3, p.24

Тема №2: Я, моя родина, моі друзі.      Unit 2.My amazing family! (15 год)

Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мов-лення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

 

17.

(1)

02.10

знають слова, вміють прочитати і зрозуміти тексти

Моя родина. Роль сім’ї

р.26-27

Words for You: p.26

 

Ex.1,p.26

Ex.2,p.26

Ex.3,p.27

Ex.1,p.26

Ex.4,p.27

 

 

скласти 10 речень зі словами «Words for you»с.26

18.

(2)

03.10

знають лексику уроку, вміють відповідати на питання

Родина мого однокласника

р.28

 

Family

how, what

Ex.3,p.28

Ex.2,p.28

Ex.1,p.28

Ex.2,p.28

Ex.4,p.28

 

 

створити родинне дерево сім’ї друга (на папері або в електронному вигляді на будь-якому ресурсі)

19.

(3)

07.10

знають слова, розуміють зміст прочитаного та вміють виконати завдання до тексту

Мій молодший брат

р.29-30

 

Words for You: p.29

 

Ex.2,p.29

Ex.3,p.30

 

Ex.1,p.29

Ex.4,p.30

 

скласти 10 запитань про одного із членів родини

20.

(4)

09.10

вміють запитати використовуючи Relative Pronouns

Розповідь про себе та свою родину. Граматика. Relative Pronouns

р.31

 

Relative Pronouns

 

 

 

Ex.1,p.31

Ex.2,p.31

Ex.3,p.31

Ex.4,p.31

 

ex.3 pg.31

21.

(5)

10.10

знають лексику уроку, вміють відповідати на питання

Професії моїх рідних

р.32

 

Words for You: p.32

використання неозначеного артиклю

a/an

Ex.3,p.32

 

 

Ex.1,p.32

Ex.2,p.32

Ex.4,p.32

 

 

ex.1 pg.32 письмово

22.

(6)

14.10

знають лексику уроку, вміти відповідати на питання

Зовнішність та характер Лексика

р.33

 

Questions Words

 

 

 

Ex.1,p.33

Ex.2,p.33

Ex.5,p.33

Ex.3,p.33

 

Ex.4,p.33

23.

(7)

15.10

вміють вживати в реченнях Adverbs of Manners

Прислівники способу дії Граматика.

р.34

 

Adverbs of Manners

 

 

 

Ex.1,p.34

Ex.2,p.34

Ex.3,p.34

Ex.4,p.34

 

ex.4 pg.34

24.

(8)

16.10

вмють описати своє родинне фото

Дядькова сім’я

р.35

 

 

Ex.2,p.35

Ex.1,p.35

Ex.2,p.35

Ex.3,p.35

 

 

ex.1b pg.35 письмово

25.

(9)

17.10

вміють написати коротке повідомлення, про свою родину

Моя родина

р.36

 

 

 

Ex.1,p.36

 

 

Ex.2,p.36

 

написати e-mailпро свою родину

26.

(10)

21.10

Знають вивчений матеріал, вміють утворити різні типи питань

Родичі. Повторення

          р.37

 

 

 

 

 

Ex1,p.37

Ex.2,p.37

Ex.3,p.37

Ex.4,p.37

 

еx.4 pg.37

27.

(11)

 

23.10

практикувати усно та на письмі отримані знання за темою

Родинні зв’язки. Повторення

р.38-39

 

 

 

Ex.7,p.38

Ex.8,p.39

 

 

 

Ex.5,p.38

Ex.6,p.38

Ex.9,p.39

 

ex.8 pg.39

28.

(12)

24.10

Тематична діагностична робота №2 «Моя родина»

29.

(13)

 

04.11

узагальнили знання, виконавши завдання

Моя родина. Урок узагальнення знань

р.40

 

 

 

 

 

Ex.1,p.40

Ex.2,p.40

Ex.3,p.40

Ex.4,p.40

 

створити постер «Meet my family!»

Тема №3 Відпочинок і дозвілля : Unit 3. «What about your free time?»(15 год.)

 Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування:свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовле-ння

Усна взаємо-дія

Письмо

Писемне продукування

30.

(1)

05.11

вміють зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

Інтернет

р.42-43

 

Words for You: p.43

 

Ex.3,p.42

 

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.3,p.42

Ex.4,p.43

 

 

 

ex.5 pg.43, вчити лексику

31.

(2)

06.11

вміють описувати зовнішність однокласників

Зовнішність однокласників

р.44

Words for You: p.44

 

Ex.2,p.44

Ex.2,p.44

 

Ex.3,p.44

Ex.1,p.44

 

 

 

ex.1bpg.44, вчити лексику

32.

(3)

07.11

вміють зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

Ми - різні

Граматика:

some, any, no, every

р.45-46

Words for You: p.46

some, any, no, every

Ex.1,p.45

Ex.2,p.45

Ex.5,p.46

 

Ex.4,p.46

Ex.2,p.46

Ex.3,p.46

 

 

 

 

скласти по 2 речення із словами, в яких є  префікси some-,

any-,

no-,

every-.

33.

(4)

11.11

вміють вживати речення в Past Simple в усному мовленні та на письмі

Таланти

Граматика.

Past Simple

р.47

 

Past Simple

Ex.1,p.47

Ex.3,p.47

 

Ex.2,p.47

 

 

 

скласти 5 речень у PastSimple,

34.

(5)

13.11

вміють вживати речення в Past Simple в усному мовленні та на письмі

Таланти

Граматика.

Past Simple

р.48

 

 

 

 

Ex.5,p.48

Ex.6,p.48

Ex.7,p.48

Ex.4,p.48

 

 

 

написати розповідь про те, як ти провів свій вчорашній день

35.

(6)

 

 

 

14.11

вміють розповісти про зовнішність та характер однокласників

Друзі

р.49-50

 

 

Ex.1,p.49

Ex.3,p.50

Ex.4,p.50

 

Ex.2p.49

 

провести інтерв’ю з другом за запитаннями вправи 4bpg.50, записати відповіді у формі розповіді

36.

(7)

18.11

вміють розповісти про захоплення своїх друзів

Мої захоплення

р.51

Likes / Dislikes

 

 

 

Ex.1,p.51

Ex.2,p.51

Ex.3,p.51

Ex.1,p.51

 

 

 

написати невеликий коментар про те, які активності ти любиш, а які ні

37.

(8)

 

 

 

19.11

вміють складати діалоги за темою

Мої захоплення

The -ing form of the verbs

р.52

 

The -ing form of the verbs

Ex.1,p.52

Ex.2,p.52

 

Ex.3,p.52

 

 

скласти 5 речень з активностями, що позначаються інговою формою дієслова

 

38.

(9)

20.11

вміють працювати в парах за темою

Плани на вихідні

р.53

 

 

Ex.1,p.53

 

Ex.1,

p.53

Ex.2,

p.53

 

 

ex.1b pg.53 письмово

39.

(10)

 

21.11

вміють написати

листівку-запрошення на вечірку

Вечірки

р.54

 

 

 

Ex.1,p.54

 

 

 

створити влвсне запрошення на вечірку

40.

(11)

25.11

вміють пригадати вивчене

Вільний час підлітків

р.55-56

 

 

Ex.1,p.55

Ex.2,p.55

 

Ex.1,

p.55

Ex.3

,p.55

Ex.4,

p.56

 

 

створити власний квіз на 5 запитань про дружбу

41.

(12)

 

27.11

Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань.

Блог про суперзірку

Повторення

р.57

 

 

 

 

Ex.6,p.57

Ex.5,

p.57

 

Ex.8,p.57

 

 

   ex.8 pg.57

42.

(13)

28.11

Тематична діагностична робота №3 «Відпочинок і дозвілля»

 

43.

(14)

 

02.12

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

Вільний час

Урок узагальнення знань

р.58

 

 

 

 

 

Ex.1,p.58

Ex.2,p.58

Ex.3,p.58

 

Повторення вивченого за темою.

                                                                                         

                                                                   Тема №4: Покупки.   Unit 4. «Let’s go shopping!»(14 год.)

Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

Дата

Очікуванні результати

 

Тематика спілкуванняТема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіюва-ння

Сприймання на слух

Мов-лення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

44.

(1)

03.12

вміють зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

Все в одному місці

р.60-61

Words for You: p.61

 

Ex.3,p.61

Ex.4,p.61

Ex.1,p.60

 

Ex.1,p.60

 

 

 

ex.2 pg.61, вчити лексику

45.

(2)

04.12

знають лексику уроку, вміти запитати та дати відповідь касиру в магазині

Шопінг-словник

р.62

Shopping

 

Ex.1,p.62

 

Ex.2,p.62

Ex.3,p.62

 

 

 

ex.4 pg.62, вчити лексику

46.

(3)

05.12

вміють зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

Способи здійснення покупок

р.63-64

Words for You: p.63

 

Ex.2,p.63

Ex.3,p.64

Ex.4,p.64

Ex.2,p.63

Ex.1,p.63

 

 

ex.4 pg.64

47.

(4)

09.12

вміють розповідати про покупки в Present Simple Passive

Торговий центр.

Граматика.

Present Simple Passive

р.65

 

Present Simple Passive

 

 

 

Ex.1,p.65

Ex.2,p.65

 

Ex.3,p.65

 

ex.4 pg.65

48.

(5)

11.12

вміють спілкуватись в парах за темою

Покупки

р.66

 

Words for You: p.66

 

 

Ex.2,p.66

Ex.3,p.66

Ex.1,p.66

 

 

Ex.4,p.66

49

12.12

 

Контроль сприймання письмових текстів/ Читання

 

 

 

 

 

 

 

50

16.12

 

Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

51

17.12

 

Контроль  письмової взаємодії та висловлювання / Письма

 

 

 

 

 

 

 

52

18.12

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

53

19.12

 

Урок узагальненого повторення вивченого