Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас за підручником Prepare 6 на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас за підручником Prepare 6 на ІІ семестр. У кожній темі вказані уроки з чотирьма компетентостями: розвиток навичок письма, розвиток навичок аудіювання, розвиток навичок говоріння та розвиток навичок читання.
Перегляд файлу

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Покупки    Eating Out

47

 

Їжа, напої та ресторани

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

WB c.48

48

 

Ступені порівняння прикметників

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

WB c.49

49

 

Вулична їжа. Розвиток навичок аудіювання. Перегляд відео

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

 

WB c.50

50

 

Вулична їжа. Удосконалення навичок граматики. Тест

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

Звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

WB c.51

51

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

Дозвілля  The Latest Technology

52

 

Електронні гаджети. Розвиток навичок аудіювання. Перегляд відео

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

• Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

WB c.52

53

 

Електронні гаджети. Ступені порівняння прикметників

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

WB c.53

54

 

Комп'ютери та інтернет Розвиток навичок говоріння.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

WB c.54

55

 

Комп'ютери та інтернет

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

 

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

WB c.55

Life Skills. ICT literacy

56

 

Створення блогу

Розвиток навичок читання

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Розробка Проєкту

57

 

Створення блогу

Розвиток навичок письма.

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

діляться своїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

 

58

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

Здоров’я Healthy Bodies

59

 

Захворювання. Назви хвороб. Розвиток навичок аудіювання Перегляд відео

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

WB c.56

60

 

Захворювання

Розвиток навичок говоріння

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

WB c.57

61

 

Здоров’я. Розвиток навичок читання

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

WB c.58

62

 

Здоров'я. Розвиток навичок письма

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

WB c.59

63

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

Україна та країна, мова якої вивчається Getting Around the Town

64

 

Назви визначних місць у місті.

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

WB c.60

65

 

Прийменники. Розвиток навичок письма

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Приймен-ники місця.

WB c.61

66

 

Единбург – столиця Шотландії. Розвиток навичок читання

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

WB c.62

67

 

Місця міста. Розвиток навичок аудіювання

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складені іменники

 

WB c.63

Culture. Ukraine. Natural Attractions

68

 

Природні визначні пам'ятки України.

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Розробка проєкту

69

 

Природні визначні пам'ятки України. Розвиток навичок говоріння

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

 

 

70

 

Природні визначні пам'ятки України. Прийменники

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

71

 

Природні визначні пам'ятки Києва

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

 

72

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

Навколишнє середовище Mysteries in Nature

73

 

Географічні особливості

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Зорове сприймання, співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

WB c.64

74

 

Минулий час дієслова «бути»

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past continuous

WB c.65

75

 

Відоме озеро Шотландії – Лохнесс

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

WB c.66

76

 

Погода

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

WB c.67

77

 

Опис погоди за порами року. Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

78

 

Повторення та вивчення лексичного та граматичного матеріалу. Розв’язування тестів.

 

 

 

 

 

 

 

79

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

Тваринний світ Amazing Animals 

80

 

Тварини. Розвиток навичок аудіювання. Перегляд відео

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

WB c.68

81

 

Минулий простий та тривалий часи.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

WB c.69

82

 

Тварини Розвиток навичок читання

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння.

 

 

WB c.70

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

83

 

Соціальна відповідальність Розвиток навичок говоріння

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

Презентація проєкту

 

 

Розробка проєкту

84

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

Відпочинок What Are You Watching?

85

 

Телебачення та розваги

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

WB c.72-.73

86

 

Популярне талан-шоу. Розвиток навичок говоріння

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

WB c.74

87

 

Телебачення та розваги Розвиток навичок аудіювання

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

WB c.75

Magazines And Books

88

 

Журнали, книги, вистави та фільми. Перегляд відео

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

WB c.76

89

 

Журнали, книги, вистави та фільми. Розвиток навичок читання

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

WB c.77

90

 

Розвиток навичок письма.  Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

as, because, so та when

WB c.79

Culture. British TV Around The World

91

 

Британські телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання письмового тексту про телевізійні програми.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Розробка проєкту

92

 

Британські телепрограми. Розвиток навичок аудіювання

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

 

Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка.

 

 

 

93

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

Школа School Can Be Fun!

94

 

У школі. Розвиток навичок аудіювання. Перегляд відео

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

WB c.80

95

 

У школі. Модальне дієслово have\has to

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

WB c.81

96

 

У школі. Розвиток навичок читання

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

WB c.82

97

 

Види шкіл. Контроль говоріння

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. 

School collocations

 

WB c.83

98

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

Сім’я Families

99

 

Сім’я .Контроль письма

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

 

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

WB c.84

100

 

Сім’я. Утворення прислівників

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

WB c.85

101

 

Сім’я Контроль  аудіювання

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

WB c.86

102

 

Сім’я. Опис моєї родини.

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

WB c.87

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

103

 

Емоційні навички Контроль читання

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

Розробка проєкту

104

 

Повторення. Підсумковий урок з теми

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

105

 

Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого

106

 

Підсумковий урок

 

 

docx
Додано
2 листопада
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку