На допомогу вчителям англійської мови - календарно-тематичне планування для 6 класу 1 семестр із змістовими лініями 3 год на тиждень за підручником А.Несвіт
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі
|
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 1 с. 5 |
Впр. 2, 3 с. 5-6 |
Впр. 2, 3 с. 5 |
Впр. 1 с. 5 Впр. 2 с. 6 |
Впр. 4 с. 6 |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Впр. 2 с. 5-6 Скласти діалог 4 репліки |
||||||||
2 |
|
Перший день у школі |
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 1 с. 5 |
Впр. 4 с. 6 Впр. 6 с. 6 |
|
Впр. 7 с. 7 |
Впр. 5 с. 6 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр. 8 с. 7 |
||||||||
3 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 10, 11 |
Впр. 2 с. 10, 11 |
Впр. 1 с. 10 Впр. 5 с. 11 |
Впр. 4 с. 11 |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр. 6 с. 11
|
||||||||
4 |
|
Моя родина |
|
ЛОтеми. Впр. 4 с. 13 |
Впр. 2 с. 12 |
Впр. 2 с. 12 Впр. 3 с. 13 |
Впр. 1 с. 12 |
Впр. 3 с. 13 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
Впр. 4 с. 13 |
||||||||
5 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
|
Впр. 6 с. 15 |
|
Впр. 6 с. 15 |
Впр. 5 с. 15 |
|
|
|
|
Впр.7 с. 16 |
||||||||
6 |
|
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 16-17 |
Впр. 2 с. 16-17 |
Впр. 1 с. 16 |
Впр. 3 с. 16 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Підготувати повідомлення про батьків |
||||||||
7 |
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 с. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4, 6 с. 18 |
Впр. 7 с. 19 |
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
Впр. 8 с. 19 |
||||||||
8 |
|
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2, 4 с. 20 |
|
Впр. 3, 4 с. 20 |
Впр. 5 с. 21 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр. 6 с. 21 |
||||||||
9 |
|
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 22 |
|
Впр. 1 с. 21 |
Впр. 1(b) с. 21 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр. 4 с. 23 |
||||||||
10 |
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 с. 24 |
Впр. 4 с. 23 |
Впр. 3, 5 с. 23 |
Впр. 6 с. 24 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр. 7 с. 24 |
||||||||
11 |
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Future Simple |
ЛО теми |
Впр. 1 с. 24-25 |
|
Впр. 4 с. 25-26 |
Впр. 2, 3 с. 25 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
|
Підготувати проект |
||||||||
12 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфліо
|
|
|
|
|
Впр. 5 с. 26
|
||||||||
13 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми
|
||||||||
Тема : Покупки
|
|||||||||||||||||||||
14 |
|
Торговий день |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми с. 30 |
Впр. 2 с. 31 |
Впр.1, 2, 3 с. 30-31 |
Впр. 4, 5 с. 31-32 |
Впр. 6 с. 32 |
|
|
|
Ідентифікує власні права й обов’язки як споживача |
Впр. 7 с. 32 |
||||||||
15 |
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми с. 33 |
Впр. 4 с. 34 |
Впр. 1 с. 33 |
Впр. 2, 3, 5 с. 33-35 |
Впр. 1 с. 33 |
|
|
|
Ставить запитана про можливості купівлі товарів |
Впр. 6, 7 с. 35 |
||||||||
16 |
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 36 |
Впр. 1 с. 36 |
Впр. 3, 4 с. 37 |
Впр. 1 с. 36 |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Впр. 5 с. 38 |
||||||||
17 |
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми с. 38-39 |
Впр. 3 с. 39 |
Впр. 1 с. 38-39 |
Впр. 2, 3, 4 с. 39-40 |
|
|
|
|
Ідентифікує власні права й обов’язки як споживача |
Впр. 1 с. 38-39 |
||||||||
18 |
|
Магазини
|
|
ЛО теми с. 38-39 |
Впр. 7 с. 41-42
|
|
Впр. 5 с. 40
|
Впр. 6 с. 41
|
|
|
|
Ставить запитана про можливості купівлі товарів |
Впр. 8 с. 41-42 |
||||||||
19 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 с. 42-43 |
Впр. 1 с. 42-43 |
Впр. 2,3 с. 43 |
Впр. 3 с. 43 |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Впр. 4, 5 с. 44 |
||||||||
20 |
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 с. 45-46 |
Впр. 1 с.45-46 |
Впр. 2, 3, 4 с. 46 |
Впр. 3 с. 46 |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Впр. 5, 6 с. 47 |
||||||||
21 |
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 48-49 |
Впр. 2 с. 48-49 |
Впр. 3, 4 с. 49 |
|
|
|
|
|
Впр. 5 с. 49 Підготувати проект |
||||||||
22 |
|
Покупки в Лондоні. Захист проектів |
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 с. 49 Впр. 4 с. 51 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 с. 50
|
Впр. 3 с. 51 Впр. 5 с. 52 |
|
|
|
|
Повт. все Покупки |
||||||||
23 |
|
Узагальнююче повторення |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с. 52
|
||||||||
Тема: Харчування
|
|||||||||||||||||||||
24 |
|
Повсякденні страви |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми с. 56 |
Впр. 3 с. 56 |
Впр. 1 с. 56 |
Впр. 2, 3, 4 с. 56-57 |
Впр. 2 с. 56 |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
Впр. 5 с. 57 |
||||||||
25 |
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 с. 57-58 |
|
Впр. 7, 8 с. 58 |
Впр. 7 с. 58 |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр. 9, 10 с. 59 |
||||||||
26 |
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 с. 61 |
Впр. 2 с. 61 |
Впр. 1, 2 с. 60 |
Впр. 4 с. 62 |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
Впр. 3 с. 61 розп. про себе |
||||||||
27 |
|
Мій сніданок |
Прикметники |
|
Впр. 7 с. 62 |
|
Впр. 6 с. 62 |
Впр. 5 с. 62 |
|
|
|
Складає перелік продуктів |
Впр. 8 с. 62 |
||||||||
28 |
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3 с. 64 |
Впр. 1 с. 63 |
Впр. 4, 5 с. 64-65 |
Впр. 2 с. 63
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
|
Впр. 3 с. 65 |
||||||||
29 |
|
На обід |
Теперішні часи |
|
Впр. 5 с. 64 |
|
Впр. 6 с. 65 |
Впр. 4 с. 64 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я
|
|
Впр. 7 с. 55 |
||||||||
30 |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 с. 66 Впр. 3 с. 67 |
Впр. 1 с. 66 |
Впр. 2 с. 66 |
Впр. 8 (1) с. 69 |
|
|
|
Складає перелік покупок |
Написати рецепт
|
||||||||
31 |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 с. 67 |
|
Впр. 6, 7 с. 68-69 |
Впр. 5 с. 68 |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
Впр. 8(2) с. 69 |
||||||||
32 |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 с. 70 |
Впр. 1 с. 69 |
|
Впр. 2 с. 69 |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
Впр. 1, 2 с. 69-70 вивч слова Підготувати проект |
||||||||
33 |
|
Страви в Україні. Захист проектів
|
|
|
Впр. 8 с. 71 Впр. 2 с. 72 |
Впр. 1 с. 72 |
Впр. 5 с. 71 |
Впр. 4 с. 73 |
|
|
|
|
Впр. 3 с. 70
|
||||||||
34 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
||||||||
Тема: Спорт
|
|||||||||||||||||||||
35 |
|
Спорт у нашому житті |
Прислівник |
ЛО теми с. 78
|
Впр. 3 с. 79 |
Впр. 1, 2 с. 78 |
Впр. 1, 2 с. 78 Впр. 4, 5 с. 79 |
Впр. 4 с. 79 |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
|
|
Впр. 6(a,b) с. 80 |
||||||||
36 |
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів |
ЛО теми |
Впр. 2, 3 с. 81. |
Впр. 2 с. 81 |
Впр. 1 с. 80
|
Впр. 2 с. 81 |
|
|
Переконує в необхідносте дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Впр. 4 с. 82
|
||||||||
37 |
|
Ми любимо спорт
|
Модальні дієслова |
ЛОтеми. |
Впр. 5 с. 82 |
|
Впр. 5, 6 с. 82-83 |
Впр. 6 с. 83 |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
Впр.7 с. 83 |
||||||||
38 |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Впр. 3 с. 85 |
Впр. 1 с. 84 |
|
Впр. 2 с. 84 |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
|
|
Впр. 7 с. 86 чит. і перекл |
||||||||
39 |
|
Улюблені види спорту |
|
|
Впр. 6 с. 85 |
|
Впр. 5 с. 85 |
Впр. 4 с. 85 |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби |
|
|
Розпов про свій улюбл вид спорту |
||||||||
40 |
|
Види спорту
|
Теперішній доконаний час |
ЛО теми с. 87 |
Впр. 3 с. 87-88 |
Впр. 1 с. 87 |
Впр. 2, 4 с. 87, 88 Впр. 5 с. 88 |
Впр. 1, 2 с. 87 |
|
|
Обговорюєвплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
Впр. 6 с. 88 |
||||||||
41 |
|
Відомі спортсмени
|
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 89-90 |
Впр. 2 с. 89 -90 |
Впр. 1 с. 89
|
Впр. 4 с. 90 |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію візичної культури і спорту |
|
|
Впр. 5 с. 91 Підготувати проект |
||||||||
42 |
|
Узагальнююче повторення. Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 91 усно |
||||||||
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с. 92 |
||||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
||||||||
45 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6 с. 93 |
||||||||
46 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
||||||||
47 |
|
Улюблений вид спорту |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр.2 с. 91 |
|
Впр. 1, 2 с. 91 |
Впр. 3 с. 92 |
|
|
|
|
Впр. 3 с. 90 |
||||||||