На допомогу вчителям англійської мови - календарно-тематичне планування з англійської мови із змістовими лініями для 6 класу 2 семестр 3 години на тиждень за підручником А.Несвіт
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||||||||||
4547 |
|
Подорож. Види подорожі. |
Види подорожі (Впр.1 с.96) |
Теперішній неозначений час |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
+ |
|
|
|
Впр.3 с.96-97 |
Впр.1 с.96 |
Впр.1,2 с.96 Впр.4 с.97 |
Впр.3 с. 96 |
Впр.5,6 с. 97 |
|||||||
4648 |
|
Подорож до Лондону. |
Види подорожі (Впр.1 с.98) |
Теперішній неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.99 |
|
Впр.2,3 с.98-99 |
|
Впр.7 с.32 |
|||||||
4749 |
|
Подорож до Лондону. |
|
Теперішній неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
|
Повідомлення учнів |
|
Впр.1 с.98 |
Робочий зошит |
|||||||
4850 |
|
Найкраща подорож. |
Види подорожі (Впр.1 с.100) |
Минулий неозначений час |
Пояснює життєво важливу потребу дотримано правил дорожнього руху
|
|
|
+ |
|
|
Впр.2 с.100 |
Впр.1,3 с.99,100 |
|
Впр 5 с.101 |
|||||||
4951 |
|
Найкраща подорож. |
|
Минулий неозначений час |
Пояснює життєво важливу потребу дотримано правил дорожнього руху |
|
|
+ |
|
Впр.2,4 с.101 |
|
|
Впр.1 с.100 |
Робочий зошит |
|||||||
5052 |
|
Речі в подорож. |
Назви одягу для подорожі (Впр.1 с.102) |
Модальне дієслово “should” |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
|
+ |
Впр.3,5 с.103 |
Впр.1 с.102 |
Впр.4,5 с.105 |
Впр.3 с.103 |
Впр.6,7 с.104 |
|||||||
5153 |
|
Документи в дорогу. |
Види документів (Впр.1 с.105) |
Граматична стуктура місцезнаходження |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
|
|
|
+ |
Впр.3 с.106 |
|
Впр.4,5 с.107-108 |
|
Впр.6,7 с.108 |
|||||||
5254 |
|
Документи в дорогу. |
|
Граматична стуктура місцезнаходження |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
|
|
|
+ |
|
Впр.1,2 с.105 |
|
Впр.2 с.105 |
Робочий зошит |
|||||||
5355 |
|
Подорож потягом. |
|
Теперішній доконаний час |
Аналізує наслідки порушення прапора дорожнього руху |
|
|
+ |
|
Впр.2 с.109-110 |
Впр.2 с.109-110 |
Впр.2,3 с.109-111 |
Впр.4 с.110 |
Впр.5,6 с.111 |
|||||||
5456 |
|
Видатні місця Лондону. |
Назви громадського транспорту (Впр.1 с.112) |
Минулий неозначений час |
Планує краєзнавчу подорож |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.113 |
Впр.1 с.112 |
|
Впр.6 с.114 |
Підготувати проект |
|||||||
5557 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.3 с.116
|
|||||||
5658 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.5 с.116 |
|
Впр.2 с.115 |
Впр.1 с.115 |
Впр.4 с.116 |
|||||||
5759 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
5860 |
|
Великобританія. Лондон. Краса Лондону. |
Назви визначних місць Лондона (Впр.1 с.120) |
Граматична стуктура місцезнаходження |
Описує види екотуризму |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Впр.2,3 с.121 |
Впр.1 с.120 |
Впр.5 с.121 |
|||||||
5961 |
|
Подорож Лондоном. |
|
Теперішній неозначений час |
Описує види екотуризму |
+ |
|
|
|
Впр.5 с.121 |
Впр.4 с.121 |
Впр.6 с.122 |
|
Впр.7 с.122 |
|||||||
6062 |
|
Карта Лондону. |
Назви історичних місць Лондона (Впр.7 с.125) |
Грам. структура “to be going to” |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
Впр.4 с. 124-125 |
Впр.1 с. 123 |
Впр.5 с.125 Впр.2 с.124 |
|
Робочий зошит |
|||||||
6163 |
|
Карта Лондону. |
|
Грам. структура “to be going to” |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.6 с.125
|
Впр.7 с.125 |
Впр.3 с.124 |
|||||||
6264 |
|
Історичні міста Лондону. |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.1 с. 127 |
|
Впр.1 с.127
|
|
Впр.5,6 с.129 |
|||||||
6365 |
|
Історичні міста Лондону. |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
|
Впр.2 с. 128 |
|
Впр.4 с.129 |
Робочий зошит |
|||||||
6466 |
|
Відвідування музею. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.1 с.130) |
Минулий неозначений час |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.4 с. 132 |
Впр.3 с.131 |
Впр.1,2 с.130 |
Впр.2 с.130 |
Впр.5,6 с.132 |
|||||||
6567 |
|
Тур по Лондону. |
|
Модальні дієслова |
Визначає орієнтовну вартість перебування в Лондоні
|
|
|
|
+ |
Впр.1,2 с.133-134 |
Впр.2 с. 134 |
|
Впр.1 с.133 |
Впр.6 с.135
|
|||||||
6668 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3 с.134 |
Впр.4 с.134 |
Впр.5 с.135 Підготувати проект |
|||||||
6769 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Робочий зошит |
|||||||
6870 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити грама тичний матеріал теми |
|||||||
6971 |
|
Україна. Київ. Київ. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.138) |
Теперішній неозначений час |
Пропонує заходи щодо покращено екологічне ситуації в Києві |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.138-139 |
|
|
Впр.1 с.138 |
Впр.6 с. 139-140 |
|||||||
7072 |
|
Київ – столиця України |
|
Теперішній неозначений час |
Пропонує заходи щодо покращено екологічне ситуації в Києві |
+ |
|
|
|
Впр.5 с.140 |
|
Впр.3,4 с.139 |
|
Робочий зошит |
|||||||
7173 |
|
Подорож навколо Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.140) |
Минулий неозначений час |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.142 |
|
Впр.1 с.140-141 |
Впр.1с.140-141 |
Впр.6 с.142
|
|||||||
7274 |
|
Подорож навколо Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.140) |
Минулий неозначений час |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.2 с.141 |
Впр.4 с.142 |
Робочий зошит |
|||||||
7375 |
|
Історичні місця Києва. |
Назви визначних місць Києва (Впр.1 с.143) |
Минулий доконаний час |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.143 Впр.3 с.144 |
|
Впр.2,4 с.144 |
|
Впр.5 с.145 |
|||||||
7476 |
|
З’ясування напрямків. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.2 с.146) |
Теперішній доконаний час |
Пояснює правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
|
Впр.1 с.145 |
|
Впр.5 (1,2) с.148 |
Впр.5 (3,4) с.148 |
|||||||
7577 |
|
З’ясування напрямків. |
Слова-вказівки напрямків руху (Впр.2 с.146) |
Теперішній доконаний час |
Пояснює правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
Впр.4 с.148 |
|
Впр.2,3 с.146-147 |
|
Робочий зошит |
|||||||
7678 |
|
Правила дорожнього руху. |
Назви знаків дорожнього руху (Впр.1 с.149) |
Модальне дієслово “should” |
Запитує про правила безпеки пересування Києвом |
|
|
+ |
|
Впр.3,4 с.150 |
|
Впр.1 с.149 Впр.4 с.150 |
Впр.2 с.149 |
Впр.5 с.151
|
|||||||
7779 |
|
Подорож до Києва. |
|
Минулий та майбутній неозначений час |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.152 |
|
Впр.1 с.152 |
|
Впр.6 с.154
|
|||||||
7880 |
|
Подорож до Києва. |
|
Минулий та майбутній неозначений час |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.152-153 |
|
|
Впр.4 с.153 |
Робочий зошит |
|||||||
7981 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2 с.155 |
|
Впр.1 с.154 Впр.3 с.155 |
Впр.6 с.157 |
Підготувати проект |
|||||||
8082 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни |
|
+ |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Робочий зошит
|
|||||||
8183 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
8284 |
|
Шкільне життя. Шкільні предмети. |
Назви шкільних предметів (Впр.1 с.160) |
Модальні дієслова |
Пропонує варіанти участі класу в житті громади |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.161 Впр.6 с.162 |
Впр.1 с.160 |
Впр.2 с.161 |
Впр.1 с.160 Впр.4 с.161 |
Впр.6 с.162 |
|||||||
8385 |
|
Розклад уроків. |
Назви днів тижня (Впр.1 с.163) |
Дієслово «мати» |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя |
|
|
+ |
|
Впр.3,4 с.165-166 |
|
Впр.1,2 с.163-164 |
|
Впр.5 с.166 |
|||||||
8486 |
|
Урок географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.167) |
Граматична стуктура місцезнаходження |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
+ |
|
|
Впр.1,2 с.168 |
|
Впр.4 с.169-170 |
Впр.3 с.169 |
Впр.5 с.170 |
|||||||
8587 |
|
На уроці географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.171) |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с.172 |
Впр.2 с.171 |
|
Впр.5 с.172 |
|||||||
8688 |
|
На уроці географії. |
Географічні назви (Впр.1 с.171) |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
+ |
|
|
|
Впр.3 с.171 |
|
|
Впр.1 с.171 |
Робочий зошит |
|||||||
8789 |
|
На уроці фізичної культури. |
Слова-дії (Впр.1 с.174)
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
+
|
|
|
Впр.2 с.175 |
Впр.1 с.174 |
Впр.5 с.177 |
Впр.3 с.175 |
Впр.4 с.176
|
|||||||
8890 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.179 |
|
Впр.1 с.178 |
Впр.3 с.179 |
Впр.6 с.180 |
|||||||
8991 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6 с.173
|
|||||||
9092 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1 с.178 |
|||||||
9193 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6 с.177 |
|||||||
9294 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робочий зошит |
|||||||
9395 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
9496 |
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
|||||||
9597 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
9698 |
|
Узагальнення вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені грама тичні теми |
|||||||