Календарно-тематичне планування
з англійської мови у 8 класі (2 год.)
на І семестр
складено за навчальною програмою « Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи», Київ, 2017р.
Підручник А. Несвіт, англійська мова, 8 клас. – Київ: Генеза, 2016
Календарно-тематичне планування
з англійської мови у 8 класі (2 год.)
на І семестр 2017-2018 н.р.
складено за навчальною програмою « Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи», Київ, 2017р.
Підручник А. Несвіт, англійська мова, 8 клас. – Київ: Генеза, 2016
Вчитель ЗОШ №24:
Костецька Л.А.
Календарно – тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником А.Несвіт
I семестр (2 год)
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
|||||
Засоби масової інформації |
1 |
|
|
Повернення до школи |
to communicate, to learn about citizenship |
Present Simple Present, Continuous, Present Perfect, Past Simple
|
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
|
|
|
|||
2 |
|
|
Епоха інформації : преса |
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed , с. 8 |
Present Simple
|
|
|||||||
3 |
|
|
Звідки ти дізнаєшся про новини? |
To have articles on, to cover a wide range of topics , с. 15 |
Present Simple Passive Voice |
|
|||||||
4 |
|
|
Служби новин |
A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, a corporation с.18 |
Past Simple Passive Voice |
|
|||||||
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
5 |
|
|
Структура газети |
The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial, с.20 |
|
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
|
|||
6 |
|
|
Читаючи газету |
To draw smb’s attention to, to comment, key note с.24-25 |
Present Simple
|
|
|||||||
7 |
|
|
Періодичні видання |
A quality newspaper, a tabloid, a local paper, с. 26 |
Present Simple
|
|
|||||||
8 |
|
|
Урок домашнього читання “How I Edited the Agricultural Paper” |
с.155 |
Present Simple Past Simple
|
|
|||||||
9 |
|
|
Плануємо шкільну газету |
|
Active Voice Passive Voice |
|
|||||||
10 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
Повторення лексики з теми |
|
|
|||||||
|
|||||||||||||
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||
11 |
|
|
Моє навчання у школі |
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb. с.36
|
Present Simple
|
|
Демонструє вміння працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
|
|
|
|||
12 |
|
|
Типи шкіл |
A secondary school, a lyceum, a gymnasium, a language school, с.38
|
Present Simple
|
|
|||||||
13 |
|
|
Школи в Україні |
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply с.42
|
Present Simple
|
|
|||||||
14 |
|
|
Шкільні предмети |
|
Present Simple
|
|
|||||||
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
15 |
|
|
Школи у Великій Британії |
A preschool education, a nursery school, a preparatory school, a public school, a comprehensive school, an independent school, a grammar school, a boarding school, с.47
|
Present Simple
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|||
16 |
|
|
Моя школа. Правила поведінки у школі
|
|
Present Simple
|
|
|||||||
17 |
|
|
Урок домашнього читання “Miss Honey” |
с.162
|
|
|
|||||||
18 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
Повторення лексики з теми
|
|
|
|||||||
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
Література |
|||||||||||||
19 |
|
|
Літературні жанри |
Adventure novel, biography, romance, science fiction, fairy tale, mystery, humorous story |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
|
|||
20 |
|
|
Екскурсія до бібліотеки. Обладнання та послуги у бібліотеці |
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange c. 71 |
Past simple and Past Contunious |
|
|||||||
21 |
|
|
Шевченко та його «Кобзар» |
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery c 74 |
Past Contunious |
|
|||||||
22 |
|
|
Британські письменники |
|
Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Perfect |
|
|||||||
23 |
|
|
Вибір книги для читання
|
с.82 |
|
|
|||||||
№ з/п з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
24 |
|
|
Урок домашнього читання “The Reader of Books” |
c.168 |
|
|
|
|
|
|
|||
25 |
|
|
Літературні герої улюблених книг |
To survive, phenomenal, long-term, a trend, to sponsor, a chairman, to substitute с. 84 |
( not) as…as, as /not..as |
|
|||||||
26 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
Повторення лексики з теми |
|
|
|||||||
27 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
||||||||
28 |
|
|
Контроль читання |
|
|
||||||||
29 |
|
|
Контроль письма
|
|
|
||||||||
30 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
||||||||
31 |
|
|
Аналіз контролю аудіювання, читання, говоріння, письма |
|
|
||||||||
32 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу за I семестр |
|
|
||||||||