Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови, 9 клас, ІІ семестр (за підручником А.Несвіт), 3 години на тиждень. Планування містить інтегровані змістові лінії відповідно до вимог навчальної програми.
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 9 класі (за підручником А.Несвіт), 3 години на тиждень, ІІ семестр
№ п/п
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіюва-ння |
Читання |
Мовлен-ня |
Пись-мо |
||||||||||
Тема 4. Наука. Unit 4. Science Magic |
|||||||||||||||
49 |
|
Вплив сучасних технологій на наше життя |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2, |
Теперішній простий неозначений час |
Впр. 7 (с. 96) |
|
Впр. 1,4 (с. 93, 94-95) |
Впр. 3 (с. 94) |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
||||||
50 |
|
Визначні винаходи та відкриття |
5 (с. 94, 95) |
|
Впр. 7 (с. 96) |
Впр. 6 (с. 96) |
|
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
||||||
51 |
|
Підтримуйте зв'язок! |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 99) |
|
Впр. 3 (с. 98-99) |
Впр. 3 (с. 98-99) |
Впр. 1 (с. 97-98) |
Грама-тичні вправи |
|
||||||
52 |
|
Підтримуйте зв'язок! |
Conversation Lab: Talking Over the Telephone |
Синоніми |
Впр. 6 (с. 100) |
Впр. 7 (с. 101) |
Впр. 8 (с. 102) |
Впр. 7 (с. 101) |
Обговорює культуру спілкування по телефону |
||||||
53 |
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 103) |
Непряма мова |
Впр. 3(a) (с. 103) |
|
Впр. 1, 3(a) (с. 102-103) |
Грама-тичні вправи |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
||||||
54 |
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми (profitable, on the cutting edge) |
Минулий неозначений час |
|
Впр. 7 (с. 105) |
Впр. 8, 9 (с. 105-106) |
Впр. 5 (с. 104-105) |
|
||||||
55 |
|
Працюємо за комп'ютером |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 106-107) |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 (с. 107) |
Впр. 5,6 (с. 108) |
Впр. 1,7 (c. 106-107) |
Впр. 3,7 (с. 107) |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
||||||
56 |
|
Безглузді винаходи |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 111) |
Непряма мова |
Впр. 1 (с. 110) |
Впр. 2, 4(a) (с. 111) |
Впр. 3, 5 (c. 111-112) |
Грама-тичні вправи |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
||||||
57 |
|
Розвиток навичок читання "Thomas Alva Edison".
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 204) |
|
|
Text "Thomas Alva Edison" (c. 204-206) |
|
Впр. 2, 3 (с. 206-207) |
|
||||||
58 |
|
Розвиток навичок читання "Thomas Alva Edison".
|
|
|
Впр. 6 (І варіант). Впр. 9 (II варіант) (с. 207-209) |
Text "Thomas Alva Edison" (c. 204-206) |
Впр. 5, 14 (c. 207, 209) |
|
|
||||||
59 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова |
|
Впр. 1,4 (c. 112-113) |
Впр. 5 (c. 114) |
Впр. 2 (с. 113) |
|
||||||
60 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема 5. Дивовижна Британія. Unit 5. Amazing Britain |
|||||||||||||||
61 |
|
Міста-столиці |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(a) (с. 118) |
|
Впр. 3, 5 (с. 118) |
Впр. 4 (с. 119) |
Впр. 1 (с. 117) |
Впр. 2(Ь, с)(с. 118) |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
||||||
62 |
|
Міста-столиці |
Лексичні одиниці теми. Впр. 6(a) (с. 120) |
|
Впр. 9, 11 (с. 122, 124) |
Впр. 10, 12(a) (с. 123-124) |
Впр. 8, 12(b) (с. 122-124) |
Впр. 6(b) (с. 120) |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
||||||
63 |
|
Единбург – столиця Шотландії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 125) |
Герундій. Впр. 6 (с. 127-128) |
Впр. 3 (с. 126: matching) |
Впр. 3 (с. 126) |
Впр. 1 (с. 125) |
Впр. 4 (с. 127) |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії |
||||||
64 |
|
Розвиток граматичних навичок. Герундій |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій |
|
Впр. 8 (с. 128) |
Впр. 9 (с. 129) |
Впр. 7 (с. 128) |
|
||||||
65 |
|
Стежка Велетня |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 131) |
Герундій |
Впр. 5 (с. 132) |
Впр. 2 (с. 131) |
Впр. 1 (с. 130) |
Впр. 4 (с. 132) |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
||||||
66 |
|
Стежка Велетня |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
|
Впр. 6(b), 9 (с. 133) |
Впр. 7, 8 (с. 133) |
|
||||||
67 |
|
Загадковий Стоунхендж |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 135) |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 1,6 (с. 134, 136) |
Впр.4, 5 (с. 135) |
|
||||||
68 |
|
Чудеса Великої Британії. Робота над проектом |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
Впр. 1 (с. 137) |
Впр. 2 (с. 137) |
Грама-тичні вправи |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії |
||||||
69 |
|
Кембридж |
|
|
Впр. 4 (с. 140) |
Впр. 1, 2 (с. 137-139) |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
||||||
70 |
|
Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
С. 280 |
|
|
|
|
||||||
71 |
|
Найбільші британські міста |
|
|
|
Впр. 1, 2 (с. 137-139) |
Впр. 5 (с. 141) |
Впр. 3 (с. 140) |
|
||||||
72 |
|
Розвиток навичок читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star |
С. 211 |
|
Впр.2, с.213 |
Впр,3,4 |
Впр.6-8,с.215-216 |
Впр. 10 |
|
||||||
73 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема 6. Засоби масової інформації. Unit 6. Information Magic: Radio and TV |
|||||||||||||||
74 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 145) |
Теперішній тривалий час |
Впр. 4 (с. 146) |
Впр. 3 (с. 146) |
Впр. 1 (с. 145) |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності.
|
||||||
75 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
|
Впр. 9 (с. 148) |
Впр. 6 (с. 147-148) |
Впр. 10, 11 (с. 148- 149) |
Впр. 7 (с. 148) |
|
||||||
76 |
|
Телебачення та радіо |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 150) |
Герундій |
|
Впр. 2, 4(a) (с. 150-151) |
Впр. 1, 3(b) (с. 149, 150) |
Впр. 3(a) (с. 150) |
|
||||||
77 |
|
Телебачення та радіо |
Лексичні одиниці теми. Впр. 7(с. 153) |
Герундій |
Впр. 6 (с. 152: filling in the gaps) |
Впр. 6 (с. 152) |
Впр. 7, 8 (с. 153) |
Впр. 9 (с. 153). Граматичні вправи |
Визначає достовірність інформації. |
||||||
78 |
|
Моя улюблена телепередача |
Лексичні одиниці теми {foray, daytime, the highest rated, namesake) |
Герундій |
Впр. 2 (c. 155) |
Впр. 4 (с. 157) |
Впр. 1, 3 (с. 155-156) |
Граматичні вправи |
Обговорює свою улюблену передачу |
||||||
79 |
|
Моя улюблена телепередача |
Лексичні одиниці теми (assessment, sitcom, countdown) |
Герундій |
|
Впр. 5 (с. 158) |
Впр. 7 (с. 159) |
Впр. 6 (с. 158) |
Обговорює розмаїття телепередач |
||||||
80 |
|
Шкільна радіопрограма. Робота над проектом |
Лексичні одиниці теми (to be responsible for, writing scripts) |
Герундій |
|
Впр. 1 (с. 159) |
Впр. 3 (c. 159) |
Впр. 2 (c. 159) |
Визначає достовірність інформації. |
||||||
81 |
|
Телебачення і радіо Британії |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
82 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
С.282, впр.4 |
|
|
|
|
||||||
83 |
|
Телебачення і радіо Британії |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Впр. 4 (с. 162) |
Впр. 3 (c. 161) |
Впр. 5 (c. 162) |
Впр. 1,2 (c. 160) |
Обговорює теле- та радіопрограми Британії |
||||||
84 |
|
Розвиток навичок читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
|
c.217 |
Впр. 5 |
Впр.1,3,11,с 217-222 |
|
||||||
85 |
|
Розвиток навичок читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
|
С.217 |
Впр.8 |
Впр.13-14, с.222 |
|
||||||
86 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема 7. Кар'єра. Unit 7. Career Magic |
|||||||||||||||
87 |
|
Світ професій |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 166) |
|
|
Впр. 3(b) (c. 166) |
Впр. 1,2 (c. 165) |
Впр. 3(a) (c. 166) |
|
||||||
88 |
|
Світ професій |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5(с. 167) |
|
Впр. 6 (с. 168) |
Впр. 4 (c. 167) |
Впр. 9 (c. 168) |
Впр.7, 8 (c. 168) |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
||||||
89 |
|
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(a) (с. 170) |
Модальні дієслова. Впр. 6(с. 171) |
Впр. 3 (с. 170: ordering) |
Впр. 3 (с. 170-171) |
Впр. 2(b), 3(b) (с. 170) |
Впр. 1,7 (с. 169, 172) |
|
||||||
90 |
|
Один день із життя… |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4(с. 171) |
|
Впр. 9 (с. 173) |
Впр. 8 (с. 172-173) |
Впр. 10, 13 (с. 173, 174)
|
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
||||||
91 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Модальні дієслова |
|
|
Впр. 10, 13 (с. 173, 174) |
Впр. 11, 12 (с. 174) |
|
||||||
92 |
|
Перспективи розвитку кар'єри |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(с. 176) |
Модальні дієслова |
Впр. 1 (с. 175) |
|
Впр. 2, 3(a) (с. 175, 176) |
Впр. 5 (с. 177-178: filling in the gaps) |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
||||||
93 |
|
Улюблена професія |
|
|
|
Впр. 5 (с. 177-178) |
Впр.4,с.176 |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
||||||
94 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
95 |
|
Перспективи розвитку кар'єри |
Лексичні одиниці теми. Впр.3(с. 176) |
Модальні дієслова |
Впр. 6 (с. 178) |
Впр. 7 (с. 178-179) |
Впр. 8 (с. 179) |
Впр. 9 (c. 179) |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
||||||
96
|
|
Затребувана робота в Україні. |
Лексичні одиниці теми (demanded job, survey, out-of-date) |
|
|
Впр. 1 (с. 180) |
Впр. 2 (с. 180-181) |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
||||||
97 |
|
Працюємо в команді |
|
|
|
Впр.5, с.183 |
Впр.6 |
Впр.7 |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
||||||
98 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Модальні дієслова |
|
|
|
Грама-тичні вправи |
|
||||||
99 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
100 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
101 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
102 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
103 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
||||||
104 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||||||