Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Календарно-тематичне планування з англійської мови, 9 клас, ІІ семестр (А.Несвіт), 3 год. на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови, 9 клас, ІІ семестр (за підручником А.Несвіт), 3 години на тиждень. Планування містить інтегровані змістові лінії відповідно до вимог навчальної програми.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у  9 класі (за підручником А.Несвіт), 3 години на тиждень, ІІ семестр

 

№ п/п

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

 

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Аудіюва-ння

Читання

Мовлен-ня

Пись-мо

Тема 4. Наука.

Unit 4. Science Magic

49

 

Вплив сучасних технологій на наше життя

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2, 

Теперішній простий не­означений час

 Впр. 7

(с. 96)

 

Впр. 1,4 (с. 93, 94-95)

Впр. 3 (с. 94)

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

50

 

Визначні винаходи та відкриття

5 (с. 94, 95)

 

Впр. 7

(с. 96)

Впр. 6

(с. 96)

 

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

51

 

Підтримуйте зв'язок!

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4 (с. 99)

 

Впр. 3

(с. 98-99)

Впр. 3

(с. 98-99)

Впр. 1

(с. 97-98)

Грама-тич­ні вправи

 

52

 

Підтримуйте зв'язок!

Conversation Lab: Talking Over the Te­lephone

Синоніми

Впр. 6

(с. 100)

Впр. 7

(с. 101)

Впр. 8

(с. 102)

Впр. 7 (с. 101)

Обговорює культуру спілкування

по телефону  

53

 

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 103)

Непряма мова

Впр. 3(a) (с. 103)

 

Впр. 1, 3(a)

(с. 102-103)

Грама-тич­ні вправи

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

54

 

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми (profitable, on the cutting edge)

Минулий не­означений час

 

Впр. 7

(с. 105)

Впр. 8, 9 (с. 105-106)

Впр. 5 (с. 104-105)

 

55

 

Працюємо за комп'ю­тером

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1 (с. 106-107)

Минулий не­означений час

Впр. 2

(с. 107)

Впр. 5,6

(с. 108)

Впр. 1,7

(c. 106-107)

Впр. 3,7 (с. 107)

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

56

 

Безглузді винаходи

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 111)

Непряма мова

Впр. 1

(с. 110)

Впр. 2, 4(a)

(с. 111)

Впр. 3, 5 (c. 111-112)

Грама-тич­ні вправи

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

57

 

Розвиток навичок читання

"Thomas

Alva

Edison".

 

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 1 (с. 204)

 

 

Text

"Thomas Alva Edison" (c. 204-206)

 

Впр. 2, 3 (с. 206-207)

 

58

 

Розвиток навичок читання

"Thomas

Alva

Edison".

 

 

 

Впр. 6

(І варіант).

Впр. 9

(II варіант)

(с. 207-209)

Text

"Thomas Alva Edison" (c. 204-206)

Впр. 5, 14 (c. 207,

209)

 

 

59

 

Розвиток граматичних навичок

Лексичні оди­ниці теми

Непряма мова

 

Впр. 1,4 (c. 112-113)

Впр. 5

(c. 114)

Впр. 2 (с. 113)

 

60

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. Дивовижна Британія.

Unit 5. Amazing Britain

61

 

Міста-столиці

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(a) (с. 118)

 

Впр. 3, 5 (с. 118)

Впр. 4

(с. 119)

Впр. 1

(с. 117)

Впр. 2(Ь, с)(с. 118)

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

  62

 

Міста-столиці

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 6(a) (с. 120)

 

Впр. 9, 11 (с. 122, 124)

Впр. 10, 12(a) (с. 123-124)

Впр. 8, 12(b) (с. 122-124)

Впр. 6(b) (с. 120)

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

  63

 

Единбург – столиця Шотландії

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 125)

Герундій.

Впр. 6

(с. 127-128)

Впр. 3

(с. 126:

matching)

Впр. 3

(с. 126)

Впр. 1

(с. 125)

Впр. 4

(с. 127)

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії

  64

 

Розвиток граматичних навичок. Герундій

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Герундій

 

Впр. 8

(с. 128)

Впр. 9

(с. 129)

Впр. 7 (с. 128)

 

  65

 

Стежка Велетня

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 131)

Герундій

Впр. 5

(с. 132)

Впр. 2

(с. 131)

Впр. 1

(с. 130)

Впр. 4 (с. 132)

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

  66

 

Стежка Велетня

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Noughts and Crosses"

Пряма / непряма мова: накази та інст­рукції у непря­мій мові

 

 

Впр. 6(b), 9

(с. 133)

Впр. 7, 8

(с. 133)

 

   67

 

Загадковий Стоунхендж

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 135)

Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Впр. 2

(с. 134-135)

Впр. 2

(с. 134-135)

Впр. 1,6 (с. 134, 136)

Впр.4, 5

(с. 135)

 

  68

 

Чудеса

Великої

Британії. Робота над проектом

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

 

Впр. 1 (с. 137)

Впр. 2

(с. 137)

Грама-тич­ні вправи

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії

   69

 

Кембридж 

 

 

Впр. 4 (с. 140)

Впр. 1, 2

(с. 137-139)

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

  70

 

Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання

 

 

С. 280

 

 

 

 

  71

 

Найбільші британські міста

 

 

 

Впр. 1, 2

(с. 137-139)

Впр. 5 (с. 141)

Впр. 3 (с. 140)

 

  72

 

Розвиток навичок читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star

С. 211

 

Впр.2, с.213

Впр,3,4

Впр.6-8,с.215-216

Впр. 10

 

  73

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6. Засоби масової інформації.

Unit 6. Information Magic: Radio and TV

  74

 

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 145)

Теперішній тривалий час

Впр. 4

(с. 146)

Впр. 3

(с. 146)

Впр. 1

(с. 145)

 

Демонструє розуміння основ медіаграмотності.

 

  75

 

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

 

Впр. 9

(с. 148)

Впр. 6

(с. 147-148)

Впр. 10,

11

(с. 148-

149)

Впр. 7 (с. 148)

 

  76

 

Телебачення та радіо

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(с. 150)

Герундій

 

Впр. 2, 4(a)

(с. 150-151)

Впр. 1, 3(b)

(с. 149, 150)

Впр. 3(a)

(с. 150)

 

  77

 

Телебачення та радіо

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 7(с. 153)

Герундій

Впр. 6 (с. 152:

filling in the gaps)

Впр. 6

(с. 152)

Впр. 7, 8 (с. 153)

Впр. 9 (с. 153). Граматич­ні вправи

Визначає достовірність інформації.

  78

 

Моя улюб­лена теле­передача

Лексичні оди­ниці теми {foray, day­time, the hi­ghest rated, namesake)

Герундій

Впр. 2

(c. 155)

Впр. 4

(с. 157)

Впр. 1, 3 (с. 155-156)

Граматич­ні вправи

Обговорює свою улюблену передачу

  79

 

Моя улюб­лена теле­передача

Лексичні оди­ниці теми (assessment, sitcom, countdown)

Герундій

 

Впр. 5

(с. 158)

Впр. 7

(с. 159)

Впр. 6 (с. 158)

Обговорює розмаїття телепередач

  80

 

Шкільна радіо­програма. Робота над проектом

Лексичні оди­ниці теми (to be respon­sible for, writ­ing scripts)

Герундій

 

Впр. 1

(с. 159)

Впр. 3

(c. 159)

Впр. 2 (c. 159)

Визначає достовірність інформації.

  81

 

Телебачення і радіо Британії

 

 

 

 

 

 

 

  82

 

Розвиток навичок аудіювання

 

 

С.282, впр.4

 

 

 

 

  83

 

Телебачення і радіо Британії

Лексичні оди­ниці теми

Герундій

Впр. 4

(с. 162)

Впр. 3

(c. 161)

Впр. 5

(c. 162)

Впр. 1,2 (c. 160)

Обговорює теле- та радіопрограми Британії

  84

 

Розвиток навичок читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

 

c.217

Впр. 5

Впр.1,3,11,с 217-222

 

  85

 

Розвиток навичок читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

 

С.217

Впр.8

Впр.13-14, с.222

 

  86

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7. Кар'єра.

Unit 7. Career Magic

  87

 

Світ професій

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3 (с. 166)

 

 

Впр. 3(b) (c. 166)

Впр. 1,2 (c. 165)

Впр. 3(a) (c. 166)

 

  88

 

Світ професій

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 5(с. 167)

 

Впр. 6

(с. 168)

Впр. 4

(c. 167)

Впр. 9

(c. 168)

Впр.7, 8 (c. 168)

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

  89

 

Один день із життя...

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 2(a) (с. 170)

Модальні дієслова. Впр. 6(с. 171)

Впр. 3

(с. 170: or­dering)

Впр. 3

(с. 170-171)

Впр. 2(b), 3(b) (с. 170)

Впр. 1,7 (с. 169, 172)

 

  90

 

Один день із життя…

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 4(с. 171)

 

Впр. 9

(с. 173)

Впр. 8

(с. 172-173)

Впр. 10, 13 (с. 173, 174)

 

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

  91

 

Розвиток граматичних навичок

 

Модальні дієслова

 

 

Впр. 10, 13 (с. 173, 174)

Впр. 11, 12 (с. 174)

 

  92

 

Перспекти­ви розвитку кар'єри

Лексичні оди­ниці теми. Впр. 3(с. 176)

Модальні дієслова

Впр. 1

(с. 175)

 

Впр. 2, 3(a)

(с. 175, 176)

Впр. 5 (с. 177-178: fill­ing in the gaps)

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

  93

 

Улюблена професія

 

 

 

Впр. 5

(с. 177-178)

Впр.4,с.176

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

  94

 

Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

  95

 

Перспекти­ви розвитку кар'єри

Лексичні оди­ниці теми. Впр.3(с. 176)

Модальні дієслова

Впр. 6

(с. 178)

Впр. 7

(с. 178-179)

Впр. 8

(с. 179)

Впр. 9

(c. 179)

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

  96

 

 

 

 

 

Затребувана робота в Україні.

Лексичні оди­ниці теми (demanded job, survey, out-of-date)

 

 

Впр. 1

(с. 180)

Впр. 2

(с. 180-181)

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

  97

 

Працюємо в команді

 

 

 

Впр.5, с.183

Впр.6

Впр.7

Демонструє розуміння потреби працювати разом  

  98

 

Розвиток граматичних навичок

 

Модальні дієслова

 

 

 

Грама-тич­ні вправи

 

  99

 

Підсумкова робота

 

 

 

 

 

 

 

  100

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

  101

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

  102

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

  103

 

Розвиток граматичних навичок

 

Модальні дієслова

 

 

 

 

 

  104

 

Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

  105

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Отрош Людмила Кімівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Онищук Віктор
    Щиро вдячний! Саме те, що треба було.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Отрош Людмила Кімівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Білявська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гуцуляк-Янцур Наталя
    Ще раз вам дякую!!!Це неймовірна праця!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Нудько Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сhepiha Svitlana
    Great Job!!! Thanks a lot!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Фурса Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Костюшенко Наталия
    Дякую! Чудова робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Бушина Наталія Миколаївна
    Пані Людмило, щиро вдячна за КТП 9 клас Несвіт))) You did a great job! Thanx a lot!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
9 січня
Переглядів
4078
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку