Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас ІІ семестр (зі змістовими лініями та очікуваними результами) за підручником О.Карпюк. Відповідно до діючої програми
Узгоджено
заступник директора з НВР
_______________ _____________
«_____» ________________2018р
Календарно – тематичне планування
з англійської мови для 9 класу за підручником О. Карп’юк
на 2017 – 2018 н. р.
ІІ семестр
№ за/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||
Винаходи та відкриття |
||||||||||||||
49 |
|
Відомі винахідники |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Здоров’я і безпека Обговорення позитивних та негативних наслідків від певних винаходів
|
С. 120 |
Словотвір |
В. 2-4, с. 118-120 |
|
В. 1, 2, 5, с.118-121 |
В. 6, с. 121 РЗ |
Слова с. 120 |
|||
50 |
|
Відомі винахідники |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Громадянська відповідальність Націлює на уміння визначати достовірність інформації
|
Present Passive. Past Passive.
|
В. 7, с. 121 |
В.7, 8, 9, с.121 |
В.7, с.121 |
РЗ |
В. 7, d, C. 122 |
||||
51 |
|
Відомі вчені |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Здоров’я і безпека Обговорення позитивних та негативних наслідків від певних винаходів
|
|
Суфікси на позначення людей |
|
В.3, с.125 |
В. 1, 2, с. 124-125 |
Впр з зош |
В.3, с.125
|
|||
52 |
|
Відомі вчені |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Громадянська відповідальність Націлює на уміння визначати достовірність інформації
|
С.126-127 |
Словотвір |
|
В. 4-7, с.125 |
В. 4-7, с.125 |
Скласти розповідь про вченого |
||||
53 |
|
Видатні вчені світу |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
Здоров’я і безпека Обговорення позитивних та негативних наслідків від певних винаходів |
|
Present Passive. Past Passive.
|
Розповіді учнів |
В. 8, с. 125 |
|
РЗ |
С.126-127, слова |
|||
54 |
|
Українські вчені |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
С.23, В.4, с.121 |
Пасивний стан |
|
В. 4, с. 131 |
В.1, 3, с. 128-130 |
В. 2, с. 130 |
В.5, с.132 |
|||
55 |
|
Українські вчені відомі на весь світ |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Громадянська відповідальність Обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
С. 135 |
Пасивний стан |
|
В. 7, 134 |
В. 5, 6, с. 131-134 |
РЗ |
С. 135, слова |
|||
56 |
|
Українські вчені лауреати світових премій |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
Громадянська відповідальність Націлює на уміння визначати достовірність інформації |
|
Пасивний стан |
|
В. 9, с. 134 |
|
В.9, с.136 |
Лексика, В. 5, с. 139 В. |
|||
57 |
|
Винаходи навколо нас |
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
С. 138 |
Пасивний стан |
В. 3, с. 138 |
В. 1, с. 145 |
В. 1. 2,4, с.137-138 |
В. 4, с.30 |
Підготувати розповідь |
|||
58 |
|
Винаходи навколо нас |
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на уміння презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
С. 144 |
Пасивний стан |
В. 6, с. 142 |
В. 7 8, с.143 |
В.5, с.139 |
РЗ |
в.1, с. 145 |
|||
59 |
|
Улюблений винахід |
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Громадянська відповідальність Обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
|
Пасивний стан |
|
Впр. 9 a, с. 144.
|
В. 10, с. 144 |
В. 2, с. 145 |
С. 144, слова
|
|||
60 |
|
Урок проект Сучасні винаходи |
|
Громадянська відповідальність Обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі. |
|
Пасивний стан |
Впр. 6 a, с. 142 |
|
Впр. 10 a, с. 144
|
Впр. 10 a, с. 144 |
Впр.10 а с.144 |
|||
61 |
|
Наука і технічний прогрес |
|
Здоров’я і безпека Обговорення позитивних та негативних наслідків від певних винаходів |
|
Пасивний стан |
|
Впр. 2 b, с. 145. Expressing opinion
|
Впр. 1, с. 145
|
Доповнення таблиці. Написання твору. Впр. 2 a, с. 145 |
Написати твір про одного з українських учених |
|||
62 |
|
Наука і технічний прогрес |
|
Громадянська відповідальність Обговорення своєї ролі у сучасному технологічному середовищі.
|
Пасивний стан |
|
|
|
РЗ |
Повторити с.118-145 |
||||
Природа і навколишнє середовище |
||||||||||||||
63 |
|
Значення природи для тебе
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на усвідомлення екологічних проблем |
pollution, danger, environment to pollute, to protect, to recycle, to reduce, |
Present Passive Past Passive. |
В.2, с.39-40 |
|
В.1-3,5-7 с.146-150 |
РЗ |
Слова, с. 149 |
|||
64 |
|
Екологічні катастрофи |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на уміння обговорювати питання повязані із збереженням навколишнього середовища |
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste |
Present Passive Past Passive |
В. 2, 3, 6, с. 153 |
В. 4, 8 с.151 |
|
В. 9, с. 151 |
Написати твір за зразком впр.7 с.150 |
|||
65 |
|
Парниковий ефект |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на уміння проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
С. 153 |
|
|
В. 4, с. 154 |
В. 1, 5, с. 155 |
В. 7, с.156 |
В. 7, с.156 |
|||
66 |
|
Проблеми екології Урок граматики |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює на уміння дискутувати довкола питань екології грамотність Підприємливість та фінансова грамотність націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
|
Уживання умовних речень І типу |
|
В.1 сю157 |
В. 1,2, с.158 |
РЗ |
В. 4, с.158 |
|||
67 |
|
Проблеми екології
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
abitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Уживання умовних речень І типу |
|
|
Завдання на картках |
В. 3, 4, с. 158 |
В. 1, с. 159 |
||||
68 |
|
Рідкісні види тварин |
Аргументувати власну точку зору
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює науміння розробляти плани дій щодо проведення екологічних заходів |
С. 163 |
Модальні дієслова |
|
В. 3, 8 с. 161 В. 5-7, с. 162 |
В. 1, 2, 4, с. 159 |
РЗ |
В. 9, с.165 |
|||
69 |
|
Червона книга України |
Виокремлює основний зміст простих статей; ставити питання для уточнення інформації
|
Здоров’я і безпека Націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a stork, an inhabitant |
|
|
В. 1, с.167 |
В. 2, 167 |
В. 1, с.168 |
||||
70 |
|
Екологія та технічний прогрес |
Висловлює свої думки щодо можливого вирішення питання, наводячи короткі аргументи та пояснення |
Екологічна безпека і сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
|
|
Уживання умовних речень І типу |
В. 4, с. 170 |
В. 5, с. 171 |
В. 2, 3, с.168 |
В. 6, 172 |
В. 7, 9с.68 |
|||
71 |
|
Екологія та технічний прогрес |
Розглядає природу як цілісну систему
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлює науміння презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
|
Модальні дієслова |
|
В. 9, 10, с.171 |
В. 7, с. 172 |
РЗ |
В. 6 ст. 172 |
|||
72 |
|
Екологія та технічний прогрес |
Може сам висловити власні погляди й думки та запитує про думки й погляди співрозмовника |
Здоров’я і безпека Націлює на уміння обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
Модальні дієслова |
|
В. 11, с.173 |
|
В. 8, с. 173 |
В. 12, с.174 |
|||
73 |
|
Благородний геній |
Визначає достовірність інформації.
|
Громадянська відповідальність Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
Складнопідрядні речення |
В. 1, с. 175 |
В. 3, 6, с. 177 |
В. 1, 2, 4 с. 175 |
В.5, с.177 |
В. 6, с.76 |
|||
74 |
|
Урок проект Сучасні екологічні проблеми |
Доносить до співрозмовника свої думки й реакції щодо розяснення певних проблем |
Підприємливість та фінансова грамотність Обговорення ефективного та раціонального використання природних ресурсів |
|
|
|
|
|
РЗ |
Написати лист впр. 2 с.167 |
|||
75 |
|
Природа і навколишнє середовище
|
Висловлює свої думки щодо можливого вирішення питання, наводячи короткі аргументи та пояснення |
Екологічна безпека і сталий розвиток Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів
|
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
|
|
РЗ |
Повторити с. 146-167 |
|||
76 |
|
Проблеми екології Підсумковий урок по темі |
Може сам висловити власні погляди й думки та запитує про думки й погляди співрозмовника |
Здоров’я і безпека Націлює на уміння обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
|
|
РЗ |
В. 11 ст. 173 |
|||
Велика Британія сьогодні |
||||||||||||||
77 |
|
Географічне положення Великої Британії |
Описувати географічне положення та надавати коротку інформацію про країну |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
В. 1, с. 182 |
В. 2-4, с.182-184 |
РЗ |
В.3, с. 184 |
|||
78 |
|
Географічне положення Великої Британії |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Громадянська відповідальність Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Prepositions. Articles with proper names |
|
В. 5, 8, с.185 |
В. 6, 7, с. 186 |
В 1, с. 182 |
В. з зош. |
||||
79 |
|
Частини Об’єднаного Королівства |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях
|
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Articles with proper names
|
В. 2, 3, с. 188 |
В. 1, с. 188 |
|
В. 3, с. 190 |
Підготувати розповіді |
|||
80 |
|
Частини Об’єднаного Королівства |
Ставити питання з метою уточнення інформації |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури
|
Past Tenses revision |
В. 4, с.190 |
В. 5, с. 191 |
|
В. 5, с.191 |
Повт минулі часи |
||||
81 |
|
Звичаї та традиції Великої Британії |
Може сам висловити власні погляди й думки та запитує про думки й погляди співрозмовника |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
|
Past Tenses revision. Future Tenses revision. |
|
|
В.1, с. 192 |
В. 2, 3, 192 |
В. з зош |
|||
82 |
|
Звичаї та традиції Великої Британії |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах
|
|
Past Tenses. Future Tenses |
|
В.1, 3, 4, с.194 |
В. 4-6, с. 194 |
В. 7, с. 194 |
В. з зош |
|||
83 |
|
Культурне розмаїття Великої Британії |
Розповідати про традиції Великої Британії |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
Past Tenses. Future Tenses |
|
В.2 с.195 |
В.1, 3, 4, с.194 |
РЗ |
В. 1, с.195 |
|||
84 |
|
Культурне розмаїття Великої Британії |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
Past Tenses Future Tenses. |
В. 5, с. 198 |
В. 7, с.200 |
В. 6, с.199 |
В. 1, с. 200 |
В. 1, с. 200 |
|||
85 |
|
Проект «Тур Британією» |
Обговорювати плани того, куди піти, що пробачити |
Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож |
|
Past Tenses Future Tenses |
|
|
|
РЗ |
Підготувати повідомлено про одну з краї Великої Британії |
|||
86 |
|
Велика Британія сьогодні. Підсумковий урок по темі |
Надавати інформацію про країну та визначні місця |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Past Tenses Future Tenses |
|
|
|
РЗ |
В. 6b, с. 200 |
||||
Міста Великої Британії |
||||||||||||||
87 |
|
Велика Британія
|
Розпитувати та надавати інформацію про країну; надавати географічну довідку |
Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh |
Past Tenses. Futu Tenses. Articles with proper names |
|
В. 3, с. 204 |
В. 1, 2, 4, 5, с. 201 |
РЗ |
В. 6, с. 205 |
|||
88 |
|
Лондон |
Описує події з минулого Лондона; |
Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях
|
|
Past Tenses. Future Tenses
|
В. 6, с. 205 |
В. 1,4, с. 207 |
|
В. 1, с. 207 |
В. 7, с. 207 |
|||
89 |
|
Бірмінгем та Глазго |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
Громадянська відповідальність Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
С. 207 |
Articles with proper names |
В. 1-3, с. 207 |
|
В 1-4, с. 208 |
РЗ |
Підготувати повідомлення про місто |
|||
90 |
|
Міста Великобританії Контроль навиків аудіювання |
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію |
Здоров’я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожн руху, поведінки на воді та в інших місцях |
С. 209 |
Articles with proper names |
|
В. 5, с. 210 |
|
РЗ |
В. 5, с. 210 |
|||
91 |
|
Історичне минуле Лондона |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
Громадянська відповідальність Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Пасивний стан |
|
|
В. 1-3, с. 210 |
В. 4, с. 212 |
В. 4, с. 212 |
|||
92 |
|
Визначні місця міст Великої Британії |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Present and Past Simple Passive |
|
В. 1, 2, 5, с. 213 -214 |
В. 4, 6, с. 215 |
РЗ |
Скласти діалог |
|||
93 |
|
Визначні місця міст Великої Британії |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Articles with proper names |
|
В. 3, с. 215 |
|
В. 1, с. 217 РЗ |
В. 1, с. 217 |
|||
94 |
|
Кардіф |
Знаходить і передає просту фактичну інформацію |
Громадянська відповідальність Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
|
Present and Past Simple Passive. |
В. 1, с. 218 |
В. 9, с. 225 |
В. 2, с. 218 |
РЗ |
В. 3, с. 220 |
|||
95 |
|
Манчестер |
Виокремлює основний зміст простих статтей про відоме місто |
Громадянська відповідальність Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
|
Present and Past Simple Passive. |
|
В. 4, 8, с. 221 |
В. 3, 6, с. 220 |
В. 7, с. 224 РЗ |
В. 10, с. 225 |
|||
96 |
|
Велика Британія: щоб я хотів побачити? Контроль навиків читання. |
Розуміє те, що викладено у щоденнику мандрівника, який здебільшого описує події, що відбуваються під час подорожі |
Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
|
Articles with proper names
|
Text “British towns” |
About places of interest booklet presentation. Answering questions |
Reading a tourist guide booklet |
Completing the sentences |
Making a tourist guide booklet |
|||
97 |
|
Львів – європейське місто України |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
|
В. 4, с. 233 |
В. 1-3, с. 226 |
РЗ |
В. 5, с. 233 |
|||
98 |
|
Місця для огляду - Знайомі місця
|
Отримує потрібну інформацію в туристичному бюро |
Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож
|
ЛО теми |
Present and Past Simple Passive. |
|
Answering questions. Discussion |
|
РЗ |
В. 1b ст226 |
|||
99 |
|
Давайте повернемося до України Контроль навиків письма. |
Розуміє докладний опис місць у путівниках і журнальних статтях |
Громадянська відповідальність Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia |
Present and Past Simple Passive. |
Ex. 1, p. 226. City or place description. Ex. 3 (questions 1–7), p. 232. |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa” |
Completing the sentences 64Search |
РЗ |
Ex. 4, p. 233. Dialogues |
|||
100 |
|
Урок домашнього читання
|
Розуміє те, що викладено у щоденнику мандрівника, який здебільшого описує події, що відбуваються під час подорожі |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
ЛО теми |
Типи питальних речень |
|
Answering questions. Discussion |
|
РЗ |
Поставити питання до тексту |
|||
101 |
|
Подорожуємо навколо світу Контроль навиків говоріння.
|
Запитує, як дістатися певного місця, та розуміє детальні пояснення |
Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож |
ЛО теми |
Articles with common and proper names |
|
|
|
Completing the sentences |
Підготувати план екскурсії |
|||
102 |
|
Плануємо літні канікули
|
Розуміє більшість коротких інструкцій з техніки безпеки у громадському транспорті |
Громадянська відповідальність Планує краєзнавчу подорож Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
ЛО теми |
Articles with common and proper names |
|
|
|
Making a tourist guide booklet |
Повторити лексику |
|||
103 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||