Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (http://www.mon.gov.ua ). Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу.
І семестр
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
|
|
Т1 «Моя родина та друзі» ( 9 год.) |
1 |
07.09.2016 |
Знайомство. «Hello!(Hi!) I am…» |
2 |
14.09.2016 |
Знайомство. Привітання. «This is…» |
3 |
21.09.2016 |
Знайомство. Представляємо друзів. «What is your name? – My name is…» |
4 |
28.09.2016 |
Знайомство. Як справи? «Hello! How are you? – I am fine» |
5 |
05.10.2016 |
Знайомство. Мій друг. Звідки ти? |
6 |
12.10.2016 |
Знайомство. Рахунок 1 – 10. «How old are you?» |
7 |
19.10.2016 |
Моя родина |
8 |
26.10.2016 |
Моя родина. Називаємо імена |
9 |
09.11.2016 |
Моя родина. Узагальнюючий урок за темою |
|
|
|
|
|
Т2 «Мої іграшки» ( 7 год.) |
10 |
16.11.2016 |
Мої іграшки. Букви Aa, Bb |
11 |
23.11.2016 |
Мої іграшки. «What’s this?» Букви Cc, Dd |
12 |
30.11.2016 |
Кольори. Букви Pp, Oo |
13 |
07.12.2016 |
Кольори. «What colour is it?» Букви Ee, Ff, Gg |
14 |
14.12.2016 |
Множина. Букви Hh, Ii, Kk |
15 |
21.12.2016 |
Новорічне свято. Букви Ss, Tt |
16 |
28.12.2016 |
Новорічне свято. Узагальнюючий урок за темою |
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
|
|
Т3 «Світ навколо» ( 10 год.) Т 3.1. «Я люблю природу» ( 5 год.) |
1 |
|
Розташування предметів. Букви Nn, Uu |
2 |
|
Я вмію стрибати(бігати). Букви Qq, Jj |
3 |
|
У зоопарку. Букви Ll, Mm |
4 |
|
Що вміють робити тварини. Букви Vv, Zz |
5 |
|
Пори року. Букви Ww, Xx |
|
|
|
|
|
Т 3.2. «Свята» ( 5 год.) |
6 |
|
Назви свят. Буква Rr |
7 |
|
Дні тижня. Буква Yy |
8 |
|
Свято дня народження. Читання слів |
9 |
|
День народження. Читання слів |
10 |
|
Щасливого великодня. Повторення літер |
|
|
|
|
|
Т4 «Шкільне життя» ( 9 год.) |
11 |
|
Школа. Лексика |
12 |
|
Мої шкільні речі. Лексика |
13 |
|
На уроках. Назви дій |
14 |
|
Я люблю англійську мову. Читання, письмо літер |
15 |
|
Навчальний рік. Назви місяців |
16 |
|
Після уроків. Назви дій |
17 |
|
Узагальнення вивченого за рік |
18 |
|
Резервний |
19 |
|
Резервний |