Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу (ІІ семестр). Підручник - Карп'юк О.Д. (2012). Планування містить соціокультурні та загальнонавчальні компетенції до кожної теми.
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 1 класі
ІІ семестр
1 година на тиждень
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2012.
№ уро-ку |
Дата |
Розділ ст. НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вміють: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Соціокуль-турні Загальнона-вчальні компетенції |
Приміт-ки |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/ усна взаємодія/ продукування |
|
|||||||
1-А |
1-Б |
|
|||||||||
Unit 4 “My Toys” / Розділ 4 «Мої іграшки» |
|
||||||||||
|
|
|
Unit 4 p. 40 |
Ми маємо чудові іграшки |
Називати деякі іграшки, рахувати до 3 |
car, doll, plane, one, two, three |
Конструкція It is a…/ дієслово have got |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки: I have got two/three dolls. What is this? It is a plane. You have got nice toys! |
- Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання; - обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази; - Стежити за презентованою інформацією; - розуміти і відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя; - співпрацювати у парі / групі |
|
|
|
|
Unit 4 p. 42 |
Назви іграшок. Числівники |
Називати іграшки, рахувати до 5, розрізняти букви M,N |
train, ball, teddy, four, five
|
Конструкції It is/ They are Звуки [m], [n] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки I have got four/five dolls |
|
|
|
|
|
Unit 4 p.44 |
Вчимося фарбувати. Кольори
|
Називати кольори, розрізняти букви O,P |
blue, green, yellow, red |
Звуки [au], [o], [p] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки: Look! I have got a red fox. |
|
|
|
|
|
Unit 4 p.46 |
Цікаві ігри. Кольори
|
Називати кольори, розрізняти букви Q, R |
black, white, brown |
Звуки [kw], [r] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки: Is is a doll? No, it is not. What is it? It is a teddy bear. |
|
|
|
|
|
Unit 4 p. 48 |
Час для гри. Розважимося? |
Називати вивчені лексичні одиниці |
ЛО теми |
Граматичний та фонетичний матеріал теми |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки: What is it? Is it a … ? No, it isn’t \ Yes, it is. |
|
|
|
|
|
Unit 4 p. 50 |
Історія від Смайлика: «Хто як грається?» (повторення вивченого) |
Називати вивчені лексичні одиниці |
my, pink ballerina, toy soldier |
Граматичний та фонетичний матеріал теми |
Аудіювання: розуміння загальної інформації
|
Мовленнєві зразки: We’re all having fun! It’s my plane.
|
|
|
Unit 5 “Happy Birthday!” / Розділ 5 «Щасливого дня народження!» |
|
||||||||||
|
|
|
Unit 5 p. 52 |
Скільки тобі років? З днем народження! |
Називати ЛО теми, рахувати до 7 |
present, candle, cake, six, seven |
Конструкція I am… |
Аудіювання: розуміння детальної інформації |
Мовленнєві зразки: - How old are you? - I am six (seven). - Happy birthday! |
- Обирати та вживати відповідні для ситуації спілкування ввічливі слова та фрази; - Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування; - стежити за презентованою інформацією; - розуміти та відтворювати мовленнєві зразки. |
|
|
|
|
Unit 5 p. 54 |
Скільки років твоїм друзям? |
Вживати особові займенники he, she, рахувати до 10 |
eight, nine, ten, he, she |
Звуки [s], [t] |
Аудіювання: розуміння детальної інформації |
Мовленнєві зразки: -How old is he/she? -He is … . -She is … . |
|
|
|
|
|
Unit 5 p. 56 |
Вітання і подарунки |
Використовувати вивчені мовленнєві конструкції |
ЛО теми |
Звуки [ʌ], [v] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: Are you five? Yes? I am \ No, I am not |
|
|
|
|
|
Unit 5 p. 58 |
Розваги на дні народження |
Використовувати вивчені мовленнєві конструкції |
ЛО теми |
Звуки [w], [ks] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: How old is he\she? He\she is … . Dance like this |
|
|
|
|
|
Unit 5 p. 60-62 |
Історія від Смайлика: «Казковий сон» (повторення вивченого) |
Читати односкладові слова із голосними у закритому складі |
ЛО теми |
Голосні у закритому складі |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: Good night!
Clap your hands! |
|
|
Unit 6 “At the Zoo” / Розділ 6 «У зоопарку» |
|
||||||||||
|
|
|
Unit 6 p. 64 |
У зоопарку. Дикі тварини |
Розрізняти тварин за розміром |
big, small, hippo, rhino |
Дієслово can |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: I can see a … . I can see three big hippos! Count and say! |
|
|
|
|
|
Unit 6 p. 66
|
«У зоопарку я можу побачити…» |
Називати диких тварин |
yak, zebra, Zoo, tree, bee |
Звуки [j], [z] |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: I can see them in the zoo. |
|
|
|
|
|
Unit 6 p. 68 |
Імітація дій тварин |
Називати дії, які виконують тварини |
fly, run, jump, swim, they |
Голосні у закритому складі |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: They can swim! |
|
|
|
|
|
Unit 6 p. 70 |
Виконання дій |
Називати дії, які можуть виконувати тварини |
frog, bird, fish, kids |
Голосні у закритому складі |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: Fly like a bird! I can swim like a fish. |
|
|
|
|
|
Unit 6 p. 72 |
Візит до АВС зоопарку |
Використовувати вивчені ЛО |
animal, nice, morning |
Голосні у закритому складі |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: Listen and point. Find the letter. I have got many animals in my ABC Zoo. Who is this? – this is Vicky. She is my friend. What is this? – It’s Nina, my doll. |
|
|
|
|
|
Unit 6 p. 74 |
Історія від Смайлика «У зоопарку» |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
ЛО теми |
Конструкція This is… |
Аудіювання: розуміння загальної інформації |
Мовленнєві зразки: This is a zebra. This is a…. |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|||||||
|
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу |
|