Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу ІІ семестр із змістовими лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу (ІІ семестр). Підручник - Карп'юк О.Д. (2012). Планування містить соціокультурні та загальнонавчальні компетенції до кожної теми.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у  1 класі

ІІ семестр

1 година на тиждень

Підручник -  Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2012.

№ уро-ку

Дата

Розділ

ст. НМК

Тема уроку

Очікуваний результат

На кінець уроку учні вміють:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Соціокуль-турні

Загальнона-вчальні компетенції

Приміт-ки

Лексика

Граматика/ Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/ усна взаємодія/ продукування

 

1-А

1-Б

 

Unit 4 “My Toys” /  Розділ 4 «Мої іграшки»

 

  1.  

 

 

Unit 4

p. 40

Ми маємо чудові іграшки

Називати деякі іграшки, рахувати до 3

car, doll, plane, one, two, three

Конструкція It is a…/ дієслово have got

 

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки: I have got two/three dolls. What is this? It is a plane. You have got nice toys!

- Обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;

- обирати і вживати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова і фрази;

- Стежити за презентованою інформацією; - розуміти і відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя;

- співпрацювати у парі / групі

 

  1.  

 

 

Unit 4

p. 42

Назви іграшок. Числівники

Називати іграшки, рахувати до 5, розрізняти букви M,N

train, ball, teddy, four, five

 

Конструкції It is/ They are

Звуки [m], [n]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки I have got four/five dolls

 

  1.  

 

 

Unit 4

p.44

Вчимося фарбувати. Кольори

 

Називати кольори, розрізняти букви O,P

blue, green, yellow, red

Звуки [au], [o], [p]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки: Look! I have got a red fox.

 

  1.  

 

 

Unit 4

p.46

Цікаві ігри. Кольори

 

Називати кольори, розрізняти букви Q, R

black, white,

brown

Звуки [kw], [r]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки: Is is a doll? No, it is not. What is it? It is a teddy bear.

 

  1.  

 

 

Unit 4

p. 48

Час для гри. Розважимося?

Називати вивчені лексичні одиниці

ЛО теми

Граматичний та фонетичний матеріал теми

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки: What is it? Is it a … ?

No, it isn’t \ Yes, it is.

 

  1.  

 

 

Unit 4

p. 50

Історія від Смайлика: «Хто як грається?»

(повторення вивченого)

Називати вивчені лексичні одиниці

my, pink ballerina, toy soldier

Граматичний та фонетичний матеріал теми

Аудіювання: розуміння загальної інформації

 

Мовленнєві зразки: Were all having fun! Its my plane.

 

 

Unit 5 “Happy Birthday!” /  Розділ 5 «Щасливого дня народження!»

 

  1.  

 

 

Unit 5

p. 52

Скільки тобі років? З днем народження!

Називати ЛО теми, рахувати до 7

present, candle, cake, six, seven

Конструкція I am…

Аудіювання: розуміння детальної інформації

Мовленнєві зразки: -    How old are you?

-  I am six (seven).

-  Happy birthday!

- Обирати та вживати відповідні для ситуації спілкування ввічливі слова та фрази;

- Розуміти особливості привітань зі святом і вживати їх відповідно до ситуації спілкування;

- стежити за презентованою інформацією;

- розуміти та відтворювати мовленнєві зразки.

 

  1.  

 

 

Unit 5

p. 54

Скільки років твоїм друзям?

Вживати особові займенники he, she, рахувати до 10

eight, nine, ten, he, she

Звуки [s], [t]

Аудіювання: розуміння детальної інформації

Мовленнєві зразки: -How old is he/she? -He is … .

-She is … .

 

  1.  

 

 

Unit 5

p. 56

Вітання і подарунки

Використовувати вивчені мовленнєві конструкції

ЛО теми

Звуки [ʌ], [v]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: Are you five? Yes? I am \ No, I am not

 

  1.  

 

 

Unit 5

p. 58

Розваги на дні народження

Використовувати вивчені мовленнєві конструкції

ЛО теми

Звуки [w], [ks]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: How old is he\she?

He\she is … .

Dance like this

 

  1.  

 

 

Unit 5

p. 60-62

Історія від Смайлика: «Казковий сон»

(повторення вивченого)

Читати односкладові слова із голосними у закритому складі

ЛО теми

Голосні у закритому складі

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: Good night!

  • I am happy!
  • Look at the card (box).

Clap your hands!

 

Unit 6 “At the Zoo” /  Розділ 6 «У зоопарку»

 

  1.  

 

 

Unit 6

p. 64

У зоопарку. Дикі тварини

Розрізняти тварин за розміром

big, small, hippo, rhino

Дієслово can

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: I can see a … .

I can see three big hippos!

Count and say!

  • Обирати та вживати відповідні до ситуації спілкування привітання;
  • Обирати відповідні до ситуації спілкування ввічливі слова та фрази;
  • Стежити за презентованою інформацією;
  • Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки; співпрацювати у парі/групі.
  •  
  1.  

 

 

Unit 6

p. 66

 

«У зоопарку я можу побачити…»

Називати диких тварин

yak, zebra, Zoo, tree, bee

Звуки [j], [z]

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: I can see them in the zoo.

 

  1.  

 

 

Unit 6

p. 68

Імітація дій тварин

Називати дії, які виконують тварини

fly, run, jump, swim, they

Голосні у закритому складі

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: They can swim!

 

  1.  

 

 

Unit 6

p. 70

Виконання дій

Називати дії, які можуть виконувати тварини

frog, bird, fish, kids

Голосні у закритому складі

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: Fly like a bird! I can swim like a fish.

 

  1.  

 

 

Unit 6

p. 72

Візит до АВС зоопарку

Використовувати вивчені ЛО

animal, nice, morning

Голосні у закритому складі

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: Listen and point.

Find the letter.

I have got many animals in my ABC Zoo.

Who is this? – this is Vicky. She is my friend.

What is this? – It’s Nina, my doll.

 

  1.  

 

 

Unit 6

p. 74

Історія від Смайлика «У зоопарку»

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

Конструкція This is…

Аудіювання: розуміння загальної інформації

Мовленнєві зразки: This is a zebra. This is a….

 

 

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

  1.  

 

 

Узагальнення та систематизація матеріалу

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манько Тетяна Михайлівна
    Здравсвтуйте! есть ли у Вас 1 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
3459
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку