Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу з поглибленим вивченням англійської мови за підручником Л.В.Калініна розраховане на 18 робочих тижнів ІІ семестру 2017-2018 навчального року.
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Домашнє завдання |
||||||
Unit 5. APPEARANCE (Зовнішність) |
|||||||||||||||||
|
49. |
Свято алфавіту |
ЛО вивчених тем |
|
Ex. 1,2, p. 80 |
Ex. 3,4, p. 81
|
|
Ex. 5, p. 81
|
Letter …Sound… |
Темат.мал., аудіозапис |
|
||||||
|
50. |
Зовнішність казкових героїв |
Nose, face head, body mouth, short |
Pronoun its Structure This is ... . |
Ex. 1,2, p. 84 Ex. 3, p. 85 /b/ /əʊ/ |
Ex. 6, p. 85 Ex. 4, 5 p. 85 |
Ex. 6, p. 85 |
Ex. 7, p. 85 |
His nose is... . Her face is ... . |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
51. |
Опис зовнішності |
Eyes, ears, hands, feet |
Plural of the nouns |
Ex. 1, p. 86 /іə/
|
Ex. 2, 3, p. 86 Ex. 4, 5, p. 87 |
Ex. 6, p. 87 |
Ex. 7, p. 87 |
– I have got two eyes and two ears. – Wow! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
52. |
Давай зробимо комплімент |
Hair, long, black, neck, fork |
Plural of the nouns
|
Ex. 1, 2, p. 88 /і/ /k/ |
Ex. 3, 4, p. 89 |
Ex. 5, p. 89 |
Ex. 6, p. 89
|
– Your hair is so beautiful! - You are very kind! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
53. |
Висловлення власного ставлення |
Book |
Structure He/she has got (no) ... . |
Ex. 1, p. 90 /v/ /s/ /z/ |
Ex. 2, 3, p. 90 Ex. 4, 5 p. 91 |
Ex. 6, p. 91 |
Ex. 7, p. 91 |
– Your… is so…! Shame on you! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
54. |
Опис друзів |
Tell, about |
Structure He/she has got... |
Ex. 2, 3, p. 92 Ex. 4, p. 93 /i:/ |
Ex. 2, 3 p. 92 Ex. 4, p. 93 |
Ex. 5, p. 93 |
Ex. 6, p. 93
|
Tell me about ... , please. – He has got... He is funny. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
55. |
Cпівчуття |
Unhappy, poor, silly, I’m sorry |
Structure I have got(no) He/ she has got (no)…… |
Ex.1, p. 94 /I/ |
Ex. 2, 3 p. 94 Ex. 4, 5 p. 95 |
Ex. 6, p. 95 |
Ex. 7, p. 95
|
Silly boy! Poor girl! I’m so sorry! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
||||||
|
56. |
Зовнішність та риси характеру |
Real, lovely, heart, pretty, round |
Structure In the picture I can see ... . |
Ex. 1, p. 96 Ex. 3, p. 97 /aʊ/ |
Ex. 2, p. 96 Ex. 4, 5 p. 97 |
Ex. 6, p. 97 |
Ex. 7, p. 97
|
– He has got a lovely face and kind heart. |
Тематичні малюнки |
|
||||||
|
57. |
Опис-порівняння казкових героїв |
T- shirt |
Structure I have got ... He/she has got ... . |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, p. 98 Ex. 3, 4, p. 99 |
Ex. 5, p. 99 |
Ex. 6, p. 99
|
– I have got a short nose. – And I have got a long nose. |
Тематичні малюнки |
|
||||||
|
58. |
Повторення теми «Зовнішність» |
ЛО теми |
Дієслово have got/has got |
/h/, /æ/ |
Ex. 1, 2, p. 100
|
Картки |
Картки |
I have got…/ He (she) has got… |
Тематичні малюнки, картки |
|
||||||
|
59. |
Повторення |
Ex. 1, p. 101
|
Займенники |
/ɛə/, /iə/, /aʊ/ |
Ex. 2, 3 p. 102
|
Ex. 4 p. 103
|
Ex. 4 p.103
|
– You are so…! |
Тематичні малюнки |
|
||||||
|
60. |
Повторення |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Ex. 6 p. 103 |
Ex. 5 p. 103 |
Ex. 5 p. 103 |
Ex.7 p.103 |
He (she) has got... |
Темат. мал. аудіозапис |
|
||||||
|
61. |
Проектна робота «Зовнішність мого друга» |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Текст учителя |
Розповіді учнів |
Картки |
Картки |
He (she) has got... |
Тематичні малюнки |
|
||||||
|
62. |
Зовнішність |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Розповіді учнів |
Презентація проектних робіт |
Картки |
Картки |
He (she) has got... |
Малюнки, фото, картки |
|
||||||
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 6. ANIMALS (Тварини) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
63. |
Свійські тварини |
duckling chicken, pig, here, there cow, horse |
Structure Where is ... ? Pronoun They are over there. |
Ex. 1, 3, p. 104 /w/ /d/ /eə/ |
Ex.2, p.104 Ex. 4, 5,p. 105 |
Ex. 6, p. 105 |
Ex. 7, p. 105
|
– Where are the ducklings? – They are over there. |
Тематичні малюнки, аудіо запис, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
64. |
Де знаходяться тварини |
Bench, barn box |
Prepositions under , in, on |
Ex. 1, p. 106 |
Ex. 2, 3 p. 106 Ex. 4, 5 p. 107 |
Ex. 6, p. 107 |
Ex. 7, p. 107
|
– Where is the horse? – It is under the tree. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
65. |
Свійські тварин |
turkey goat sheep |
Plural of sheep – sheep Pronoun we |
Ex. 1, 3, p. 108 /əʊ/, /i:/ |
Ex. 2, p. 108 Ex. 4,5, p. 109 |
Ex. 6, p. 109 |
Ex. 7, p. 109
|
– Have you got any turkeys? – Sure. We have got six turkeys. – Good for you! |
Тематичні малюнки, аудіозапис, фонетичний стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
66. |
Доручення |
basket, sure say hello |
Наказовий спосіб дієслова |
Ex. 1, p. 110 Ex. 3,p. 111/S/,/r/ |
Ex. 2 p. 110 Ex. 4,5, p. 110 |
Ex. 6, p. 111 |
Ex. 7, p. 111
|
- Say hello to ... . - Sure I will. |
Темат.мал., аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
67. |
Виконання доручень |
wolf, fox squirrel, wood hedgehog |
Прохання та накази |
Ex. 1, 2, p. 112 /g/, /w/ |
Ex. 3, p. 112 Ex. 4, p. 113 |
Ex. 6, p. 113 |
Ex. 7, p. 113
|
- I’m on my way to ... . |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
68. |
Дикі тварини |
jolly cowardly nut, sly |
Вказівний займенник These |
Ex. 1, p. 114 /l/, /i/ |
Ex. 2, p. 114 Ex. 3,4, p. 115 |
Ex. 6, p. 115 |
Ex. 7, p. 115
|
These nuts are for you. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
69. |
Прохання про допомогу |
hunter quick |
Модальне дієслово can |
Ex. 1, p. 116 /b/ |
Ex. 2,3, p. 116 Ex. 4, p. 117
|
Ex. 6, p. 117 |
Ex. 7, p. 117
|
I can help you. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
70. |
Подяка за допомогу |
any time thanks |
Structure – Any time. |
Ex. 1, p. 118 Ex. 3, p. 119 /θ/ |
Ex. 2, p. 118 Ex. 4, p. 119 |
Ex. 5, p. 119 |
Ex. 6, p. 119
|
– Thanks a million! – Thanks a lot. – |
Аудіозапис фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
71. |
Де живуть тварини. Повторення |
ЛО теми |
Structure Where is / are.?
|
/ w/, /ð/ |
Ex. 1,2,3, p. 120, 121
|
Картки |
Картки |
– Where is the…? – It is… – Where are the .? – They are… |
Тематичні малюнки, картки, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
72. |
Тварини дикі та свійські |
Ex. 1, p. 121
|
Дієслово have got |
/æ/, /ɔ/ |
Ex. 2,3, p.122
|
Картки |
Картки |
– Have you got any…? - We have got… . |
Тематичні малюнки, картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
73. |
Лісові друзі |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Ex. 6, p.123
|
Картки |
Ex. 4, p.123
|
Ex. 5,7, p.123
|
It has got… |
Темат.мал., аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
74. |
Повторення |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Ex. 1, p.124
|
Ex. 2, p.124
|
Картки |
Ex. 2, p.124
|
He/she has got… |
Темат.мал., аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
75. |
Зовнішність казкових героїв |
ЛО теми |
Питальні речення |
Ex. 3,4, p. 125 |
Ex. 3,5, p. 125 |
Картки |
Ex. 5 p. 125 |
– Where is the…? – Have you got...? |
Темат.мал., аудіо запис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
76. |
Проектна робота «Улюблені тварини». |
ЛО теми |
Дієслово has got |
Текст учителя |
Розповіді учнів |
Картки |
Картки |
This is a… It has got… |
Тематичні малюнки, картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 7. SCHOOL (Школа) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
77. |
Поговоримо про навчання |
count , read write, school |
Constructions Can you ... ? Yes, I can/No, I can’t. Let’s ... |
Ex.1, p. 126 /k/
|
Ex. 2,3, p. 126
|
Ex.4, p. 127 |
Ex.5, p. 127
|
– Can you count? – No, I can’t. |
Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
78. |
Шкільні речі |
pencil , pen copybook |
Structure I’ve got ... . I can ... .Let’s ... |
Ex. 1, p. 128 Ex. 6 p. 129 /і/, /w/ |
Ex. 2, 3, 4, p. 128 |
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 7, p. 129
|
– Let’s draw a picture. – How interesting! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
79. |
Як ми навчаємося в школі |
use computer learn in the evening in the morning in the afrernoon |
Structure This is the way I ... . |
Ex. 1, 2, p. 130 /ŋ/, /ə/ |
Ex. 3,p. 131 |
Ex. 4, 5, p. 131 |
Ex. 6, p. 131
|
– This is the way I read the book. – I like to learn. – Me, too. |
Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
80. |
Класна кімната |
desk classroom welcome schoolbag board |
Structure Welcome to ... . Pronouns Our, we |
Ex. 1, p. 132 /u/ |
Ex. 2, 3 p. 132 Ex. 4, p. 133 |
Ex. 5, 6, p. 133 |
Ex.7 p. 133
|
– Welcome to our classroom. We’ve got desks, computers and a board. Let’s learn. – OK. |
Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
81. |
Однокласники |
schoolgirl schoolboy classmates door |
Structure Where are ... ? They are ... . Prepositions at, in |
Ex. 1, p. 134 /eə/, /ə:/ |
Ex. 2, p. 134 Ex. 3, 4,p. 135 |
Ex. 5, 6, p. 135 |
Ex. 7, p. 135
|
– I am a schoolgirl. – And I am a schoolboy. – We are classmates. – I am glad. |
Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
82. |
Як ми навчаємось вдома |
window TV-set, a sofa, a clock a chair |
Structure I can ... , but I can’t ... . What can you see in the picture? |
Ex. 1, 2, p. 136 |
Ex. 3, p. 136 Ex. 4, p. 137 |
Ex.5, 6, p. 137 |
Ex. 7, p. 137
|
– I can read, but I can’t write. – Can I help you? – Yes, please. Thank you. |
Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
83. |
Школа та школярі |
ЛО теми |
Structure I’ve got ... . I can ... .Let’s ... |
/g/, /k/, /t/ |
Ex. 1, 2, 3, p. 138,139 |
Картки |
Картки |
We’ve got desks, computers and a board. Let’s learn. |
Тематичні малюнки Картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
84. |
Допомога в навчанні |
Ex. 1, р.139 |
I can ... .Let’s ... |
/k/, /t/ |
Ex. 2, 3, p. 140 |
Картки |
Картки |
I can read. I can write. Let’s learn. |
Тематичні малюнки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
85. |
Класна кімната |
ЛО теми |
Structure I’ve got ... . I can ... |
Ex. 6, p. 141 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 5,7, p. 141 |
We can see… We have got… I can... |
Тематичні малюнки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
86. |
Проектна робота «Моя класна кімната» |
ЛО теми |
Structure this is |
Текст учителя |
Розповіді учнів |
Картки |
Картки |
We can see… We have got… |
Темат. мал., картки
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
87. |
Школа. Повторення |
ЛО теми |
Повторення структур |
Розповіді учнів |
Презентація проектних робіт |
Картки |
Картки |
We can see… We have got… I can... |
Темат. мал., картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 8. NATURE AND WEATHER (Природа та погода) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
88. |
Поговоримо про погоду |
Warm,sunny outside weather |
Structure Is it ... . outside? It is ... outside. |
Ex. 1, 2, p. 142 /w/,/ð/ |
Ex. 3, 5, 6, p. 143 |
Ex. 4, p. 143
|
Ex. 7, p. 143
|
– It is warm and sunny outside. – Yes, the weather is so lovely. |
Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
89. |
Природа влітку |
sun , bright sky, summer cloud, grass |
Structure Look at ... . It is so ... |
Ex. 1, 2, p. 144 /ʊ/, /əʊ/ |
Ex. 3, 5,p. 145 Ex. 6, p. 145 |
Ex. 4, p. 145 |
Ex. 7, p. 145
|
– Look at the sun! It is so bright! – And the sky is so blue! |
Тематичні малюнки, аудіозапис фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
90. |
Чим зайнятися в певну погоду |
rainy, windy build good idea have a walk |
Structure It’s ... today. Let’s ... . |
Ex. 1, 2, p. 146 /i/, /аі/
|
Ex.3, p. 146 Ex. 5, 6,p. 146 |
Ex. 4, p. 145 |
Ex. 7, p. 147
|
– It is rainy and windy. – Let’s build a house. – Good idea! |
Тематичні малюнки, аудіозапис, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
91. |
Збудуймо будинок |
Straw, sticks bring |
Structure May I ... ? |
Ex. 1, 3, p. 148 |
Ex. 2, p. 148
|
Ex. 4, p. 149 |
Ex. 7, p. 148
|
– Excuse me, may I have some straw? – Take it, please. – Thank you so much. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
92. |
Мій будинок |
ЛО теми |
Structure Is it ... . |
Текст учителя |
Ex. 5,6, p. 149 |
Картки |
Картки |
The house is… |
Темат. мал., картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
93. |
Чий це будиночок? |
ЛО теми |
Structure Whose ... is this? It’s mine. |
Ex. 1, 2, p. 156 /h/, /ð/ |
Ex. 3, p. 150
|
Картки |
Картки |
– Whose house is this? – It’s mine. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
94. |
Прохання дозволу |
ЛО теми |
Structure May I ... ? |
/h/, /еі/ |
Ex. 5, 6,p. 151 |
Ex. 4,p. 151 |
Ex. 7, p. 151
|
- May I ... ? Yes, you may./ No, you may not. |
Тематичні малюнки, фонет.стенд |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
95. |
Почуття та емоції |
strong scared |
Structure We are ... . |
Ex. 1, 2 p. 152 Ex. 6 p. 153
|
Ex. 3 p. 152 Ex. 5 p. 153 |
Ex. 4 p. 153
|
Ex. 7 p. 153 |
– We are so happy! |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
96. |
Природа та погода |
ЛО теми |
Повторення структур |
Текст учителя |
Ex. 1, 2 p. 154
|
Картки |
Картки |
– It is warm . It is rainy. Тhe weather is… Тhe sky is… |
Тематичні малюнки, картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
97. |
Природа та погода. Повторення |
ЛО теми |
Повторення структур |
Текст учителя |
Ex. 1, 2, 3, p. 155 |
Ex. 4 p. 156
|
Ex. 4 p. 156
|
- May I ... ? Yes, you may. |
Тематичні малюнки, картки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
98. |
Природа влітку |
ЛО теми |
Structure This is/These are |
Ex. 6 p. 156
|
Ex. 5 p. 156
|
Ex. 5 p. 156
|
Ex. 5, 7, p. 156
|
The weather is… The sky is… The sun is… It is… |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
99. |
Казкові герої Повторення. |
ЛО теми |
Structure May I ... ? I can ... .Let’s ... |
Ex. 1 p. 157
|
Ex. 2 p. 157
|
Картки |
Ex. 2 p. 157
|
– I can read, but I can’t write.
|
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
100. |
Природа в казковій країні |
ЛО теми |
Structure It is/This is ... You can ... |
Ex. 3 p. 157 |
Ex. 4 p. 157 |
Ex. 4 p. 157 |
Ex. 4 p. 157 |
This is your English Fairy Land. |
Тематичні малюнки, аудіозапис |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
101. |
Природа та погода. Проектна робота |
ЛО теми |
Повторення структур |
Текст учителя |
Розповіді учнів |
Картки |
Картки |
The weather is… The sky is… The sun is… It is… |
Тематичні малюнки
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
102. |
Повторення |
ЛО тем |
Повторення структур |
Повторення звуків |
Картки |
Картки |
Картки |
Повторення |
Тематичні малюнки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||