Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником Карп'юк О.Д., 2018, ІІ семестр
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Тема

Мовна компетенція

Мовленнєваа компетенція

Домашнє завдання

Екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція

Б

В

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

1

 

 

Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп'ютера

С.115

 

В.3, с.112

В.3, с.112

В.1,2, с.112, в.4,5, с.115

В.6, с.116

В.7, с.116 (усно), вивч. ЛО;

Стратегії різних видів читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

2

 

 

Комп’ютерне обладнання

 

Phrasal Verbs

 

В.4, с.118

В.8,9, с.117, в.1, с.118

В.2,3, с.118

В.5, с.119 (усно);

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

3

 

 

Всесвітня мережа

 

Phrasal Verbs

В.3,4, с.122

В.1, с.121

В.6-8, с.120-121

 

В.5, с.122 (усно);

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Розвиток мовної здогадки

Стратегії пошукового читання

Уміння працювати в парах, групах

4

 

 

Веб-ресурси

 

 

 

В.1, с.123

В.2,3, с.124

 

Для чого я використовую

Інтернет?

(усне повідомлення);

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

5

 

 

Комп’ютерні програми

 

 

 

В.2, с.125

В.1, с.125, в.3b, с.126

В.3а, с.126

В.4, с.127 (усно);

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

6

 

 

Електронне листування.

Стилі електронного листування

 

 

 

В.6, с.128

В.5, с.127

В.7, с.129

Написати

неформального

електронного листа;

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

7

 

 

Інтернет-кафе

 

 

 

 

В.1,2, с.130

В.3-6, с.131-132

В.7, с.133

В.8-9, с.134-135 (усно);

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

8

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

В.3, с.136

В.4, с.137

В.1, с.136

В.2, с.136

Робота над помилками;

9

 

 

Природний катаклізм як явище

С.141

 

В.2, с.140

В.2, с.140

В.1, с.140, в.3,4, с.142-143

 

В.5, с.144 (усно), вивч. ЛО;

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

10

 

 

Прогнозування катаклізмів

Cause/ reason

Conditionals

 

В.1,3, с.147

В.6, с.146, в.2, с.147

В.1, с.146

В.2, с.148 (письмово);

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

11

 

 

Наслідки природних катаклізмів

 

Conditionals

В.2,3, с.149, в.5, с.150

В.4, с.149

В.3,4, с.148, в.1, с.149

 

«Стихійні лиха в Україні» (усне повідомлення);

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

12

 

 

Правила безпеки під час лиха

 

 

 

В.3, с.151

В.1,2, с.150, в.4, с.151

 

Скласти список правил під час стихійного лиха;

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

Уміння розрізняти факт та думку

13

 

 

Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам. Написання ессе

 

 

 

 

В.1-4, с.152-154, в.6, с.155

В.5, с.154

В.7, с.155 (проект);

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

Уміння обирати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації

14

 

 

Проектна робота.

Жахливий землетрус в Мехіко

 

 

 

В.1-3, с.156-157, в.4а, с.158

В.4b, с.159, захист проектів

 

Оформити постер «Стихійні лиха»;

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

15

 

 

Проблеми навколиш-

нього середовища

 

 

 

 

В.5-7, с.160-161

В.8, с.161

«Лісові пожежі» (знайти інформацію;

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

16

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

В.3, с.163

В.2, с.162, в.4, с.163

 

В.1, с.162

Робота над помилками;

17

 

 

Живопис. Жанри живопису. Живопис в Україні

С.169

 

В.4, с.166

В.4, с.166

В. 1-3, с.166, в.7, с.170

В.5, с.169

В.6, с.169, вивч. ЛО;

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

18

 

 

Живопис в Англії. Роль мистецтва в житті людини

С.171

Past Perfect Tense, Past Perfect Continuous

В.3,4, с.176

В.2, с.173, в.5,6, с.175

В.2,3, с.171-172, в.4, с.174, в.1,2, с.175-176

В.1, с.171, в.1, с.173

В.3, с.174 (письмово), в.5, с.176 (читати);

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

Навички категоризації лексики

19

 

 

Відвідування музеїв та галерей в Україні

С.179

 

 

В.2,3, с.178-179

В.1, с.178, в.4, с.180, в.1, с.182

В.2, с.183

В.3,4, с.184 (усно);

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

20

 

 

Відомі англійські художники

 

 

 

В.5,6, с.185, в.3, с.188

В.2, с.188, в.4, с.190

В.7, с.187, в.2, с.188

В.5, с.190 (письмово);

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

21

 

 

Світ мистецтва. Відомі англійські музеї

 

 

В.3, с.195

В.9, с.193, в.2, с.194

В.6-8, с.190-191

В.1, с.194

В.4, с.195 (читати);

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

22

 

 

Спорт і дозвілля.

Ставлення британських учнів до спорту

 

С.198, 202

 

В.3, с.198

В.3, с.198, в.6, с.201

В.1,2, с.198, в.4,5, с.200, в.7, с.201, в.1-3, с.202

 

В.4, с.202 (письмово), в.5, с.203 (усно);

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

23

 

 

Спорт в Великобританії та США

 

Future Tenses

В.4,5, с.207

В.1-3, с.203-204

В.1-3, с.207

В.4-6, с.205-206

В.7, с.208 (читати);

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

24

 

 

Спортивні ігри.

Твоє відношення до спорту

 

С.210

 

 

В.2, с.210

В.3-5, с.211-212, в.1,2, с.212-213, в.4-6, с.214

В.3, с.213

В.7, с.214 (усно),

в.5, с.215 (письмово);

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

25

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

В.3, с.221

В.4,5, с.217

В.1-3, с.216, в.6-8, с.218-219

В.1,2, с.220

В.4, с.221 (читати);

26

 

 

Українська держава

С.226

 

В.2, с.224

В.2, с.224, в. 3, с.227

В.2, с.224, в.3, с.227

В.7, с.229

В.8, с.229 (читати);

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

Навички категоризації лексики

27

 

 

Політична система в Британії та США.

 

Past Tenses

 

В.2,3, с.232-233, в.1, с.234

В.2,3, с.232-233, в.1, с.234

В.1, с.232

В.2, с.235 (письмово);

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

28

 

 

Політична система Канади

 

Mixed Tenses

В.2,3, с.238-239

В.3-5, с.235-236

В.3-5, с.235-236

В.4, с.240

В.5,6, с.241 (усно);

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

29

 

 

Конституція — основний закон країни

С.242

 

 

В.1, с.244

В.1, с.244

В.3, с.246

В.4, с.246 (усно),

в.5, с.246 (письмово);

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

30

 

 

Політична система в Україні

 

 

 

В.2, с.247

В.2, с.247

В.1, с.247

В.4, с.249 (читати);

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

31

 

 

Державний устрій України

 

 

 

В.3, с.253

В.1, с.251, в.4, с.253

В.1, с.251, в.4, с.253

В.2, с.252

«Відомі українські політики»

(усне повідомлення);

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

32

 

 

Діалогічне мовлення

 

 

 

 

 

 

Вивчити діалог;

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

33

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

 

 

 

 

Робота над помилками;

34

 

 

Контроль аудіювання

 

 

Тест

 

 

 

Повторити ЛО;

35

 

 

Контроль читання

 

 

 

Тест

 

 

Повторити вивчену тему;

36

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

Розмовні ситуації

 

Повторити ЛО, граматику;

37

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Тест

Робота над помилками;

38

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ярмоленко Оксана Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вознюк Галина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Kuzmina Nataliia
Додано
31 березня 2020
Переглядів
5451
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку