№ з/п |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєваа компетенція |
Домашнє завдання |
Екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція |
|||||
Б |
В |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
1 |
|
|
Сучасні засоби комунікації. Основні частини комп'ютера |
С.115 |
|
В.3, с.112 |
В.3, с.112 |
В.1,2, с.112, в.4,5, с.115 |
В.6, с.116 |
В.7, с.116 (усно), вивч. ЛО; |
Стратегії різних видів читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
2 |
|
|
Комп’ютерне обладнання |
|
Phrasal Verbs |
|
В.4, с.118 |
В.8,9, с.117, в.1, с.118 |
В.2,3, с.118 |
В.5, с.119 (усно); |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах |
3 |
|
|
Всесвітня мережа |
|
Phrasal Verbs |
В.3,4, с.122 |
В.1, с.121 |
В.6-8, с.120-121 |
|
В.5, с.122 (усно); |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток мовної здогадки Стратегії пошукового читання Уміння працювати в парах, групах |
4 |
|
|
Веб-ресурси |
|
|
|
В.1, с.123 |
В.2,3, с.124 |
|
Для чого я використовую Інтернет? (усне повідомлення); |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
5 |
|
|
Комп’ютерні програми |
|
|
|
В.2, с.125 |
В.1, с.125, в.3b, с.126 |
В.3а, с.126 |
В.4, с.127 (усно); |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
6 |
|
|
Електронне листування. Стилі електронного листування |
|
|
|
В.6, с.128 |
В.5, с.127 |
В.7, с.129 |
Написати неформального електронного листа; |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
7 |
|
|
Інтернет-кафе
|
|
|
|
В.1,2, с.130 |
В.3-6, с.131-132 |
В.7, с.133 |
В.8-9, с.134-135 (усно); |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
8 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
В.3, с.136 |
В.4, с.137 |
В.1, с.136 |
В.2, с.136 |
Робота над помилками; |
|
9 |
|
|
Природний катаклізм як явище |
С.141 |
|
В.2, с.140 |
В.2, с.140 |
В.1, с.140, в.3,4, с.142-143 |
|
В.5, с.144 (усно), вивч. ЛО; |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
10 |
|
|
Прогнозування катаклізмів |
Cause/ reason |
Conditionals |
|
В.1,3, с.147 |
В.6, с.146, в.2, с.147 |
В.1, с.146 |
В.2, с.148 (письмово); |
Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
11 |
|
|
Наслідки природних катаклізмів |
|
Conditionals |
В.2,3, с.149, в.5, с.150 |
В.4, с.149 |
В.3,4, с.148, в.1, с.149 |
|
«Стихійні лиха в Україні» (усне повідомлення); |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
12 |
|
|
Правила безпеки під час лиха |
|
|
|
В.3, с.151 |
В.1,2, с.150, в.4, с.151 |
|
Скласти список правил під час стихійного лиха; |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння розрізняти факт та думку |
13 |
|
|
Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам. Написання ессе |
|
|
|
|
В.1-4, с.152-154, в.6, с.155 |
В.5, с.154 |
В.7, с.155 (проект); |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки Уміння обирати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації |
14 |
|
|
Проектна робота. Жахливий землетрус в Мехіко |
|
|
|
В.1-3, с.156-157, в.4а, с.158 |
В.4b, с.159, захист проектів |
|
Оформити постер «Стихійні лиха»; |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
15 |
|
|
Проблеми навколиш- нього середовища |
|
|
|
|
В.5-7, с.160-161 |
В.8, с.161 |
«Лісові пожежі» (знайти інформацію; |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
16 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
В.3, с.163 |
В.2, с.162, в.4, с.163 |
|
В.1, с.162 |
Робота над помилками; |
|
17 |
|
|
Живопис. Жанри живопису. Живопис в Україні |
С.169 |
|
В.4, с.166 |
В.4, с.166 |
В. 1-3, с.166, в.7, с.170 |
В.5, с.169 |
В.6, с.169, вивч. ЛО; |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
18 |
|
|
Живопис в Англії. Роль мистецтва в житті людини |
С.171 |
Past Perfect Tense, Past Perfect Continuous |
В.3,4, с.176 |
В.2, с.173, в.5,6, с.175 |
В.2,3, с.171-172, в.4, с.174, в.1,2, с.175-176 |
В.1, с.171, в.1, с.173 |
В.3, с.174 (письмово), в.5, с.176 (читати); |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики Навички категоризації лексики |
19 |
|
|
Відвідування музеїв та галерей в Україні |
С.179 |
|
|
В.2,3, с.178-179 |
В.1, с.178, в.4, с.180, в.1, с.182 |
В.2, с.183 |
В.3,4, с.184 (усно); |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
20 |
|
|
Відомі англійські художники |
|
|
|
В.5,6, с.185, в.3, с.188 |
В.2, с.188, в.4, с.190 |
В.7, с.187, в.2, с.188 |
В.5, с.190 (письмово); |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
21 |
|
|
Світ мистецтва. Відомі англійські музеї |
|
|
В.3, с.195 |
В.9, с.193, в.2, с.194 |
В.6-8, с.190-191 |
В.1, с.194 |
В.4, с.195 (читати); |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
22 |
|
|
Спорт і дозвілля. Ставлення британських учнів до спорту
|
С.198, 202 |
|
В.3, с.198 |
В.3, с.198, в.6, с.201 |
В.1,2, с.198, в.4,5, с.200, в.7, с.201, в.1-3, с.202 |
|
В.4, с.202 (письмово), в.5, с.203 (усно); |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
23 |
|
|
Спорт в Великобританії та США |
|
Future Tenses |
В.4,5, с.207 |
В.1-3, с.203-204 |
В.1-3, с.207 |
В.4-6, с.205-206 |
В.7, с.208 (читати); |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
24 |
|
|
Спортивні ігри. Твоє відношення до спорту
|
С.210 |
|
|
В.2, с.210 |
В.3-5, с.211-212, в.1,2, с.212-213, в.4-6, с.214 |
В.3, с.213 |
В.7, с.214 (усно), в.5, с.215 (письмово); |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
25 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
В.3, с.221 |
В.4,5, с.217 |
В.1-3, с.216, в.6-8, с.218-219 |
В.1,2, с.220 |
В.4, с.221 (читати); |
|
26 |
|
|
Українська держава |
С.226 |
|
В.2, с.224 |
В.2, с.224, в. 3, с.227 |
В.2, с.224, в.3, с.227 |
В.7, с.229 |
В.8, с.229 (читати); |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики Навички категоризації лексики |
27 |
|
|
Політична система в Британії та США. |
|
Past Tenses |
|
В.2,3, с.232-233, в.1, с.234 |
В.2,3, с.232-233, в.1, с.234 |
В.1, с.232 |
В.2, с.235 (письмово); |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
28 |
|
|
Політична система Канади |
|
Mixed Tenses |
В.2,3, с.238-239 |
В.3-5, с.235-236 |
В.3-5, с.235-236 |
В.4, с.240 |
В.5,6, с.241 (усно); |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
29 |
|
|
Конституція — основний закон країни |
С.242 |
|
|
В.1, с.244 |
В.1, с.244 |
В.3, с.246 |
В.4, с.246 (усно), в.5, с.246 (письмово); |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
30 |
|
|
Політична система в Україні |
|
|
|
В.2, с.247 |
В.2, с.247 |
В.1, с.247 |
В.4, с.249 (читати); |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
31 |
|
|
Державний устрій України
|
|
|
В.3, с.253 |
В.1, с.251, в.4, с.253 |
В.1, с.251, в.4, с.253 |
В.2, с.252 |
«Відомі українські політики» (усне повідомлення); |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
32 |
|
|
Діалогічне мовлення |
|
|
|
|
|
|
Вивчити діалог; |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
33 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
|
Робота над помилками; |
|
34 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Тест |
|
|
|
Повторити ЛО; |
|
35 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Тест |
|
|
Повторити вивчену тему; |
|
36 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Розмовні ситуації |
|
Повторити ЛО, граматику; |
|
37 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Тест |
Робота над помилками; |
|
38 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал. |