Календарно-тематичне планування з англійської мови для 11 класу 3,5 год

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 11 класу 3,5 години на тиждень за підручником О.Д.Карпюк рівень стандарт. Надіюсь матеріал буде корисним для Вас!

Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків англійської мови в 11 класі

(3,5 години на тиждень – 122 години на рік)

 за підручником О. Карпюк

I семестр

 № та дата уроку

Підтема

 

Мовленнєві зразки

 Лексичний матеріал

 

Граматичний матеріал

Читання

Аудіюва-ння

Говоріння

Письмо

 

Домашнє завдання

Приміт-ка

І семестр

 

Повторення

1

З поверненням до школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Знову до школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Будучи студентом

3

Вивчення англійської мови

Learning English requires ...

 

 

 

Впр. 4, с. 4,

впр. 5,

с. 6-8

Впр. 1, с. 4

Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6

 

Впр. 5, с. 6

 

4

Повторення часових форм дієслова

 

 

Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future)

Впр. 1-4,

с. 9-11,

впр. 6, с. 12

 

 

Впр. 5,

с. 11

Впр. 7,

с. 12

 

5

Англійська мова - мова міжнарод­ного спілкування.

I’ve just finished a short language course.

 

 

Впр. 1,

с. 13

 

Впр. 2,

с. 13, впр. 4а,  с. 14,

впр. 5,  с. 15

Впр. 3,

с. 14

Впр. 4b,c,

с. 14-15

 

6

Порівняння англійської та української мов

Both English and Ukrainian belong to the ...

 

 

 

Впр. 2-4,

с. 16-18

 

Впр. 6,

с. 18-19

Впр. 1,

с. 16

Впр. 3,

с. 17

 

7

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов

If you take responsibility for your own learning you’ll...

 

resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for)

Умовні речення 1 типу

Впр. 2, 3,

с. 20-23

Впр. 1,

с. 20

 

Впр. 4,

с. 23

 

8

Словники

If you want to improve your chances of... you should ...

to take/pass the exam Study or learn?

Learn or find out?

Умовні речення 1 типу Впр. 5, 6а,b, с. 23-25,

Vocabulary Point, впр. 2, 3, с. 26

Впр. 6с,

с. 25

Впр. 1,

с. 26

Впр. 3, с. 26

 

 

9

Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу

It'll be boring un less Gary comes.

 

Умовні речення 1 типу

Впр. 1, 2,

с. 27

 

 

Впр. 2, 3,

с. 27-28

Впр. 4, 5, с. 28

Grammar

Points,

с. 27-28

 

10

Підготовка до іспитів

You should turn your phone off when you study.

assessment, distrac­tion, superstition, lo boost, to cheat

 

Впр. 2а,

с. 29,

 впр. 3,

с. 30

Впр. 4,

с. 30

Впр. 1, 2b,

с. 29

Впр. 2,

с. 29

Впр. 5,

с. 30

 

11

Складання іспитів

Do you think you managed to do enough to pass?

 

 

Впр. 1а,

с. 31

 

Впр. 1-4,

с. 31-32

 

Впр. 4,

с. 32 написати про шк. іспити

 

12

Оцінювання.

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 1,

с. 33,

впр. 4а,

с. 35-36

 

Впр. 2, 3а, 3с,

с. 34-35,

впр. 4b,

с. 36

Впр. 2,

с. 34

Впр. 3,

с. 35

 

13

Гендерний фактор у навчанні

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Робота над проектом. Міжнародні іспити.

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 6,

с. 38

 

15

Способи конспектування. Написання резюме

 

flow chart, clustering, listing

 

Впр. 1,

с. 39,

впр. 4, с. 40

 

Впр. 2,

с. 39-40

Впр. 3,

с. 40

Впр. 5,

с. 40 написати резюме до статті

 

16

Повторення

 

Впр. 1, с. 41

Впр. 2, с. 41

Впр. 4,

с. 42-43

Впр. 3,

с. 42

 

 

Повторити умовні речення 1 і 2 типу, с. 283

 

Прийми правильне рішення

17

Огляд майбутніх перспектив випускників школи.

They can choose from a wide range of activities. I'm going to...

 

Perfect Continuous Aspect (Revision)

Впр. 2-4,

с. 44-47

Текст «Fill That Gap»

с. 44-46

 

Впр. 1,

с. 44,

впр. 6,

с. 47

Впр. 5,

с. 47

Впр. 8,

с. 48

 

18

Участь молоді в екологічних та соціальних проектах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Професійні уміння і здібності людини.

He started work as an assistant of...

Woкk or job possibility, occasion or oppotunity

Continuous vs Perfect Continuous

 

 

 

 

 

 

20

Вимоги працедавців

 

 

 

Впр. 9а,

с. 49-50,

Vocabulary Point,

с. 51, 52

 

Впр. 7,

с. 48

Впр. 9b,

с. 50

Впр. 2, 3,

с. 52

 

21

Вибір майбутньої професії.

I’ve been working here for...

 

Continuous vs Perfect Continuous

Grammar Point,

с. 53, 54,

впр. 4, с. 55

 

 

Впр. 1, 2,

с. 53

Впр. 3,

с. 54, Grammar Point,

с. 53, 54

 

 

22

Часові форми дієслова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

Навчання за кордоном

What type of.. is available in...? Which values are important to...?

diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal

 

Впр. 3,

с. 57

Впр. 2, 4,

с. 56, 57

Впр. 1,

с. 56

Впр. 1.

с. 56

Написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордо-ном

 

24

Працевлаштування. Служби працевлаштування

There’s no doubt that should become a doctor.

 

authorities, an enterprise, legislation,

to assist

 

Впр. 5,

с. 59

 

Впр. 1-4,

с. 58

 

Впр. 5,

с. 59 Проблеми працевла-штування в Україні

 

25

Проблема першого робочого місця

Активізація мовного і мовденнєвого матеріалу

 

 

Впр. 3, 4,

с. 60-63

 

 

Впр. 2,

с. 60

Впр. 1,

с. 60

 

26

Навчання після школи

Активізація мовного і мовденнєвого матеріалу

 

 

 

 

Впр. 5, 6,

с. 63

 

Впр. 7,

с. 64

 

27

Робота над проектом «Академічна відпустка»

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 8,

с. 65

 

28

Написання заяви, листа, резюме

 

 

 

Впр. 1,

с. 66,

впр. 3, 4, 5а, с. 67-69

 

Впр. 4,

с. 68,

впр. 5, 6,

с. 70

впр. 2,

с. 66

Впр. 7,

с. 70

написати резюме

 

29

Повторення

 

Впр. 2, с. 71

Впр. 1, с. 71

Впр. 4,

с. 72-73

Впр. 3,

с. 72

 

 

Написати твір-мініа-тюру «Моя майбутня професія»

 

Сімейні стосунки

30

Сімя.

Maybe ho took on the values of his parents. If I were... I would...

an adolescent, to assault, to blame, to esca-pe, to interfere,

to obey

3rd Conditional

Впр. 2, 3,

с. 75-77

Тексти «Teen Terror»,

с. 75, «George’s Story», с. 77

Впр. 1,

с. 74,

впр. 4, 5,

с. 77

 

Впр. 3,

с. 77

 

31

Стосунки з батьками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

Проблема батьків і дітей

Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated.

 

3rd Conditional

Впр. 7,

с. 78

 

Впр. 6,

с. 78

Впр. 1,

с. 79

Впр. 2,

с. 79

 

33

Умовні речення 3 типу

If I had had time, I would have done...

 

 

Grammar Point, с. 80,

впр. 1, 2,

с. 80-81

 

 

Впр. 3, 4, с. 81

Впр. 6, 7, с. 82, Grammar Point, с. 80

 

34

Конфлікти в сімї та шляхи їх подолання

She introduced a new approach to ...

 

 

Впр. 3, с. 83,

впр. 7, с. 85

Впр. 4, 5,

с. 84

Впр. 1, 2,

с. 83

Впр. 6,

с. 84

Впр. 7,

с. 85

 

35

Психологи про сімейні стосунки між підлітка­ми і батьками

We have a responsi­bility to look after... It is important to take care of...

a communi-ty, a generation, іnnocence, a madman

 

Впр. 3,

с. 86-87

 

Впр. 1, 2,

с. 86,

впр. 4,

с. 87

 

Впр. 6,

с. 88

 

36

Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

3rd Conditional

Впр. 1,

с. 89

 

Впр. 4,

с. 91

Впр. 2, 5, с. 90-91

Впр. 3, 6,

с. 90-91

 

37

Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 7,

с. 92

 

Впр. 8,

с. 92

 

Впр. 9,

с. 93

 

38

Робота над проектом «Три генерації»

 

 

 

 

 

 

 

Написати твір-мініатюру «Ідеальна сімя»

 

39

Написання офіційного листа

 

 

 

Writing Point, с. 94, впр. 1, 2,

с. 95, 96

 

Впр. 3, 4,

с. 97

Впр. 5,

с. 97

Впр. 6,

с. 97-98

 

40

Повторення

 

Впр. 1, с. 99

Впр. 2, с. 99

Впр. 4,

с. 100

Впр. 3,

с. 100

 

 

Впр. 2,

с. 102-104

 

Харчування

41

Система громадського харчування

It has been developing rapidly. ... is at your service.

a fixed price, a quallty, abundant, customary, distinctive

Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals

Впр. 2,

с. 102-104, впр. 3, с. 105

Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104

Впр. 1,

с. 102,

впр. 3,

с. 105

 

Переказувати текст впр. 2,

с. 102-104

 

42

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки

Goulash is made with beef and vegetables.

food, dish or meal?

 

Впр. 5, 6,

с. 106, Vocabulary Point, с. 107

 

Впр. 4, 5b,

с. 105-106

впр. 1, 2, с. 107

Впр. 3,

с. 107

 

43

Непряма мова

N. wanted to know what I had done...

 

 

 

Grammar Point,

с. 108,

впр. 1, с.108

 

впр. 5,

с. 110,

Впр. 2,

с. 108

Впр. 3, 4,

с. 109

 

44

Відвідування кафе / ресторану

Have you made a reservation?

I’ve booked a table for 8 o’clock.

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisti­cated, undercooked

Reported Speech (Revision)

Впр. 4а,

с. 113

Впр. 2, 3,

с. 111-112

Впр. 1,

с. 111

 

Впр. 4b, с, с. 113

 

45

Меню. Замовлення страв

They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have...

a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

Reported Speech (Revision)

Впр. 3,

с. 115

 

Впр. 1, 2,

с. 114,

впр. 4,

с. 116

 

Впр. 5,

с. 116 написати меню

 

46

Зарубіжна кухня

 

 

 

Впр. 1, 3,

с. 117-118

 

Впр. 5, 6,

с. 119-120

Впр. 2,

с. 118

Впр. 4,

с. 119

 

47

Веге­таріанство.

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

 

 

Впр. 7а,

с. 120-121

 

Впр. 8,

с. 122

Впр. 7b,

с. 122

Впр. 9,

с. 122.

 

48

Здоровий спосіб харчування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

Структура відгуку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

Написання відгуку

 

 

 

Writing Point, с. 123

 

Впр. 2а,

с. 124

 

Впр. 1,

с. 123

 

51

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52

Повторення та систематизація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

Контроль з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54

Контроль з читання

 

 

 

Впр. 2b,

с. 125

 

Впр. 3, 4

с. 125-127

 

Впр. 5,

с. 128

 

55

Контроль з говоріння

 

Впр. 1,

с. 129

 

 

Впр. 3,

с. 129

 

Впр. 1,

с. 129

Впр. 2,

с. 129

 

56

Контроль з письма

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 4,

с. 130

 

57

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

58

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Повторити пр.утв. непрямої мови, с. 285

 

 Календарно-тематичне  планування уроків англійської мови в 11 класі

(3,5 години на тиждень – 122 години на рік) за підручником О. Карпюк.

II семестр

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Це твоя планета

 

59

 

Людина і довкілля.

 

ст.135

 

Впр.3

ст.133

Впр.1ст.132

аудіододаток

Впр.2 ст.133

Впр.1- b ст.136

Впр.4 ст.137

 

60

 

Вплив діяльності людини на довкілля.

 

ст. 139

Впр.3 ст.140

Впр.6-b

ст. 137

 

впр.5-6- а

ст. 137

 

ст.137

таблиця

 

Впр.4 ст.141

 

61

 

Проблеми екології.

Пасивний стан

Впр.1-3 ст.142

ст. 140-141

 

Збірник1

 

Впр.4 ст.143

 

Впр.5 ст. 143

ст. 143 вивчити

 

 

62

 

Довкілля.

Складові частини.

Інфінітив

ст. 143

Ст. 144

Впр.2

ст.144

 

Впр. 3 ст.144

 Впр.4

ст.145

Впр.1 ст.144

Скласти

mind-map

Впр.5 ст.145

 

 

 

63

 

Шляхи вирішення екологічних

проблем.

Інфінітив

 

Ст. 146

Впр.3

ст.148

 

Впр.2

ст.146

 

 

Впр.2

ст.146

драматизація

Впр.3 ст.148

письмово

 

Впр.4 ст.149

 

 

 

64

 

Молодь захищає довкілля.

Пасивний стан

 

Впр.2

ст.151

 

Впр 3-4 ст. 152

 

 

Впр.4-b ст.153

 

Впр.1 ст.151

 

Впр 5, ст.153

.

 

 

 

65

 

Проектна робота

ЕКО акції.

Пасивний стан

 

 

Впр 6,

ст.154

 

Збірник

ГМО- продукти

за чи проти

обговорення

Впр 6 (2)

 ст.154

 

Оформити постер

 

 

 

66

 

Твій вклад в захист довкілля.

Ессе.

 

Ст.155-156

 

Впр 1,

ст.155

 

 

Впр 4 ст.156

 

Впр 4 ст 156

 

Впр 5, a-b

 ст 157

 

 

 

 

67

 

Твоя особиста думка щодо проблем довкілля.

Види ессе.

 

Ст.157

 

Впр 6,

ст.157

Збірник

Впр 7, ст.158

 

Впр 5-с, ст.157

Впр 7-b, ст.159

 

Впр 8,ст.160

 

 

 

68

 

Написання ессе

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

Позакласне читання.

Наслідки діяльності людини.

Аналіз часових форм дієслів

Лексика за  текстом читання

 

Текст за

вибором учителя

 

Переказ фрагментів тексту

 

 

Екологія мого регіону

(написати 180-200 слів)

 

 

 

 

70

 

Екологія твого регіону.

Пасивний стан

систематизація

часових

форм

 

Узагальнен-

ня

лексики теми

 

 

Збірник

Екологія мого регіону.

Презентація творчих робіт

Тестові завдання

 

 

Екологія мого міста (села)

(підготувати листівку)

 

71

 

Екологія мого міста (села)

 

Впр 2 ст.161

Впр 1 ст.161

Впр 4, ст.163

Впр 3, ст.162

 

Зміни клімату.

Переказ

Впр 1, ст.161

Зміни клімату

(написати 180-200 слів).

 

 

 

72

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поговоримо про мистецтво

 

 

 

 

73

 

Види

мистецтва.

 

Впр 2 ст.165

Ст. 168

Впр 4

ст. 165

 

 

Впр 4

ст. 165

аудіододаток

Впр .2-3 ст.165

 

Впр .1,ст.165

(відповіді)

Впр .5, ст.168

 

 

 

74

 

Опис творів живопису.

 

 

 

 

Впр 8,

ст. 169

 

 

Впр 6-7,ст.169

Впр 10 ст.170

Впр 9, ст.170

 

Описати твір живопису.

 

 

74

 

Мистецтво в житті людини

 

Впр 1

ст.171

Впр 4, ст.172

Впр 2

ст.171

 

Описати твір живопису.

Впр. 3

ст.172

Впр 5 ст.172

 

 

 

75

 

Видатні англійські

митці.

Дієприкметн.

Впр 1, ст.173

Впр 3ст.174

 

Впр 2

ст.173

 

 

Впр 4-5,

 ст.174-175

ст. 173 вивчити

Впр 7, ст.175

 

 

 

76

 

Улюблений фільм

Дієприкметн.

Впр 6

ст.175

ст.173

ст.178

Впр 1,

ст. 176

Впр 2-3,

ст. 176

Впр 5, ст.178

 

 

Впр 4, ст.177

 

 

 

77

 

Після вистави

Дієприкметн.

ст.181

Вп. 2

ст.180

 

Впр 6, ст.179

 

Впр 7, ст.179

 

Впр 1, ст. 180

 

Впр. 2, ст.180

Драматизація в парах

 

 

 

78

 

Теaтральні програми та афіші.

Антоніми

 

ст. 181

 

Впр 3-b

ст.182-183

 

Впр 3-b

ст.182-183

Впр 3-а

ст.181

Оформити афішу шкільної

вистави

 

 

 

79

 

Видатні українські

митці.

 

Впр 4, ст.184

 

Впр. 1,

ст. 186

 

Збірник

Впр. 5, ст.185

 

Впр. 1,

ст. 186

 

Впр. 3, ст. 187

 

 

 

80

 

Жанри мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

81

 

Кіномистецтво

 

 

Впр. 4, ст. 188

 

 

Впр. 5, ст. 189

Впр. 7, ст. 190

Впр. 8,ст. 191

Впр. 4, ст.189

(письмові відповіді)

Впр. 6,ст. 189

(драматизація в парах)

 

 

 

82

 

Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві.

Wh-questions.

Використання

лексики теми

 

Впр. 9 (1),

ст. 191

 

 

Впр. 9 (6-7),

ст. 192

 

Впр. 9 (3-5),

ст. 192

 

Впр. 1-2 ст. 193

Підготувати тези

 

83

 

Рецензія на улюблений фільм.

 

ст. 195

 

Впр.3,

ст.194

 

 

Впр.4-, b

ст.195

 

Впр. 4-а,

ст. 194 (письмово)

Впр.5, ст.195

 

 

 

84

 

Кінонагороди.

 

Впр.2, ст.196

 

Впр.1, ст.196

 

Впр.4, ст.197

 

Впр.3, ст.197

 

Кіно премія «Оскар»

Впр.2, ст.196

(письмово)

Молодіжне кіно.

(Знайти інформацію)

 

85

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодь в центрі уваги.

 

 

 

86

 

Молодь та суспільство

Часи групи Simple

Ст. 199

Впр.2,ст.201

 

Впр.2,

ст. 199

 

Впр.2,

ст. 199

 

Впр.1ст. 199

 

Впр.2-b,

ст. 201

 

Впр.2,ст. 199

переказ

 

 

87

 

Проблема СНІД в Україні

Часи групи

Continuous

Word file

ст. 202

 

Впр.3,

ст. 202

Впр.5,

ст. 203

Збірник

Впр.6,ст. 204

 

Впр.4,ст. 203

 

Впр.7, ст. 205

 

 

 

88

 

Працевлашту-

вання молоді.

Неособові форми дієслова

Впр.1, ст. 208

 

Словотворен.

антоніми

Впр.1, ст. 206

 

Впр.2,

ст. 208

Впр.1,

ст. 209

 

Впр.4,ст. 207

Впр.4,ст. 209

 

 

Впр.3, ст. 207

Впр.3, ст. 209

 

 

Впр.5,ст. 209

 

 

 

89

 

Емоції

Часи групи

Perfect

Впр.2- b,

 ст. 211

Впр.2-a, ст. 210

Впр.3,ст.211

Впр.1,ст. 210.

Впр.2- b, ст. 211

Впр.3- b,

ст. 111

 

 

90

 

Уміння керувати емоціями

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 212

Впр.4-а,

 ст. 212

 

Впр.6,

 ст. 214

 

Впр.5, ст. 212

Впр.4-с,

 ст. 213

Впр.4- b,

ст. 213

 

Емоції людини

(Скласти таблицю)

 

 

91

 

Проблеми молоді.

 

Інфінітив vs герундій2

Word file

ст. 215

Впр.4,

 ст. 217

 

Збірник

Впр.2, ст. 215

Впр.3, ст. 217

 

Впр.2,

ст.215-216

(письмово)

Впр.4, ст. 217

 

 

 

92

 

Психологічна допомога молоді

 

 

 

 

 

 

 

 

93

 

Допомога молоді з боку влади

Словотворення

Word file

ст. 221

Впр.4,

 ст. 221

 

 

Впр.3, ст. 220

 

Впр.2, ст.220

 

Впр.5, ст.223

 

 

 

94

 

Молодіжні організації та громади

Питальні речення.

Useful phrases

ст. 225

Впр.6,

 ст. 224

 

Збірник

Впр.6-7,ст. 224

 

Поставити питання до окремих речень

Впр.8, ст. 225

 

 

 

95

 

Груповий проект Здоровий спосіб життя.

Пасивний стан

Ст 226-227

Впр.9,

 ст. 226

 

 

 

Оформлення постеру

Палити.

За чи проти.

 

 

 

 

96

 

Позакласне читання.

Молодіжна культура

 

 

Тексти за вибором учителя

 

 

Палити.

За чи проти.

Обговорення.

Презентація постерів.

 

ст.228 вивчити

Впр.1, ст. 228

Заповнити таблицю

 

 

 

 

97

 

Участь молоді в соціальних проектах

Ессе. Проблеми та рішення

Умовні речення

Useful phrases

ст. 231

Впр.3

ст. 229

 

Збірник

Впр.4ст. 231

 

Впр.4, ст. 231

(заповнити таблицю)

 

Впр.5, ст. 231

 

 

 

98

 

Молодіжні організації

Інфінітив vs герундій

Впр.1, ст.232

 

Впр.4, ст.233

Впр.3,ст.233

 

Скаути

Переказ

Впр.2, ст. 232

 

Впр.4, ст.133

переказ

 

 

99

 

Молодіжні організації

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Людина та суспільство

 

 

101

 

Україна-незалежна держава.

 

ст. 237

Word file

ст. 239

Впр.2,

ст. 137

 

Впр.2,

ст. 137

 

Впр.4, ст. 240

 

Впр3, ст. 239

 

Впр 5, ст. 240

 

 

 

102

 

Політична система в Британії

Повторити типи питань.

(для інтерв’ю)

Policyvs politics

Joinvs unite

Впр.8,

ст. 242

 

 

Впр6-7, ст. 241

Впр.2, ст. 242

Впр.2, ст. 242

(питання для інтерв’ю)

 

Впр.1, ст. 243

Впр.8, ст. 242

переказ

 

 

 

103

 

Політична система США

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Декларація про державний суверенітет України.

Неособові форми дієслова

Впр1, ст. 246

 

Словотворення

Синоніми

Впр.3-4,

 ст. 245

Впр.2,

ст. 244

 

Збірник

Декларація про державний суверенітет України.

Переказ

Впр.2, ст. 246

 

Впр.3-4, ст. 247

 

 

 

105

 

Міжнародні організації:  ЄС

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 248

 

 

Впр.2-3,

ст. 248

 

Впр.1,

ст. 248

 

Впр.2-b,

 ст. 248

таблиця

Україна та Рада Європи.

Усне повідомлення.

 

106

 

Конституція — Основний закон країни.

Неособові форми дієслова

 

Word file

ст. 251

 

Впр.2,

 ст. 251

 

Впр.5,

ст. 250

 Впр.4, ст. 249

Україна та Рада Європи.

Впр.1,

 ст. 251

(пісьмово)

Впр.3-а, ст. 252

 

 

 

107

 

Міжнародні організації: ООН.

Типи питань

ст. 254

 

Впр.4,

ст. 254

 

 

Впр.4, ст. 254

Інсценувати

інтерв’ю.

Робота в парах

Впр.3-b, ст. 253

(пісьмово)

Знайти інформацію про

міжнародні організації: 

 

108

 

Міжнародні організації: 

UNESCO

 

 

 

 

 

Збірник

Міжнародні організації: 

UNESCO

Презентація інформації

Впр.3-b, ст.253

(письмово)

 

 

109

 

Міжнародні організації: 

UNISEF.

 

 

 

 

 

 

Вибори Президента

України 2010

 

110

 

Вибори на Україні.

 

Герундій

ст. 255

 

Впр.1,

 ст. 255

 

 

Впр.3, ст. 256

Робота в парах та групах

Впр.2, ст. 256

 

Впр 4, ст. 256

 

 

 

111

 

Україна та демократія.

 

 

Впр.7-b,

 ст. 260

 

Впр.6-а,

 ст. 258

 

 

Впр.5, ст. 258

 

Впр.6-b,

ст. 258

 

Впр.7-c, ст.261

 

 

 

112

 

Семінар.

Людина та суспільство

Ст.  262

Useful tips

 

 

Впр.8,

 ст. 261

 

 

Впр.8,

 ст. 261

Груповий проект

 

Впр.1, ст. 263

Вивчити

Впр.7-а, ст. 260 переказ

 

 

 

 

113

 

Громадянство України.

Статті. Класифікація та структура.

 

ст. 266

 

Впр.2,

 ст. 263

Впр.3,

 ст. 264

 

Збірник

Впр.7-а,

 ст. 260 Переказ

Впр.3,

 ст. 264

Впр.4, ст. 265

Впр.5,ст. 266

 

Впр.6, ст. 266

 

 

 

114

 

Громадянство України. Статті. Класифікація та структура.

Повторити граматичні часи

Повторити лексику

(тем 5,6,7,8)

 

 

 

 

 

Відомі українські політики.

.

 

115

 

Державний устрій України

 

Неособові

форми дієслів

Впр.1,

 ст. 267

 

Впр.4,

 ст. 269

 

Впр.3,

 ст. 268

 

Міжнародна політика

України

Впр.2, ст. 268

 

Впр. 4, ст. 269

переказ

 

 

116

 

Повторення.

Тест.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

117

 

Контроль  аудіювання.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

118

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

119

 

Контроль  читання

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

 

120

 

Контроль  говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

121

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

122

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Володя Смоляр
    Дякую!!!!!!!!!!Радості Вам
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Нюнюк Наталія Сергіївна
    Дякую! Дуже потрібний матеріал
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Похилюк Євгенія Андріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зотова Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Nemesh Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Dumanova Lyudmilka
    Дуже вам дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Лапчик Юлія
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  9. Лапчик Юлія
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  10.  Victoriya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Міанович Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Приладишева Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
doc
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 березня 2018
Переглядів
17917
Оцінка розробки
4.7 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку