І СЕМЕСТР
№ п/п |
№ урок з теми |
Дата
клас |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістична компетентність |
Домашнє завдання |
||||
Лексична компетенція |
Граматична компетенція |
Фонетична компетенція |
|||||||||
2-б |
2-в
|
2-д |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
Тема : «Школа» -15 годин |
|
|||||
1. |
1. |
|
|
|
Пам'ятаєш мене? Моя школа.
|
-вітатися -представлятися -попрощатися
|
Hello! I am … Nice to see you! What’s your name? |
Hello! I am … Nice to see you! Goodbye.
|
Дієслово to be в Present Simple
|
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.
|
С. 4, впр. 1, вивчити пісню |
2.
|
2.
|
|
|
|
Школа. Шкільне життя. |
-розуміти і виконувати прості інструкції |
Book, pen, pencil, ruler
|
Book, pen, pencil, ruler |
|
С. 5, впр. 2, вивчити слова |
|
3. |
3. |
|
|
|
Шкільне приладдя.
|
-називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
Bag, rubber, computer, pencil case What’s this? What’s that? It’s
|
Bag, rubber, computer, pencil case
|
What’s this? What’s that? It’s
|
С. 6, впр. 1, вивчити слова |
|
4.
|
4.
|
|
|
|
Що у мене в портфелі?
|
-називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя -ставити запитання та відповідати на них
|
Book, pen, pencil, ruler, bag, rubber, computer
|
Book, pen, pencil, ruler, bag, rubber, computer
|
What’s this? What’s that? It’s
|
С. 7, впр. 3, скласти запитання і відповіді
|
5. |
5. |
|
|
|
Цифри. Множина іменників. |
-описувати кількість предметів |
What are these? – They are… |
|
What are these? – They are… |
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів. |
С. 8, впр. 1, читати |
6. |
6. |
|
|
|
Я вмію рахувати. |
|
Цифри. |
|
Множина іменників. |
С. 9, впр. 2, відповісти на запитання |
|
7. |
7. |
|
|
|
Час слухати історію: «Десять зірок». |
-називати кількість предметів |
Star, welcome,kids. |
Star, welcome,kids. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
С. 9, впр. 3, скласти запитання і відповіді
|
|
8. |
8. |
|
|
|
Моя класна кімната. |
-називати шкільні меблі |
Desk, chair, назви кольорів |
Desk, chair, назви кольорів |
This is These are |
С. 12, впр. 2, вивчити слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
9. |
|
|
|
Шкільні меблі. Кольори.
|
-описувати класну кімнату -описувати шкільні речі |
|
|
|
|
С. 12, впр. 3, намалювати класну кімнату і описати |
10. |
10. |
|
|
|
Досліджую світ. Шкільні речі в Україні та Великобританії |
Desk, chair,bag, pen, books,pencils.
|
Desk, chair,bag, pen, books,pencils.
|
Множина іменників. |
|
Розповісти про свої шкільні речі. |
|
11. |
11. |
|
|
|
Час розумників. Що нас оточує в школі. |
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
С. 13, впр. 2, написати слова |
12.
13. |
12.
13. |
|
|
|
Школа.
Проектна робота: « Моя класна кімната ».
|
-правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f//v/ -розказувати про класну кімнату -називати шкільні речі , шкільні меблі, цифри,кольори |
|
feet, fat, fish, van, violin, vase |
|
звуки /f/, /v/
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів. |
С.100 , впр. 1 читати
Розказати про свій клас.
|
14. |
14. |
|
|
|
У моє порт фоліо. Школа. |
|
|
|
|
С. 14, впр. 2, Вибрати правильний варіант |
|
15. |
15. |
|
|
|
Тепер я можу. Підсумковий урок з теми: «Школа». |
шкільні речі , шкільні меблі, цифри,кольори |
|
What are these? – They are… What is that ? It’s… |
|
С. 15, впр. 3, читати |
|
Тема: «Свята та традиції» -15 годин
|
|||||||||||
16. |
1. |
|
|
|
Свята та традиції. |
-називати іграшки, вказувати кількість |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball. How many…? |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.
|
С. 17, впр.2, вивчити слова |
17. |
2. |
|
|
|
Подарунки. |
-ставити запитання та відповідати на них |
Balloon, cake, lollipop, hat. What are these? – They are… |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
С. 18, впр. 1, читати |
|
18. |
3. |
|
|
|
День народження. |
-вітати зі святом |
Balloon, cake, lollipop, hat. What are these? – They are… |
Balloon, cake, lollipop, Happy Birthday |
What are these? – They are… |
С. 19, впр. 2, дати відповіді на запитання |
|
19. |
4. |
|
|
|
Кольори. |
- називати кольори - описувати героїв |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
С. 21, впр. 2, відповісти на запитання
|
|
20. |
5. |
|
|
|
Давай пограємо. |
- ставити запитання та відповідати на них |
|
|
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
|
С. 22, впр. 1 читати |
21. |
6. |
|
|
|
Назви свят. |
- виражати настрій |
Christmas, New Year, Easter |
Christmas, New Year, Easter |
|
|
С. 23, впр. 3, скласти діалог
|
22. |
7. |
|
|
|
Досліджую світ. День матері. |
--вітати зі святом |
To make breakfast, card, to give, flower |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
С. 24, впр. 3, намалювати подарунок для мами і описати його |
23. |
8. |
|
|
|
Час розумників. Створюю кольори. |
- розуміти та виконувати прості інструкції |
|
|
|
|
С. 25, впр. 2, відповісти на запитання
|
24. |
9. |
|
|
|
Час(години). |
- називати години |
What time is it ? It’s … |
|
|
|
С. 25, впр. 3 Читати
|
25. |
10. |
|
|
|
Святкове меню. |
- описувати святкове меню |
A cake, juice,a sandwich, fruits |
A cake, juice,a sandwich, fruits |
|
|
Написати меню. |
26. |
11. |
|
|
|
Святкове меню. |
- описувати святкове меню Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /m/, /n/ |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
How many …? |
звуки /m/, /n/ |
С. 100, впр. 2, читати |
27. |
12. |
|
|
|
Проектна робота: «Вітальна листівка» |
--- вітати зі святом |
|
|
|
|
Зробити вітальну листівку |
28. |
13. |
|
|
|
У моє порт фоліо. Свята. |
|
Christmas, New Year,Easter |
Christmas, New Year,Easter |
|
|
С. 23, впр. 3, Скласти діалог
|
29. |
14. |
|
|
|
Моє улюблене свято. |
- розпізнавати звуки /æ/, /ɑ/ |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
С. 102, впр. 1, читати |
30. |
15. |
|
|
|
Тепер я можу. Підсумковий урок з теми: «Свята та традиції». |
|
|
|
|
|
С. 27, впр.2, 3, читати |
Тема: «Я, моя родина і друзі» -16 годин
|
|||||||||||
31. |
1. |
|
|
|
Я, моя родина і друзі. |
-представляти членів родини |
father, mother, sister, brother |
father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Звуки (/θ/, / ð/) |
С. 106, впр.1,2, читати |
32. |
2. |
|
|
|
Члени родини. |
-представляти членів родини |
grandfather, grandmother, bird, friend |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
|
С. 31, впр.2, читати |
33. |
3. |
|
|
|
Контрольна робота: аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
34. |
4. |
|
|
|
Помешкання. |
-вказувати на місцезнаходження предметів |
puzzle, bed, wardrobe |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
|
С. 33, впр.2, описати малюнки |
35. |
5. |
|
|
|
Час слухати історію: «Де Тонні?» |
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Звук /ʌ / |
С. 104, впр.1,2, читати |
36. |
6. |
|
|
|
Контрольна робота: читання. |
|
|
|
|
|
|
37. |
7. |
|
|
|
Досліджуємо світ. Сім’я з Італії та України. |
-описувати власну кімнату |
|
Lamp, TV |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
С. 36, впр.2, відповісти на запитання
|
38. |
8. |
|
|
|
Щоденні справи. |
-розуміти та винову ти прості вказівки |
|
|
|
|
С. 37, впр.2, намалювати малюнок і описати його |
39. |
9. |
|
|
|
Контрольна робота: письмо. |
|
|
|
|
|
|
40. |
10. |
|
|
|
Числа до 20. Вік молодших членів родини і друзів. |
-називати кількість предметів |
|
Numbers 11-20 have got |
Numbers 11-20 |
To have got |
С. 40, впр.1, вивчити пісню |
41. |
11. |
|
|
|
Проектна робота: «Я , моя родина і друзі». |
-представити інформацію про родину |
|
|
|
|
С. 41, впр.2, читати |
42. |
12. |
|
|
|
У моє портфоліо. «Я, моя родина і друзі» |
|
|
|
|
|
С. 42, впр.1, читати |
43. |
13. |
|
|
|
Контрольна робота: говоріння. |
- |
|
|
|
|
С. 43, впр.2, відповіси на запитання |
44. |
14. |
|
|
|
Мої домашні улюбленці. |
|
|
Cat, dog, snake, rabbit |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
С. 43, впр.3, скласти питання і відповіді |
45. |
15. |
|
|
|
Тепер я можу. Підсумковий урок з теми: « Я, моя родина і друзі». |
|
|
|
|
|
Повторити слова. |
46. |
16. |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за І семестр. |