Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу на І семестр 2019-2020 н.р. до підручника : Smart Junior 2

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови 2 клас за підручником Smart Junior 2 на І семестр
Перегляд файлу

І  СЕМЕСТР

№ п/п

№ урок з теми

Дата

 

            клас

 

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетентність

 

Домашнє завдання

Лексична компетенція

Граматична

компетенція

Фонетична компетенція

2-б

2-в

 

2-д

 

 

 

 

 

 

 

Тема : «Школа» -15 годин

 

1.

1.

 

 

 

Пам'ятаєш

мене? Моя школа.

 

 

-вітатися

-представлятися

-попрощатися

 

Hello! I am …

Nice to see you!

What’s your name?

Hello! I am …

Nice to see you!

Goodbye.

 

 

Дієслово to be в Present Simple

 

 

 

Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С. 4, впр. 1, вивчити пісню

2.

 

2.

 

 

 

 

Школа. Шкільне життя.

-розуміти і виконувати прості інструкції

 

 

Book, pen, pencil, ruler

 

 

Book, pen, pencil, ruler

 

С. 5, впр. 2, вивчити слова

3.

3.

 

 

 

Шкільне приладдя.

 

 

 

 

 

-називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

 

 

 

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

It’s 

 

Bag, rubber, computer, pencil case 

 

 

 

 

What’s this?

What’s that?

It’s

 

 

С. 6, впр. 1, вивчити слова

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що у мене в портфелі?

 

 

 

 

 

 

 

-називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

-ставити запитання та відповідати на них

 

Book, pen, pencil, ruler, bag, rubber, computer

 

 

 

 

 

Book, pen, pencil, ruler, bag, rubber, computer

 

 

 

 

What’s this?

What’s that?

It’s

 

 

 

С. 7, впр. 3,

скласти запитання і відповіді

 

 

 

 

 

5.

5.

 

 

 

Цифри. Множина іменників.

-описувати кількість предметів

What are these? – They are…

 

What are these? – They are…

Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

С. 8, впр. 1,

читати

6.

6.

 

 

 

Я вмію рахувати.

 

Цифри.

 

Множина іменників.

С. 9, впр. 2,

відповісти на запитання

7.

7.

 

 

 

Час слухати історію: «Десять зірок».

азивати кількість предметів

Star, welcome,kids.

Star, welcome,kids.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

С. 9, впр. 3,

скласти запитання і відповіді

 

8.

8.

 

 

 

Моя класна кімната.

-називати шкільні меблі

Desk, chair,

назви кольорів

Desk, chair,

назви кольорів

This is

These are

С. 12, впр. 2, вивчити слова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

9.

 

 

 

Шкільні меблі. Кольори.

 

-описувати класну кімнату

-описувати шкільні речі

 

 

 

 

С. 12, впр. 3,

намалювати класну кімнату і описати

10.

10.

 

 

 

Досліджую світ. Шкільні речі в Україні та Великобританії

Desk, chair,bag, pen, books,pencils.

 

Desk, chair,bag, pen, books,pencils.

 

Множина іменників.

 

Розповісти про свої шкільні речі.

11.

11.

 

 

 

Час розумників. Що нас оточує в школі.

 

 

Повторення лексичного  матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

С. 13, впр. 2,

написати слова

12.

 

 

 

 

13.

12.

 

 

 

 

13.

 

 

 

Школа.

 

 

 

 

Проектна робота:

« Моя класна кімната ».

 

-правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f//v/

-розказувати про класну кімнату

-називати шкільні речі , шкільні меблі, цифри,кольори

 

feet, fat, fish, van, violin, vase

 

звуки /f/, /v/

 

 

 

 

Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

С.100 ,     впр. 1 читати

 

 

Розказати про свій клас.

 

14.

14.

 

 

 

У моє порт фоліо.

Школа.

 

 

 

 

С. 14, впр. 2,

Вибрати правильний варіант

15.

15.

 

 

 

Тепер я можу. Підсумковий урок з теми: «Школа».

шкільні речі , шкільні меблі, цифри,кольори

 

What are these? – They are…

What is that ? It’s…

 

С. 15, впр. 3,

читати

 

Тема: «Свята та традиції» -15 годин

 

16.

1.

 

 

 

Свята та традиції.

-називати іграшки, вказувати кількість

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball.

How many…?

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів.

 

С. 17,       впр.2,  вивчити слова

17.

2.

 

 

 

Подарунки.

-ставити запитання та відповідати на них

Balloon, cake, lollipop, hat. What are these? – They are…

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

С. 18, впр. 1,

читати

18.

3.

 

 

 

День народження.

-вітати зі святом

Balloon, cake, lollipop, hat. What are these? – They are…

Balloon, cake, lollipop, Happy Birthday

What are these? – They are…

С. 19, впр. 2,

дати відповіді на запитання

19.

4.

 

 

 

Кольори.

- називати кольори

- описувати героїв

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

С. 21, впр. 2,

відповісти на запитання

 

 

20.

5.

 

 

 

Давай пограємо.

- ставити запитання та відповідати на них

 

 

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

 

С. 22, впр. 1

читати

21.

6.

 

 

 

Назви свят.

- виражати настрій

Christmas, New Year, Easter

Christmas, New Year, Easter

 

 

С. 23, впр. 3,

скласти діалог

 

22.

7.

 

 

 

Досліджую світ. День матері.

--вітати зі святом

To make breakfast, card, to give, flower

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

С. 24, впр. 3,

намалювати подарунок для мами і описати його

23.

8.

 

 

 

Час розумників.

Створюю кольори.

- розуміти та виконувати прості інструкції

 

 

 

 

С. 25, впр. 2,

відповісти на запитання

 

24.

9.

 

 

 

Час(години).

- називати години

What time is it ? It’s …

 

 

 

С. 25, впр. 3

Читати

 

25.

10.

 

 

 

Святкове меню.

- описувати святкове меню

A cake, juice,a sandwich, fruits

A cake, juice,a sandwich, fruits

 

 

Написати меню.

26.

11.

 

 

 

Святкове меню.

- описувати святкове меню Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /m/, /n/

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

How  many …?

звуки /m/, /n/

С. 100,     впр. 2,

читати

27.

12.

 

 

 

Проектна робота:

«Вітальна листівка»

--- вітати зі святом

 

 

 

 

Зробити вітальну листівку

28.

13.

 

 

 

У моє порт фоліо.

Свята.

 

Christmas, New Year,Easter

Christmas, New Year,Easter

 

 

С. 23, впр. 3,

Скласти діалог

 

29.

14.

 

 

 

Моє улюблене свято.

- розпізнавати  звуки /æ/, /ɑ/

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

С. 102,     впр. 1, читати

30.

15.

 

 

 

Тепер я можу. Підсумковий урок з теми: «Свята та традиції».

 

 

 

 

 

С. 27,    впр.2, 3,

читати

 

Тема: «Я, моя родина і друзі» -16 годин

 

31.

1.

 

 

 

Я, моя родина і друзі.

-представляти членів  родини

father, mother, sister, brother

father, mother, sister, brother

Who’s that? – It’s my…

Звуки (/θ/, / ð/)

С. 106, впр.1,2,

читати

32.

2.

 

 

 

Члени родини.

-представляти членів  родини

grandfather, grandmother, bird, friend

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

 

С. 31, впр.2,

читати

33.

3.

 

 

 

Контрольна робота: аудіювання.

 

 

 

 

 

 

34.

4.

 

 

 

Помешкання.

-вказувати на місцезнаходження предметів

puzzle, bed, wardrobe

puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

 

С. 33, впр.2,

описати малюнки

35.

5.

 

 

 

Час слухати історію: «Де Тонні?»

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Звук /ʌ /

С. 104, впр.1,2,

читати

36.

6.

 

 

 

Контрольна робота:  читання.

 

 

 

 

 

 

37.

7.

 

 

 

Досліджуємо світ. Сім’я з Італії та України.

-описувати власну кімнату

 

Lamp, TV

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

С. 36, впр.2,

відповісти на запитання

 

 

 

38.

8.

 

 

 

Щоденні справи.

-розуміти та винову ти прості вказівки

 

 

 

 

С. 37, впр.2,

намалювати малюнок і описати його

39.

9.

 

 

 

Контрольна робота: письмо.

 

 

 

 

 

 

40.

10.

 

 

 

Числа до 20. Вік молодших членів родини і друзів.

-називати кількість предметів

 

Numbers 11-20

have got

Numbers 11-20

To have got

С. 40, впр.1,

вивчити пісню

41.

11.

 

 

 

Проектна робота:

«Я , моя родина і друзі».

-представити інформацію про родину

 

 

 

 

С. 41, впр.2,

читати

42.

12.

 

 

 

У моє портфоліо.

«Я, моя родина і друзі»

 

 

 

 

 

С. 42, впр.1,

читати

43.

13.

 

 

 

Контрольна робота: говоріння.

-

 

 

 

 

С. 43, впр.2,

відповіси на запитання

44.

14.

 

 

 

Мої домашні улюбленці.

 

 

Cat, dog, snake, rabbit

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

С. 43, впр.3,

скласти питання і відповіді

45.

15.

 

 

 

Тепер я можу. Підсумковий урок з теми:      « Я, моя родина і друзі».

 

 

 

 

 

Повторити слова.

46.

16.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу за І семестр.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
4 вересня
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку