Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу на І та ІІ семестри (за підручником А. Несвіт)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4-_________ класі (ах) І семестр
Підручник: Несвіт А.Д. Англійська мова. Підручник для 4-го класу загальноосвітніх навчальних закладів (четвертий рік навчання). Київ: « Генеза» ,2015, 144с.
Програма: Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи ( Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804)
|
||||||||||||||||
№ п/п |
Да та |
Підтема |
Мовні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Наочність |
Домашнє завдання |
||||||||||
Фонетична |
Лексична |
Граматична |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||
Тема 1: « Повторення . Все навколо нас». (10 годин)
|
||||||||||||||||
1. |
|
Повторення. Знову до школи |
|
Повторення ЛО с. 6 |
Питальні слова (What? Where?)
Дієслово «бути» |
впр. 1 с. 6, (вірш) впр. 2 с. 6 (діалоги) |
Бесіда за малюнками про школу впр.1, 2 с. 6,впр. 4 с. 7 (складання міні-діалогів) |
Читання діалогу впр. 2 с. 6 |
|
Магнітофон, аудіо запис, малюнки
|
Впр.5 с. 7 (письмово) |
|||||
2. |
|
Повторення. Моя класна кімната |
|
Повторення ЛО впр. 2 с. 8 |
Прийменники місця (on, under, between) |
|
Бесіда за малюнками про класну кімнату, впр. 1, 3 с. 8-9 |
Читання діалогів впр. 4 с. 9
|
впр. 2 с. 8 (закінчити запитання) |
Малюнки, картки |
Впр. 5 (а) с. 9 (письмово), 5 (б) с. 9 (усно) |
|||||
3. |
|
Все навколо нас.Хто вищий? |
|
Нові ЛО впр. 1 (а) с. 10 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда за темою та за прочитаним текстом, впр.1-3 с. 10, впр. 3 с. 11 |
Читання тексту Паркерси впр. 1 (с) с. 10 |
впр. 4 с. 11 (закінчити речення) |
Малюнки, граматична таблиця |
Впр. 5, с. 11 (письмово) |
|||||
4. |
|
Опис людини |
|
Нові ЛО впр. 2 с. 12 |
Ступені порівняння прикметника |
Впр.2,с.12 (слова) |
Опис зовнішності людини, впр. 1, 2, 4 с. 11-12 |
Читання тексту впр. 3 с. 12 |
Завдання на картках (поставити прикметники в вищий та найвищий ступені) |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця, картки |
Впр. 5 (b), с. 13 (письмово) Описати одного з своїх батьків * |
|||||
5. |
|
Родина мого друга |
|
Робота з ЛО впр. 1 (а), с. 13 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда про родину. Опис зовнішності членів родини впр. 1 (в) с. 13 впр. 3,4 с. 14
|
Читання міні-діалогів впр.3,с.14 |
впр. 2-4 с. 14 (закінчити речення) |
Малюнки, граматична таблиця, картки |
Впр. 5 с. 14 (письмово) Намалювати родину* |
|||||
6. |
|
Я живу у місті |
|
Нові ЛО впр. 1 с. 15 |
Ступені порівняння прикметника |
Впр.1, с.15 (слова) впр. 3 с. 16 (діалог) |
Бесіда за темою уроку. Складання запитань за зразком впр. 2 с. 15 |
Читання діалогу впр. 3 с. 16 |
Впр. 5 (а) с. 16 (закінчити речення) |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця, |
Впр. 5 (в) с. 16 (розповідь про місто) |
|||||
7. |
|
Моє місто |
|
Нові ЛО впр. 1 (а) с. 17 |
Дієслово «tobe» в минуломучасі.
|
Впр.1, с.17(слова) |
Складання розповіді про своє місто за зразком та з опорою на малюнок. Впр. 4, 5 (в) с. 18
|
Читання тексту впр. 3 с. 17 |
Впр. 1 с. 17
(скласти речення) |
Магнітофон, аудіо запис граматична таблиця, |
Вчити розповідь про своє місто*. Впр. 5 (в) с. 18 (письмово) |
|||||
8. |
|
Визначні місця Лондона та Києва |
|
Повторення ЛО впр. 1 с. 15 впр.1.с.20 |
Ступені порівняння прикметника Дієслово «tobe» в минуломучасі |
|
Обговорення тексту впр.2,с.19, впр.4, с.20 Складання розповідей про Київ впр.3,с.19 |
Читання тексту впр. 1 с. 19 Впр.1б, с.21 (діалог) |
Впр.3,с.22 (поставити дієслово в минулий неозначений час) |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр.5, с.20 (письмово) Впр.5.с.22 (Моя вулиця)* |
|||||
9. |
|
Визначні місця мого міста |
|
Нові ЛО впр. 1 с. 22 |
Ступені Порівнянняприкметника Минулий неозначений час |
|
Обговорення листа впр.3, с.23 Складання діалогів за зразком впр.4. с.24 |
Читання листа впр. 2 с. 23.
|
впр. 2 с. 25 (поставити дієслова в минулий неозначений час0 |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 5 (а) с. 24 (написати листа) |
|||||
10 |
|
Контрольна робота з читання
|
Картки з завданням |
Впр.4,с.25 (читати, скласти запитання0 |
||||||||||||
Тема 2: « Життя у містах та селах». ( 8 годин)
|
||||||||||||||||
11 |
|
Мій дім |
|
Нові ЛО, впр. 1 с. 27 |
Звороти There is/ There are |
впр. 4 с. 28 (вірш) |
Розповідь про будинок свій/товариш, впр. 2 с. 27 Опис квартири за малюнком впр.3.с.28 |
Читання тексту впр.1 с. 27 |
|
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця |
Впр. 5 с. 28 (письмово), впр. 4 с. 28 (вірш) |
|||||
12 |
|
Моя кімната |
|
Робота з ЛО впр. 1 с.29, впр. 5 с. 30 |
Звороти Thereis/ Thereare, впр. 4 с. 30. Прийменники місця, впр. 5, с. 30 |
Аудіювання тексту, впр. 1 с. 29 |
Обговорення тексту впр.3.4.с.30 Розповідь про свою кімнату, впр. 5 с. 30 |
Читання тексту впр. 2 с. 29 |
Впр. 1 (в), с. 29 (закінчити речення0 |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця |
Впр. 5 с. 30 ( «Моя кімната» письмово),Проект «Моя кімната»* |
|||||
13 |
|
Кімната моїх батьків |
|
Нові ЛО впр. 1 с. 31 |
Звороти Thereis/ Thereare,
|
Впр.1.с.31 (слова) |
Обговорення тексту впр.3,4,с.32 Розповідь про кімнату батьків, впр. 5, с. 32 |
Читання тексту впр. 2 с. 31 |
Завдання на картках |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця, картки |
Впр. 5, с. 32 (письмово) |
|||||
14 |
|
Наша кухня |
|
Нові ЛО впр. 1 с. 33 |
Прийменники місця |
Впр.1.с.32 (слова) |
Бесіда за прочитаним текстом, опис кухні, впр. 3, 4, 5 с. 33-34
|
Читання тексту впр. 2 с. 33 |
Робота з картками |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця, картки |
Впр. 5 с. 34 (письмово) |
|||||
15 |
|
Домашні справи |
|
Нові ЛО впр. 1 с. 34-35 |
Present Continuous Впр. 3 с. 35 |
Аудіювання пісні, впр. 1 с. 34-35 |
Бесіда за темою, розповідь про повсекденні справи, впр. 3 (в), с. 36 |
Читання вірша впр.1.с.34 |
Впр. 4, с .36 (скласти 6 речень у Present Continuous)
|
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 5 с. 36 (письмово) Намалювати плакат* |
|||||
16 |
|
Домашні обов’язки |
|
Активізація ЛО |
Present Continuous Впр. 1, 2 с. 37 |
|
Розповідь про домашні обов’язки з опорою на таблицю, впр. 3, с. 38, впр.4.с.38 |
Читання речень впр. 2 с. 37 |
Впр. 3 с. 38 (скласти 5 речень) |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 5 с 38 (письмово) |
|||||
17 |
|
Домашні обов’язки |
|
|
Present Simple, PresentContinuous, впр. 1, 2 с. 38-39 |
|
Робота у групах. Опис кімнат з опорою на малюнки впр.3,4 .с.39-40 |
Читання правил впр1,с.38 |
Впр. 2, с. 39(скласти речення в Present Simple, PresentContinuous ) |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 5 с. 40 (письмово) |
|||||
18 |
|
Контрольна робота з аудіювання |
Картки з завданням |
ПовторитиЛО з теми «Хоббі» |
||||||||||||
Тема 3: « Вільний час ». ( 8+6= 13 годин)
|
||||||||||||||||
19 |
|
Моє хобі |
|
Нові ЛО Впр. 1 с. 41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Бесіда за прочитаним текстом, впр. 2 (в) с. 41, Робота в парах. Обговорення захоплень впр.3,с.41 (міні-діалоги, розповідь про захоплення друга),
|
Читання тексту, впр. 1 (в) с. 41 |
Впр.4.с.42 (скласти 5 речень) |
Малюнки, граматичні таблиці
|
Вивчити слова впр.1,с.41, Впр.5.с.43 (письмово) |
|||||
20 |
|
Мої улюблені заняття |
|
Практикування ЛО с.41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Обговорення тексту впр 1, 3, 4,с.43
|
Читання тексту впр. 2 с. 43 |
Впр.5.с.44 (4 речення про захоплення) |
Малюнки, граматичні таблиці |
Скласти розповідь про захоплення своєї родини |
|||||
21 |
|
Хобі моїх рідних |
|
Нові ЛО Впр. 1 с. 44 |
Present Continuous Tense, впр. 1, с. 44 |
|
Розповідь про своє хобі. Робота в парах. Впр. 3-4 с. 45
|
Читання діалогу Впр. 1 с. 44 |
Завдання на картках |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 5 с. 45 (письмово) Намалювати постер* |
|||||
22 |
|
Моя улюблена телепередача |
|
Нові ЛО Впр. 1 с. 46 |
Present Continuous Tense, впр. 1, с. 46 |
Впр. 1 с. 46 (слова) Впр.2.с.46 (діалог) |
Бесіда про телепередачі. Робота в парах. Впр. 1 (в) с. 46, Впр. 4 с. 47 Скласти діалог впр5, с.47 |
Читання діалогу Впр. 2 с. 46 Читання телепрограми впр.3,с.47 |
|
Магнітофон, аудіо запис граматична таблиця |
Впр. 1 с. 46 (вчити слова) |
|||||
23 |
|
Моя улюблена телевізійна програма |
|
Робота з ЛО С. 48 |
Структура «to be going to» Впр. 1, с .47 |
Аудіювання пісні Впр.1 с. 47 |
Бесіда про телепередачі. Робота в парах. Впр. 2, 4 с. 48 |
Читання тексту. Впр. 3 с. 48 |
|
Магнітофон, аудіо запис граматична таблиця |
Впр. 5 с. 48 (письмово) Впр1.с.47 (вивчити)* |
|||||
24 |
|
Хобі моїх друзів |
|
Нові ЛО Впр. 1 с. 48 |
Неправильні дієслова, впр. 1, с. 48 |
|
Обговорення тексту впр4.с.50 Бесіда про хобі та колекціонування |
Читання діалогу Впр. 1 (в) с. 49. Читання тексту впр3,с.49 |
Впр. 2 с. 49 (скласти речення в Past Simple) |
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр. 1 с. 48 (вчити) Впр.5.с.50 (письмово) |
|||||
25
|
|
Хобі моїх друзів |
|
Практикування ЛО с.48 |
Неправильні дієслова |
Впр.1.с.51 (лист) |
Обговорення листа впр.2.с.51, бесіда про колекціонування впр3.с.51 |
Читання листа впр. 1 с. 51 |
Впр.4,с.52 (поставити дієслова в Past Simple) |
Магнітофон, аудіо запис малюнки, граматична таблиця |
впр. 5 с. 50 (письмово) |
|||||
26 |
|
Розваги у вільний час
|
|
Нові ЛО Впр. 1 с. 53 |
Неправильні дієслова, впр. 1, с. 53
|
|
Розповідь про вихідні. Впр. 1-3 с. 53, Складання діалогів впр.4в, с.54 |
Читання тексту впр. 1 с. 53 Читання діалогу впр.4 а, с.54 |
Впр. 4 (с) с. 54 (закінчити речення)
|
Малюнки, граматичні таблиці |
Впр.4.с.56 (скласти речення) Впр. 5 с. 55 (Проек «Мої вихідні»)* |
|||||
27 |
|
Контроль письма |
Картки з завданням |
Впр.1,с.55 (усно) |
||||||||||||
28 |
|
Контроль читання |
Картки з завданням |
Впр.5.с.56 (письмово) |
||||||||||||
29 |
|
Контроль аудіювання |
Картки з завданням |
Повторити слова з тем за 1 семестр |
||||||||||||
30 |
|
Контроль говоріння |
Картки з завданням |
Читати впр.1.с.118 |
||||||||||||
31
|
|
Захоплення та розваги |
|
Повторення ЛО з теми «Вільний час» |
Past Simple |
|
Обговорення тексту впр.2.с.118 Складання діалогів впр.3,с.56
|
Читання тексту про захоплення впр.1.с.118
|
|
|
Скласти розповідь про свої зимові захоплення |
|||||
32 |
|
Зимові розваги |
|
Повторення ЛО з теми «Вільний час» |
Неправильні дієслова Past Simple PresentSimple Present Continuous |
Аудіювання тексту «Новий рік» |
Розповідь про зимові свята та розваги (3-4 реч) |
|
Граматичні вправи |
Малюнки «Свята», карткт з граматичними вправами |
|
|||||
Календарно-тематичне планування
з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт“English”
ІІ семестр
№
|
Дата
|
Тема
|
Мовленннєвіфункції |
Засобивираження |
Лексика |
Граматика
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнєзавдання |
Тема. Природа |
|||||||||||
33. |
|
Природа навколо нас |
Описувати природу; вдповідати на запитання, уточнюватиінформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea |
Модальні дієслова can, must |
ex.3p.57
|
ex.1p.57 |
ex.2p.57 |
WB p.29 |
ex.5 p.58 відповісти на запитання |
34. |
|
У світі тварин |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake,a hippo, a cheetah, a python |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.30 WB |
ex.1a p.58 ex.3 p.59 |
ex.2 p.59 ex.4 p.59 |
WB p.30 |
ex.5 p.60 поставити питання |
35. |
|
Ідемо у зоопарк |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках |
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.61 |
ex.1 p.60 |
ex.2 p.61 |
WB p.31 |
Ex.5 p.62 доповнит речення |
36. |
|
Дикі тварини |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.62 |
Вірші про тварин |
ex.1,2 p.62 |
WB p.32 |
ex.5 p.63 записати правильні речення |
37. |
|
На фермі |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини |
I see a cow on the farm. |
Свійські тварини a meadow |
Present Simple. Множина іменників |
ex.2 p.63 |
Old MacDonald had a farm |
ex.1 p.63 ex.3, 4 p.64 |
WB p.33 |
ex.2 p.33 WB |
38. |
|
Домашні улюбленці |
Описувати домашнього улюбленця |
I've got a pet. |
A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.65 |
ex.4 p.65 |
ex.1,2 p.64-65 |
WB p.34 |
ex.5 p.65 розповідь про домашн. улюбленц |
39. |
|
Збережемо природу! |
Формувати правила захисту навколишнього середовища |
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
ex.3 p.67 |
ex.1 p.66 |
ex.4 p.67 |
WB p.35 |
ex.5 p.67 створити постер |
40. |
|
Природа навколо нас |
Будувати питання та уточнювати інформацію |
Where is a ladybird? I'm looking for... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях |
ex.2 p.67 |
ex.3 p.68 |
ex.1 p.67 ex.4 p.68 |
WB p.36 |
ex.5 p.68 доповнит речення |
41. |
|
Пори року |
Описувати пори року, надавати інформацію про погоду |
When the weather is fine I like... |
Seasons. Weather |
Стверджувальні та заперечні речення у PresentSimple |
|
ex.1b p.69 |
ex.1a p.69 ex.2 p.70 ex.4 p.70 |
WB p.37 ex.5p.70 |
ex.3p.37 WB написати про улюбленупору року |
42. |
|
Дикі та свійські тварини |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини |
The turtle is slower than the lion. |
Повторити ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
ex.1 p.38 WB |
Вірші про тварин |
ex.1 p.70 |
WB p.38 |
ex.5. p.71 розповідь за малюн |
Тема. Подорож |
|||||||||||
43. |
|
Транспорт |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer. |
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.3 p.73 |
ex.1 p.72 |
ex.2 p.72 ex.4 p.73 |
WB p.39 |
ex.5 p.73 скласти речення і записати за таблиц |
44. |
|
У аеропорті |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
ex.3a p.74 |
ex.1 p.74 |
ex.2 p.74 |
ex.3b p.75 ex.4p.75 WB p.40 |
ex.5 p.75 скласти розповідь за малюн |
45. |
|
У місті |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою |
I go to school by foot. |
A hospital, a bank, a school |
Present Simple |
ex.1 p.75 |
|
ex.3p.76 ex.5 p.77 |
ex.2p.76 WB p.41 |
ex.4 p.77 доповнит речення |
46. |
|
Громадські споруди |
Називати споруди та вказувати на їх розташування |
The bank is next to the bookshop. |
A bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Прийменники місця |
ex.3 p.77 |
ex.1 p.77 ex.4a p.78 |
ex.4b p.78 |
WB p.42 |
ex.5 p.78 скласти речення |
47. |
|
Споруди великого міста |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті |
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket. |
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarden a railway station |
Прийменники місця. Модальне дієслово can |
Ex.3 p.79 |
ex.1 p.78 |
ex.2 p.79 ex.4 p.79 |
WB p.43 |
ex.5 p.80 дати відповідь на питання |
48. |
|
У місті |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is a hotel? Turn left. It's near the market. |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Прийменники місця |
ex.4a p.81
|
ex.2 p.81 ex.4 p.81 |
ex.1, 3 p.80-81 |
WB p.44 |
Ex.4bp.82 скласти діалог |
49. |
|
Лондон — столиця Британії |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London. |
A clock tower, a bridge, a square |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.83 |
ex.1 p.82 |
ex.1b p.82 ex.3, 4 p.83 |
WB p.45 |
ex.5 p.83 розповід про Лондон |
50. |
|
Київ — столиця України |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.2 p.84 |
ex.4 p.85 |
ex.1 p.84 ex.3 p.85 |
WB p.46 |
ex.5 p.85 доповнит розповідь про Київ |
51. |
|
Карта міста |
Називати споруди; надавати інформацію за картою |
Can you help me? |
Повторити ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
ex.1 p.47 WB |
|
Ex.1 p.85 ex.2 p.86 |
ex.2 p.47WB |
ex.5 p.86
|
Тема. Свята та традиції. Повсякденні справи |
|||||||||||
55. |
|
День народження |
Називати дату народження, вказувати на вік |
His birthday is on the first of September. |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
ex.3 p.87 |
ex.1 p.87 |
ex.2 p.87 ex.4b p.88 ex.4c p.88 |
WB p.48 |
ex.4 p88 назвати дати |
56. |
|
Звичаї та традиції |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding |
Порядкові числівники. Структура tobegoingto |
ex.1b p.89 ex.2 p.89 |
ex.1a p.89 |
ex.3 p.90 |
WB p.49 ex.5 p.90 |
ex.2 p.49 WB заповнит таблицю |
57.
|
|
Підготовка до вечірки
|
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати
|
I had a tea party. We invited guests. He will go to the party next Sunday. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table To make a cake, to sing a song, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.2 p.92 Ex.1 p.93 |
ex.1 p.93 |
ex.1 p.91 ex.3 p.92 ex.4 p.94 |
WB p.50 WB p.51 |
ex.2 p.50 WB скласти речення Ex.1 p.93 вивчити вірш* |
58 . |
|
Весняні свята |
Надавати інформацію про свята та традиції у травні; називати дати Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування |
Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May It sounds great! Everyone will have a good time! |
Victory Day Mother's Day May Day assembly hall |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.96 ex.1 p.97 |
ex.2a p.96 |
ex.1 p.95 ex.2b p.96 ex.4 p.97 ex.2 p.98 ex.3 p. 98 |
WB p.52 WB p.53 |
ex.2 p.52 WB ex.5 p.99 написати запрошення |
59. |
|
Улюблені свята |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress party |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.1b p.99 ex.4, 5 p.103 |
A song “Easter bunny” |
Ex.1a p.99 ex.2 p.100 ex.4 p.101 ex.2 p.102 |
WB p.54 |
Розповіст про майбутнє шкільне свято |
60. |
|
Школа у Британії |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums |
Речення у Present Simple |
ex.1, 2 p.104 |
ex.1 p.104 |
ex.3, 4 p.105 |
WB p.56 ex.5 p.105 |
ex.3 p.56 WB дати відповідь на питання |
64. |
|
Я - школяр |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
We do sums at Maths. |
Шкільні предмети |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1, 2 p.106 |
ex.1 p.106 |
ex.3 p.107 |
WB p.57 |
ex.5 p.107 напистатлист |
62. |
|
Шкільні правила |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. |
Noisily quickly correctly to behave |
Модальні дієслова must(mustn't) |
ex.4 p.109 |
ex.1,2 p.108 |
ex.3 p.108 |
WB p.58 |
ex.5 p.109 створити постер “Schoolrules” |
63. |
|
Розпорядок дня |
Розповідати про свої щоденні справи |
I get up at 8 o'clock. |
To get up to watch TV to have breakfast to do the shopping |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p 109 |
ex.1 p.109 |
ex.2, 3 p.110 |
WB p.59 |
ex.5 p.111
|
64 |
|
Контроль письма |
Повторити Present Simple, Past Simple |
||||||||
65 |
|
Контроль читання |
Повторити слова з теми «Природа» |
||||||||
66 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити слова з теми «Подорож» |
||||||||
67 |
|
Контроль говоріння |
Повторити слова з теми «Свята» |
||||||||
68. |
|
Вчорашні справи |
Розповідати про події які відбувалися у минулому |
I had a very nice day yesterday. |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.2a p.112 |
ex.1.p.111 |
ex.2b p.112 ex.3, 4 p.113 |
WB p.60 |
ex.3 p.60 WB |
69. |
|
На вихідних |
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.1a p.113 |
ex.3, 4 p.114 |
ex.1b p.114 |
ex.2 p.114 WB p.61 |
ex.5 p.115 скласти речення |
70. |
|
На вихідних |
Розповідати про події, які відбувалися у минулому |
|
Повторити ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex. 2 p.116 |
|
ex.1 p.115 |
WB p.62 |
ex. 5 p.117 |