Календарно-тематичне планування для 4-го класу загальноосвітніх навчальних закладів за оновленою програмою. Підручник Карп'юк О.Д. - Тернопіль: "Видавництво Астон", 2015.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на II семестр 2017-2018 н. р. у 4-Б, В класах
(за підручником Карп’юк О. Д. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2015). 2 години на тиждень
№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
II семестр Природа і навколишнє середовище Unit 4. The World of Nature |
||||||||||
33 |
16.01 |
Погода в різні пори року |
Wet, foggy, muddy, frosty, a leaf, leaves |
Безособові речення |
Впр.1-3, с.98 |
Впр. 1, с. 98; Chant, впр.5, с.99 |
Впр. 2 (b), c.99; впр. 4, с. 99
|
РЗ, с.58, впр.1, 2 |
РЗ, с.58, впр.3 |
|
34 |
18.01 |
Погода восени |
ЛО уроку, с. 100, 101 |
was, were |
Впр.1, с.100 |
Rhyme, ex.4, p.102 |
Впр. 3, с.101 |
Впр. 2 с. 59/РЗ |
РЗ, с.59, впр. 1 |
|
35 |
23.01 |
Розваги дітей взимку |
ski, skate, play snowballs, make a snowman, sledge, snow-flake |
Past Simple |
Лист, впр.2, с. 103, 104 |
Впр. 1, с.103; Song “Sing a song of winter” |
Гра «Відгадай» |
Впр. 2, с. 60 |
РЗ, с.60, впр. 2 |
|
36 |
25.01 |
Погода в Києві та Лондоні. Де тепліше? |
ЛО уроку, с.106, 107 |
Ступені порівнянні прикметників |
Впр. 2, с.107 |
Впр. 1, с. 106; Song “Spring”, c.108 |
Short dialogues |
Впр. 3, с.107 |
РЗ, с.61, впр. 1, 2 |
|
37 |
30.01 |
Наша планета – Земля. Цікаві місця |
Poles, the Earth, an ocean, a desert, a tropical forest, dry |
Ступені порівнянні прикметників |
Впр.3, с.110 |
Впр. 1-3, с.109 |
Впр. 5, с. 111 |
Впр. 4, с.111; РЗ, с.62, впр. 2 |
РЗ, с.62, впр. 1 |
|
38 |
01.02 |
На різних континентах |
ЛО уроку, с. 112б впр.1 |
Superlative degree of simple аdjs. |
Впр.3, с.113 |
Впр.1, 2, с.112 |
Впр.5, с.114 |
РЗ, с.63, crossword |
РЗ, с.64, впр. 2, 3 |
|
39 |
06.02 |
На фермі. Свійські тварини |
ЛО уроку, с.116 |
Множина іменників |
Впр.2, с.116 |
Song “Old McDonald |
Dialogues |
Впр. 4 , с.117
|
РЗ, с.65, впр. 1, 2 |
|
40 |
08.02 |
Ферма дядька Фреда |
A field, drive a car, fat, thin |
Ст. порівняння прикметників |
Впр.2, с.119 |
Впр.1, с.119 |
Впр.3-6, с.120, 121 |
Впр.3, с.66/РЗ |
РЗ, с.66, впр. 1, 2 |
|
41 |
13.02 |
У світі дикої природи
|
A tongue, a chameleon, great white shark, a lizard, an insect |
Ступені порівнянні прикметників (винятки) |
Впр. 2, 3, с.122-124 |
Впр.1, с.122 |
Впр. 4, 5, с.124, 125; опис улюбленої тварини |
Таблиця, впр. 1, с.67/РЗ |
РЗ, с.68, впр. 2 |
|
42 |
15.02
|
Погода на нашій планеті |
ЛО попередніх уроків |
Ст. порівняння прикметників |
Впр. 3, с.127 |
Впр. 2, с. 126 |
Короткі діалоги |
РЗ, с.69, впр. 1, 2 |
РЗ, с.70, впр. 3 |
|
Місце проживання Unit 5. My City – My Home |
||||||||||
43 |
20.02 |
У будинку. Кімната моєї мрії |
A cooker, a wardrobe, in the middle of, etc.,p.128 |
Prepositions of place |
Впр.2-4, с.128, 129 |
Впр.1, с. 128 |
Опис кімнати |
Впр.1, с.71/РЗ (crossword) |
РЗ, с.72, впр.2, 3 |
|
44 |
22.02 |
Будинок у Британії |
A mirror, a cupboard, upstairs, downstairs |
Сполучники: than, or, because, but |
Впр. 2, 4, с. 130, 131 |
Впр.1, с. 130 |
Впр. 3, с. 131; опис кімнати |
Matching, впр. 1, 2, с. 73/РЗ |
Впр. 3, 4, с. 74 |
|
45 |
27.02 |
У місті |
ЛО уроку, с. 132, впр. 1 |
There is/are… |
Впр.2, с.132 |
Short dialogues |
Опис міста |
Впр.1, с.75 |
РЗ, впр. 2, с.75, 76 |
|
46 |
01.03 |
Лондон |
ЛО уроку, с. 134 |
There is/are… |
Впр.2, с.134, 135 |
Song, p. 136, ex.4 |
Впр.3, с.136 |
Впр.3, с.77/РЗ |
РЗ, с.77, впр. 1, 2 |
|
47 |
06.03 |
Прогулянка містом |
A cinema, a theatre, a circus, a gallery, a market |
There isn’t/aren’t… |
Впр.2, с.137, 138 |
Впр.1, с.137
|
Short dialogues |
Впр. 3, с. 79/РЗ
|
РЗ, с.78, впр. 1, 2 |
|
48 |
13.03 |
Орієнтуємось у новому місті |
ЛО уроку, с.139 |
Питальні речення |
Впр.2, с.139 |
Впр.1, с.139 |
Впр. 3-5, с.140 |
Впр.2, с.80/РЗ |
Впр. 1, с.80/РЗ |
|
49 |
15.03 |
Вулицями міста |
A bakery, a library, a bus stop, a police station |
Модальне дієслово can |
Впр.3, с.144 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Впр. 2, 4, с. 143, 145 |
Впр. 1, с. 81/РЗ |
РЗ, с.81, впр. 2 |
|
50 |
20.04 |
Як пройти до кінотеатру? |
ЛО уроку, с. 146 |
Означений артикль |
Впр. 4, с. 148 |
Впр. 1, с. 146 |
Short dialogues, p. 147 |
Впр.1, 82/РЗ
|
РЗ, с.2, с. 83 |
|
51 |
22.03 |
Екскурсія містом
|
ЛО уроку, с. 149 |
Модальне дієслово can |
Впр. 3, с. 149 |
Впр. 1, с.149 |
Short dialogues |
Впр.3, с.84/РЗ |
РЗ, с.84, впр. 1, 2 |
|
52 |
03.04 |
Київ – столиця України |
ЛО уроку, с. 154
|
Безособові речення |
Впр.3, с. 154 |
Poem “In Town” |
Діалоги за картою міста |
Впр.1, 2, с.85/РЗ |
РЗ, с. 86, впр. 3, 4 |
|
Подорож Unit 6. On the move |
||||||||||
53 |
05.04 |
Види подорожування
|
To travel, to stay, a trip, by train/boat/plane |
Present Continuous |
Впр. 2, 3, с.157, 158 |
Ex. 1, p. 156; short dialogues, p. 158 |
The survey, p. 159 |
Впр. 1, 2, с. 87/РЗ |
Впр. 3, 4, с. 88/РЗ |
|
54 |
10.04 |
На вокзалі |
To arrive, to leave, platform, information desk |
Possessive pronouns |
Впр. 1, 2, с. 160 |
Short dialogues |
Впр.3, с.162
|
Впр.4, 5, с.162 |
Впр. 1-3, с. 89/РЗ |
|
55 |
12.04 |
Чому люди подорожують? |
A ticket, a passenger, a suitcase |
Prepositions: on, for, by |
Впр. 2, с.163 |
Впр.1, с.163 |
Впр.3, 5, с.164, 165
|
Впр.4, с.165 |
Впр. 1, с. 90/РЗ |
|
56 |
17.04 |
Біля квиткової каси |
ЛО уроку, с.166 |
Past Simple |
Ex.4, 5, p.168 |
Впр. 1, с. 166 |
Dialogues |
Matching, p.168 |
Впр. 1, 2, с. 91/РЗ |
|
57 |
19.04 |
В аеропорту |
ЛО уроку, с. 169 |
Present Continuous |
Text, p.171 |
Впр. 4, с. 170 |
Впр. 3, с. 170 |
Впр. 1, 3, с. 92, 93/РЗ |
Впр. 2, с. 93/РЗ |
|
58 |
24.04 |
Огляд визначних місць Лондона |
Tour, sight, royal, sightseeing |
Prepositions: on, for, by |
Впр.1, с.174 |
Poem “In London” |
Опис міста |
Впр. 2, с. 176 |
РЗ, с.94, впр. 1 |
|
59 |
26.04 |
Вулицями Лондона |
ЛО уроку, с. 178 |
Множина іменників |
Впр. 4, с. 178 |
Римування |
Role-play, p.179 |
Questions |
Розп. про місто |
|
60 |
03.05 |
Вилицями Нью-Йорка |
ЛО уроку, с. 184 |
Prepositions: on, for, by |
Впр.3, с. 187 |
A short text “New York” |
Короткі діалоги за ситуацією |
Впр. 1, с. 98 |
РЗ, с.100, впр. 1 |
|
61 |
08.05 |
Ми любимо подорожувати |
ЛО попередніх уроків |
Future Simple |
Впр. 4, 5, с. 188 |
Short dialogues |
Guessing game |
Впр. 6, с. 189 |
Впр. 1, с. 186 |
|
62 |
10.05 |
Контроль аудіювання |
||||||||
63 |
15.05 |
Контроль читання |
||||||||
64 |
17.05 |
Контроль письма |
||||||||
65 |
22.05 |
Контроль говоріння |
||||||||
66 |
24.05 |
Узагальнення вивченого начального матеріалу за II семестр. Перегляд англомовних мультфільмів |
||||||||
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», К., 2016 р.
1