Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником О.Карп'юк І семестр 3 години на тиждень, складено відповідно до програми 5-9 клас 2017 р.
П’ятий клас
Unit I Time for School! |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів ( комунікативна компетентність ) |
||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
Обсяг одного тексту в словах ( у межах ) |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлення у мовному відношенні ( у межах ) |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах ( у межах ) |
|
|||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог)
|
Писемне продукування (письмо)
|
||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
ALL ABOUT ME |
|||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи! |
Повні та скорочені форми |
«І аm/I’m», «І’m nоt», «І hаvе/І’vе», «І hаvеn’t» |
ЛО теми |
Повні та скорочені форми «І аm/I’m», «І’m nоt», «І hаvе/І’vе», «І hаvеn’t» |
Впр. 5, 6 (с. 6) |
Впр. 1 (с. 4) |
Впр. 3 (с. 5) |
Впр. 2, 4 (с. 5 |
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
|
Давайте знайомитись! |
Повні та скорочені форми дієслів «tо bе», «tо hаvе» got |
«tо bе», «tо hаvе» got |
ЛО теми
|
Повні та скорочені форми дієслів «tо bе», «tо hаvе» got |
Впр. 1 (с, 8), 2 (с. 9) |
Гра
|
Впр. 3—5 (с. 9)
|
|
|||||||||||||||
3 |
|
Я та мої друзі |
Форми дієслова «tо bе». |
Особові та присвійні займенники |
ЛО теми
|
Форми дієслова «tо bе». Особові та присвійні займенники |
Впр. 1 (с. 10), 2 (с. 11). Гра |
Впр. 1 (с, 10)
|
Впр. 3—5 (с. 11)
|
|
|||||||||||||||
4 |
|
Весела граматика |
Особові та присвійні займенники |
|
ЛО теми
|
Форми дієслова «tо bе» |
Впр. 1 (с. 12), 2, 4 (с. 13) |
|
|
Впр. 2 (с. 13)
|
|||||||||||||||
5 |
|
Друзі з інших країн |
|
|
ЛО уроку
|
|
Впр. 3 (с. 14)
|
Впр. 4 (с. 15)
|
Впр. 1, 2 (с. 14) |
Ргоіесі Wогk (с. 15) |
|||||||||||||||
6 |
|
Мої однокласники |
|
Форми дієслова «tо hаvе»
|
ЛО уроку. 5 (с. 18) |
Об’єктні займенники. Форми дієслова «tо hаvе» |
Впр. 2—4 (с. 17), |
Впр. 1 (с. 16). 7 (с. 19). |
Впр. 6 (с.18), Гра |
|
|||||||||||||||
7
|
|
Весела граматика
|
|
Форми дієслова «tо have» |
ЛО теми |
Форми дієслова «tо have» |
Впр. 2,3 (с. 19), 4, 6(с. 20) |
|
Гра |
Впр. 1 (с. 19), 5(с. 20) |
|
|
|
|
|||||||||||
8 |
|
Котра година? |
Об’єктні та особові займенники |
|
ЛО теми
|
Вживання форм дієслів «tо bе», «tо hаvе». |
|
Впр. 3 (с. 22)
|
Впр. 1, 2 (с. 21), 3—7 (с. 22). Гра |
|
|||||||||||||||
9 |
|
Лист другу |
|
«І аm/I’m», «І’m nоt», «І hаvе/І’vе», «І hаvеn’t» |
ЛО теми
|
Повні та скорочені форми «І аm/I’m», «І’m nоt», «І hаvе/І’vе», «І hаvеn’t»
|
Впр. 1 (с. 23)
|
|
Гра |
Впр. 2 (с. 23). ( |
|||||||||||||||
ALL ABOUT MY CLASS |
|||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Новий учень |
Вживання форм дієслів «tо bе», «tо hаvе». |
Об’єктні та особові займенники |
ЛО теми
|
Вживання форм дієслів «tо bе», «tо hаvе». Об’єктні та особові займенники |
Впр. 5 (с. 24)
|
Впр. 2, 3 (с. 24), 4 (с. 25) |
Впр. 1 (с. 24). Гра |
Впр. 6 (с. 25)
|
|
|
|
|
|||||||||||
11
|
|
Усе про мене. Усе про мій клас. |
|
|
ЛО теми
|
|
|
|
|
Теst 1
|
|
|
|||||||||||||
12 |
|
Шкільні предмети |
Порядкові й кількісні числівники. Гра |
|
ЛО теми. Гра
|
Порядкові й кількісні числівники. Гра |
Впр. 1, 2 (с. 26), 3 (с. 27) |
|
Впр. 3 (с. 26), 2 (с. 27), 4 (с. 28) |
Впр. 1 (с. 27)
|
|||||||||||||||
13 |
|
На уроці математики |
|
Числівники. Гра |
ЛО теми 1
|
Числівники. Гра |
Впр. 2 (с. 28)
|
Впр. 2 (с. 28), 4(с, 29). Гра |
Впр. 1 (с. 28), 3 (с. 29). |
|
|||||||||||||||
14 |
|
Весела граматика |
Ступені порівняння прикметників |
|
ЛО теми і
|
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 2 (с. 30). |
|
Впр. 3 (с. 30), 4 (с. 31). Гра |
Впр. 1 (с. 30)
|
|
|
|
|
|||||||||||
15 |
|
Розклад уроків |
|
Ступені порівняння прикметників. Велика літера |
ЛО уроку
|
Ступені порівняння прикметників. Велика літера |
Впр. 2, 4 (с. 32)
|
Впр. 1 (с. 31)
|
Впр. 3 (с. 32), 5(с. 33) |
Впр. 1, 2 (с. 33). Гра |
|||||||||||||||
FAVOURITE SUBJECT |
|||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Як краще вивчати англійську
|
|
|
ЛО уроку |
|
Впр. 2 (с. 34), 6(с. 35) 4 (с. 35). |
|
Впр. 1 (с. 34), 3,
|
Впр. 5 (с. 35). Гра |
|
|
|
|
|||||||||||
17 |
|
Телефонна розмова |
|
|
ЛО теми |
|
Впр. 6 (с. 37). Гра |
Впр. 1 (с. 36), 4 (с. 37) . |
Впр. 3 (с. 36). |
Впр. 2 (с. 36), 5, 7 (с. 37) |
|||||||||||||||
18 |
|
На уроці |
|
|
ЛО теми |
|
Впр. 1 (с. 38).
|
Впр. 2 (с. 38) |
Впр. ЗЬ (с. 38), 4 (с. 39) |
Впр. За (с. 38). Гра |
|||||||||||||||
19 |
|
Частини мови. |
Частини мови |
|
ЛО теми |
Частини мови |
Впр. 1 (с. 40)
|
|
Впр. 3 (с.40). Гра
|
Впр. 1, 2 (с. 41)
|
|||||||||||||||
20 |
|
Шкільні справи |
Частини мови. |
Кількісні й порядкові числівники |
ЛО теми |
Частини мови. Кількісні й порядкові числівники |
Впр. 1—3 (с. 42).
|
Гра «Тгuе. Falsе» |
Впр. 4 (с. 43)
|
Впр. 5 (с. 43)
|
|||||||||||||||
21 |
|
У світі казки. Урок домашнього читання |
|
|
ЛО уроку |
|
Впр. 1 (с. 44), 2 (с. 45).
|
|
Впр. 3 (с.45). Гра
|
|
|||||||||||||||
22 |
|
Улюблені шкільні предмети. |
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Теst 2 |
|||||||||||||||
TIME FOR PLEASURE |
|||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Знайомтесь з моїми друзями |
' |
|
ЛО уроку. |
|
Впр. 1 (с. 50), (с. 51) |
Впр. 1 (с. 50), 5(с. 52) |
Впр. 3 (с.51).
|
Впр. 4 (с. 51)
|
|
|
|
|
|||||||||||
24 |
|
Чи ти справжній друг? |
Дієслова «to bе», «tо hаvе» |
|
ЛО уроку |
Дієслова «to bе», «tо hаvе» |
Впр. 5 (с. 53). Гра. |
Впр. 2 (с. 52), 3, 4 (с. 53 |
Впр. 1 (с. 52). Гра |
|
|||||||||||||||
25 |
|
Весела граматика |
Вживання форм дієслова «сап» у теперішньому часі |
|
ЛО теми |
Вживання форм дієслова «сап» у теперішньому часі |
|
|
Впр. 2 (с. 54), 5 (с. 55)
|
Впр. 1, 3 (с. 54), 4, 6 (с. 55) |
|||||||||||||||
26 |
|
Справжні друзі |
Питальні речення |
|
ЛО уроку |
Питальні речення |
Впр. 2 (с. 56)
|
Впр. 2 (с. 56) |
Впр. 1 (с. 56), 3, 6 (с. 57) |
Впр. 1, 4, 5 (с. 57) |
|||||||||||||||
27 |
|
Незвичайне хобі |
|
|
ЛО уроку |
|
Впр. 1 (с. 58), 2 (с. 59) |
|
Впр. 3, 4 (с. 59), 5 (с. 60). Гра |
|
|||||||||||||||
28 |
|
Весела граматика |
Теперішній неозначений час. |
Форми дієслів «tо bе», «tо dо». |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час. Форми дієслів «tо bе», «tо dо». |
|
|
Впр. 1b, 2 (с. 61). Гра |
Впр. 1а, 3 (с. 61)
|
|||||||||||||||
29 |
|
Різноманітні хобі |
Теперішній неозначений час. Гра |
|
ЛО теми |
Теперішній неозначений час. Гра |
Гра
|
|
Впр. 1 (с. 62)
|
Вир. 2 (с. 62)
|
|||||||||||||||
FAVOURITE HOLIDAYS |
|||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Клуби за інтересами |
Теперішній неозначений час. |
|
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 5 (с. 64)
|
Впр. 2 (с. 63), 3 (с. 64) |
Впр. 1 (с. 63), 4 (с. 64). |
Впр. 6 (с. 65)
|
|
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Інтерв’ю |
Теперішній неозначений час |
|
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1 (с. 67) |
Впр. 1 (с. 66)
|
Впр. 2—4 (с. 66). |
Впр. 2 (с. 67) |
|
|
|
|
|||||||||||
32 |
|
Лист від друга |
Теперішній неозначений час. |
|
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1, 2 (с. 68). |
|
Впр. 3, 4 (с. 69). Гра |
|
|||||||||||||||
33 |
|
Усе про моїх друзів. Хобі та уподобання. |
|
Writing ( the First Term ) |
ЛО теми |
|
|
|
|
Теst 3 |
|||||||||||||||
34 |
|
Свята та вечірки |
|
|
ЛО уроку |
|
Впр. 1 (с. 70)
|
|
Впр. 2, 4 (с. 71). |
Впр. 3 (с. 71)
|
|||||||||||||||
35 |
|
Вільний час |
Прислівники частотності |
|
ЛО уроку |
Прислівники частотності |
|
|
Впр. 2 (с. 72), 3 (с. 73) |
Впр. 1 (с. 72) |
|||||||||||||||
36 |
|
Свято-сюрприз |
Прислівники частотності |
|
ЛО теми |
Прислівники частотності |
|
Впр. 1 (с. 73), 2 (с. 74), 4(с. 75) |
Впр. 3 (с. 74).
|
|
|||||||||||||||
37 |
|
Запрошення на свято |
|
|
ЛО теми |
|
Впр. 3 (с. 76), 5 (с. 77) |
Впр. 3 (с. 76)
|
Впр. 1 (с. 75), 2, 4 (с. 76) |
Впр. 1 (с. 77)
|
|||||||||||||||
COMPUTER IN MY LIFE |
|||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Електронний лист від друга |
|
|
ЛО уроку |
|
Впр. 2 (с. 78), 3 (с. 79) |
|
Впр.1(с. 78), 5 (с. 79) |
Впр. 4 (с. 79)
|
|
|
|
|
|||||||||||
39 |
|
Комп’ютерні користувачі |
|
|
ЛО уроку |
|
|
Впр. 2 (с. 80)
|
Впр. 1, 3 (с. 80). Гра. |
|
|||||||||||||||
40 |
|
Весела граматика |
Герундій. |
Listening Comprehension (the First Term |
ЛО уроку |
Герундій. |
Впр. 4а (с. 82). Гра
|
|
Впр. 3, 4Ь (с. 82). |
Впр, 1, 2 (с. 82)
|
|||||||||||||||
41 |
|
Моє хобі — спорт |
Герундій. |
|
ЛО теми |
Герундій. |
Впр. 1 (с. 83) |
|
|
Впр. 1 (с. 83). |
|||||||||||||||
42 |
|
Разом з друзями |
Герундій. |
|
ЛО теми |
Герундій. |
Впр. 2, 4 (с. 84)
|
|
Впр. 3(с. 84), 6 (с. 85). Гра |
Впр. 1 (с. 84), 5, 7 (с. 85) |
|
|
|
|
|||||||||||
43 |
|
У світі казки. Урок домашнього читання |
|
Writing ( the First Term ) |
ЛО теми |
|
Впр. 1 (с. 86), 2 (с. 87) |
|
Впр. 3 (с. 87). Гра
|
|
|||||||||||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Теst 4
|
|||||||||||||||
45 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
|
|||||||||||||||
46 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
Reading (the First Term) |
|
|
|
|||||||||||||||
47 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Writing ( the First Term ) |
|||||||||||||||
48 |
|
Узагальнююче повторення тематичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
Speaking ( the First Term ) |
|
|||||||||||||||