5 КЛАС
( Карп’юк О. Д. Англійська мова : 5-й рік навчання (English : year 5). 5 кл. : підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., виправлене і допрацьоване. – Тернопіль : Астон, 2018. – 240 с. )
Дата |
Підтема
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. Startingup |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Уміти познайомитися з іншими дітьми |
Знову до школи! |
|
Планує траєкторію власного життя |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
ЛО теми |
Впр. 5, с. 6 Впр. 6, с. 6 |
Впр. 1 с. 4 |
Впр. 3 с. 5 |
Впр. 2, с. 5 Впр. 4, с. 5 |
Розповідати про літні канікули |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 1. Час для школи. Unit 1. TimeforSchool. Тема 1. Усе про мене. Lesson 1. AllAboutMe. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
Розуміти команди вчителя; запитувати і надавати необхідну інформацію Розповідати про себе, свою сім’ю та друзів. |
Давайте знайомитись! |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Повні та скорочені форми “ I’m ”, “ I’mnot ”, “ I have/I’ve ”, “I haven’t ” |
ЛО теми |
Впр. 1, с. 8 Впр. 2, с. 9 |
Гра “Spell the Word” |
Впр. 3, с. 9 Впр. 4, с. 9 Впр. 5, с. 9 |
РЗ[i], впр. 1-3 (с.1)
|
Розповідати про себе за прикладом впр. 1 с. 8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
Я та мої друзі |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Повні та скорочені форми “he/she/itis (isnot)”, “he/she/ithasgot (hasnot)”, “he/she/ithasn’tgot” |
ЛО теми |
Впр. 1, с. 10 Гра “Good Memory” |
Впр.1, с. 10 |
Впр.4, с.11
|
Впр. 2, с. 11
|
Впр.5, с.11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
|
Весела граматика |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Форми дієслова “ tobe ” в стверджувальних, питальних та заперечних реченнях теперішнього часу. Особові та присвійні займенники. |
Affirmative, negative, interrogative |
Впр. 1, с. 12 Впр. 2, с. 13
|
Завдання на картках ( НО₂) |
Впр.5, с.11 |
Впр. 2, с. 13
|
Впр. 4, с. 13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
|
Друзі з інших країн. Діагностична контрольна робота |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
|
|
Впр. 3, с. 14 |
Впр. 4, с. 15 |
Впр. 1, с. 14 Впр. 2, с. 14 |
Project Work (c. 15)
|
Project Work (c. 15)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Усе про мій клас. Lesson 2. AllAboutMyClass |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
|
Надавати інформацію; описувати зовнішність людей; надавати коротку інформацію про друзів і школу; орієнтуватися у часі. |
Мої однокласники |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Присвійний відмінок іменників |
Curly, wavy, straight, member, wizard, art |
Впр. 2, с. 17 Впр. 4, с. 17 Впр. 5, с. 18 |
Впр. 1, с. 16
|
Впр. 6, с. 18 Впр.7, с. 19 |
Впр. 3, с. 17
|
Розповідати про своїх однокласників |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
Весела граматика |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Займенники, дієслово tohave |
|
Впр. 3, с. 19 Впр. 6, с. 20 |
Завдання на картках (НО₁) |
Гра “ MyClassmates ” |
Впр. 4, с. 20
|
Впр. 2, с. 19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
|
Час і години |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Quarter, half |
Завдання на картках ( НО₂) |
Впр. 3, с. 22 |
Впр. 1, с. 21 Впр. 2, с. 21 Впр. 4, с. 22 Впр. 5, с. 22 |
РЗ,впр.2(с.10) |
Впр. 7, с. 22
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
|
Лист другу |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
Вживання форм дієслів “ tobe ”, “ tohave” |
|
Впр. 1, с. 23 |
|
Впр. 6, с. 22 Гра “ WhatTime…? ” |
Завдання на картках (НО₂), (НО₃) |
Впр. 2, с. 23
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
|
Новий учень |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hatespeech» (мова проти ненависті – з англ.) |
|
|
|
Budgie, parrot, hamster, piano, synthesizer, guitar |
Впр. 5, с. 24 |
Впр. 2, с. 24 Впр. 3, с. 24 |
Впр. 1, с. 24 |
Впр. 6, с. 25 |
Project Work (Впр. 6, с. 25)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|
Усе про мене. Усе про мій клас. Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
|
|
|
|
|
Впр. 4, с. 25 |
Гра “ Interview ” Гра “ GuessthePerson ” |
РЗ, впр.1(с.11) РЗ, впр.2(с.11) |
Повторення ЛО теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Улюблені шкільні предмети.Lesson 3. FavouriteSubjects |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
|
Розповідати про школу, улюблений предмет Розповідати про різні види навчальної діяльності oбговорювати різні шляхи вивчення англійської мови; давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів |
Шкільні предмети |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
Порядкові та кількісні числівники |
Craft, Geography, IT, History, PE, Religion, Science, timetable, message |
Впр.1, с. 26 Впр. 2, с. 26 |
|
Впр. 3, с. 26 Впр. 2, с. 27 |
Впр. 1, с. 27 |
4, с. 28 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
|
Мій улюблений предмет |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Порядкові та кількісні числівники |
|
Впр. 3, с. 27 |
Гра “ True. False. ” |
Впр. 4, с .28 |
РЗ,впр.1(с.13) РЗ,впр.2(с.13) |
Розповідати про улюблений шкіл кіль предмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
На уроці математики |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Числівники |
Boring, different, easy, swot, important, popular, tricky |
Впр. 2, с.28 |
Впр. 2, с. 28 Впр. 4, с. 29 |
Впр. 1, с. 28 |
РЗ,впр.2(с.14)
|
Впр. 4, с. 29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Весела граматика |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Ступені порівняння прикметників |
|
Впр. 2, с.30
|
|
Впр. 3, с. 30 Впр. 4, с. 31 Гра “ My Timetable ” |
Впр. 1 с. 30
|
Впр. 1, с. 33
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
|
Розклад уроків. Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
|
Difficult, normal, quarrel, tease |
Впр. 2, с. 32 Впр. 4, с. 32 |
Впр. 1, с. 31 |
Впр. 3, с. 32 Впр. 5, с. 33 |
|
Впр.2, с. 33
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Контрольна з англійської Lesson 4. AnEnglishTest. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
|
Розповідати про школу, улюблений предмет. Розповідати про різні види навчальної діяльності oбговорювати різні шляхи вивчення англійської мови; давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів |
Як краще вивчати англійську |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hatespeech» (мова проти ненависті – з англ.) |
|
|
|
|
Впр. 2, с.34 Впр. 6, с. 35 |
|
Впр. 1, с. 34 Впр. 3, с. 35 Впр. 4, с. 35 |
Впр. 5, с. 35
|
Написати електронний лист другу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
Телефонна розмова |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
Впр. 6, с. 37 Гра «DoYouknowTheAlphabet?» |
Впр. 1, с. 36
|
Впр. 3, с. 36 |
Впр. 2, с. 36 Впр. 7, с. 37 |
Впр. 4, с. 37 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
|
На уроці |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
|
|
Впр.1, с. 38
|
Впр. 2, с. 38 |
Впр. 3 (b), с.38 Впр. 4, с. 39 |
Впр. 3(а),с.38 Гра “Spell the Name” |
Впр. 5, с. 37
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
|
Цікавий урок |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Частини мови |
Noun, pronoun, verb, preposition, adjective |
Впр. 1, с. 40 |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 3, с. 40 Гра “Make Up a Dialogue” |
Впр. 1, с. 41
|
Впр. 2, с. 41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
|
|
Шкільні справи |
|
|
|
|
Частини мови |
|
Впр. 1-3, с. 42 Завдання на картках (НО) |
Гра “True. False.” |
Впр. 4, с. 43 |
РЗ, впр.3(с.21) |
Впр.5, с. 43
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
|
У світі казки. Урок домашнього читання |
|
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
|
|
|
Впр.1, с. 44
|
|
Впр. 3, с. 45 Гра “FindtheRightPerson” |
Впр. 2, с. 45 |
Переказувати текст вправи 1с.44 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Адаптаційна контрольна робота |
Наводить приклади внеску своїх друзів у сталий розвиток |
|
|
|
|
|
Впр. 2, с. 45 |
Завдання на картках (НО₂) |
|
РЗ,впр.2(с.22) |
Повторити вивчені ЛО теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 2. Час для розваг. Unit 2. TimeforLeisure. Тема 1. Усе про моїх друзів. Lesson 1. All About My Friends. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
|
Pозповідати про друзів; описувати зовнішність людини і її уподобання. Обговорювати улюблені справи, інтереси; розповідати про можливість і неможливість виконання певних дій. Вести дискус. щодо дружби |
Знайомтесь з моїми друзями. |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
Nickname, clumsy, curious, unusual, imaginative, lazy, polite, helpful |
Впр. 1, с. 48 |
|
Впр. 3, с. 49 |
Впр. 2, с. 49 |
Впр. 4, с. 49 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
Друзі |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 50 Впр. 2, с. 50 |
Впр. 5, с. 50 Впр. 5, с. 52 |
Впр. 3, с. 51
|
Впр. 4, с. 51
|
Впр. 5, с. 50 Впр. 5, с. 51 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
|
Чи ти справжній друг? |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
Дієслова to be, to have |
Bully, carefully, invite, kind, lovely, smart |
Впр.5, с. 53 Гра “Make Up Sentences” |
Впр. 4, с. 53 |
Впр. 2, с. 52
|
Впр. 1, с. 52
|
Впр. 3, с. 52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
Весела граматика |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Питальні речення |
|
Впр. 5, с. 53
|
|
Впр. 2, с. 54
|
Впр. 1, с. 54 Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 6, с. 53 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
Справжні друзі |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
|
Attention, cheat, expect, join, tease, trust |
Впр. 2, с. 54 Впр. 5, с. 55 |
Впр. 2, с. 54 |
Впр. 3, с. 55 Впр. 6, с. 55 |
Впр. 4, с. 55 |
Впр. 1, с. 55 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Хобі та уподобання. Lesson 2. HobbiesandInterests |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Описувати різноманітні події; обговор. проведення вільного часу
|
Незвичайне хобі |
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
|
Camera, cartoon, coin, stamp, fair, collect |
Впр. 1, с. 56 Впр. 2, с. 57 |
|
Впр. 3, с. 57 Впр. 4, с. 57 Впр. 5, с. 58 |
РЗ,впр.1(с.27) |
Розповідати про своє хобі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Весела граматика |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
PresentSimple |
|
Гра “True. False.”
|
Впр.2, с. 61
|
Впр.1 (b), с.59 Впр. 2,с. 59
|
Впр. 1(а),с.59 Впр.2, с. 61
|
Впр. 3, с. 59
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Клуби за інтересами |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
PresentSimple |
Aerobics, choir, dramagroup, yoga |
Впр. 5, с. 62 |
Впр. 3, с. 62 |
Впр. 1, с. 60 Впр. 1, с. 61 Впр. 1, с. 63 Впр. 4, с. 62 |
Впр. 6, с. 63
|
Скласти 10 речень з PresentSimple |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
|
Інтерв’ю |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
PresentSimple |
|
Впр. 1, с. 64 Впр. 1, с. 65 |
Впр. 1, с. 64 |
Впр. 2- 4, с.64 |
Впр. 2, с. 65 |
Проект Впр. 2, с. 65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
|
|
Лист від друга |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
PresentSimple |
|
Впр. 1, с. 66 Гра “True. False.” |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 4, с.69
|
Впр. 1, с. 68
|
Повторити вивчені ЛО теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
|
|
Усе про моїх друзів. Хобі та уподобання. Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|
|
Впр. 2, с. 66 |
|
Гра “DoYouHaveGoodMemery?” |
РЗ,впр.1(с.33) |
Впр. 3, с. 67 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Вільний час. Lesson 3. Free Time. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
|
Розповідати про улюблені свята; описувати проведення вечірок; виготовляти запрошення на вечірки |
Свята та вечірки |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
|
PresentSimple |
Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
Впр. 1, с. 68 |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 2, с. 69 Впр. 4, с. 69
|
Впр. 2, с. 69
|
Впр. 3, с. 69
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
|
Вільний час |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Прислівники частотності |
|
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 1, с. 71 |
Впр. 2, с. 70 Впр. 3, с. 71 |
Впр. 1, с. 70 РЗ,впр.2(с.35) |
Скласти 9 речень використовуючи впр. 3, с. 71 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Свято-сюрприз |
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Time markers : Present Simple |
|
|
Впр. 1, с. 71 Впр. 4, с. 73 |
Завдання на картках (НО₁) |
Впр. 2, с. 72 |
Впр. 3, с. 72 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
|
Запрошення на свято |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
Впр. 3, с. 74 Впр. 5, с. 75 |
Впр. 3, с. 74 |
Впр. 1, с. 73 Впр. 2, с. 74 Впр. 4, с. 74 |
Впр. 1, с. 75
|
Проект Впр. 1, с. 75 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Друзі в Інтернеті. Lesson 4. FriendsOnline |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
|
Ділитися інформацією з друзями по листуванню; висловлювати власні думки і припущення. |
Електронний лист від друга |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
|
Contact, experience, freak, search, share, useful |
Впр. 2, с. 76 Впр. 3, с. 77 |
|
Впр.1, с. 76 Впр. 5, с. 77 |
Впр. 4, с. 77
|
Написати електронний лист |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
|
Комп’ютерні користувачі |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
Герундій |
Message, wastetime |
Впр. 4 (а), с. 80
|
Впр. 2, с. 78 |
Впр. 1, с. 78 Впр. 3, с. 78 Впр.4(b), с.80 |
Впр. 1, с. 79
|
Впр. 2, с. 79 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
|
Моє хоббі – спорт |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Герундій |
|
Впр. 1, с. 81 |
Завдання на картках (НО₁) |
Впр. 3, с. 80 Впр. 1, с. 82 Впр. 2, с. 82 |
РЗ, впр. 1, 2 (с.41) |
Впр. 1, с. 81 Написати лист-відповідь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Разом з друзями Підсумковий урок з вивченої теми |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Герундій |
|
“DifferentHobbies” |
|
Гра “InterestsofClassmates” |
Завдання на картках (НО) |
Скласти 5 речень з герундієм |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Час для школи. Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках (НО) |
|
Writing ( theFirstTerm ) |
Розповідати про себе |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
|
Час для розваг. Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.43-44) |
Розповідати про своїх друзів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
|
Розклад. Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Reading ( theFirstTerm ) |
|
Гра “CompletetheSentences” |
|
Написати про плани на зимові канікули |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
Моє хоббі. Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking ( the First Term ) |
РЗ,впр.8(с.43) |
Повторити граматичні часи дієслова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
|
У світі казки. Урок домашнього читання
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1, с. 84 Впр. 2, с. 85 |
Впр.1, с. 84
|
|
РЗ, впр. 1, 3 (с.43) |
Впр. 3, с. 85
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
|
|
Вільний час. Друзі в Інтернеті. |
|
|
|
|
|
|
Гра “Correct the Sentences” |
Завдання на картках (НО) |
Гра “CompletetheSentences” |
Індивідуальні завдання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[i]Павліченко О. М. Англійська мова. 5 клас : робочий зошит ( до підручника О. Д. Карп’юк ) / О. М. Павліченко. – Х.: Видавництво «Ранок», 2018.