Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

5 КЛАС

( Карп’юк О. Д. Англійська мова : 5-й рік навчання (English : year 5). 5 кл. : підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., виправлене і допрацьоване. – Тернопіль : Астон, 2018. – 240 с. )

Номер уроку

Дата

Скоригована дата

Очікувані результати

Підтема

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

 

 

Повторення.  Startingup

1

 

 

Уміти познайомитися з іншими дітьми

Знову до школи!

 

Планує траєкторію власного життя

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

ЛО теми

Впр. 5, с. 6

Впр. 6, с. 6

Впр. 1 с. 4

Впр. 3 с. 5

Впр. 2, с. 5

Впр. 4, с. 5

Розповідати про літні канікули

 

 

Розділ 1. Час для школи.                  Unit 1. TimeforSchool.

Тема 1. Усе про мене.                       Lesson 1. AllAboutMe.

2

 

 

Розуміти команди вчителя;

запитувати і надавати необхідну інформацію Розповідати про себе, свою сім’ю та друзів.

Давайте знайомитись!

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

Повні та скорочені форми “ I’m ”, “ I’mnot ”, “ I have/I’ve ”, “I haven’t ”

ЛО теми

Впр. 1, с. 8

Впр. 2, с. 9

Гра “Spell the Word”

Впр. 3, с. 9

Впр. 4, с. 9

Впр. 5, с. 9

РЗ[i], впр. 1-3 (с.1)

 

Розповідати про себе за прикладом впр. 1 с. 8

3

 

 

Я та мої друзі

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

Повні та скорочені форми “he/she/itis (isnot)”, “he/she/ithasgot (hasnot)”, “he/she/ithasn’tgot”

ЛО теми

Впр. 1, с. 10

Гра “Good Memory”

Впр.1, с. 10

Впр.4, с.11

 

Впр. 2, с. 11

 

Впр.5, с.11

4

 

 

Весела граматика

 

 

 Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Форми дієслова “ tobe ” в стверджувальних, питальних та заперечних реченнях теперішнього часу. Особові та присвійні займенники.

Affirmative, negative, interrogative

Впр. 1, с. 12

Впр. 2, с. 13

 

Завдання на картках ( НО)

Впр.5, с.11

Впр. 2, с. 13

 

Впр. 4, с. 13

5

 

 

Друзі з інших країн.

Діагностична контрольна робота

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

 

 

Впр. 3, с. 14

Впр. 4, с. 15

Впр. 1, с. 14

Впр. 2, с. 14

Project Work (c. 15)

 

Project Work (c. 15)

 

                                                                                                   Тема 2. Усе про мій клас.                        Lesson 2. AllAboutMyClass

6

 

 

Надавати інформацію;

описувати зовнішність людей;

надавати коротку інформацію про друзів і школу;

орієнтуватися у часі.

Мої однокласники

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Присвійний відмінок іменників

Curly, wavy, straight, member,

wizard, art

Впр. 2, с. 17

Впр. 4, с. 17

Впр. 5, с. 18

Впр. 1, с. 16

 

Впр. 6, с. 18

Впр.7, с. 19

Впр. 3, с. 17

 

Розповідати про своїх однокласників

7

 

 

Весела граматика

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Займенники, дієслово tohave

 

Впр. 3, с. 19

Впр. 6, с. 20

Завдання на картках (НО)

Гра “ MyClassmates ”

Впр. 4, с. 20

 

Впр. 2, с. 19

 

8

 

 

Час і години

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

Quarter, half

Завдання на картках ( НО)

Впр. 3, с. 22

Впр. 1, с. 21

Впр. 2, с. 21

Впр. 4, с. 22

Впр. 5, с. 22

РЗ,впр.2(с.10)

Впр. 7, с. 22

 

9

 

 

Лист другу

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

 

Вживання форм дієслів “ tobe ”, “ tohave”

 

Впр. 1, с. 23

 

Впр. 6, с. 22

Гра “ WhatTime…? ”

Завдання на картках (НО), (НО)

Впр. 2, с. 23

 

10

 

 

Новий учень

 

У спілкуванні дотримується толерантності та

принципу «no

hatespeech»

(мова проти

ненависті – з

англ.)

 

 

 

Budgie, parrot, hamster, piano, synthesizer, guitar

Впр. 5, с. 24

Впр. 2, с. 24

Впр. 3, с. 24

Впр. 1, с. 24

Впр. 6, с. 25

Project Work (Впр. 6, с. 25)

 

11

 

 

Усе про мене. Усе про мій клас. Підсумковий урок з вивченої теми.

 

Свідчить на

користь

необхідності

толерантного

ставлення до

людей з

особливими

навчальними

потребами

 

 

 

 

 

Впр. 4, с. 25

Гра “ Interview ”

Гра “ GuessthePerson ”

РЗ, впр.1(с.11)

РЗ, впр.2(с.11)

Повторення ЛО теми

Тема 3. Улюблені шкільні предмети.Lesson 3. FavouriteSubjects

12

 

 

Розповідати про школу, улюблений предмет Розповідати про різні види навчальної діяльності

oбговорювати різні шляхи вивчення англійської мови;

давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів

Шкільні предмети

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

 

Порядкові та кількісні числівники

Craft, Geography, IT, History, PE, Religion, Science, timetable, message

Впр.1, с. 26

Впр. 2, с. 26

 

Впр. 3, с. 26

Впр. 2, с. 27

Впр. 1, с. 27

4, с. 28

13

 

 

Мій улюблений предмет

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Порядкові та кількісні числівники

 

Впр. 3, с. 27

Гра “ True. False. ”

Впр. 4, с .28

РЗ,впр.1(с.13)

РЗ,впр.2(с.13)

Розповідати про улюблений шкіл кіль предмет

14

 

 

На уроці математики

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Числівники

Boring, different, easy, swot, important, popular, tricky

Впр. 2, с.28

Впр. 2, с. 28

Впр. 4, с. 29

Впр. 1, с. 28

РЗ,впр.2(с.14)

 

Впр. 4, с. 29

15

 

 

Весела граматика

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Ступені порівняння прикметників

 

Впр. 2, с.30

 

 

 

 

Впр. 3, с. 30

Впр. 4, с. 31

Гра “ My Timetable ”

Впр. 1 с. 30

 

Впр. 1, с. 33

 

16

 

 

Розклад уроків.  Підсумковий урок з вивченої теми.

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

 

 

Difficult, normal, quarrel, tease

Впр. 2, с. 32

Впр. 4, с. 32

Впр. 1, с. 31

Впр. 3, с. 32

Впр. 5, с. 33

 

Впр.2, с. 33

 

Тема 4. Контрольна з англійської                                   Lesson 4. AnEnglishTest.

17

 

 

Розповідати про школу, улюблений предмет. Розповідати про різні види навчальної діяльності

oбговорювати різні шляхи вивчення англійської мови;

давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів

Як краще вивчати англійську

 

У спілкуванні дотримується толерантності та

принципу «no

hatespeech»

(мова проти

ненависті – з

англ.)

 

 

 

 

Впр. 2, с.34

Впр. 6, с. 35

 

Впр. 1, с. 34

Впр. 3, с. 35

Впр. 4, с. 35

Впр. 5, с. 35

 

Написати електронний лист другу

 

18

 

 

Телефонна розмова

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

 

Впр. 6, с. 37

Гра «DoYouknowTheAlphabet?»

Впр. 1, с. 36

 

Впр. 3, с. 36

Впр. 2, с. 36

Впр. 7, с. 37

Впр. 4, с. 37

19

 

 

На уроці

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

 

 

Впр.1, с. 38

 

Впр. 2, с. 38

Впр. 3 (b), с.38

Впр. 4, с. 39

Впр. 3(а),с.38

Гра “Spell the Name”

Впр. 5, с. 37

 

20

 

 

Цікавий урок

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Частини мови

Noun, pronoun, verb, preposition, adjective

Впр. 1, с. 40

Завдання на картках (НО)

Впр. 3, с. 40

Гра “Make Up a Dialogue”

Впр. 1, с. 41

 

Впр. 2, с. 41

21

 

 

 

Шкільні справи

 

 

 

 

Частини мови

 

Впр. 1-3, с. 42

Завдання на картках (НО)

Гра “True. False.”

Впр. 4, с. 43

РЗ, впр.3(с.21)

Впр.5, с. 43

 

22

 

 

 

У світі казки. Урок домашнього читання

 

 

Свідчить на

користь

необхідності

толерантного

ставлення до

людей з

особливими

навчальними

потребами

 

 

 

 

Впр.1, с. 44

 

 

Впр. 3, с. 45

Гра “FindtheRightPerson”

Впр. 2, с. 45

Переказувати текст

вправи 1с.44

23

 

 

 

Підсумковий урок з вивченої теми.

Адаптаційна контрольна робота

Наводить

приклади внеску

своїх друзів у

сталий розвиток

 

 

 

 

 

Впр. 2, с. 45

Завдання на картках (НО)

 

РЗ,впр.2(с.22)

Повторити вивчені ЛО теми

Розділ 2. Час для розваг.                                                    Unit 2. TimeforLeisure.

           Тема 1. Усе про моїх друзів.                                               Lesson 1. All About My Friends.

24

 

 

Pозповідати про друзів; описувати зовнішність людини і її уподобання. Обговорювати улюблені справи, інтереси;

розповідати про можливість і неможливість виконання певних дій. Вести дискус. щодо дружби

Знайомтесь з моїми друзями.

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

 

Nickname, clumsy, curious, unusual, imaginative,  lazy, polite, helpful

Впр. 1, с. 48

 

Впр. 3, с. 49

Впр. 2, с. 49

Впр. 4, с. 49

25

 

 

Друзі

 

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади

 

 

 

 

Впр. 1, с. 50

Впр. 2, с. 50

Впр. 5, с. 50

Впр. 5, с. 52

Впр. 3, с. 51

 

Впр. 4, с. 51

 

Впр. 5, с. 50

Впр. 5, с. 51

26

 

 

Чи ти справжній друг?

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

 

Дієслова to be, to have

Bully, carefully, invite, kind, lovely, smart

Впр.5, с. 53

Гра “Make Up Sentences”

Впр. 4, с. 53

Впр. 2, с. 52

 

Впр. 1, с. 52

 

Впр. 3, с. 52

27

 

 

Весела граматика

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

Питальні речення

 

Впр. 5, с. 53

 

 

Впр. 2, с. 54

 

Впр. 1, с. 54

Завдання на картках (НО)

Впр. 6, с. 53

28

 

 

Справжні друзі

 

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду

 

 

 

Attention, cheat, expect, join, tease, trust

Впр. 2, с. 54

Впр. 5, с. 55

Впр. 2, с. 54

Впр. 3, с. 55

Впр. 6, с. 55

Впр. 4, с. 55

Впр. 1, с. 55

Тема 2. Хобі та уподобання.                                       Lesson 2. HobbiesandInterests

29

 

 

Описувати різноманітні події;

обговор. проведення вільного часу

 

Незвичайне хобі

 

 

Демонструє

знання та

наводить

приклади

дотримання

правил безпеки

руху та

користування

громадським

транспортом

 

 

Camera, cartoon, coin, stamp, fair, collect

Впр. 1, с. 56

Впр. 2, с. 57

 

Впр. 3, с. 57

Впр. 4, с. 57

Впр. 5, с. 58

РЗ,впр.1(с.27)

Розповідати про своє  хобі

30

 

 

Весела граматика

 

 

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

PresentSimple

 

Гра “True. False.”

 

Впр.2, с. 61

 

Впр.1 (b), с.59

Впр. 2,с. 59

 

Впр. 1(а),с.59

Впр.2, с. 61

 

 

Впр. 3, с. 59

 

31

 

 

Клуби за інтересами

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

PresentSimple

Aerobics, choir, dramagroup, yoga

Впр. 5, с. 62

Впр. 3, с. 62

Впр. 1, с. 60

Впр. 1, с. 61

Впр. 1, с. 63

Впр. 4, с. 62

Впр. 6, с. 63

 

Скласти 10 речень з  PresentSimple

32

 

 

 

Інтерв’ю

 

 

Формулює

правила безпеки

онлайн

спілкування

 

PresentSimple

 

Впр. 1, с. 64

Впр. 1, с. 65

Впр. 1, с. 64

Впр. 2- 4, с.64

Впр. 2, с. 65

Проект  Впр. 2, с. 65

33

 

 

 

Лист від друга

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

PresentSimple

 

Впр. 1, с. 66

Гра “True. False.”

Завдання на картках (НО)

Впр. 4, с.69

 

Впр. 1, с. 68

 

Повторити вивчені ЛО теми

34

 

 

 

Усе про моїх друзів. Хобі та уподобання. Підсумковий урок з вивченої теми.

 

 

Розрізняє

безпечні та

небезпечні

ситуації під час

активного

відпочинку

 

 

 

Впр. 2, с. 66

 

Гра “DoYouHaveGoodMemery?”

РЗ,впр.1(с.33)

Впр. 3, с. 67

Тема 3. Вільний час.                                           Lesson 3. Free Time.

35

 

 

Розповідати про улюблені свята; описувати проведення вечірок;

виготовляти запрошення на вечірки

Свята та вечірки

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду

 

 

 

PresentSimple

Badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme

Впр. 1, с. 68

Завдання на картках (НО)

Впр. 2, с. 69

Впр. 4, с. 69

 

Впр. 2, с. 69

 

Впр. 3, с. 69

 

36

 

 

Вільний час

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

Прислівники частотності

 

Завдання на картках (НО)

Впр. 1, с. 71

Впр. 2, с. 70

Впр. 3, с. 71

Впр. 1, с. 70

РЗ,впр.2(с.35)

Скласти 9 речень використовуючи впр. 3, с. 71

37

 

 

Свято-сюрприз

 

 

Демонструє

знання та

наводить

приклади

дотримання

правил безпеки

руху та

користування

громадським

транспортом

 

Time markers : Present Simple

 

 

Впр. 1, с. 71

Впр. 4, с. 73

Завдання на картках (НО)

Впр. 2, с. 72

Впр. 3, с. 72

38

 

 

Запрошення на свято

 

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним

 

Пояснює правила

безпечної

поведінки онлайн

 

 

Впр. 3, с. 74

Впр. 5, с. 75

Впр. 3, с. 74

Впр. 1, с. 73

Впр. 2, с. 74

Впр. 4, с. 74

Впр. 1, с. 75

 

Проект  Впр. 1, с. 75

     Тема 4. Друзі в Інтернеті.                                  Lesson 4. FriendsOnline

39

 

 

Ділитися інформацією з друзями по листуванню; висловлювати власні думки і припущення.

Електронний лист від друга

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет

 

 

Contact, experience, freak, search, share, useful

Впр. 2, с. 76

Впр. 3, с. 77

 

Впр.1, с. 76

Впр. 5, с. 77

Впр. 4, с. 77

 

Написати електронний лист

40

 

 

Комп’ютерні користувачі

 

 

Формулює

правила безпеки

онлайн

спілкування

 

Герундій

Message, wastetime

Впр. 4 (а), с. 80

 

Впр. 2, с. 78

Впр. 1, с. 78

Впр. 3, с. 78

Впр.4(b), с.80

Впр. 1, с. 79

 

Впр. 2, с. 79

41

 

 

Моє хоббі – спорт 

 

 

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

Герундій

 

Впр. 1, с. 81

Завдання на картках (НО)

Впр. 3, с. 80

Впр. 1, с. 82

Впр. 2, с. 82

РЗ, впр. 1, 2 (с.41)

Впр. 1, с. 81

Написати лист-відповідь

42

 

 

Разом з друзями

Підсумковий урок з вивченої теми

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

Герундій

 

“DifferentHobbies”

 

 

Гра “InterestsofClassmates”

Завдання на картках (НО)

Скласти 5 речень з герундієм

43

 

 

Час для школи. Контроль навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на картках (НО)

 

Writing ( theFirstTerm )

Розповідати про себе

44

 

 

Час для розваг. Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Listening Comprehension (the First Term)

 

Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.43-44)

Розповідати про своїх друзів

45

 

 

Розклад. Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

Reading ( theFirstTerm )

 

Гра “CompletetheSentences”

 

Написати про плани на зимові канікули

46

 

 

Моє хоббі. Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Speaking ( the First Term )

РЗ,впр.8(с.43)

Повторити граматичні часи дієслова

47

 

 

 

У світі казки. Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

 

 

Впр.1, с. 84

Впр. 2, с. 85

Впр.1, с. 84

 

 

РЗ, впр. 1, 3 (с.43)

Впр. 3, с. 85

 

48

 

 

 

Вільний час. Друзі в Інтернеті.

 

 

 

 

 

 

Гра “Correct the Sentences”

Завдання на картках (НО)

Гра “CompletetheSentences”

Індивідуальні завдання

 

 


[i]Павліченко О. М.  Англійська мова. 5 клас : робочий зошит ( до підручника О. Д. Карп’юк ) / О. М. Павліченко. – Х.: Видавництво «Ранок», 2018.

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
3994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку