Сфери (тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовлення |
||||||||||||||||||||
Мовленнєві функції
|
Приклади функціональ-них показників
|
Лексика
|
Граматика |
Фонетика
|
Діало- гічне мовлення |
Монологічне мовлення |
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||||||||
“Шкільне життя” 8 годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Прощавайте літні канікули! У школі. |
Описувати картинки. Розповіда-ти про свою школу. |
In this picture I can see… My school is … There are three floors and …
|
ЛО теми Vocabulary box с. 9 |
Can/ could Preposi-tions |
Інтонація питаль-них речень. Чітка вимова. |
Впр. 1, с. 4 Впр. 3, с. 9 |
Впр. 2, с. 5 Впр. 1, с. 7 |
Піс-ня |
Впр. 4, с. 6 Впр. 1, с. 8 |
Впр. 3, с. 5 Впр. 2, с. 8 |
Ввічливі прохання. Структура та план школи.
|
Впр. 5, с. 6 Впр. 4, с. 9 |
Підр., зошитслов-ник
|
|||||||||
|
Британсь-кі школи. |
Порівнювати британські та українські школи. |
Ukrainian schools are … British schools are… |
Vocabulary box с. 11 |
There is/There are |
Інтонація питаль-них речень. |
Впр. 1, с. 10, впр. 3, с. 11 |
|
Впр. 2 ,с 11 |
Впр. 1 ,с. 10 |
Опис кабінету |
Традиційні британські школи. |
Впр. 4, с. 12 |
Підр., зошитслов-ник |
|||||||||
3.
|
Мій улюблений шкільний предмет. |
Розповіда-ти про улюблений шкільний предмет. |
My favourite school subject is… because…
|
Vocabulary box с. 14 |
Would like to…
|
Буквосполучення “ng”
|
Впр. 3, с. 14
|
Впр. 2, с. 14 |
Впр. 1 ,с. 13
|
|
Впр. 4, с. 14 |
Порівняння предметів в укр. та брит. школах. |
Впр. 5, с. 15 |
Підр., зошитслов-ник
|
4 |
Правила нашої школи. Шкільні правила. |
Дискутувати щодо шкільних правил. Дискутувати щодо шкільних правил. |
We must… and… We must… and…
|
Rude, to cancel Впр. 4а, с. 20 |
Must
|
Буквосполучення “th”
|
Обговорення правил Впр. 3, с. 20, впр. 4б, с. 20 |
Впр. 3, с. 17 |
Впр. 2, с. 19 |
Впр. 2, с. 17 Впр. 1 ,с. 18 |
Впр. 1, с. 16 Впр. 1, с. 19 |
Правила поведінки у школі. Правила поведінки у школі.
|
Впр. 4, с. 17 Впр. 5, с. 20 |
Підр., зошитслов-ник
|
|
Що ти робиш після уроків? Нові технології та діти. |
Описувати свої вподобан-ня. Давати відповіді на питання щодо прослуха-ного тексту. |
I would like to join … club because… The topic of the show is …
|
Vocabulary box c. 24 Vocabulary box c. 26 |
Infi-nitive Too/ enough |
Чітка вимова Інтонаційні відтінки. |
Впр. 2, с. 23, впр. 3, с. 23 Впр. 3, с. 27, впр. 4, с. 27 |
Впр. 5, с. 24 |
Впр. 1, с. 26, впр. 5, с. 28 |
Впр. 4, с. 24
|
Впр. 1, с. 22 Впр. 2, с. 26 |
Діяльність учнів після уроків. Гаджети у житті дітей. |
Впр. 6, с. 25 Вивчити пісню. |
Підр., зошитслов-ник
|
6. |
Розвиток граматич-них навичок. |
Вживати у своєму мовленні структури “too/enough” |
It’s too hot for me …
|
ЛО теми |
Too/ enough |
Чітка вимова |
|
Впр. 2, с. 29 |
|
Впр. 3, с. 29, впр. 5, с. 30 |
Впр. 1, с. 29 |
Правила поведінки у школі. |
Впр. 4, с. 30 |
Підр., зошитслов-ник |
7. |
Позакласна діяльність учнів. |
Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями. |
I agree… I disagree… |
Vocabulary box c. 34 |
Adjec-tives |
Чітка вимова. |
Впр. 1, с. 31, впр. 3, с. 33 |
Впр. 2, с. 32 |
|
Впр. 2, с. 32 |
Впр. 4, с. 33 |
Важливість позакласної діяльності. |
Впр. 5, с. 34 |
Підр., зошитслов-ник |
8. |
Розвиток навичок читання. Узагальнення знань з теми.
|
Обговорювати прочитану історію. |
This text was about …
|
To giggle, a leaky faucet, to break out laughing |
Past Tenses |
Інтонаційні відтінки.
|
Впр. 2, с .43 |
Впр. 3, с. 43 |
|
Впр. 1 ,с. 42 |
“My lear-ning diary” |
Англійські казки.
|
Впр. 4, с .43 |
Підр., зошитслов-ник |
“Я, моя родина та друзі ” 4 годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|||||||||||||
9.
|
Щоденні справи. Робота по дому. |
Описувати щоденну діяльність Розповіда-ти про свої обов’язки. |
Every day I … I have to …
|
Впр. 1, с. 48, vocabulary box c. 49 Vocabulary box c. 52 |
Present Simple
|
Чітка вимова.
|
Впр. 6, с. 50
|
Впр. 3, с. 54 |
Впр. 3, с. 49, впр. 5, с. 50
|
Впр. 4, с. 49
Впр. 1, с. 52 |
Впр. 2, с. 49 Впр. 2, с. 54 |
Важливість праці. |
Впр. 7, с. 50 Впр. 3, с. 54 |
Підр., зошитслов-ник
|
10.
|
Мої обов’язки. |
Розповіда-ти про свої обов’язки. Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями. |
I must …every day I agree… I disagree… |
ЛО теми
|
Present Perfect Verb Tenses |
Пісня Інтонаційні відтінки |
Впр. 4, с. 55 |
Впр. 5, с. 55 Впр. 3, с. 58 |
Впр. 6, с. 56 |
Впр. 5, с. 55 Впр. 1, с. 57 |
Впр. 2, с. 58 |
Необхідність допомоги батькам.
|
Вивчити пісню. Впр. 4, с. 58 |
Підр., зошитслов-ник |
|
||||||||||||||
11.
|
Хто, що робить у твоїй сім’ї? |
Вживати у своєму мовленні модальні дієслова. |
She may… She can … She must …
|
Vocabulary box c. 61 ЛО теми
|
Modal verbs
|
Чітка вимова
|
Впр. 1, с. 59, впр. 3б, с. 60 |
Впр. 2, с. 59, Впр. 5, с. 61 |
Vi-deo |
Впр. 3, с. 60 Впр. 4, с. 60 |
Впр. 6, с. 62 |
Правила поведінки з технікою. |
Впр. 8, с. 63 Проект «Моя робота по дому» |
Підр., зошитслов-ник
|
12. |
Мій типовий день. Узагальнення знань з теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 63 |
|
|
|
«Харчування» годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека
Фінансова грамотність
|
||||||||||||||
13.
|
Все про їжу. |
Розповіда-ти про свої уподобан-ня. Описувати фото. |
I adore… I hate… At this photo I can see… |
Acid, carbo-hydrate, immunity, zinc, to increase Впр. 4, с. 71 |
Present Simple Impera-tives |
Інтонаційні відтінки Чітка вимова |
Впр. 1а, с. 64 |
Впр. 2, с. 65 Опис фото |
|
Впр. 1б, с. 64, впр. 3, с. 65 Впр. 2, с. 69, впр. 3, с. 70 |
Впр. 3, с. 65 Впр. 1, с. 69 |
Традиційна англійська їжа.
Столові прибори. |
Вивчити лексику. Впр. 5, с. 71 |
Підр., зошитслов-ник |
14.
|
Сервірування столу. Контроль аудіювання |
Розповіда-ти про приготування їжі. |
You should take … put…
|
Vocabulary box c. 72 |
Must
|
Чітка вимова
|
Впр.1, с. 71 Впр. 3, с. 72 |
|
Впр. 2 ,с. 72
|
Впр. 3, с. 72
|
Впр. 2, с. 72 |
Правила поведінки за столом. |
Впр. 4, с. 73 |
Підр., зошитслов-ник
|
15. |
Багато чи мало? Розвиток граматич-них навичок. Контроль письма |
Описувати кількість чогось. |
There is a little sugar…
|
ЛО теми |
A little, a few |
Скоро-мовка |
Впр. 3, с. 75 |
|
|
Впр. 2, с. 75 |
Впр. 1, с. 74 |
Правила поведінки за столом. |
Впр. 4, с. 75 |
Підр., зошитслов-ник |
16. |
Приготування їжі. Традицій-на українська страва – борщ. Контроль говоріння. |
Рольові діалоги. Описувати кроки приготування борщу. |
Впр. 1, с. 76 You need… You take… |
Vocabulary box c. 77 ЛО теми |
A little, a few Somebody, any-body, inde-finite, relative, negative pro-nouns |
Інтонаційні відтінки Скоро-мовка |
Впр. 1, с. 76, впр. 3б, с. 77, впр. 6, с. 79 Впр. 2, с. 80 |
Впр. 2 ,с. 76 Впр. 1, с. 79 |
Впр. 1, с. 76 |
Впр. 3а, с. 77 Впр. 1, с. 80 |
Впр. 5, с. 78 Впр. 2, с. 79 |
Рецепт яєчні з України.
Рецепт борщу. |
Впр. 4, с. 78 Впр. 3, с. 81 |
Підр., зошитслов-ник |
17. |
Чоловік, який не мив за собою посуд. Контроль читання. |
Розповіда-ти про головну ідею твору. |
The main idea of the story is …
|
Twice, to find out, an ashtray, a passage |
Verb tenses |
Інтонаційні відтінки. |
Впр. 2, с. 87 |
Впр. 4, с. 87 |
Впр. 1 ,с. 85 |
Впр. 1, с. 85 |
Впр. 3, с. 87 |
Казки з іншомовної культури. |
Впр. 5, с. 87 |
Підр., зошитслов-ник |
18. |
Узагальнення знань з теми. Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником «English» О. Д. Карп'юк
І семестр
індивідуальне навчання
1 години