Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу І семестр за підручником А. Несвіт та робочим зошитом О. Косован зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Календарно – тематичне планування
6 клас ( 3 години на тиждень )
( НесвітА. М. Англійська мова ( 6-й рік навчання ) : підруч. для 6 кл.загальноосвіт.навч.закл. / А. М. Несвіт. – Київ : Генеза, 2014. – 224 с. )
Дата Дата |
№ |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||
Semester I |
|||||||||||||||
|
1 |
Знову до школи! |
|
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Означений та неозначений артиклі |
2, с. 5 |
2, с.5 |
1, с. 5 |
4, с. 6
|
|
|
|
2 |
Школа |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
Означений та неозначений артиклі |
3, с. 6 |
|
6, с. 6 7, с. 7 |
5, с. 6
|
РЗ, впр. 2 (с.5) 8, с. 7 |
|
Unit 1. MyFamilyandFriends |
|||||||||||||||
|
3 |
Різні сім'ї, різні традиції |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
|
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
|
PresentSimple |
2, с. 10 |
2, с. 10 |
1, с.10 4, с. 11 5, с. 11 |
3, с. 11
|
6, с. 11
|
|
|
4 |
Сімейне дерево |
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
|
Присвійний відмінок |
2, с. 12 3, с. 13 |
|
1, с. 12 4, с. 13 |
РЗ, впр. 5, 4(с. 4) |
РЗ, впр. 6 (с.5) |
|
|
5 |
Моя родина |
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
|
Ступені порівняння прикметників |
6, с. 15 |
|
Скласти діалог за прикладом вправи 6, с. 15 |
5, с. 15 7, с. 16 |
РЗ, впр.7(с.6) |
|
|
6 |
Батьки та діти |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
Побудова запитань у PresentSimple |
2, с. 16 |
|
1, с. 16 4, с. 17 |
3, с. 17 |
РЗ, впр.9(с.7) Розповідати про одного зі своїх батьків |
|
|
|
7 |
Я, моя сім’я та друзі |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Besides. Notonlythat, … Sometimes / Also. That’swhy … , so … / … , / because … |
Побудова висловлювань у PresentSimple |
5, с. 18 |
|
6, с. 18 7, с. 19 |
РЗ, впр.10(с.8) РЗ, впр.8(с.7) |
8, с. 19 |
|
|
8 |
Мої родичі |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
|
Слова, що позначають :
|
Структури …have/hasgot… |
2, с. 20 |
|
1, с. 19 3, с. 20 4, с. 20 |
5, с. 21 РЗ, впр.11(с.9) |
6, с. 21 РЗ, впр.12 (с.9) |
|
|
9 |
Зовнішність |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Опис зовнішності |
Побудова запитань і висловлювань у PresentSimple |
2, с. 22 |
1, с. 21 |
3, с. 23 |
4, с. 23 |
РЗ, впр.13 (с.10) |
|
|
|
10 |
Риси характеру |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Позитивні та негативні риси характеру |
Побудова запитань і висловлювань у PresentSimple |
6, с. 24 |
|
5, с. 23 |
РЗ, впр.14(с.11) |
7, с. 24 |
|
|
|
11 |
Я, моя сім’я та друзі |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
Дієслово tobe у PresentSimple |
4, с. 25 |
|
1, с. 24 |
2, с. 25 3, с. 25 |
Підготувати проект |
|
|
|
12 |
Проектна робота « Моя родина » |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|
|
|
|
Учні представляють свої проекти |
РЗ, впр.15(с.12) РЗ, впр.16(с.12) |
Написати 10 речень з дієсловом to be у Present Simple |
|
|
|
13 |
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
|
|
Текст “ WhyaretheLondonerslookingatthephotostoday? ” |
Гра “ Let’stell ” |
Гра “ What’swrong? ” |
Індивідуальні завдання |
|
|
Unit 2. Shopping |
|
||||||||||||||
|
14 |
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
A supermarket, a departmentstore, thebaker’s, thebutcher’s, thegreengrocer’s, thegrocer’s, a dairy, a toystore |
Теперішній неозначений час |
2, с. 30 3, с. 31 |
1, с. 30 |
4, с. 41 5, с. 32 |
6, с. 32 |
РЗ, впр.17-18 (с.13) |
|
|
15 |
У супермаркеті |
|
|
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
A loafofbread, breadrolls, butter, sourcream, macaroni, flour, rice, sausage, vegetables, fruit, tea, coffee, soap, papertowels, sweets, jam |
Минулий неозначений час |
4, с. 34 6, с. 35 |
1, с. 33 |
2, с. 33 3, с. 33 5, с. 35 |
РЗ, впр.19 (с.14) |
7, с. 35 РЗ, впр.20(с.14) |
|
|
|
16 |
Робимо покупки |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
|
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
1-2, с. 36 |
1, с. 36 |
3, с. 37 4, с. 37 |
5 с. 38 РЗ, впр.21(с.15) |
РЗ, впр.21(с.15)
|
|
|
|
17 |
Магазини |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
Dairy, sportsshop, clothesshop |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
3, с. 39 |
1, с. 38 |
2, с. 39 4, с. 40 |
РЗ, впр.23(с.16) |
РЗ, впр.22 (с.16) |
|
|
18 |
Робимо покупки |
|
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|
Теперішній неозначений час |
6, с. 41 7, с. 41 |
|
5, с. 40 |
РЗ, впр.25(с.17) |
РЗ, впр.24 (с.17) РЗ, впр.26 (с.17) |
|
|
|
19 |
Наші покупки |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
Минулий неозначений час |
1, с. 42 |
1, с. 42 |
2, с. 43 3, с. 43 4, с. 44 |
РЗ, впр.27(с.18) |
5, с. 44 РЗ, впр.29 (с.19) |
|
||
|
20 |
Грошові одиниці різних країн |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
Hryvnya, kopiyka, pound, pence, coin, banknote, dollar, cent, nickel, dime, quarter |
Минулий неозначений час |
1, с. 45 |
|
2, с. 46 3, с. 46 |
РЗ, впр.28(с.18) |
6, с. 47 |
|
||
|
21 |
Найкращі лондонські магазини |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
Минулий неозначений час |
РЗ, впр.18 (с.26) |
|
4, с. 46 5, с. 47 |
РЗ, впр.30(с.19) |
РЗ, впр.31 (с.20) РЗ, впр.33 (с.21) |
|
||
|
22 |
Магазини та покупки |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|
|
2, с. 48 4, с. 49 |
Текст “ Inthesupermarket ” |
1, с. 48 6, с. 50 |
3, с. 49 РЗ, впр.32(с.20) |
7, с. 50 РЗ, впр. 34 (с.21) |
|
||
|
23 |
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача. |
|
|
4, с. 51 |
|
1, с. 51 |
2, с. 51 3, с. 51 5, с. 51 |
РЗ, впр.35(с.21) |
|
||
Unit 3. Food and Drinks |
|
|||||||||||||||
|
24 |
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове харчування, страви. |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
|
Назви продуктів харчування |
Теперішній неозначений час |
|
1, с. 56 |
3, с. 56 4, с. 57 |
2, с. 56 РЗ, впр.36 (с.22) |
РЗ, впр.37(с.22) |
|
|
|
25 |
Час сніданку |
|
|
|
Складає перелік покупок. |
Spice, sweet, sour, salty, butter |
Прикметники |
6, с. 57 7, с. 58 |
|
5, с. 57 9, с. 59 |
8, с. 58 РЗ, впр.38 (с.22) |
РЗ, впр.39(с.23) |
|
||
|
26 |
Час обіду |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
Назви продуктів харчування |
|
3, с. 61 |
|
1, с. 60 2, с. 60 |
РЗ, впр.41 (с.24) |
РЗ, впр.40 (с.23) |
|
||
|
27 |
Що ми зазвичай їмо протягом дня? |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
|
Теперішні часи |
7, с. 62 |
|
6, с. 62 4, с. 61 |
5, с. 62 РЗ, впр.44 (с.24) |
РЗ, впр. 43 (с.25) |
|
||
|
28 |
Їжа та напої |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
|
|
Теперішні часи |
3, с. 64 |
1, с. 63 |
2, с. 63 |
4, с. 65 РЗ, впр.44(с.26) |
РЗ, впр.46(с.27) |
|
||
|
29 |
Харчові уподобання |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
|
Теперішні часи |
5, с. 64 |
|
6, с. 65 |
РЗ, впр. 45 (с.26) РЗ, впр.47(с.28) |
7, с. 65 |
|
||
|
30 |
Приготування їжі |
|
|
|
Складає перелік покупок. |
|
|
3, с. 66 |
1, с. 66 |
2, с. 66 |
РЗ, впр.49(с.29) |
РЗ, впр.48 (с.29) |
|
||
|
31 |
Пікнік |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
Минулий неозначений час |
5, с. 68 |
|
6, с. 68 7, с. 68 |
4, с. 68 |
8, с. 69 |
|
||
|
32 |
Традиційна українська їжа |
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
|
Fresh, fried, frozen, raw, tasty, vegetarian |
Теперішній неозначений час |
3, с. 70 |
1, с. 69 |
4, с. 70 |
2, с. 69 |
РЗ, впр.51 (с.30) |
|
|
33 |
Українська кухня |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
|
Загальні та спеціальні запитання |
|
|
7, с. 71 6, с. 71 |
5, с. 71 РЗ, впр.50, 52(с.30) |
8, с. 71 |
|
|
|
34 |
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
|
|
|
2, с. 72 3 (а), с. 73 4, с. 73 |
|
5, с. 74 |
1, с. 72 3(b), с. 73
|
6, с. 74 |
|
|
Unit 4. SportsandGames |
|
||||||||||||||
|
35 |
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
Athletics, ski-jumping, cycling, boating, boxing, judo |
Прислівник |
3, с. 79 |
1, с. 78 |
2, с. 78 5, с. 79 |
4, с. 79 РЗ, впр.53 (с.31) |
6, с. 80
|
|
|
36 |
Спортивні клуби |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
Назви видів спорту |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
3, с. 81 |
2, с. 81 |
1, с. 80 |
4, с. 82 |
РЗ, впр.54(с.31) |
|
|
|
37 |
Ми любимо спорт |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
Назви видів спорту |
Модальні дієслова |
5, с. 82 |
|
6, с. 83 |
7, с. 83 РЗ, впр.55 (с.32) |
РЗ, впр.56(с.32) |
|
|
|
38 |
Спорт, яким я займаюсь |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
|
Модальні дієслова |
3, с. 85 |
|
1, с. 84 2, с. 84 |
4, с. 85
|
РЗ, впр.57(с.33)
|
|
|
|
39 |
Види спорту |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
Назви видів спорту |
|
6, с. 85 |
|
5, с. 85 |
РЗ, впр.58(с.34) РЗ, впр.59 (с.34) |
7, с. 86 |
|
|
|
40 |
Види спорту |
|
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
|
Назви видів спорту |
Теперішній доконаний |
3, с. 87 |
1, с. 87 |
2, с. 87 4, с. 88 5, с. 88 |
РЗ, впр.60(с.35)
|
6, с. 88
|
|
|
|
41 |
Відомі спортсмени |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
|
Модальні дієслова. |
2, с. 89 4, с. 90 |
2, с. 89 |
1, с. 89 3, с. 90 |
5, с. 91 РЗ, впр.62(с.36) |
РЗ, впр.61 (с.36) |
|
|
|
42 |
Улюблений вид спорту |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
2, с. 91 |
|
1, с. 91 3, с. 91 |
РЗ, впр.63(с.37) |
РЗ, впр.64 (с.37) |
|
|
|
43 |
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
6, с. 93 |
|
4, с. 92 5, с. 93 |
РЗ, впр.65(с.38) |
повторити вивчені слова |
|
|
|
44 |
шкільні правила. Контроль письма |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Writing ( theFirstTerm ) |
РЗ, впр.66 (с.38) |
|
|
|
45 |
Мій друг. Контроль аудіювання |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.43-44) |
Розповідати про своїх друзів |
|
|
|
46 |
Мій улюблений вид спорту. Контроль читання |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
|
|
Reading ( theFirstTerm ) |
|
Гра “CompletetheSentences” |
|
Розповідати про свою сім’ю |
|
|
|
47 |
Спорт у нашому житті. Контроль говоріння |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
|
|
|
|
Speaking ( the First Term ) |
Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46) |
Написати про плани на зимові канікули |
|
|
|
48 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Текст “ Olympic Games ” |
Текст “Sports in Great Britain” |
Завдання на картках (НО₂) |
Завдання на картках (НО₁) |
|
|
[1]Косован О., Вітушинська М.. Англійська мова : робочий зошит для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Косован О., Вітушинська М.. – Тернопіль : «Підручники й посібники», 2020. – 72 с.