Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу І семестр за підручником А. Несвіт та робочим зошитом О. Косован зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу І семестр за підручником А. Несвіт та робочим зошитом О. Косован зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

      6 клас ( 3 години на тиждень )

( НесвітА. М. Англійська мова ( 6-й рік навчання ) : підруч. для 6 кл.загальноосвіт.навч.закл. / А. М. Несвіт. – Київ : Генеза, 2014. – 224 с. )

Дата               Дата

Тема

Очікувані результати

Змістові лінії

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Semester I

 

1

Знову до школи!

 

 

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя

 

Означений та неозначений артиклі

2, с. 5

2, с.5

1, с. 5

4, с. 6

 

РЗ[1][i], впр. 1 (с.4)

 

 

2

Школа

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

Означений та неозначений артиклі

3, с. 6

 

6, с. 6

7, с. 7

5, с. 6

 

РЗ, впр. 2 (с.5)

8, с. 7

 


Unit 1. MyFamilyandFriends

 

3

Різні сім'ї, різні традиції

Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.

 

 

Порівнює сімейні

традиції.

 

 

 

PresentSimple

2, с. 10

2, с. 10

1, с.10

4, с. 11

5, с. 11

3, с. 11

 

6, с. 11

 

 

 

4

Сімейне дерево

 

 

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

 

 

Присвійний відмінок

2, с. 12

3, с. 13

 

1, с. 12

4, с. 13

РЗ, впр. 5, 4(с. 4)

РЗ, впр. 6 (с.5)

 

 


 

5

Моя родина

 

 

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині

 

 

 

Ступені порівняння прикметників

6, с. 15

 

Скласти діалог за прикладом вправи 6, с. 15

5, с. 15

7, с. 16

РЗ, впр.7(с.6)

 

 

6

Батьки та діти

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток.

 

 

 

 

Побудова запитань у  PresentSimple

2, с. 16

 

1, с. 16

4, с. 17

3, с. 17

РЗ, впр.9(с.7)

Розповідати про одного зі своїх батьків

 

 

7

Я, моя сім’я та друзі

 

 

 

Розповідає про

доцільне

використання

кишенькових

грошей.

Besides.

Notonlythat, …

Sometimes / Also.

That’swhy … , so … / … , / because …

Побудова висловлювань у  PresentSimple

5, с. 18

 

6, с. 18

7, с. 19

РЗ, впр.10(с.8)

РЗ, впр.8(с.7)

8, с. 19

 


 

 

8

Мої родичі

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

 

 

Слова, що позначають :

  • Опис зовнішності;
  • Риси характеру;
  • Уподобання.

Структури

…have/hasgot…

2, с. 20

 

1, с. 19

3, с. 20

4, с. 20

5, с. 21

РЗ, впр.11(с.9)

6, с. 21

РЗ, впр.12 (с.9)

 

 

9

Зовнішність

 

 

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої гігієни.

 

Опис зовнішності

Побудова запитань і висловлювань у  PresentSimple

2, с. 22

1, с. 21

3, с. 23

4, с. 23

РЗ, впр.13 (с.10)

 

 

10

Риси характеру

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Позитивні та негативні риси характеру

Побудова запитань і висловлювань у  PresentSimple

6, с. 24

 

5, с. 23

РЗ, впр.14(с.11)

7, с. 24

 

 

11

Я, моя сім’я та друзі

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток.

 

 

 

 

Дієслово tobe у  PresentSimple

4, с. 25

 

1, с. 24

2, с. 25

3, с. 25

Підготувати проект

 

 

12

Проектна робота « Моя родина »

 

Формулює

особисті  ціннісні

пріоритети.

 

 

 

 

 

 

Учні представляють свої проекти

РЗ, впр.15(с.12) РЗ, впр.16(с.12)

Написати 10 речень з  дієсловом to be у  Present Simple

 

 

13

Підсумковий урок з вивченої теми.

 

 

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

 

 

 

Текст “ WhyaretheLondonerslookingatthephotostoday? ”

Гра “ Let’stell ”

Гра “ What’swrong? ”

Індивідуальні завдання

 

Unit 2. Shopping

 

 

14

Торговий день

Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів

 

 

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві.

A supermarket, a departmentstore, thebaker’s, thebutcher’s, thegreengrocer’s, thegrocer’s, a dairy, a toystore

Теперішній неозначений час

2, с. 30

3, с. 31

1, с. 30

4, с. 41

5, с. 32

6, с. 32

РЗ, впр.17-18 (с.13)

 

 

15

У супермаркеті

 

 

 

Ставить

запитання про

можливості

купівлі товарів та

замовлення

послуг у мережі

Інтернет.

A loafofbread, breadrolls, butter, sourcream, macaroni, flour, rice, sausage, vegetables, fruit, tea, coffee, soap, papertowels, sweets, jam

Минулий неозначений час

4, с. 34

6, с. 35

1, с. 33

2, с. 33

3, с. 33

5, с. 35

РЗ, впр.19 (с.14)

7, с. 35

РЗ, впр.20(с.14)

 

 

16

Робимо покупки

 

 

 

Ідентифікує

власні права і

обов’язки як

споживача.

 

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

1-2, с. 36

1, с. 36

3, с. 37

4, с. 37

5 с. 38

РЗ, впр.21(с.15)

РЗ, впр.21(с.15)

 

 

 

17

Магазини

 

 

 

Ідентифікує

власні права і

обов’язки як

споживача.

Dairy, sportsshop, clothesshop

Граматична стуктура місцезнаходження.

3, с. 39

1, с. 38

2, с. 39

4, с. 40

РЗ, впр.23(с.16)

РЗ, впр.22 (с.16)

 

 


 

 

18

Робимо покупки

 

 

 

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві.

 

Теперішній неозначений час

6, с. 41

7, с. 41

 

5, с. 40

РЗ, впр.25(с.17)

РЗ, впр.24 (с.17)

РЗ, впр.26 (с.17)

 

 

19

Наші покупки

 

 

Пояснює правила

безпечної

поведінки онлайн.

 

 

Минулий неозначений час

1, с. 42

1, с. 42

2, с. 43

3, с. 43

4, с. 44

РЗ, впр.27(с.18)

5, с. 44

РЗ, впр.29 (с.19)

 

 

20

Грошові одиниці різних країн

 

 

 

Ідентифікує

власні права і

обов’язки як

споживача.

Hryvnya, kopiyka, pound, pence, coin, banknote, dollar, cent, nickel, dime, quarter

Минулий неозначений час

1, с. 45

 

2, с. 46

3, с. 46

РЗ, впр.28(с.18)

6, с. 47

 

 

21

Найкращі лондонські магазини

 

 

Пояснює правила

безпечної

поведінки онлайн.

 

 

Минулий неозначений час

РЗ, впр.18 (с.26)

 

4, с. 46

5, с. 47

РЗ, впр.30(с.19)

РЗ, впр.31 (с.20)

РЗ, впр.33 (с.21)

 

 

22

Магазини та покупки

 

 

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві.

 

 

2, с. 48

4, с. 49

Текст “ Inthesupermarket ”

1, с. 48

6, с. 50

3, с. 49

РЗ, впр.32(с.20)

7, с. 50

РЗ, впр. 34 (с.21)

 

 

23

Підсумковий урок з вивченої теми.

 

 

 

Ідентифікує

власні права і

обов’язки як

споживача.

 

 

4, с. 51

 

1, с. 51

2, с. 51

3, с. 51

5, с. 51

РЗ, впр.35(с.21)

 

Unit 3. Food and Drinks

 

 

24

Повсякденні страви

Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове харчування, страви.

 

 

Обговорює вибір

продуктів,

корисних для

здоров’я.

 

Назви продуктів харчування

Теперішній неозначений час

 

1, с. 56

3, с. 56

4, с. 57

2, с. 56

РЗ, впр.36 (с.22)

РЗ, впр.37(с.22)

 

 

25

Час сніданку

 

 

 

Складає перелік

покупок.

Spice, sweet, sour, salty, butter

Прикметники

6, с. 57

7, с. 58

 

5, с. 57

9, с. 59

8, с. 58

РЗ, впр.38 (с.22)

РЗ, впр.39(с.23)

 

 

26

Час обіду

 

 

Обговорює

особливості

харчування у

підлітковому віці

та харчові звички.

 

Назви продуктів харчування

 

3, с. 61

 

1, с. 60

2, с. 60

РЗ, впр.41 (с.24)

РЗ, впр.40 (с.23)

 

 

27

Що ми зазвичай їмо протягом дня?

 

 

 

Співвідносить

власні потреби з

можливостями

сімейного

бюджету.

 

Теперішні часи

7, с. 62

 

6, с. 62

4, с. 61

5, с. 62

РЗ, впр.44 (с.24)

РЗ, впр. 43 (с.25)

 

 

28

Їжа та напої

 

 

Обговорює вибір

продуктів,

корисних для

здоров’я.

 

 

Теперішні часи

3, с. 64

1, с. 63

2, с. 63

4, с. 65

РЗ, впр.44(с.26)

РЗ, впр.46(с.27)

 

 

29

Харчові уподобання

 

 

Обговорює

особливості

харчування у

підлітковому віці

та харчові звички.

 

 

Теперішні часи

5, с. 64

 

6, с. 65

РЗ, впр. 45 (с.26)

РЗ, впр.47(с.28)

7, с. 65

 

 

30

Приготування їжі

 

 

 

Складає перелік

покупок.

 

 

3, с. 66

1, с. 66

2, с. 66

РЗ, впр.49(с.29)

РЗ, впр.48 (с.29)

 

 

31

Пікнік

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

 

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду

 

 

Минулий неозначений час

5, с. 68

 

6, с. 68

7, с. 68

4, с. 68

8, с. 69

 

 


 

 

32

Традиційна українська їжа

 

 

 

Наводить

приклади

збалансованості

власного раціону.

 

Fresh, fried, frozen, raw, tasty, vegetarian

Теперішній неозначений час

3, с. 70

1, с. 69

4, с. 70

2, с. 69

РЗ, впр.51  (с.30)

 

 

33

Українська кухня

 

 

Обговорює

особливості

харчування у

підлітковому віці

та харчові звички.

 

 

Загальні та спеціальні запитання

 

 

7, с. 71

6, с. 71

5, с. 71

РЗ, впр.50, 52(с.30)

8, с. 71

 

 

34

Підсумковий урок з вивченої теми

 

 

Наводить

приклади

збалансованості

власного раціону.

 

 

 

2, с. 72

3 (а), с. 73

4, с. 73

 

5, с. 74

1, с. 72

3(b), с. 73

 

6, с. 74

 

Unit 4. SportsandGames

 

 

35

Спорт у нашому житті

Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм  характеристику.

 

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом.

 

Athletics, ski-jumping, cycling, boating, boxing, judo

Прислівник

3, с. 79

1, с. 78

2, с. 78

5, с. 79

4, с. 79

РЗ, впр.53 (с.31)

6, с. 80

 

 

 

36

Спортивні клуби

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

 

 

Назви видів спорту

Теперішні та минулі часи дієслів.

3, с. 81

2, с. 81

1, с. 80

4, с. 82

РЗ, впр.54(с.31)

 

 

37

Ми любимо спорт

 

Наводить

приклади впливу

відомих

спортсменів на

популяризацію

фізичної культури

і спорту.

 

 

Назви видів спорту

Модальні дієслова

5, с. 82

 

6, с. 83

7, с. 83

РЗ, впр.55 (с.32)

РЗ, впр.56(с.32)

 

 

38

Спорт, яким я займаюсь

 

 

Дає поради щодо

техніки безпеки

під час

спортивних

занять і змагань.

 

 

Модальні дієслова

3, с. 85

 

1, с. 84

2, с. 84

4, с. 85

 

РЗ, впр.57(с.33)

 

 

 

39

Види спорту

 

Висловлює

повагу до

спортсменів з

обмеженими

можливостями

 

 

Назви видів спорту

 

6, с. 85

 

5, с. 85

РЗ, впр.58(с.34)

РЗ, впр.59 (с.34)

7, с. 86

 

 

40

Види спорту

 

 

Обговорює вплив

на здоров’я

аматорського і

професійного

спорту.

 

Назви видів спорту

Теперішній доконаний

3, с. 87

1, с. 87

2, с. 87

4, с. 88

5, с. 88

РЗ, впр.60(с.35)

 

6, с. 88

 

 

 

41

Відомі спортсмени

 

Наводить

приклади впливу

відомих

спортсменів на

популяризацію

фізичної культури

і спорту.

 

 

 

Модальні дієслова.

2, с. 89

4, с. 90

2, с. 89

1, с. 89

3, с. 90

5, с. 91

РЗ, впр.62(с.36)

РЗ, впр.61 (с.36)

 

 

42

Улюблений вид спорту

 

 

Дає поради щодо

техніки безпеки

під час

спортивних

занять і змагань.

 

 

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

2, с. 91

 

1, с. 91

3, с. 91

РЗ, впр.63(с.37)

РЗ, впр.64 (с.37)

 

 

43

Підсумковий урок з вивченої теми

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом.

 

 

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

6, с. 93

 

4, с. 92

5, с. 93

РЗ, впр.65(с.38)

повторити вивчені слова

 

 

44

шкільні правила. Контроль письма

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

 

 

Завдання на картках

 

Writing ( theFirstTerm )

РЗ, впр.66 (с.38)

 

 

45

Мій друг. Контроль аудіювання

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

 

 

 

Listening Comprehension (the First Term)

 

Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.43-44)

Розповідати про своїх друзів

 

 

46

Мій улюблений вид спорту. Контроль читання

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

 

 

 

 

Reading ( theFirstTerm )

 

Гра “CompletetheSentences”

 

Розповідати про свою сім’ю

 

 

47

Спорт у нашому житті. Контроль говоріння

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом.

 

 

 

 

 

Speaking ( the First Term )

Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46)

Написати про плани на зимові канікули

 

 

48

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Текст “ Olympic Games ”

Текст “Sports in Great Britain”

Завдання на картках (НО)

Завдання на картках (НО)

 

 

 


[1]Косован О., Вітушинська М.. Англійська мова : робочий зошит для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Косован О., Вітушинська М.. – Тернопіль : «Підручники й посібники», 2020. – 72 с.


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку