КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРП'ЮК.
СКЛАДЕНЕ ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОЇ ПРОГРАМИ.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРП’ЮК
І семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||||
Тема «Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі» |
||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «there is/ there are» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
Впр. 8, с. 6 |
|
||||||
2. |
|
Режим дня школяра |
|
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Впр. 2, с. 10 |
|
||||||
3. |
|
Наші друзі |
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
Впр. 2, с. 14-15 |
|
||||||
4. |
|
Зовнішність наших друзів |
|
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Впр. 1b, с. 18 |
|
||||||
5. |
|
Як виглядає твій друг?
|
|
Present Simple, Present Continuous |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
Впр. 6, с. 20 |
|
||||||
6. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
||||||
7. |
|
Характер мого друга |
|
Present Simple, Present Continuous |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
Впр. 2, с. 21 |
|
||||||
8. |
|
Риси характеру
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
Скласти розповідь про свого друга |
|
||||||
9. |
|
Я та мої друзі. Проект |
|
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
||||||
10. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до тексту |
|
||||||
11. |
|
Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Тема «Я, моя сім’я і друзі»
|
||||||||||||||||
12. |
|
Моя сім’я |
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Впр. 5, с. 26 |
|
||||||
13. |
|
Звичайнісінька сім’я |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
Впр. 3, с. 30 |
|
||||||
14. |
|
Зовнішність членів родини |
|
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
Впр. 2, с. 32 |
|
||||||
15. |
|
Розповідь про сім’ю |
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
Впр. 2, с. 34-35
|
|
||||||
16. |
|
Як виглядають члени твоєї родини?
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
Впр. 3, с. 36 |
|
||||||
17. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
||||||
18. |
|
Друзі пізнаються в біді |
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
Впр. 8, с. 38 |
|
||||||
19. |
|
Про мене.
|
Повторення актуальної лексики |
|
|
|
|
|
Впр. 12, с. 40 |
|
||||||
20. |
|
Сім’я мого друга. Проект |
|
|
|
|
|
|
Зробити постер |
|
||||||
21. |
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
Впр. 6, с. 43 |
|
||||||
22. |
|
Я, моя сім’я і друзі. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Тема «Шкільне життя»
|
||||||||||||||||
23. |
|
Школа |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
Впр. 5, с. 50 |
|
||||||
24. |
|
Наша школа |
|
Модальні дієслова |
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
Впр. 6, с. 54 |
|
||||||
25. |
|
Шкільні предмети |
|
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
|
Впр. 3b, с. 59 |
|
||||||
26. |
|
Розклад уроків
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 |
Впр. 5b, с. 64 |
|
||||||
27. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
||||||
28. |
|
Шкільні правила
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
Написати свої шкільні правила |
|
||||||
29. |
|
Школа в Україні та Великій Британії |
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь |
|
||||||
30. |
|
Урок англійської мови |
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
Впр. 5bc, с. 82 |
|
||||||
31. |
|
Мій улюблений предмет. Проект |
|
|
|
|
|
|
Зробити проект |
|
||||||
32. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план |
|
||||||
33. |
|
Шкільне життя. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Тема « Спорт»
|
||||||||||||||||
34. |
|
Cпорт |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
|
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
Впр. 4, с. 69 |
|
||||||
35. |
|
Види спорту |
|
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
Впр.. 5, с. 72-73 |
|
||||||
36. |
|
Спортивні ігри
|
|
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
Впр. 7, с. 76 |
|
||||||
37. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
||||||
38. |
|
Спорт в Україні |
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
Впр. 2,с. 79 |
|
||||||
39. |
|
Спорт в Україні та Великій Британії |
|
|
|
|
|
|
Написати листа |
|
||||||
40. |
|
Мій улюблений вид спорту |
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту |
|
||||||
41. |
|
Спорт у моєму житті.
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь |
|
||||||
42. |
|
Мій улюблений спортсмен. Проект |
|
|
|
|
|
|
Зробити презентацію |
|
||||||
43. |
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87 |
Читати текст |
|
||||||
44. |
|
Спорт. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
45. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
||||||
46. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
||||||
47. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
48. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|
||||||
ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування
|
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||||||
Тема «Харчування» |
|||||||||||||||||
49. |
|
Продукти харчування |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
Впр. 2,с. 94-95 |
|
|||||||
50. |
|
Овочі та фрукти |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Впр. 6, с. 97 |
|
|||||||
51. |
|
Солодощі |
|
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
Підготувати розповідь |
|
|||||||
52. |
|
Улюблені страви
|
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Повторити вивчені слова |
|
|||||||
53. |
|
Улюблені страви моєї родини |
|
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
|||||||
54. |
|
Традиції харчування |
|
Позначення дії в майбутньому |
|
Ex.1, p. 105 |
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
Впр.4а, с. 107 |
|
|||||||
55. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
|||||||
56. |
|
Їжа і напої |
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
Впр.3, с. 109 |
|
|||||||
57. |
|
Харчування.
|
|
|
|
|
|
|
Написати меню для шкільної їдальні |
|
|||||||
58. |
|
Різноманітні рецепти приготування їжі. Улюблений рецепт моєї родини. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Зробити проект |
|
|||||||
59. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план |
|
|||||||
60. |
|
Харчування. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
|||||||
Тема «Покупки»
|
|||||||||||||||||
61. |
|
Покупки |
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
|
|
Вивчити слова |
|
|||||||
62. |
|
Покупки у Великобританії |
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
|
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
|
Ex.1, p. 112-113 |
Переказувати текст |
|
|||||||
63. |
|
В супермаркеті |
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
Вивчити слова
|
|
|||||||
64. |
|
Ми скупляємося
|
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
|
Впр.7b, с. 122 |
|
|||||||
65. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
|||||||
65. |
|
Покупки в Лондоні |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Впр.4, с. 124-125 |
|
|||||||
68. |
|
У гастрономі
|
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131 |
|
Ex.1, p. 128, |
Впр.2, с. 128-129 |
|
|||||||
69. |
|
Мій улюблений магазин |
|
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
|||||||
70. |
|
В універмазі |
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
Підготувати розповідь |
|
|||||||
71. |
|
Ходимо по крамницях
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
Впр.1-2, с. 133-137 |
|
|||||||
72. |
|
Покупки моєї родини. Проект
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь |
|
|||||||
73. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137 |
|
Ex.1-2, p. 133-137 |
Повторити вивчені слова |
|
|||||||
74. |
|
Покупки. Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
|||||||
Тема « Подорож»
|
|||||||||||||||||
75. |
|
Види транспорту |
Види транспорту, Ex.1-2, p. 142-143 |
|
|
Ex.3-4, p. 143, Ex.2, p. 145, Ex.3b, p. 145 |
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145 |
Впр.4,с. 146 |
|
|||||||
76. |
|
В аеропорту |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
Ex.6, p. 147, Ex.1, p. 148, |
Ex.7, p. 147, Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149 |
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149 |
Впр.5, с. 150 |
|
|||||||
77. |
|
На автостанції
|
yet, already, never, ever, recently, lately |
Прислівники |
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
|
Впр.7, с. 153 |
|
|||||||
78. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
|||||||
79. |
|
На вокзалі |
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155 |
Впр.6, с. 155 |
|
|||||||
80. |
|
На землі і в повітрі |
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
|
Підготувати проект |
|
|||||||
81. |
|
Мій улюблений спосіб подорожування |
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги |
|
|||||||
82. |
|
Подорожуємо. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|
|||||||
83. |
|
Подорожуємо країнами світу.
|
Ex.1, p. 160 |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex.4а, p. 169 |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169 |
Ex.3, p. 163 |
Ex.3, p. 163 |
Впр.5, с. 170 |
|
|
||||||
84. |
|
Способи подорожування моїх друзів. Проект |
|
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
|||||||
85. |
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план |
|
|||||||
86. |
|
Подорож. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
|||||||
Тема « Україна. Великобританія» |
|||||||||||||||||
87. |
|
Лондон |
Визначні пам’ятки Лондона |
|
|
Ex.2a, p. 161-162, Ex.1-2, p. 167 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
Підготувати розповідь |
|
|||||||
88 |
|
Київ |
Визначні пам’ятки Києва |
|
|
Ex.6, p. 167, |
|
Ex.5, p. 164-166 |
Підготувати розповідь |
|
|||||||
89. |
|
Подорожуємо навколо світу |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169; континенти, океани |
Означений артикль «the» |
Ex.6, p. 170, Ex.3, p. 173 |
Ex.2, p. 172 |
|
Ex.1, p. 168 |
Впр.1, с. 172 |
|
|||||||
90. |
|
Цікаві місця світу |
|
|
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175 |
|
Ex.2, p. 174-175, Ex.5-6, p. 176-177 |
Впр.1, с. 178 |
|
|||||||
91. |
|
Подорож Україною та Великобританією
|
|
Present Perfect Tense |
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 |
Впр.2, с. 179 |
|
|||||||
92. |
|
Подорож Україною та Великобританією
|
|
|
|
|
|
|
Написати твір |
|
|||||||
93. |
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
|
|
|
|
|
Виконати вправи |
|
|||||||
94. |
|
Придбання квитків |
|
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, Ex.10, p. 185 |
Ex.5, p. 183 |
|
Підготувати розповідь |
|
|||||||
95. |
|
Подорож.
|
|
|
|
Ex.1, p. 187 |
Ex.12, p. 186, Ex.2, p. 187 |
|
Впр.3, с. 187-189 |
|
|||||||
96. |
|
Подорож визначними місцями України та Великобританії. Проект |
|
|
|
|
|
|
Зробити постер чи листівку |
|
|||||||
97. |
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex.4, p. 189 |
|
|
Ex.3, 5, p. 187-189 |
Переказувати текст |
|
|||||||
98. |
|
Подорож. Україна. Великобританія. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
|||||||
99. |
|
Мої майбутні літні канікули |
|
|
|
|
|
|
Скласти діалоги |
|
|||||||
100. |
|
Мої майбутні літні канікули |
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь |
|
|||||||
101. |
|
Повторення та систематизація |
|
|
|
|
|
|
Написати лист |
|
|||||||
102. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||
103. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
|||||||
104. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|
|||||||
105. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|
|||||||