Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу ІІ семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу ІІ семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

7 КЛАС

( Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )

ІІ семестр ( 3 години на тиждень )

 уроку

Дата

 

Тема 

Очікувані результати

Змістові лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

 

ІІ семестр

Тема 4: Спорт

49.

 

Спорт – це весело. Уведення лексичного матеріалу

•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;

• висловлювати свої враження, почуття та емоції;

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

 

 

Kinds of sport

 

 

  відео “Sport is fun”

Ex. 1, p. 92

Ex. 3, p. 93

Ex. 2, p. 93

Вивчити нові ЛО

 

50.

 

Олімпійські ігри. Читання та переклад тексту.

 

 

Дає поради щодо

техніки безпеки

під час

спортивних

занять і змагань.

 

A flame, a mascot, a spirit, a wheelchair, to compete, to light, to represent, to take place, to take part, across the worrld

 

 “Olympic Games”

Ex. 1, p. 93

Ex. 3, p. 94.

Ex. 4, p. 97

Скласти діалог

 

51.

 

 

 

Міжнародні спортивні змагання. Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма

 

Наводить

приклади впливу

відомих

спортсменів на

популяризацію

фізичної культури

і спорту.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tag-questions

Ex. 1, p. 100

Ex. 5, p. 97

Ex. 6, p. 97

 

summary

Скласти 10  Tag-questions

 

52.

 

Ви гарні в спорті, чи не так? Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом

 

You are good at sports, aren’t you?

  p.101

Questions

Tags

Ex. 3, p. 99

  Ex. 1, p. 98

Ex. 2, p. 99

Ex. 5, p. 100

Розповідати про улюблений вид спорту

 

53.

 

Спортивні клуби. Введення ЛО.

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом

 

Joining a sports club.

 

Ex. 2, p. 101

 

Ex. 3, p. 101. 

Ex. 4, p. 102

 

індивідуальні завдання

Ex. 4, p. 99

 

54.

 

Спорт у нашому житті. Удосконалення навичок аудіювання

 

Висловлює

повагу до

спортсменів з

обмеженими

можливостями.

 

 

 

Модальні дієслова.

To be allowed to, to let/make smb do.

  Ex. 5, p. 102

Ex. 5(а), p. 102

 

Ex. 2, p. 101

Ex. 3, p. 101

 

55.

 

Ми любимо спорт. Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

 

Дає поради щодо

техніки безпеки

під час

спортивних

занять і змагань.

 

 

 

Ex. 6, p. 103

  Ex. 7 (a), p. 105

Ex. 6, p. 103

  WB ex.17, p.57

Ex. 7(b), p. 105

 

56.

 

Чому ми любимо спорт. Удосконалення навичок усного мовлення

 

Наводить

приклади впливу

відомих

спортсменів на

популяризацію

фізичної культури

і спорту.

 

 

 

 

Ex. 1, p. 105

Ex. 2, p. 105

WB ex.18, p.58

Підготувати кросворд по темі «Спорт»

 

57.

 

Спорт, яким я займаюся. Узагальнення знань учнів з теми «Sports from A to Z»

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

 

 

 

 

 

Ex. 3, p. 106

 

Ex. 1, p. 107

 

Ex. 2, p. 107

 

Тема 5: Охорона здоров’я.

58.

 

Наше здоров’я.  Уведення лексичного матеріалу

• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо

розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття аргументувати свій вибір, точку зору

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

Headache, toothache, stomachache, earache, backache

 

Ex. 1, p. 108

 

Ex. 2, p. 108

 

  Ex. 4, p. 110

  Ex. 5, p. 110

Скласти та вивчити діалог

 

59.

 

Відвідування лікаря. Удосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

 

 

 

“At the hospital”

 

Ex. 3, p. 109

Ex. 6, p. 110

 

Завдання до тексту

Скласти 10 запитань до тексту “At the hospital”

 

60.

 

У лікарні. Уведення лексичного матеріалу. Вдосконалення навичок читання

 

Дає поради щодо

правил поведінки

під час епідемії.

 

 

 

 

 

  Ex. 3, p. 113

Ex. 1 (a), p. 111

Ex. 4, p. 113

Ex. 1 (b), p. 111. Ex. 2, p. 112

 

Скласти речення за малюнками

 

61.

 

Відвідування лікаря. Удосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a symptom, a treatment, private, regular, to make an appointment

 

Ex. 1, p. 119.

 Ex. 7, p. 114.

 Ex. 8, p. 115

Ex. 5, p. 114

 

Ex. 6, p. 114

Вивчити нові ЛО

 

62.

 

Я хворію. Удосконалення граматичних навичок

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

It’s something wrong with me.

Past Perfect

Ex. 2, p. 119

Ex. 1, p. 115

Ex. 5, p. 118

Ex. 2, p. 117

 

Ex. 4, p. 118.

Ex. 2, p. 117

Ex. 7, p. 119

 

63.

 

У лікаря. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення

 

Дає поради щодо

правил поведінки

під час епідемії.

 

 

 

 

Ex. 3, p. 120

  Ex. 6, p. 118

Ex. 3, p. 117

 

 

Ex. 5а, p. 119

 

64.

 

Симптоми захворювань. Активізація мовленнєвого матеріалу

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

 

Пасивний стан дієслова (Present Simple, Past simple)

   Ex. 5, p. 120

Ex. 1, p. 121.

. Ex. 2, p. 121

Ex. 5, p. 122

Ex. 5, p. 120

 

Ex. 3, p. 122.

Ex. 1, p. 124

Ex. 4, p. 122

 

65.

 

Лікування Активізація мовленнєвого матеріалу

 

Дає поради щодо

правил поведінки

під час епідемії.

 

 

 

 

Ex. 6, p. 123

Ex. 7, p. 123

Ex. 1,  p. 125

Індивідуальні завдання

Ex. 2, p. 124

 

66

 

Похід до лікаря

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

 

 

Ex. 8, p. 123

 

Гра “Complete the Sentences”

 Скласти 10 речень з  Present Simple та  Past simple

 

67

 

Дбаємо про своє здоров’я.  Удосконалення лексичних і граматичних навичок

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

 

Ex. 4, p. 120

Ex. 3, p. 126

Ex. 4(b), p. 126

 

Ex. 2, p. 125.

Ex. 4(a), p. 126

Ex. 3, p. 126

 

Ex. 4, p. 126

 

 

68.

 

Здорові звички. Введення ЛО.

 

 

Обговорює шляхи

профілактики

захворювань.

 

 

Sport in Britain

 

Ex. 5(b),  p. 128

Ex. 6,  p. 128

   Ex. 5(a),  p. 127

Ex. 9,  p. 130

Ex. 10,  p. 131

 

69

 

Здоровий спосіб життя

 

Дає поради щодо

правил поведінки

під час епідемії.

 

 

 

 

Ex. 7,  p. 128

Ex. 10, p. 130

Ex. 8,  p. 128

 

Ex. 2, p. 130

Повторити вивчену лексику

 

70.

 

Домашнє читання. Узагальнення знань учнів з теми «Health service»

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

 

 

Ex. 3, p. 133.

 

Ex. 1, p. 132

 

dictation

Ex. 4, p. 133

 

Тема 6: Кіно і театр

71

 

Кіно і театр. Уведення лексичного матеріалу

 

•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді;

 

 

• реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;

 

• висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

A comedy, a science fiction film, a cartoon, a historical film, a horror film, a musical, an action film, a thriller, entertainment, leisure, to entertain

 

 

Ex. 1,  p. 138

Ex. 3, p. 139.

Ex. 2, p. 139. 

 

  Ex. 5, p. 139

 

Ex. 7, p. 139

 

72

 

Улюблені фільми. Введення ЛО.

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

A character, a plot, a title, catchy, confusing, convincing, fascinating, spectacular

 

Ex. 3, p. 141

Ex. 4, p. 139

Ex. 6, p. 139

 

 

 

Розповідати про улюблений фільм

 

73

 

Кінотеатр. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

 

 

Ex. 3, p. 141

Ex. 1, p. 140.

 

Ex. 4, p. 141

 

Ex. 2, p. 140

 

74

 

Жанри фільмів. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

 

 

Ex. 6, p. 142

Ex. 5, p. 142

 

Ex. 1, p. 143.

 

 

Ex. 2, p. 143

 

75

 

Які фільми ти любиш дивитись? Удосконалення навичок вживання нових лексичних одиниць

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

Do you like movies?

 

 

Ex. 7, p. 142

 

 

Ex. 4, p. 145

Ex. 3, p. 144

 

Ex. 1, p. 146

 

Підготувати розповідь про улюбленого актора

 

76

 

Ти часто ходиш до кінотеатру? Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

Are you a cinema-goer?

Reflexive pronouns

 

Уривки з фільмів

 

 

Ex. 2, p. 147

Ex. 3, p. 147

 

  WB ex.16, p.80

Написати листа про новий фільм до журналу

 

77

 

Похід до театру. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

An audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage Going to the theatre.

Типи запитань

  Ex. 1, p. 148

Ex. 3, p. 149

 

Ex. 2, p. 149

  WB ex.17, p.80

Скласти 10 запитань

 

78

 

.Світ кіно. Повторення ЛО

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

 

 

 

Ex. 4, p. 150.

 Ex. 5, p. 151

Завдання на карках

WB ex.15(b), p.79

Виконати проект на тему «Світ кіно»

 

79

 

Фільм був фантастичним. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

 

 

 

Ex. 6, p. 151

 

Ex. 1, p. 152

WB ex.19, p.81

Ex. 1, p. 152

 

80

 

Узагальнення знань учнів з теми «Leisure Time

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

 

 

 

Ex. 7, p. 151

 

 Завдання на карках

 

  WB ex.20, p.82

Повторити ЛО

 

Тема 7: Подорож цікавими місцями : Велика Британія

81

 

Визначні місця. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору

• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо

розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді

 

Порівнює типові

для різних

культур вербальні

та невербальні

норми поведінки.

 

 

Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, typical

 

Text about London

  Ex. 1, p. 153

Ex. 4, p. 154

 

Ex. 2, p. 154

 

Завдання до тексту

Скласти діалог

 

82

 

Подорож. Уведення лексичного матеріалу

 

 

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval

 

 Ex. 1, p. 155

Ex. 4, p. 154

 

Ex. 2, p. 157.

Ex. 3 , p. 155

 

Словникова робота (С153-155)

 

83

 

Історичні місця. Активізація граматичного і лексичного матеріалу.

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття та

потреби жити

разом у мирі.

 

 

 

 

Ex. 1(a), p. 162.

Ex. 1 (b), p. 162

 

Ex. 4, p. 164

 

 

Ex. 2 , p. 163

 

84

 

Лондон. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

 

Розпитує про

правила

поведінки в

європейських

столицях.

 

 

 

The Past tenses

Ex. 3, p. 163

 

Ex. 1, p. 167.

Ex. 1(а), p. 165

Ex. 3, p. 166

Ex. 1(b), p. 165

Ex. 2, p. 165

Ex. 4, p. 166

 

85

 

Нові враження. Введення ЛО

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

 

 

 

Ex. 2, p. 167.

Ex. 3, p. 167.

Ex. 4, p. 168.

 

 

Writing about the british town you like

 

86

 

Лондонський міст. Активізація ЛО

 

 

 

Визначає

орієнтовну

вартість

перебування в

країні виучуваної

мови.

 

Reflexive pronouns

 

Ex. 5, p. 169

Ex. 6, p. 169

Ex. 8, p .169

Ex. 7, p .169

 

Ex. 7, p. 169

 

87

 

Театр Шекспіра Активізація ЛО

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття та

потреби жити

разом у мирі.

 

 

 

 

Ех. 2, р. 173

. Ex. 4, p. 173

Ex. 6, p. 175

Ex. 5, p. 174

Ex. 1, p. 172

 

Ex. 7, p. 175

 

88

 

Велика Британія. Активізація ЛО

 

Розпитує про

правила

поведінки в

європейських

столицях.

 

 

 

 

 

Ex. 8, p. 175

 

Ex. 9, p. 176.

 Ex. 11, p. 177

 

Проект «Велика Британія»

 

89

 

Подорожуємо містом.

Узагальнення знань учнів з теми:”  Подорож цікавими місцями : Велика Британія ”

 

Порівнює типові

для різних

культур вербальні

та невербальні

норми поведінки.

 

 

 

 

Ех. 3, р. 173

Ex. 10, p. 176

Ex. 11, p. 177

 

WB ex.15, p.91

Ex. 9, p. 176

 

Тема 8:  Подорож цікавими місцями : Україна.

90

 

Визначні місця Києва. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо

розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді

 

 

Робить

повідомлення про

основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

 

 

 

 

 

Ex. 3 (a), p. 158

 

Ex. 3 (b), p. 158

 

WB ex.17(c), p.93

Your favourite place in your city

 

91

 

Київ. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

 

 

Video

 “Top 10 of Kyiv”

  Ex. 6, p. 161

 

Ex. 5, p. 161

 

 

Ex. 4, p. 161

 

 

92

 

Моя Батьківщина. Активізація ЛО

 

 

Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

 

 

 

Роздатковий матеріал

 

Ex. 1, p. 171

Ex. 2, p. 171

Ex. 1, p. 171

 

93

 

Наша столиця. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

Пропонує заходи

щодо покращення

екологічної

ситуації в Києві.

 

 

 

 

 

 

Ex. 4, p. 182.

Ex. 1, p. 179.

Ex. 2, p. 180

  WB ex.21 (a), p.94

Ex. 1, p. 179.

 

94

 

Мій рідний край. Активізація ЛО.

 

 

Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

 

 

 

 

Міні  діалоги  за темою

   

 

Завдання на карках

 

Ex. 2, p. 180

 

 

95

 

Культура міста. Активізація ЛО

 

Робить

повідомлення про

основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

 

 

 

 

 

Ex. 5, p. 182

Ex. 3, p. 181

       Індивідуальні завдання

Повторити вивчену лексику

 

96

 

Узагальнення знань учнів з теми:” Україна”

 

Обговорює

громадянську

позицію та власні

погляди на

різноманітні

соціальні

проблеми своєї

країни та

світового

простору.

 

 

 

 

  Роздатковий матеріал

Завдання на карках  

WB ex.9(a) p.86

  Завдання на карках

Скласти кросворд по темі «Україна»

 

97

 

 

Мій рідний край.

Контроль аудіювання

 

 

Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

 

 

 

 

 

 

Listening Comprehension

 

 

 

 

 

завдання на карках

 

 

 

Написати повідомлення про відому споруду

 

 

98

 

 

Великобританія.

Контроль письма

 

 

 

Визначає

орієнтовну

вартість

перебування в

країні виучуваної

мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завдання на карках

 

 

Writing

Індивідуальні завдання

 

 

99

 

 

Моя країна.

  Контроль читання

Обговорює 

питання, пов’язані

із збереженням

навколишнього

середовища у

своєму регіоні та

державі .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reading

 

Гра “Complete the Sentences”

Повторити часи

 

 

100

 

 

Країни на карті світу  Контроль говоріння

 

Обговорює

громадянську

позицію та власні

погляди на

різноманітні

соціальні

проблеми своєї

країни та

світового

простору.

 

 

 

 

 

Speaking

Завдання на карках

Індивідуальні завдання

Підготувати кросворд по вивченій лексиці

 

 

101

 

 

Подорож історичними місцями. Узагальнення вивченого за рік

 

Робить

повідомлення про

основні пам’ятки

історії та культури

Києва.

 

 

 

 

Текст «Travelling on foot »

Short dialogues

 

Завдання на карках

Написати про плани на літні канікули

 

 

102

 

 

Узагальнення вивченого за рік

Обговорює 

питання, пов’язані

із збереженням

навколишнього

середовища у

своєму регіоні та

державі .

 

 

 

 

 

Гра “True or False?”

Short dialogues

 

  Завдання на карках

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балухта Наталя Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Borovska Yuliia
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 січня 2023
Переглядів
9652
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку