7 КЛАС
( Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )
ІІ семестр ( 3 години на тиждень )
№ уроку |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр Тема 4: Спорт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Спорт – це весело. Уведення лексичного матеріалу |
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
Kinds of sport
|
|
відео “Sport is fun” |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 93 |
Вивчити нові ЛО |
|
||||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
Олімпійські ігри. Читання та переклад тексту. |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
A flame, a mascot, a spirit, a wheelchair, to compete, to light, to represent, to take place, to take part, across the worrld |
|
“Olympic Games” |
Ex. 1, p. 93 |
Ex. 3, p. 94. |
Ex. 4, p. 97 |
Скласти діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
51.
|
|
Міжнародні спортивні змагання. Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
|
Tag-questions |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 5, p. 97 Ex. 6, p. 97 |
|
summary |
Скласти 10 Tag-questions |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
52. |
|
Ви гарні в спорті, чи не так? Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
You are good at sports, aren’t you? |
p.101 Questions Tags |
Ex. 3, p. 99 |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, p. 99 Ex. 5, p. 100 |
Розповідати про улюблений вид спорту |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Спортивні клуби. Введення ЛО. |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Joining a sports club. |
|
Ex. 2, p. 101
|
Ex. 3, p. 101. Ex. 4, p. 102 |
|
індивідуальні завдання |
Ex. 4, p. 99 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
54. |
|
Спорт у нашому житті. Удосконалення навичок аудіювання |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. |
|
|
|
Модальні дієслова. To be allowed to, to let/make smb do. |
Ex. 5, p. 102 |
Ex. 5(а), p. 102 |
|
Ex. 2, p. 101 |
Ex. 3, p. 101 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
55. |
|
Ми любимо спорт. Активізація граматичного й лексичного матеріалу |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
|
Ex. 6, p. 103 |
Ex. 7 (a), p. 105 |
Ex. 6, p. 103 |
WB ex.17, p.57 |
Ex. 7(b), p. 105 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
|
Чому ми любимо спорт. Удосконалення навичок усного мовлення |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
WB ex.18, p.58 |
Підготувати кросворд по темі «Спорт» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
|
Спорт, яким я займаюся. Узагальнення знань учнів з теми «Sports from A to Z» |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 106 |
|
Ex. 1, p. 107
|
Ex. 2, p. 107 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5: Охорона здоров’я. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
|
Наше здоров’я. Уведення лексичного матеріалу |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття аргументувати свій вибір, точку зору |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Headache, toothache, stomachache, earache, backache |
|
Ex. 1, p. 108
|
Ex. 2, p. 108
|
Ex. 4, p. 110 |
Ex. 5, p. 110 |
Скласти та вивчити діалог |
|
||||||||||||||||||||||||||||
59. |
|
Відвідування лікаря. Удосконалення навичок усного мовлення й читання |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
|
|
“At the hospital” |
Ex. 3, p. 109 |
Ex. 6, p. 110
|
Завдання до тексту |
Скласти 10 запитань до тексту “At the hospital” |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
60. |
|
У лікарні. Уведення лексичного матеріалу. Вдосконалення навичок читання |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 113 Ex. 1 (a), p. 111 Ex. 4, p. 113 |
Ex. 1 (b), p. 111. Ex. 2, p. 112 |
|
Скласти речення за малюнками |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Відвідування лікаря. Удосконалення навичок усного мовлення й читання |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a symptom, a treatment, private, regular, to make an appointment |
|
Ex. 1, p. 119. |
Ex. 7, p. 114. Ex. 8, p. 115 |
Ex. 5, p. 114
|
Ex. 6, p. 114 |
Вивчити нові ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Я хворію. Удосконалення граматичних навичок |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
It’s something wrong with me. |
Past Perfect |
Ex. 2, p. 119 |
Ex. 1, p. 115 Ex. 5, p. 118 |
Ex. 2, p. 117
|
Ex. 4, p. 118. Ex. 2, p. 117 |
Ex. 7, p. 119 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
63. |
|
У лікаря. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 120 |
Ex. 6, p. 118 |
Ex. 3, p. 117
|
|
Ex. 5а, p. 119 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
Симптоми захворювань. Активізація мовленнєвого матеріалу |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
|
Пасивний стан дієслова (Present Simple, Past simple) |
Ex. 5, p. 120 |
Ex. 1, p. 121. . Ex. 2, p. 121 Ex. 5, p. 122 |
Ex. 5, p. 120
|
Ex. 3, p. 122. Ex. 1, p. 124 |
Ex. 4, p. 122 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
Лікування Активізація мовленнєвого матеріалу |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 123 Ex. 7, p. 123 |
Ex. 1, p. 125 |
Індивідуальні завдання |
Ex. 2, p. 124 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Похід до лікаря |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
|
|
Ex. 8, p. 123 |
|
Гра “Complete the Sentences” |
Скласти 10 речень з Present Simple та Past simple |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Дбаємо про своє здоров’я. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 120 |
Ex. 3, p. 126 Ex. 4(b), p. 126
|
Ex. 2, p. 125. Ex. 4(a), p. 126 |
Ex. 3, p. 126
|
Ex. 4, p. 126
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
68. |
|
Здорові звички. Введення ЛО. |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
|
Sport in Britain
|
Ex. 5(b), p. 128 Ex. 6, p. 128 |
Ex. 5(a), p. 127 |
Ex. 9, p. 130 |
Ex. 10, p. 131 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
|
|
|
Ex. 7, p. 128 Ex. 10, p. 130 |
Ex. 8, p. 128
|
Ex. 2, p. 130 |
Повторити вивчену лексику |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
70. |
|
Домашнє читання. Узагальнення знань учнів з теми «Health service» |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 133.
|
Ex. 1, p. 132
|
dictation |
Ex. 4, p. 133 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 6: Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Кіно і театр. Уведення лексичного матеріалу
|
•характеризувати поведінку та розповідати про вчинки людей; • розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді;
• реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; • просити й надавати допомогу;
• висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
A comedy, a science fiction film, a cartoon, a historical film, a horror film, a musical, an action film, a thriller, entertainment, leisure, to entertain |
|
|
Ex. 1, p. 138 Ex. 3, p. 139. |
Ex. 2, p. 139.
|
Ex. 5, p. 139
|
Ex. 7, p. 139 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Улюблені фільми. Введення ЛО. |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
A character, a plot, a title, catchy, confusing, convincing, fascinating, spectacular |
|
Ex. 3, p. 141 |
Ex. 4, p. 139 Ex. 6, p. 139
|
|
|
Розповідати про улюблений фільм |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Кінотеатр. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
Ex. 3, p. 141 |
Ex. 1, p. 140.
|
Ex. 4, p. 141 |
|
Ex. 2, p. 140 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Жанри фільмів. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 142 |
Ex. 5, p. 142
|
Ex. 1, p. 143.
|
|
Ex. 2, p. 143 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Які фільми ти любиш дивитись? Удосконалення навичок вживання нових лексичних одиниць |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Do you like movies? |
|
|
Ex. 7, p. 142
|
Ex. 4, p. 145 Ex. 3, p. 144
|
Ex. 1, p. 146
|
Підготувати розповідь про улюбленого актора |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Ти часто ходиш до кінотеатру? Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Are you a cinema-goer? |
Reflexive pronouns
|
Уривки з фільмів |
|
Ex. 2, p. 147 Ex. 3, p. 147
|
WB ex.16, p.80 |
Написати листа про новий фільм до журналу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Похід до театру. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
An audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage Going to the theatre. |
Типи запитань |
Ex. 1, p. 148 |
Ex. 3, p. 149
|
Ex. 2, p. 149 |
WB ex.17, p.80 |
Скласти 10 запитань |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
.Світ кіно. Повторення ЛО |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 150. Ex. 5, p. 151 |
Завдання на карках |
WB ex.15(b), p.79 |
Виконати проект на тему «Світ кіно» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Фільм був фантастичним. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
|
Ex. 6, p. 151 |
Ex. 1, p. 152 |
WB ex.19, p.81 |
Ex. 1, p. 152 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Leisure Time |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
|
|
|
Ex. 7, p. 151
|
Завдання на карках
|
WB ex.20, p.82 |
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 7: Подорож цікавими місцями : Велика Британія |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Визначні місця. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої враження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, typical |
|
Text about London |
Ex. 1, p. 153 Ex. 4, p. 154 |
Ex. 2, p. 154
|
Завдання до тексту |
Скласти діалог |
|
||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Подорож. Уведення лексичного матеріалу
|
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval |
|
Ex. 1, p. 155 |
Ex. 4, p. 154
|
Ex. 2, p. 157. Ex. 3 , p. 155 |
|
Словникова робота (С153-155) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Історичні місця. Активізація граматичного і лексичного матеріалу. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
Ex. 1(a), p. 162. |
Ex. 1 (b), p. 162
|
Ex. 4, p. 164
|
|
Ex. 2 , p. 163 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Лондон. Удосконалення навичок читання й усного мовлення
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
The Past tenses |
Ex. 3, p. 163
|
Ex. 1, p. 167. |
Ex. 1(а), p. 165 Ex. 3, p. 166 |
Ex. 1(b), p. 165 Ex. 2, p. 165 |
Ex. 4, p. 166 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Нові враження. Введення ЛО |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 167. Ex. 3, p. 167. |
Ex. 4, p. 168. |
|
Writing about the british town you like |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Лондонський міст. Активізація ЛО |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
Reflexive pronouns |
|
Ex. 5, p. 169 Ex. 6, p. 169 Ex. 8, p .169 |
Ex. 7, p .169 |
|
Ex. 7, p. 169 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Театр Шекспіра Активізація ЛО |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
Ех. 2, р. 173 |
. Ex. 4, p. 173 Ex. 6, p. 175 |
Ex. 5, p. 174 |
Ex. 1, p. 172
|
Ex. 7, p. 175 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Велика Британія. Активізація ЛО |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
|
|
Ex. 8, p. 175
|
Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177 |
|
Проект «Велика Британія» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Подорожуємо містом. Узагальнення знань учнів з теми:” Подорож цікавими місцями : Велика Британія ” |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
|
|
Ех. 3, р. 173 |
Ex. 10, p. 176 |
Ex. 11, p. 177
|
WB ex.15, p.91 |
Ex. 9, p. 176 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8: Подорож цікавими місцями : Україна. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Визначні місця Києва. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; • розповідати про свої захоплення; • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо розпитувати з метою роз'яснення й уточнення інформації та надавати необ-хідні відповіді; • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
|
|
|
Ex. 3 (a), p. 158
|
Ex. 3 (b), p. 158
|
WB ex.17(c), p.93 |
Your favourite place in your city |
|
||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Київ. Удосконалення навичок аудіювання, читання й усного мовлення |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
|
|
Video “Top 10 of Kyiv” |
Ex. 6, p. 161 |
Ex. 5, p. 161
|
|
Ex. 4, p. 161
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Моя Батьківщина. Активізація ЛО |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Ex. 1, p. 171 |
Ex. 2, p. 171 |
Ex. 1, p. 171 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Наша столиця. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 182. |
Ex. 1, p. 179. Ex. 2, p. 180 |
WB ex.21 (a), p.94 |
Ex. 1, p. 179. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Мій рідний край. Активізація ЛО. |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
|
|
Міні діалоги за темою |
|
Завдання на карках
|
Ex. 2, p. 180
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Культура міста. Активізація ЛО |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
|
|
|
Ex. 5, p. 182 |
Ex. 3, p. 181 |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчену лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Узагальнення знань учнів з теми:” Україна” |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
Завдання на карках |
WB ex.9(a) p.86 |
Завдання на карках |
Скласти кросворд по темі «Україна» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Мій рідний край. Контроль аудіювання |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
|
Listening Comprehension |
|
завдання на карках
|
|
Написати повідомлення про відому споруду |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Великобританія. Контроль письма |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
|
|
|
завдання на карках
|
Writing |
Індивідуальні завдання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Моя країна. Контроль читання |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
|
|
|
|
|
|
|
Reading |
Гра “Complete the Sentences” |
Повторити часи |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Країни на карті світу Контроль говоріння |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
|
|
|
Speaking |
Завдання на карках |
Індивідуальні завдання |
Підготувати кросворд по вивченій лексиці |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Подорож історичними місцями. Узагальнення вивченого за рік |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
|
|
Текст «Travelling on foot » |
Short dialogues |
|
Завдання на карках |
Написати про плани на літні канікули |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
Узагальнення вивченого за рік |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
|
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
Short dialogues |
|
Завдання на карках |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||