Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником А.Несвіт I семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно – тематичне планування з англійської мови
8 клас (за підручником Несвіт)
І семестр
№ з\п |
Дата |
Тематика |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||
І семестр Тема: Повторення |
|||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Past Simple Pr. Perfect |
ЛО теми |
С.4,в.3 |
|
С.4,в.1,2 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
2 |
|
Знов до школи |
|
|
С.4,в.3 |
|
С.4,в.5,6 |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Тема: Засоби масової інформації |
|||||||||
3 |
|
Ера інформації |
|
Нові ЛО теми. |
С.10,в.4, 6 |
С.9,в.3 |
С.8,в.1,2 |
Картки |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
4 |
|
Періодичні видання |
|
Нові ЛО теми |
С.10,в.6,7 |
|
С.10,в.5,8 |
|
Визначає достовірність інформації. |
5 |
|
Преса в Британії |
Pr. Simple Pr. Cont. |
Нові ЛО теми |
С.12,в.1 |
С.13,в.2,3 |
С.13,в.5,6 |
С.13,в.4 |
|
6 |
|
Світ інформації |
|
|
|
|
С.14,в.2,3 |
|
Аргументує які ЗМІ використовує його родина |
7 |
|
Видання газети. |
|
Нові ЛО теми |
С.15,в.4 |
С.14,в.1 |
С.14,в.2,3,5 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
8 |
|
Розвиток грам. навичок |
Pr. Perfect Past Simple |
|
|
|
С.16,в.7,8 |
С.16,в.6 |
|
9 |
|
Що ми читаємо |
|
|
|
|
С.17,в.1,3 |
|
Розповідає про особисті вподобання |
10 |
|
Репортери. |
|
ЛО теми. |
С.17,в.2,6 |
С.18,в.4,7 |
С.17,в.1,3 |
|
|
11 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Перші газети |
|
ЛО теми |
С.19,в.9 |
|
С.19,в.8 |
|
|
13 |
|
Знайомство з газетою |
|
|
С.21,в.3,4 |
|
|
|
|
14 |
|
Складові газети |
Past Simple Past Cont. |
ЛО теми |
|
С.20,в.2 |
|
|
Розповідає про складові газети |
15 |
|
Зміст газет |
|
|
|
|
С.22,в.5,6 |
|
Визначає достовірність інформації. |
16 |
|
Робота з газетою. |
|
|
С.24,в.4 |
С.23,в.1 |
С.23,в.2,3 С.26,в.5,6 |
|
|
17 |
|
Типи газет |
|
С.26,в.1 |
С.26,в1,2 |
|
|
|
Висловлює власну думку про типи газет |
18 |
|
Шкільна газета |
|
|
|
|
С.29,в.1 |
С.30,в.2 |
Дискутує про тематику шкільної стінгазети |
19 |
|
Домашнє читання |
|
|
С.154 – 161 |
|
|
|
|
20 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Активний та пасивний стан дієслова |
|
|
|
|
С 31 в 1-3 |
|
21 |
|
Підсумкова робота |
|
С.31,в.3 |
С.31,в.1,2 |
|
|||
Тема: Шкільне життя |
|||||||||
22 |
|
Моє навчання у школі |
|
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.35,в.3,4 |
|
Висловлює власне ставлення до навчання |
23
|
|
Моя школа |
Future Simple |
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.36,в.5 |
|
Пояснює правила поведінки у школі |
24 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Сполучники |
|
|
|
|
С 36 |
|
25 |
|
Моя школа |
|
|
|
|
7,8,с 37 |
9,с 37 |
Обговорює шкільні традиції |
26 |
|
Школи в Україні |
|
ЛО теми |
С.39,в.3,4 |
С.38,в.1 |
С.39,в.2 |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
27 |
|
Типи шкіл в Україні |
|
|
С.39,в.3,4 |
С.38,в.1 |
|
|
|
28 |
|
Спеціалізовані школи в Україні |
|
|
С.40,в.6 |
С.40,в.5 |
|
|
Демонструє розуміння потреби мати хороші знання |
29 |
|
Початкова і середня освіта в Україні |
|
С.42 |
С.41,в.2 |
|
С.41,в.1 С.42,в.3,4 |
|
Дискутує про навчання в Україні та за кордоном |
30 |
|
Від чого залежить успіх у навчанні |
|
|
|
|
|
С.43,в.5 |
Аргументує складові успіху |
31 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Шкільні предмети |
|
ЛО теми |
|
|
С.44,в.1,2,5,6 |
|
|
33 |
|
Які предмети важливіші? |
|
|
С.45,в.3,4 |
|
|
|
Обговорює доцільність вивчення різних предметів |
34 |
|
Освіта у Великобританії |
|
С.47,в.1
|
С.47,в.2
|
С.47,в.1
|
С.48,в.3,4,5 |
|
Дискутує про навчання в Україні та за кордоном |
35 |
|
Типи шкіл у Великобританії |
|
|
С.50,в.8 |
С.49,в.6 |
С.48,в.5 |
|
|
36 |
|
Моя школа |
|
|
С.50,в.6 |
|
С.50,в.7 |
|
|
37 |
|
Після уроків |
|
|
С.51,в.3,4 |
С.53,в.4а |
С.51,в.1,2 |
С.53,в.5 (1-7)
|
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків |
38 |
|
Шкільні гуртки та клуби |
|
|
|
|
|
С.53,в.5 (1-7) |
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків |
39 |
|
Чи потрібно платити за освітні послуги? |
|
|
2,с 54 |
|
1,с 54 |
|
Аргументує свою думку щодо плати за навчання |
40 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Розвиток усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|