Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу

Про матеріал
за підручником Solutions pre - intermediate на ІІ семестр 2 години на тиждень містить змістові лінії і ключові компетенції
Перегляд файлу

 

Календарно – тематичне планування з англійської мови

9 клас

2 год. на тиждень

ІІ семестр

 

Дата

Сфери тематичного спілкування

Мовна компетенція

Граматичний/ фонетичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Письмо/Говоріння

Примітки

Ключові компетентності(Соціокультурні/Загальнонавчвльні)

Мовленнєві зразки

Лексичний матеріал

Робота і професія

32

 

Професії, їхня характеристика. Опрацювання нової лексики

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
іноземної мови

Jobs: architect, au pair, charity
fund raiser, cleaner, dentist,
engineer, hairdresser, paramedic,
programmer, receptionist, sales
assistant, solicitor, etc.
Adjectives to describe jobs

SB p. 52, ex. 2, 5, 6
WB p. 52, ex. 1-3

Past Simple
(affirmative
and negative)
SB p. 52,
ex. 8

 

Проектує
власну
професійну
діяльність
відповідно
до своїх
схильностей,
переваг і
недоліків.

 

 

SB p. 52,
ex. 4, 7, 9
WB p. 52,
ex. 4

 

33

 

Вибір професії.Розвиток навичок читання.

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

The best job in the world
is… .
It’s a great job because…
SB p. 58, ex. 1, 6, 7

Work-related collocations: look
for a job, notice the
advertisement, send in an
application, offer somebody a job,
join a team, have a degree, take
the job of (doing sth), take the
day off,

Grammar
Builder 5D
SB p. 132,
ex. 6-8

 

 

 

Демонструє
розуміння
необхідності
сплати
податків
як
складника
громадянсь
кої
відповідаль
ності.

SB p. 58,
ex. 2
WB p. 57,
ex. 2

 

34

 

Нахили і здібності. Вибір роботи, співбесіда. Розвиток усного мовлення

Ініціювати усну взаємодію
іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої
проблеми

In any job, it’s important to
be … Although it’s wellpaid, it will be very tiring.
However, I really don’t
want to work in …
Nevertheless, I’m choosing
this job because I’m
interested in …
SB p. 60, ex. 5, 6

Personal qualities: enthusiastic,
flexible, good at communicating,
honest, patient, physically fit,
reliable, etc.
SB p. 60, ex. 2
WB p. 59, ex. 1

find+noun+
adjective
find it +
adjective (+
infinitive)
SB p. 60,
ex. 5

 

Повідомляє
про
перспективи
свого
професійного
вибору.

 

Аналізує
ринок праці
молоді.

SB p. 60,
ex. 3, 4
WB p. 59,
ex. 3, 4

 

35

 

Професійні якості. Супроводжувальний лист. Розвиток навичок письма.

Формулювати власну позицію

 

Vocabulary Builder 5H Formal
language: available, succeed,
obtain, opportunity, possess,
require, etc.
SB p.119 ex. 4.

 

 

 

 

Визначає
власні
можливості
щодо
заробітку

SB p. 60, ex. 6
WB p. 59, ex. 4

 

36

 

Робота для підлітків. Розвиток граматичних навичок

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

 

Baby sitter, blogger, supermarket
assistant, etc.
WB p. 60, ex. 1.

WB p. 60, ex. 4

 

Демонструє
розуміння
цінності
праці та
працьовитості для
досягнення
добробуту.

 

Тлумачить
функцію
грошей у
суспільстві.

WB p. 60,
ex. 2-4

 

37

 

Проєктна робота "Моя майбутня професія"

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англомовні країни

38

 

Столиці різних країн, визначні місця. Опрацювання нової лексики, розвиток аудіювання

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
іноземної мови

was established in

 

The abbreviation …stands for…

 

 

 

Впр.2 (с.118)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.58)

 

РЗ№2 Впр.2 (с.67)

Пасивний стан дієслова

(с.240-241)

 

РЗ№2 Впр.3 (с.67)

 

 

 

Увідомлює
вплив
окремого
предмета
на людську
культуру та
розвиток
суспільства

 

 

 

 

 

Впр.2с (с.118)

Доповнити речення

 

РЗ№1 Впр.3 (с.58-59)

 

39

 

Загальна характеристика англомовних країн світу. Розвиток граматичних навичок

Організовувати свій час і навчальний простір

Th style of the postcard is

 

The castle is situated in

 

 

Snowdonia

(c.229)

Appendices

 

(c.121 – 122)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.59)

 

РЗ№2 Впр.4 (с.68)

Пасивний стан теперішнього неозначеного та минулого неозначеного часу дієслів

(с.241 – 242)

 

 

Демонструє
розуміння
та поважає
цінність
культурного
розмаїття у
глобальному
суспільстві
та
необхідності жити
разом у
мирі.

 

 

Впр.13 (с.125)

Написати листівку-привітання

 

 

 

40

 

Великі міста. Розвиток навичок аудіювання.

Стежити за презентованою інформацією

Edinburgh is the capital of Scotland and the twin city of…

 

 

 

с.125-126

с. 225

 

Герундій

Впр.6 (с.127)

 

РЗ№2 Впр.5 (с.68-69)

 

Описує
види екотуризму.

 

 

 

Впр.7 (с.127)

Вивчити правила

 

 

41

 

Визначні місця й історичні пам`ятки. Виконання лексико-граматичних вправ

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

Edinburgh is famous for

 

The capital is bustling with…

 

Twin city,

Desirable,

To exercise one’s wallet,

Medieval,

winding

 

Герундій

Впр.6 (с.128)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.62)

 

 

 

Порівнює
вартість
подорожі
різними
видами
транспорт

Впр.10 (с.129)

Написати електронного листа другу

РЗ№1 Впр.2-3 (с.62-63)

 

42

 

Віртуальна подорож англомовними країнами. Розвиток навичок читання і говоріння

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

I suppose that…

 

Personally, I think… because…

 

In my opinion….

Впр.3 (с.131)

 

РЗ№2 Впр.6 (с.69)

 

 

Непряма мова

 

Герундій

   Впр.7 (с.133)

 

РЗ№1 Впр.1 (с.63-64)

 

 

 

 

Розрізняє
безпечні та
небезпечні
ситуації під
час
активного
відпочинк

 

 

Знайти інформацію про визначні місця України

 

РЗ№1 Впр.3 (с.64)

 

 

43

 

Проєктна робота "Визначні пам’ятки Великої Британії та Північної Ірландії"

Правильно розуміти мету завдання

We could go to the…

 

Our excursion will start in…

 

I admired the view of…

From far and wide,  black basalt columns, battle, cliff foot, recognized, announced, balloted, to launch, to rip up

 

 

 

Особливості написання неофіційного листа

 

Впр.6а (с.133)

 

РЗ№1 Впр.2 (с.65)

 

 

 

 

Впр.10 (с.133)

Написати листа другу

 

РЗ№1 Впр.3 (с.65-66)

 

44

 

Виконання тестових завдань з теми "Англомовні країни"

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засоби масової інформації

45

 

Засоби масової інформації в нашому житті. Опрацювання нової лексики.

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

 

 

Впр.1, 2 (с.145)

Питальні речення

 

 

 

Демонструє
розуміння основ
медіаграмотності.

 

 

 

 

 

 

 

Впр.12 (с.149)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.71)

 

46

 

Інтернет, телебачення і радіо. Розвиток аудіювання і говоріння

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

 

The TV programmes  often tell the viewers about…

 

Впр.1, 2 (с.145)

Питальні речення

 

РЗ№2 Впр.3 (с.81)

 

 

Визначає
достовірність
інформації.

 

 

Впр.12 (с.149)

Переказувати текст, користуючись складеним планом

 

РЗ№1 Впр.2-3 (с.72)

 

47

 

Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток читання.

Вивчати іноземну мову з використанням спеціальних
програмних засобів, ігор, соціальних мереж

Broadcasting in the UK is controlled by

 

 

A news programme, a comedy programme, a wildlife programme, a show

Підрядні означальні речення

 

 

Пояснює правила
безпечної
поведінки онлайн.

 

РЗ№1 Впр.2 (с.73)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.74)

 

 

48

 

Проєктна робота "Моя улюблена радіо-, телепередача"

Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні
традиції різних народів

On the positive side, people use television as a way of…

 

To the negative effects of television belong…

To broadcast, to entertain, to keep up-to-date with the news, to be of a good/poor quality, to take over smb’s lives,

 

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

РЗ№1 Впр.1 (с.74)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.10 (с.154)  написати лист-прохання другу

 

 

49

 

Соціальні мережі. Розвиток навичок письма

Готовність дотримуватись авторських прав та мережевого
етикету

Recently I have seenshow.

 

Watching television isfor me.

 

I enjoy watching…

 

 

To switch off, to switch on, to turn up, to start up, to put up, to shut off, to put down, to power up, to turn down

 

Порядок слів у реченні

 

Фразові дієслова

 

 

 

Пояснює правила
безпечної
поведінки онлайн.

 

Впр.8 (с.159)

Написати відгук про телепердачу

 

РЗ№1 Впр.3 (с.77)

 

 

Природа і погода

50

 

Навколишнє середовище. Опрацювання нового лексичного матеріалу

Уважно стежити за презентованою інформацією

What does your mother do?

 

My father is experienced in…

 

He has started working for..

 

 

Впр.3 а (с.166)

 

Впр.5 (с.167)

 

 

Вживання герундія та інфінітива.

 

Речення з непрямою мовою

Розглядає
природу як
цілісну систему.

 

Робить
повідомлення про
складні погодні
умови.

 

РЗ№1 Впр.2 (с.83)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.84)

 

51

 

Охорона довкілля Розвиток навичок читання і аудіювання

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

What does your mother do?

 

My father is experienced in…

 

He has started working for..

Впр.3 а (с.166)

 

Впр.5 (с.167)

 

 

Вживання герундія та інфінітива.

 

Речення з непрямою мовою

 

 

Розробляє план
дій щодо
проведення
шкільних
екологічних
заходів.

 

 

 

РЗ№1 Впр.4 (с.86)

 

 

 

52

 

Рослинний і тваринний світ планети. Розвиток граматичних навичок

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To become ayou should be

 

The zookeeper has to

Впр.2 а (с.170)

 

Впр.4 (с.171)

 

 

Вживання герундія та інфінітива.

 

РЗ№2 Впр.6 (с.94)

 

 

 

Обговорює
ефективне та
раціональне
використання
природних
ресурсів.

РЗ№1 Впр.2 (с.87-88)

 

РЗ№2 Впр.5 (с.94)

 

53

 

Флора і фауна України. Розвиток навичок письма.

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію, формуулювати висловлювання

You can chose a career of a… if you like…

 

I am good at, so I’ll become a…

 

I want to earn money, so I should…

To communicate, to develop your professional skills, to change your job, to get a high qualification, good at selling, a uniform

Модальні дієслова

 

Герундій

 

РЗ№2 Впр.8 (с.96)

 

 

Оцінює вплив
навколишнього
середовища на
здоров’я людей
свого регіону.

 

Впр.14 (с.174)

 

РЗ№1 Впр.3 (с.89-90)

 

54

 

Виконання тестових завдань з теми "Природа і погода"

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

55

 

Великі міста в Україні. Активізація лексики у мовленні

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

 

РЗ№1 Впр.1 (с.95)

 

РЗ№2 Впр.9 (с.97)

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

Вживання герундія та модальних дієслів

 

Складає перелік
правил поведінки
під час екскурсії.

 

 

РЗ№1 Впр.2-3 (с.96)

 

РЗ№2 Впр.11 (с.99)

 

 

56

 

Визначні місця й історичні пам`ятки Києва. Розвиток навичок читання.

Уважно стежити за презентованим матеріалом

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

 

РЗ№1 Впр.1 (с.95)

 

РЗ№2 Впр.9 (с.97)

Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів

 

Пропонує заходи
щодо покращення
екологічної
ситуації в Києві.

Порівнює Київ з
іншими
європейськими
столицями.

Запитує
про/пояснює
правила безпеки
пересування по
Києву.

 

РЗ№2 Впр.11 (с.99)

 

 

57

 

Переваги життя у місті і селі. Розвиток граматичних навичок

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Numbers and currencies:
dollar, euro, pound, etc.
Shops and services: baker’s,
butcher’s, charity shop, coffee
shop, cosmetic’s store, deli, DIY
store, estate agent’s, garden
centre, launderette, takeaway, etc.
Shopping: bargain, discount,
coupon, discount code, price tag,
receipt, refund, special offer, etc.

Have you ever bought a pair
of really expensive trainers?
SB p. 74, ex. 1

Present
Perfect with
ever for
asking about
experiences
SB p. 74,
ex. 9

Обговорює
питання, пов’язані
із збереженням
навколишнього
середовища у
своєму регіоні та
державі .

Демонструє
розуміння
цінності
культурного
розмаїття та
потреби жити
разом у мирі.

 

 

SB p. 74,
ex. 3-6, 8
WB p. 74,
ex. 1, 4

 

58

 

Моя Батьківщина. Відео-урок

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається

Індивідуальні завдання

SB p. 74,
ex. 3-6, 8
WB p. 74,
ex. 1, 4

SB p. 74,
ex. 3-6, 8
WB p. 74,
ex. 1, 4

 

Робить
повідомлення про
основні пам’ятки
історії та культури
Києва.

 

 

картки

 

59

 

Контроль письма

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60

 

Контроль аудіювання

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

Контроль читання

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Контроль говоріння

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Проєктна робота "Моє рідне місто"

Проявляти креативність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

doc
Додав(-ла)
Gorevaya Irina
Додано
11 березня 2020
Переглядів
3502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку