Календарно – тематичне планування з англійської мови
9 клас
2 год. на тиждень
ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфери тематичного спілкування |
Мовна компетенція |
Граматичний/ фонетичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Письмо/Говоріння |
Примітки |
|||||||
Ключові компетентності(Соціокультурні/Загальнонавчвльні) |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
|||||||||||||||
Робота і професія |
|||||||||||||||||
32 |
|
Професії, їхня характеристика. Опрацювання нової лексики |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення |
Jobs: architect, au pair, charity |
SB p. 52, ex. 2, 5, 6 |
Past Simple |
|
Проектує |
|
|
SB p. 52, |
|
|||||
33 |
|
Вибір професії.Розвиток навичок читання. |
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
The best job in the world |
Work-related collocations: look |
Grammar |
|
|
|
Демонструє |
SB p. 58, |
|
|||||
34 |
|
Нахили і здібності. Вибір роботи, співбесіда. Розвиток усного мовлення |
Ініціювати усну взаємодію |
In any job, it’s important to |
Personal qualities: enthusiastic, |
find+noun+ |
|
Повідомляє |
|
Аналізує |
SB p. 60, |
|
|||||
35 |
|
Професійні якості. Супроводжувальний лист. Розвиток навичок письма. |
Формулювати власну позицію |
|
Vocabulary Builder 5H Formal |
|
|
|
|
Визначає |
SB p. 60, ex. 6 |
|
|||||
36 |
|
Робота для підлітків. Розвиток граматичних навичок |
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
|
Baby sitter, blogger, supermarket |
WB p. 60, ex. 4 |
|
Демонструє |
|
Тлумачить |
WB p. 60, |
|
|||||
37 |
|
Проєктна робота "Моя майбутня професія" |
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Англомовні країни |
|||||||||||||||||
38 |
|
Столиці різних країн, визначні місця. Опрацювання нової лексики, розвиток аудіювання |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення |
…was established in…
The abbreviation …stands for…
|
Впр.2 (с.118)
РЗ№1 Впр.1 (с.58)
РЗ№2 Впр.2 (с.67) |
Пасивний стан дієслова (с.240-241)
РЗ№2 Впр.3 (с.67) |
|
Увідомлює
|
|
|
Впр.2с (с.118) Доповнити речення
РЗ№1 Впр.3 (с.58-59) |
|
|||||
39 |
|
Загальна характеристика англомовних країн світу. Розвиток граматичних навичок |
Організовувати свій час і навчальний простір |
Th style of the postcard is…
The castle is situated in…
|
Snowdonia (c.229) Appendices
(c.121 – 122)
РЗ№1 Впр.1 (с.59)
РЗ№2 Впр.4 (с.68) |
Пасивний стан теперішнього неозначеного та минулого неозначеного часу дієслів (с.241 – 242) |
|
Демонструє |
|
|
Впр.13 (с.125) Написати листівку-привітання
|
|
|||||
40 |
|
Великі міста. Розвиток навичок аудіювання. |
Стежити за презентованою інформацією |
Edinburgh is the capital of Scotland and the twin city of…
|
с.125-126 с. 225
|
Герундій Впр.6 (с.127)
РЗ№2 Впр.5 (с.68-69) |
Описує |
|
|
|
Впр.7 (с.127) Вивчити правила
|
|
|||||
41 |
|
Визначні місця й історичні пам`ятки. Виконання лексико-граматичних вправ |
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення |
Edinburgh is famous for…
The capital is bustling with…
|
Twin city, Desirable, To exercise one’s wallet, Medieval, winding
|
Герундій Впр.6 (с.128)
РЗ№1 Впр.1 (с.62) |
|
|
|
Порівнює |
Впр.10 (с.129) Написати електронного листа другу РЗ№1 Впр.2-3 (с.62-63) |
|
|||||
42 |
|
Віртуальна подорож англомовними країнами. Розвиток навичок читання і говоріння |
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
I suppose that…
Personally, I think… because…
In my opinion…. |
Впр.3 (с.131)
РЗ№2 Впр.6 (с.69)
|
Непряма мова
Герундій Впр.7 (с.133)
РЗ№1 Впр.1 (с.63-64)
|
|
|
Розрізняє |
|
Знайти інформацію про визначні місця України
РЗ№1 Впр.3 (с.64)
|
|
|||||
43 |
|
Проєктна робота "Визначні пам’ятки Великої Британії та Північної Ірландії" |
Правильно розуміти мету завдання |
We could go to the…
Our excursion will start in…
I admired the view of… |
From far and wide, black basalt columns, battle, cliff foot, recognized, announced, balloted, to launch, to rip up
|
Особливості написання неофіційного листа
Впр.6а (с.133)
РЗ№1 Впр.2 (с.65) |
|
|
|
|
Впр.10 (с.133) Написати листа другу
РЗ№1 Впр.3 (с.65-66) |
|
|||||
44 |
|
Виконання тестових завдань з теми "Англомовні країни" |
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Засоби масової інформації |
|||||||||||||||||
45 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті. Опрацювання нової лексики. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Впр.1, 2 (с.145) |
Питальні речення |
|
Демонструє
|
|
|
Впр.12 (с.149)
РЗ№1 Впр.3 (с.71) |
|
|||||
46 |
|
Інтернет, телебачення і радіо. Розвиток аудіювання і говоріння |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
The TV programmes often tell the viewers about… |
Впр.1, 2 (с.145) |
Питальні речення
РЗ№2 Впр.3 (с.81)
|
|
Визначає |
|
|
Впр.12 (с.149) Переказувати текст, користуючись складеним планом
РЗ№1 Впр.2-3 (с.72) |
|
|||||
47 |
|
Спілкування у мережі Інтернет. Розвиток читання. |
Вивчати іноземну мову з використанням спеціальних |
Broadcasting in the UK is controlled by…
|
A news programme, a comedy programme, a wildlife programme, a show |
Підрядні означальні речення |
|
|
Пояснює правила |
|
РЗ№1 Впр.2 (с.73)
РЗ№1 Впр.3 (с.74)
|
|
|||||
48 |
|
Проєктна робота "Моя улюблена радіо-, телепередача" |
Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні |
On the positive side, people use television as a way of…
To the negative effects of television belong… |
To broadcast, to entertain, to keep up-to-date with the news, to be of a good/poor quality, to take over smb’s lives,
|
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
РЗ№1 Впр.1 (с.74)
|
|
|
|
|
Впр.10 (с.154) написати лист-прохання другу
|
|
|||||
49 |
|
Соціальні мережі. Розвиток навичок письма |
Готовність дотримуватись авторських прав та мережевого |
Recently I have seen… show.
Watching television is…for me.
I enjoy watching…
|
To switch off, to switch on, to turn up, to start up, to put up, to shut off, to put down, to power up, to turn down
|
Порядок слів у реченні
Фразові дієслова
|
|
|
Пояснює правила |
|
Впр.8 (с.159) Написати відгук про телепердачу
РЗ№1 Впр.3 (с.77) |
|
|||||
Природа і погода |
|||||||||||||||||
50 |
|
Навколишнє середовище. Опрацювання нового лексичного матеріалу |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
What does your mother do?
My father is experienced in…
He has started working for..
|
Впр.3 а (с.166)
Впр.5 (с.167)
|
Вживання герундія та інфінітива.
Речення з непрямою мовою |
Розглядає |
|
Робить |
|
РЗ№1 Впр.2 (с.83)
РЗ№1 Впр.3 (с.84) |
|
|||||
51 |
|
Охорона довкілля Розвиток навичок читання і аудіювання |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
What does your mother do?
My father is experienced in…
He has started working for.. |
Впр.3 а (с.166)
Впр.5 (с.167)
|
Вживання герундія та інфінітива.
Речення з непрямою мовою
|
Розробляє план |
|
|
|
РЗ№1 Впр.4 (с.86)
|
|
|||||
52 |
|
Рослинний і тваринний світ планети. Розвиток граматичних навичок |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To become a…you should be…
The zookeeper has to… |
Впр.2 а (с.170)
Впр.4 (с.171)
|
Вживання герундія та інфінітива.
РЗ№2 Впр.6 (с.94) |
|
|
|
Обговорює |
РЗ№1 Впр.2 (с.87-88)
РЗ№2 Впр.5 (с.94) |
|
|||||
53 |
|
Флора і фауна України. Розвиток навичок письма. |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію, формуулювати висловлювання |
You can chose a career of a… if you like…
I am good at, so I’ll become a…
I want to earn money, so I should… |
To communicate, to develop your professional skills, to change your job, to get a high qualification, good at selling, a uniform |
Модальні дієслова
Герундій
РЗ№2 Впр.8 (с.96) |
|
|
Оцінює вплив |
|
Впр.14 (с.174)
РЗ№1 Впр.3 (с.89-90) |
|
|||||
54 |
|
Виконання тестових завдань з теми "Природа і погода" |
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Україна |
|||||||||||||||||
55 |
|
Великі міста в Україні. Активізація лексики у мовленні |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу
РЗ№1 Впр.1 (с.95)
РЗ№2 Впр.9 (с.97) |
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
Вживання герундія та модальних дієслів |
|
Складає перелік |
|
|
РЗ№1 Впр.2-3 (с.96)
РЗ№2 Впр.11 (с.99)
|
|
|||||
56 |
|
Визначні місця й історичні пам`ятки Києва. Розвиток навичок читання. |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу
РЗ№1 Впр.1 (с.95)
РЗ№2 Впр.9 (с.97) |
Граматичні часи дієслів активного та пасивного станів
|
Пропонує заходи |
Порівнює Київ з |
Запитує |
|
РЗ№2 Впр.11 (с.99)
|
|
|||||
57 |
|
Переваги життя у місті і селі. Розвиток граматичних навичок |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Numbers and currencies: |
Have you ever bought a pair |
Present |
Обговорює |
Демонструє |
|
|
SB p. 74, |
|
|||||
58 |
|
Моя Батьківщина. Відео-урок |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається |
Індивідуальні завдання |
SB p. 74, |
SB p. 74, |
|
Робить |
|
|
картки |
|
|||||
59 |
|
Контроль письма |
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
60 |
|
Контроль аудіювання |
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
61 |
|
Контроль читання |
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
62 |
|
Контроль говоріння |
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
63 |
|
Проєктна робота "Моє рідне місто" |
Проявляти креативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
64 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||