Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас
до підручника В.М. Буренко «English 9», I семестр (2 години на тиждень)
№ уроку |
Да та |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
При міт ка |
Домашнє завдан ня |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповіда-льність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматика
|
Лексика
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Писемне продукування |
|||||||
1 |
|
The world of professions Kinds of professions |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
-ing form and Infinitive |
p.4 ex. 2, 3 |
p.5 ex. 5 |
|
p.4 ex. 4 |
|
|
p. 8 ex. 7
|
||
2 |
|
Future profession |
-ing form and Infinitive |
p.4 ex. 2, 3 |
p.8 ex. 6 |
|
p.8 ex. 8 |
p.9 ex. 10 |
|
p.9 ex. 11
|
||||||
3 |
|
The right choice |
Prepositions followed by the –ing form |
p.12 ex. 3 |
p.13 ex. 5 |
p.10 ex. 1 |
p.12 ex. 4 p.18 ex. 11,12 |
p.11 ex. 2 |
|
p. 16 ex. 8.9
|
||||||
4 |
|
Writing an E-mail letter |
|
|
|
|
|
p.15 ex. 7 |
|
p.15 ex. 7 |
||||||
5 |
|
Qualities people need to be good at some jobs |
|
p.17 ex. 10 |
|
|
p.16 ex. 8 p.18 ex. 13 |
p.16 ex. 9 |
|
P,16 ex. 9 |
||||||
6 |
|
Making a good impression |
|
p.19 ex.2 |
p.20 ex. 3 |
p.21 ex. 4,5
|
p.22 ex. 6 |
|
|
p. 18 ex. 14 |
||||||
7 |
|
Applying for a job. Writing a successful CV |
|
p.19 ex.2 |
p.20 ex. 3 |
p.21 ex. 4,5
|
p.22 ex. 6 |
p.23 ex. 7 |
|
p.24 ex 8 |
||||||
8 |
|
Advantages and disadvantages of professions |
Although, In spite of, Despite, Though
|
p.25 ex. 3 |
|
p.25 ex. 5,6 |
p.25 ex. 1,2 p.28 ex. 7,8 |
p.25 ex. 4 |
|
p. 28 ex. 9 |
||||||
9 |
|
Fact File New Zealand - History |
Переказ тексту |
|||||||||||||
10 |
|
Grammar Revision
|
Вправи на картках |
|||||||||||||
11 |
|
Home Reading |
|
|
|
|
|
ЛО до тексту |
Читання тексту |
Аудіювання тексту |
Обговорення тексту |
Вправи до тексту |
|
Вправи до тексту |
||
12 |
|
Spread the News Who works on TV |
|
Демонструє розуміння основ медіа грамотності. Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки он лайн.
|
|
Verb Tenses |
p.33 ex. 2 |
p.33 ex. 4
|
|
p.33 ex. 1 |
p.33 ex. 3 |
|
p.35 ex. 6 |
||
13 |
|
The use of Television |
Articles a, an, the |
p.36 ex.7 |
p.34 ex.5,6 |
p.36 ex.8 |
p.37 ex.9 |
p.36 ex.8 |
|
p.37 ex. 10 |
||||||
14 |
|
Kinds of Programmes |
|
p.38 ex.2,5 |
p.38 ex.3 |
|
p.38 ex.1,4 |
|
|
p. 41 ex. 7 |
||||||
15 |
|
Favourite TV Programmes |
|
|
p.39 ex.6 |
|
p.41 ex.7 |
|
|
p.44 ex. 12 |
||||||
16 |
|
Profession of a Reporter |
|
|
p.43 ex.11 p.46 ex.16 |
p.45 ex.15 |
p.41 ex.8,9 p.47 ex.17 |
p.44 ex.12 |
|
p. 48 ex. 19 |
||||||
17 |
|
Advertisements |
|
p.49 ex.1 |
|
p.50 ex.4,5 |
p.49 ex.2,3 |
|
|
p.51 ex. 7,8 |
||||||
18 |
|
Writing Informal Letters |
|
|
p.53 ex.9 |
|
p.51 ex.6 p.52 ex.8 |
p.54 ex. 10 |
|
p.54 ex. 10 |
||||||
19 |
|
Fact File New Zealand - Geography |
Переказ тексту p. 58 ex. 3 |
|||||||||||||
20 |
|
Grammar Revision
|
Вправи на картках |
|||||||||||||
21 |
|
Home Reading
|
|
|
|
|
|
ЛО до тексту |
Читання тексту |
Аудіювання тексту |
Обговорення тексту |
Вправи до тексту |
|
Вправи до тексту |
||
22 |
|
Youth Culture Youth organisations – Scout Movement |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків |
|
Present and Past Tenses |
p.59 ex. 2 |
p.60 ex. 4,5 |
|
p.59 ex. 1,3 |
|
|
p. 62 ex. 5 |
||
23 |
|
Boy and Girl Scouts |
Present and Past Tenses |
|
p.63 ex. 8 p.64 ex. 12 |
p.62 ex. 6 |
|
p.62 ex. 7 p.63 ex. 9,10,11 |
|
p. 64 ex. 12, 13 |
||||||
24 |
|
Youth Subcultures Контроль говоріння |
|
p.65 ex. 1 |
|
|
p.65 ex. 2 |
|
|
Write an essay about Youth Subcultures |
||||||
25 |
|
Youth Subcultures. Opinion Essay Контроль письма |
|
|
p.67 ex. 5,6 |
p.66 ex. 4 |
p.66 ex. 3 p.69 ex. 6,7 |
Writing an opinion essay |
|
p. 70 ex. 8
|
||||||
|
|
The Influence of Subcultures on Teens |
Order of Adjectives |
p.71 ex. 2 |
p.72 ex. 3 |
|
p.71 ex. 1 |
p.74 ex. 6 |
|
p. 76 ex. 9 |
||||||
26 |
|
Styles in Clothes Контроль читання |
Order of Adjectives |
|
p.75 ex. 7 |
|
p.76 ex. 8 |
|
|
p.74 ex. 5 |
||||||
27 |
|
Youth Art Контроль аудіювання
|
|
p.77 ex. 2 |
p.79 ex. 4,5 |
|
p.78 ex. 3 |
p.82 ex. 7 |
|
p. 81 ex. 5 p. 82 ex. 8 |
||||||
28 |
|
Fact File New Zealand - People |
Переказ тексту p. 84 ex. 3 |
|||||||||||||
29 |
|
Grammar Revision |
Вправи на картках |
|||||||||||||
30 |
|
Home Reading |
|
|
|
|
|
ЛО до тексту |
Читання тексту |
Аудіювання тексту |
Обговорення тексту |
Вправи до тексту |
|
Вправи до тексту |
||
31 |
|
Повторення вивченого матеріалу за І семестр
|
||||||||||||||
32 |
|
Підсумки І семестру
|
||||||||||||||