Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу І семестр за підручником А. Несвіт зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу І семестр за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

9 КЛАС

( Несвіт А. М. Англійська мова (9-й рік навчання). – English (Year 9) : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Алла Несвіт. – Київ : Генеза, 2017. – 288 с. )

 

Дата

Підтема

Очікувані результати

Змістові лінії

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Примітка

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

«Громадянська відповідальність»

«Здоров'я і безпека»

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Говоріння

Аудіювання

Читання

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

I семестр

Тема : Вступ. Ми в дев’ятому класі. Introduction. We Are in the Ninth Form

 

1

Магія навколо нас

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

Складає автобіографію

Описує різні підліткові групи

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурному

середовищі.

 

 

Лексичні одиниці уроку

Граматичні часи дієслів

1, с. 7

3, с. 8

2, с. 7

 

2, с. 7

Вірш «Finding Magic »

 

Вірш «Finding Magic » вивчити напам’ять

 

 

2

Магія

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурному

середовищі.

 

 

Лексичні одиниці уроку

Граматичні часи дієслів

4 і 5, с. 8

Завдання на картках (НО)

 

7, с.8

Скласти діалог

 

 

3

Знову до школи

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

Лексичні одиниці теми

Граматичні часи дієслів

8, с. 9

 

Завдання на картках (НО)

6, с.8

9, с. 9

 

 

4

Середня освіта в Україні

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

Лексичні одиниці уроку

Питальні речення

1, с. 9

Завдання на картках (НО)

 

2. с. 10

3 і 4, с.11

Написання листа

Написати та розповідати про минулі літні канікули

 

 

5

Середня освіта в Україні

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

 

Питальні речення

Гра “Survey”

Завдання на картках (НО)

 

5 , с.11

6, с.11

 

 

6

Моя школа

Обговорює участь

у шкільних

екологічних

заходах.

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Речення з дієсловами активного та пасивного стану

7, с. 12

Завдання на картках (НО)

 

8, с. 12

8, с. 12

 

Тема 1 : Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle : Family and Friends

 

7

Відкрий себе!

 

 

 

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

Лексичні одиниці уроку

 

1, с. 15

 

3, с.16

2а, с.16

 

Скласти діалог

 

 

8

Відкрий себе!

 

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

розуміння

цінності праці та

 

 

 

 

2b, с. 16

 

4b, 5, с. 17

6, с. 17

Вивчити слова вправи 5, с. 17

 

 

9

Дорослі та підлітки

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток.

розуміння

цінності праці та

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Речення з непрямою мовою

7, 8, с.18

Завдання на картках (НО)

 

10, с. 19

11, с. 19

 

 

10

Як це робити?

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

використання

 

 

 

Речення з непрямою мовою

9, с.18

1, с. 19

 

Завдання на картках (НО)

Вивчити вірш напам'ять із вправи 1, с. 19

 

 

11

Чому так важко бути підлітком?

 

 

Демонструє

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я.

 

 

 

3, с. 20

2, с. 19

5, с. 21

4, с. 20

6, с. 21

 

 

12

Зачіска. Якою вона повинна бути?

 

Порівнює сімейні

традиції.

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 4 (с.25)

Передача питальних речень непрямою мовою

7, с. 21

3, с. 24

2 , с. 24

5, с. 25

8, с. 22

 

 

13

Зачіска

 

 

 

Розповідає про

доцільне

використання

кишенькових

грошей.

Лексичні одиниці теми.

Впр. 4 (с.25)

Передача питальних речень непрямою мовою

1, с. 23

7, с. 26

4, с. 25

4, с.25

 

8, с. 26

 

 

14

Молодь сьогодні

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

 

 

Непряма мова : запитання

1, с. 26

5, с. 28

3, с. 28

2, с. 27

7, с. 29

9, с. 29

 

 

15

Написання автобіографії

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток.

 

 

 

 

Непряма мова : запитання

1, с. 30

2, с. 30

3, с. 31

5, с. 32

6 ( а ), с. 32

6 ( b ), с. 33

 

 

16

Написання автобіографії

 

Формулює

особисті  ціннісні

пріоритети.

 

 

Лексичні одиниці теми

 

4, с. 31

 

1 ( а ), с.33

6 ( с ), с. 33

6 ( d ), с. 33

 

 

17

Молодіжна організація

 

 

Формулює

правила безпеки

онлайн

спілкування.

 

 

Непряма мова : запитання

4 ( а ), с. 34

 

3, с. 34

4 ( b ), с.34

4 ( с ), с.34

 

 

18

« An A for Mrs. B ». Домашнє читання

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 2 (с.34)

Впр. 2 (с.188)

Типи питальних речень

4, 5, с. 189

6, с. 189

Текст « An A for Mrs. B » (с. 186-188 )

2, с. 188

11, с.190

 

 

19

« An A for Mrs. B ». Домашнє читання

 

 

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

 

Типи питальних речень

10, с.190

7, с. 190

8 і 9, с. 189-190

3, с. 188

15, с.191

 

 

20

Весела граматика

 

Пояснює вибір

особистих

символів.

 

 

 

 

 

1, с. 35

2, с. 36

4, с.36

5, с.37

 

 

21

Магія. Урок корекції знань, умінь та навичок.

 

Формулює

особисті  ціннісні

пріоритети.

 

 

Лексичні одиниці теми

Перетворення речень з прямої мови на непряму

6, с. 37

 

3, с. 36

 

7, с. 37

 

Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic : Web of Life

 

22

Наша планета Земля

  • аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію

Розглядає

природу як

цілісну систему.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 5 (с.43)

 

2, с. 41

1, с. 41

4, с. 42

6, с. 43

Вивчити вірш “Web of Life ”

 

 

23

Це наша Земля

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми.

Впр. 5 (с.43)

 

3, с. 42

7 і 8, с. 43

5, с.43

 

7, с. 43

 

 

24

Асканія-нова – український національний заповідник

Розробляє план

дій щодо

проведення

шкільних

екологічних

заходів.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 4 (с.46)

Relative Clauses

1, с. 44

Завдання на картках (НО)

3 ( A-F; 1-4 ), с. 45

3, с. 45

5, с. 46

11, c. 44

 

 

25

Асканія-нова – український національний заповідник

 

 

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону.

 

Лексичні одиниці теми

Relative Clauses

12, с. 49

 

8 і 9, с. 48

10, с. 48

13, с. 49

 

 

26

Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми.

Впр. 2 (с.50)

Спеціальні запитання

3, с. 51

2, с. 50

4, с. 52

5, с. 54

1, с. 50

6, с. 54

 

 

27

День у національному парку

Розглядає

природу як

цілісну систему.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 2 (с.50)

Контрастування теперішніх часів

7 (b), с. 55

7 (а), с. 55

Завдання на картках (НО)

8, с. 55

10, с. 56

9, с. 56

 

 

28

“ A Rescue Dog” Домашнє читання

Розробляє план

дій щодо

проведення

шкільних

екологічних

заходів.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 1(с.192), впр. 2 (с.194)

Relative Clauses

5, с. 195

6 , с. 195

1, с. 192

 

2, с. 194

 

 

29

“ A Rescue Dog” Домашнє читання

Розглядає

природу як

цілісну систему

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Впр. 1(с.192), впр. 2 (с.194)

Relative Clauses

12 і 13, с.197

9 , с. 196

 

11, с.197

3, с. 194

 

 

30

Весела граматика

 

 

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону.

 

Лексичні одиниці теми

Спеціальні запитання

1, ст. 57

 

2, с. 57

1 , с. 58

3, с. 57

 

 

31

Національні парки світу.

Урок корекції знань, умінь та навичок. (Темати­чна )

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми

Спеціальні запитання

3, с. 58

4, с. 59

Завдання на картках (НО)

2, с. 58

6, с. 60

 

Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. Environment and Greener Living

 

32

Захист навколишнього середовища

  • аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми.

Вправа 4(с.64)

Антоніми

1 і 2, с. 63

8, с. 65

 

3 і 7, с. 64-65

5 і 6, с.65

9, с. 66

 

 

33

Що таке « fly-tip-pink »?

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Вправа 3 (с.66-67)

 

1, с. 66

3, с. 66

6, с. 68

2, с. 66

4, с. 67

5, с. 67

7, с. 68

 

 

34

Вплив людей на природу

Розробляє план

дій щодо

проведення

шкільних

екологічних

заходів.

 

 

 

Лексичні одиниці теми.

Вправа 3 (с.70)

Теперішній тривалий пасивний стан дієслова

1, с. 69

7, с. 71

2, с. 69

5, с. 71

9, с. 72

 

 

35

Люди та природа

 

 

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону.

 

 

Теперішній тривалий пасивний стан дієслова

3, с. 69

 

4, с. 71

Завдання на картках (НО)

6, с. 71

 

 

36

СОС : вимираючі види

Розглядає

природу як

цілісну систему

 

 

 

Endangered, to chop down, extinct

 

1 (а) і 2, с. 74

1 (b), с. 74

3, с. 75

5 (а), с.76

8, с. 77

 

 

37

СОС : вимираючі види

Розглядає

природу як

цілісну систему

 

 

 

 

Типи запитань

6, с. 77

4, с. 76

 

7, с. 77

Скласти діалог

 

 

38

Як знизити  домашні витрати

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми.

Вправа 3 (с.80)

Конструкції типу : You’d better,

You’d rather…

5 і 6, с. 81

1 с. 78

2, с. 79

2, с. 79

3, с. 80

4, с. 80

7, с. 81

 

 

39

Життєздатний розвиток

 

 

Робить

повідомлення про

складні погодні

умови.

 

Лексичні одиниці теми

Контрастування теперішніх часів

2, с. 82

5, с. 84

 

3, с.82

4, с.83

1, с.82

6, с.85

 

 

40

Яке ж воно, навколишнє середовище?

Розглядає

природу як

цілісну систему.

 

 

 

Лексичні одиниці теми

 

1 (а), с. 85

 

 

1(b), с.85

2, с. 86

3, с. 87

 

 

41

« The Great Berrier Reef ». Домашнє читання

Розглядає

природу як

цілісну систему

 

 

 

Лексичні одиниці теми

 

4, с. 200

5, с. 200

6, с. 201

1, с. 198

2, с. 200

3, с. 200

10, с. 202

 

 

42

« The Great Berrier Reef ». Домашнє читання

 

 

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів.

Лексичні одиниці теми

Контрастування теперішніх часів

9, с. 202

7, с. 202

 

8, с. 202

15, с. 203

 

 

43

Урок корекції знань, умінь та навичок.

 

 

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону

 

 

 

5, с. 89

1, с. 87

4, с. 88

3, с. 88

2, с. 87

 

 

44

Магія навколо нас. Контроль письма

 

Розробляє план

дій щодо

проведення

шкільних

екологічних

заходів.

 

 

 

 

 

Завдання на картках (НО), (НО)

 

 

Writing

6, с. 89

 

 

45

Проблеми довкілля.

Контроль читання

 

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

 

 

 

 

 

 

Гра “True or False?”

Reading

 

Скласти 10 речень з дієсловами пасивного часу

 

 

46

Природа і ми.

Контроль аудіювання

 

Розробляє план

дій щодо

проведення

шкільних

екологічних

заходів.

 

 

 

 

 

Гра “Survey”

Listening Comprehension

 

 

Скласти діалог

 

 

47

Навколишнє середовище.

Контроль говоріння

 

 

 

Оцінює вплив

навколишнього

середовища на

здоров’я людей

свого регіону.

 

 

 

Speaking

 

 

Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.140-141)

Розповідати про плани на зимові канікули

 

 

48

Підсумковий урок

 

Розглядає

природу як

цілісну систему.

 

 

 

 

 

Гра “Survey”

Гра “True or False?”

Завдання на картках (НО), (НО)

Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.142-143)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пишна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
8931
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку