9 КЛАС
( Несвіт А. М. Англійська мова (9-й рік навчання). – English (Year 9) : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Алла Несвіт. – Київ : Генеза, 2017. – 288 с. )
Дата |
№ |
Підтема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
«Екологічна безпека та сталий розвиток» |
«Громадянська відповідальність» |
«Здоров'я і безпека» |
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||
I семестр |
|||||||||||||||||
Тема : Вступ. Ми в дев’ятому класі. Introduction. We Are in the Ninth Form |
|||||||||||||||||
|
1 |
Магія навколо нас |
Формулює особисті ціннісні пріоритети. Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів Складає автобіографію Описує різні підліткові групи Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці уроку |
Граматичні часи дієслів |
1, с. 7 3, с. 8 |
2, с. 7
|
2, с. 7 Вірш «Finding Magic » |
|
Вірш «Finding Magic » вивчити напам’ять |
|
||
|
2 |
Магія |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці уроку |
Граматичні часи дієслів |
4 і 5, с. 8 |
Завдання на картках (НО₃) |
|
7, с.8 |
Скласти діалог |
|
|||
|
3 |
Знову до школи |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Лексичні одиниці теми |
Граматичні часи дієслів |
8, с. 9 |
|
Завдання на картках (НО₁) |
6, с.8 |
9, с. 9 |
|
|||
|
4 |
Середня освіта в Україні |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Лексичні одиниці уроку |
Питальні речення |
1, с. 9 Завдання на картках (НО₂) |
|
2. с. 10 3 і 4, с.11 |
Написання листа |
Написати та розповідати про минулі літні канікули |
|
|||
|
5 |
Середня освіта в Україні |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
Питальні речення |
Гра “Survey” |
Завдання на картках (НО₁) |
|
5 , с.11 |
6, с.11 |
|
|||
|
6 |
Моя школа |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
Речення з дієсловами активного та пасивного стану |
7, с. 12 |
Завдання на картках (НО₁) |
|
8, с. 12 |
8, с. 12 |
|
|||
Тема 1 : Родина та друзі. Unit 1. My Magic Circle : Family and Friends |
|||||||||||||||||
|
7 |
Відкрий себе! |
|
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Лексичні одиниці уроку |
|
1, с. 15 |
|
3, с.16 |
2а, с.16 |
Скласти діалог |
|
||
|
8 |
Відкрий себе! |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. розуміння цінності праці та |
|
|
|
|
2b, с. 16 |
|
4b, 5, с. 17 |
6, с. 17 |
Вивчити слова вправи 5, с. 17 |
|
|||
|
9 |
Дорослі та підлітки |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. розуміння цінності праці та |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
Речення з непрямою мовою |
7, 8, с.18 |
Завдання на картках (НО₂) |
|
10, с. 19 |
11, с. 19 |
|
|||
|
10 |
Як це робити? |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. використання |
|
|
|
Речення з непрямою мовою |
9, с.18 |
1, с. 19 |
|
Завдання на картках (НО₁) |
Вивчити вірш напам'ять із вправи 1, с. 19 |
|
|||
|
11 |
Чому так важко бути підлітком? |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
|
|
3, с. 20 |
2, с. 19 |
5, с. 21 |
4, с. 20 |
6, с. 21 |
|
|||
|
12 |
Зачіска. Якою вона повинна бути? |
|
Порівнює сімейні традиції. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с.25) |
Передача питальних речень непрямою мовою |
7, с. 21 |
3, с. 24 |
2 , с. 24 |
5, с. 25 |
8, с. 22 |
|
|||
|
13 |
Зачіска |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с.25) |
Передача питальних речень непрямою мовою |
1, с. 23 7, с. 26 |
4, с. 25 |
4, с.25 |
|
8, с. 26 |
|
|||
|
14 |
Молодь сьогодні |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
|
Непряма мова : запитання |
1, с. 26 5, с. 28 |
3, с. 28 |
2, с. 27 |
7, с. 29 |
9, с. 29 |
|
|||
|
15 |
Написання автобіографії |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
Непряма мова : запитання |
1, с. 30 |
2, с. 30 |
3, с. 31 5, с. 32 |
6 ( а ), с. 32 |
6 ( b ), с. 33 |
|
|||
|
16 |
Написання автобіографії |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Лексичні одиниці теми |
|
4, с. 31 |
|
1 ( а ), с.33 |
6 ( с ), с. 33 |
6 ( d ), с. 33 |
|
|||
|
17 |
Молодіжна організація |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
|
Непряма мова : запитання |
4 ( а ), с. 34 |
|
3, с. 34 |
4 ( b ), с.34 |
4 ( с ), с.34 |
|
|||
|
18 |
« An A for Mrs. B ». Домашнє читання |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с.34) Впр. 2 (с.188) |
Типи питальних речень |
4, 5, с. 189 |
6, с. 189 |
Текст « An A for Mrs. B » (с. 186-188 ) |
2, с. 188 |
11, с.190 |
|
|||
|
19 |
« An A for Mrs. B ». Домашнє читання |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
Типи питальних речень |
10, с.190 |
7, с. 190 |
8 і 9, с. 189-190 |
3, с. 188 |
15, с.191 |
|
|||
|
20 |
Весела граматика |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
|
|
|
1, с. 35 |
2, с. 36 |
4, с.36 |
5, с.37 |
|
|||
|
21 |
Магія. Урок корекції знань, умінь та навичок. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Лексичні одиниці теми |
Перетворення речень з прямої мови на непряму |
6, с. 37 |
|
3, с. 36 |
|
7, с. 37 |
|
|||
Тема 2. Природа. Unit 2. Nature Magic : Web of Life |
|||||||||||||||||
|
22 |
Наша планета Земля |
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 (с.43) |
|
2, с. 41 |
1, с. 41 |
4, с. 42 |
6, с. 43 |
Вивчити вірш “Web of Life ” |
|
||
|
23 |
Це наша Земля |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 (с.43) |
|
3, с. 42 |
7 і 8, с. 43 |
5, с.43 |
|
7, с. 43 |
|
|||
|
24 |
Асканія-нова – український національний заповідник |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с.46) |
Relative Clauses |
1, с. 44 Завдання на картках (НО₃) |
3 ( A-F; 1-4 ), с. 45 |
3, с. 45 |
5, с. 46 |
11, c. 44 |
|
|||
|
25 |
Асканія-нова – український національний заповідник |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Лексичні одиниці теми |
Relative Clauses |
12, с. 49 |
|
8 і 9, с. 48 |
10, с. 48 |
13, с. 49 |
|
|||
|
26 |
Національні парки Об’єднаного королівства Великої Британії |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с.50) |
Спеціальні запитання |
3, с. 51 |
2, с. 50 |
4, с. 52 5, с. 54 |
1, с. 50 |
6, с. 54 |
|
|||
|
27 |
День у національному парку |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с.50) |
Контрастування теперішніх часів |
7 (b), с. 55 |
7 (а), с. 55 |
Завдання на картках (НО₂) |
8, с. 55 10, с. 56 |
9, с. 56 |
|
|||
|
28 |
“ A Rescue Dog” Домашнє читання |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(с.192), впр. 2 (с.194) |
Relative Clauses |
5, с. 195 |
6 , с. 195 |
1, с. 192 |
|
2, с. 194 |
|
|||
|
29 |
“ A Rescue Dog” Домашнє читання |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(с.192), впр. 2 (с.194) |
Relative Clauses |
12 і 13, с.197 |
9 , с. 196 |
|
11, с.197 |
3, с. 194 |
|
|||
|
30 |
Весела граматика |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Лексичні одиниці теми |
Спеціальні запитання |
1, ст. 57 |
|
2, с. 57 |
1 , с. 58 |
3, с. 57 |
|
|||
|
31 |
Національні парки світу. Урок корекції знань, умінь та навичок. (Тематична ) |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми |
Спеціальні запитання |
3, с. 58 |
4, с. 59 |
Завдання на картках (НО₁) |
2, с. 58 |
6, с. 60 |
|
|||
Тема 3. Навколишнє середовище. Unit 3. Environment and Greener Living |
|||||||||||||||||
|
32 |
Захист навколишнього середовища |
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми. Вправа 4(с.64) |
Антоніми |
1 і 2, с. 63 8, с. 65 |
|
3 і 7, с. 64-65 |
5 і 6, с.65 |
9, с. 66 |
|
||
|
33 |
Що таке « fly-tip-pink »? |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Вправа 3 (с.66-67) |
|
1, с. 66 3, с. 66 6, с. 68 |
2, с. 66 |
4, с. 67 |
5, с. 67 |
7, с. 68 |
|
|||
|
34 |
Вплив людей на природу |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Вправа 3 (с.70) |
Теперішній тривалий пасивний стан дієслова |
1, с. 69 |
7, с. 71 |
2, с. 69 |
5, с. 71 |
9, с. 72 |
|
|||
|
35 |
Люди та природа |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
|
Теперішній тривалий пасивний стан дієслова |
3, с. 69 |
|
4, с. 71 |
Завдання на картках (НО₁) |
6, с. 71 |
|
|||
|
36 |
СОС : вимираючі види |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Endangered, to chop down, extinct |
|
1 (а) і 2, с. 74 |
1 (b), с. 74 |
3, с. 75 |
5 (а), с.76 |
8, с. 77 |
|
|||
|
37 |
СОС : вимираючі види |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Типи запитань |
6, с. 77 |
4, с. 76 |
|
7, с. 77 |
Скласти діалог |
|
|||
|
38 |
Як знизити домашні витрати |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми. Вправа 3 (с.80) |
Конструкції типу : You’d better, You’d rather… |
5 і 6, с. 81 |
1 с. 78 2, с. 79 |
2, с. 79 3, с. 80 |
4, с. 80 |
7, с. 81 |
|
|||
|
39 |
Життєздатний розвиток |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
|
Лексичні одиниці теми |
Контрастування теперішніх часів |
2, с. 82 5, с. 84 |
|
3, с.82 4, с.83 |
1, с.82 |
6, с.85 |
|
|||
|
40 |
Яке ж воно, навколишнє середовище? |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
|
1 (а), с. 85 |
|
|
1(b), с.85 2, с. 86 |
3, с. 87 |
|
|||
|
41 |
« The Great Berrier Reef ». Домашнє читання |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
|
4, с. 200 5, с. 200 |
6, с. 201 |
1, с. 198 2, с. 200 |
3, с. 200 |
10, с. 202 |
|
|||
|
42 |
« The Great Berrier Reef ». Домашнє читання |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Лексичні одиниці теми |
Контрастування теперішніх часів |
9, с. 202 |
7, с. 202 |
|
8, с. 202 |
15, с. 203 |
|
|||
|
43 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
|
5, с. 89 |
1, с. 87 |
4, с. 88 |
3, с. 88 |
2, с. 87 |
|
|||
|
44 |
Магія навколо нас. Контроль письма |
|
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
|
|
Завдання на картках (НО₂), (НО₃) |
|
|
Writing |
6, с. 89 |
|
||
|
45 |
Проблеми довкілля. Контроль читання |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
|
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
Reading |
|
Скласти 10 речень з дієсловами пасивного часу |
|
||
|
46 |
Природа і ми. Контроль аудіювання |
|
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
|
|
Гра “Survey” |
Listening Comprehension |
|
|
Скласти діалог |
|
||
|
47 |
Навколишнє середовище. Контроль говоріння |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
|
|
Speaking |
|
|
Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.140-141) |
Розповідати про плани на зимові канікули |
|
||
|
48 |
Підсумковий урок |
|
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
|
|
Гра “Survey” |
Гра “True or False?” |
Завдання на картках (НО₂), (НО₃) |
Вправи з посібника Барановської Т. В. (с.142-143) |
|
|
||