Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за оновленою програмою на 2018/2019 н. р.
Календарне планування уроків англійської мови для 9 класу розроблено згідно з навчальною програмою, що затверджена Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. (Оновлена програма 2017 року з англійської мови)
Календарне планування уроків англійської мови 9 клас за новою програмою 2018 року
за підручником Карпюк О. (3 години на тиждень)
Вчитель: Івченко-Чехолка Ю.В.
1 семестр
№ з/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||
|
|
Екологічна |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
|
|||||||||||||||
Who Are You? |
|||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
Учень виконує і реагує на основні мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). Спілкується просто, використовуючи загальновживані вирази. |
Люди навколо нас. Розвиток говоріння |
|
націлює на уміння планувати траєкторію власного життя |
|
|
Although, digital, the sense of humour |
Gerund |
Dialogue |
Ex. 5, p. 8 Ex. 2, p. 6 Ex. 3, p. 7. Ex. 6, p. 8 |
Compare your interests and your partner’s ones |
|
|
|||||||||||||
2 |
|||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
Яка ти людина. Розвиток говоріння та читання |
|
|
|
Ex.8 p.10 Ex.9 p. 10 Ex.10 p. 11 |
|
|
Do ex. 11, p. 11, 12. |
Making up sen- tences getting to know each other survey |
|
|
|||||||||||||||
4 |
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Урок повторення граматики |
|
|
|
|
Verb forms Gerund Ex. 2, p. 13. Ex. 3, p. 14. Ex. 4, p. 14 |
|
Ex. 5, p. 14. |
Making up sen- tences |
|
|
|||||||||||||||
6
|
|
Ми і світ навколо Розвиток говоріння та аудіювання |
|
|
|
Divorce, female, male, single |
|
Ex. 1, p. 15. Ex. 3, p. 16. Ex. 4, p. 17 |
Ex. 2, p. 16. Ex. 5, p. 18. Ex. 7, p. 19 Ex. 1, p. 15 |
Making up sen- tences |
|
|
|||||||||||||||
7 |
|||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
Учень володіє базовим лінгвістичні діапазоном, хоча зміст може страждати через паузи для пошуку слів |
Он-лайн спілкування. Розвиток читання та говоріння. |
|
|
|
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
|
Ex. 2, p. 20. Ex. 4, p. 21 ex. 5b, p. 22. Ex. 6, p. 23 Ex. 1, p. 19 ex. 5a, p. 22. |
Ex. 3, p. 20. |
|
|
||||||||||||||
9 |
|||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
Дозвольте відрекомендувати себе. Розвиток говоріння та письма. |
|
націлює на уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети |
|
|
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. 1, p. 25 Ex. 1, p. 24 |
Chart with positive and negative traits of the text character |
|
|
||||||||||||||
11 |
|||||||||||||||||||||||||||
12
|
|
Різноманітне життя молоді. Розвиток говоріння та читання
|
|
|
|
|
Hang out, outfit, soft- ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
Ex. 1, p. 27. Ex. 3, p. 29. Ex. 4 b, p. 30 Ex. 2, p. 28. Ex. 5 b, p. 31 |
Ex. 4 a, p. 30 |
|
|
||||||||||||||
13 |
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
Удосконалення грама тичних навичок. |
|
|
|
|
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 5, p. 34. Ex. 8, p. 35 Ex. 1, p. 32. Ex. 2, p. 33. Reading the text “My friend’s problem” |
Ex. 1, p. 32. Ex. 3, p. 34. Ex. 4, p. 34 |
Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c, p. 37 |
|
|||||||||||||
15 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток читання та говоріння. |
|
|
націлює на уміння критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
|
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac- cessories |
|
Ex. 2 b, p. 36. Ex. 5, p. 38 |
Ex. 3, p. 38 Ex. 3, p. 38. Reading the text “Teens” |
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
16
|
|
Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми |
Молодіжна мода. Розвиток говоріння |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
Ex. 2 a, p. 39 |
You prefe- rences. Ex. 1, p. 39. Ex. 2 b, p. 40. Ex. 2 d, p. 41. Ex. 3, p. 41. Ex. 5, p. 41 |
|
|
|
||||||||||||||
17 |
|||||||||||||||||||||||||||
18
|
|
Молодіжні клуби. Розвиток говоріння |
|
|
Computer geek, fasci- nated, enjoys, fashion- conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 2 b, p. 44. Ex. 2 a, p. 43. Ex. 3, p. 45. Ex. 6, p. 47 |
Ex. 1, p. 43. Ex. 4, p. 46. Ex. 5, p. 46 |
|
|
||||||||||||||||
19 |
|||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Урок перевірки знань |
|
|
|
|
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
|
Text “E-mails” |
Ex. 8, p. 49. Ex. 10, p. 52. Ex. 12, p. 53 “Do you know” box, p. 50. Ex. 9 a, p. 50. Ex. 11, p. 52 |
Ex. 9 b, p. 51. Completing the table |
|
|
||||||||||||||
21
|
|
|
Урок читання.Розвиток говоріння |
|
|
|
|
A belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemploy- ment, wealth, to consume, to enable |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 2 b, p. 57. Ex. 3, p. 57 Ex. 1 b, p. 54. Reading the tips |
Ex. 1 a, p. 54. Ex. 2 a, p. 57. Completing the chart |
|
|
|||||||||||||
22 |
|||||||||||||||||||||||||||
Unit 2. WHAT’S YOUR CHOICE? |
|||||||||||||||||||||||||||
23
|
|
Учень вживає прості структури правильно, але може допускати елементарні помилки |
Стереотипи сучасно суч. Розвиток говоріння |
|
|
|
|
Website, chat room, na- tive speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex. 2, p. 62 |
Ex. 2, p. 63. Ex. 5, p. 66. Ex. 6, p. 66. Ex. 9, p. 69 Ex. 1 b, p. 62. Ex. 2, p. 63. Ex. 5, p. 66. Ex. 6, p. 66 |
Ex. 3, p. 64 Completing the table. Ex. 4, p. 65 |
|
|
|||||||||||||
24 |
|||||||||||||||||||||||||||
25
|
|
Сучасні способи поширення інформації. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки Он-лайн |
|
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to con- clusion, to take a picture, an addict, an expert, con- trary, to conduct a survey |
|
Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a, p. 70 |
Dialogues Ex. 2 b, p. 71. Ex. 3, p. 71. Ex. 4 b, p. 72. Ex. 5, p. 72 Ex. 4 a, p. 72 |
|
|
|
||||||||||||||
26 |
|||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
|
Compound sentences Relative defining and non-defining clauses. Relative pronouns: who / what / which / when / where / that. Ex. 6, p. 76–77 |
|
Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue Reading the letter |
Ex. 1, p. 73 Ex. 2 a, b, p. 74. Ex. 3, p. 75 |
|
|
||||||||||||||
28
|
|
Віртуальні друзі. Розвиток говоріння |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2 a, p. 78. |
“Solve a prob- lem” speaking game. Ex 2 b, p. 78. Ex. 2 c, p. 79 Ex. 7, p. 82 Ex. 3, p. 79. Ex. 4, p. 80. Ex. 5, p. 81 |
Completing the table |
|
|
||||||||||||||
29 |
|||||||||||||||||||||||||||
30
|
|
Засоби масової інформації в нашому житті. |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex. 1, p. 82. Reconstruct the description “Victoria’s essay”. “Descriptions of British TV show” |
Ex. 1, p. 82. Making a plan |
|
|
||||||||||||||
31 |
|||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
33 |
|
|
Вибір професії Розвиток читання та говоріння |
|
Повідомляє про перспективу свого професійного вибору |
|
Демонструє розуміння необхідності сплати податків, як складника громадянської відповідальності.
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Employed, to affect, employment, a career, cer- tain, in smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require |
|
“Digital Age” |
Ex. 5 b, p. 87. Ex. 6, p. 87 Ex. 1, p. 83. Ex. 4, p. 86 |
Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a, p. 87 |
|
|
|||||||||||||
34 |
|||||||||||||||||||||||||||
35
|
|
|
Незвичайні професії Розвиток говоріння |
|
|
|
A career, a job, a profes- sion, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2, p. 88. Ex. 3, p. 88. Ex. 4, p. 88. |
Ex. 1, p. 87. Male and female occupations’ discussion Ex. 6, p. 89 |
Ex.5, p. 89 |
|
|
||||||||||||||
36 |
|||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Урок граматики |
|
|
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that. Ex. 1 a, p. 90. Ex. 4, p. 91 |
|
Ex. 3, p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92. |
Writing a poem. Ex. 1 b, p. 90. Ex. 2, p. 91. Completing the sentences |
|
|
||||||||||||||
38
|
|
|
Час поговорити про роботу. Розвиток говоріння. |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностях і потреб у суспільстві. |
|
To take up, babysitting, to be excited about, a cam- paign, a volunteer, to work hard |
|
|
Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3, p. 94. Ex. 4, p. 94. Ex. 7, p. 96. Ex. 8, p. 96 Ex. 1 a, p. 93. Ex. 5, p. 95 |
Ex. 1 b, p. 94. |
|
|
||||||||||||||
39 |
|||||||||||||||||||||||||||
40
|
|
|
Професійні навички Розвиток говоріння |
|
|
|
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex. 1 a, p. 97. Ex. 1 b, p. 97 “Summer jobs” |
Matching the words |
|
|
|||||||||||||
41 |
|
|
Трішки інформації про телебачення. |
|
|
|
|
|
Relative defining and non-defining clauses |
“Watching TV”. Ex. 5, p. 99 |
Ex. 2, p. 98. Ex. 4, p. 99. Ex. 5 b, p. 100 Ex. 1, p. 98. Ex. 9, p. 103 |
Writing a short stories. Ex. 2, p. 98. Ex. 8, p. 102 (filling in the table) |
|
|
|||||||||||||
42 |
|
|
Телебачення по всюди |
|
|
|
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex. 7 b, p. 102. Ex. 7 c, p. 102 Ex. 7 a, p. 101 |
Writing a poem. Completing the sentences |
|
|
|||||||||||||
43 |
|
|
Світ професій Розвиток говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 13 a, p. 105. Ex. 15, p. 107 Ex. 10, p. 103. Ex. 12 a, p. 104 |
Ex. 11, p. 104. Ex. 12 b, p. 105. Ex. 13 b, p. 107 |
|
|
|||||||||||||
44 |
|
|
Урок читання |
|
|
|
|
An announcer, confidence, a majority, a representa- tive, a technician, a vi- sion, worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who/ what /which/when/ where/ that |
Ex. 2, p. 108. |
Ex. 1, p. 108. Ex. 3, p. 112. Ex. 4, p. 112. Ex. 5, p. 113 Ex. 1, p. 108 |
Сompleting the sentences |
|
|
|||||||||||||
45 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||
48 |
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||