Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за оновленою програмою на 2018/2019 н. р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за оновленою програмою на 2018/2019 н. р.

Календарне планування уроків англійської мови для 9 класу розроблено згідно з навчальною програмою, що затверджена Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. (Оновлена програма 2017 року з англійської мови)

Перегляд файлу

Календарне планування уроків англійської мови 9 клас за новою програмою 2018 року

 за підручником Карпюк О. (3 години на тиждень)

Вчитель: Івченко-Чехолка Ю.В.

1 семестр

 

 

з/п

 

 

Дата

 

 

Очікувані  результати

 

 

Тематика ситуативного спілкування

 

Інтегровані змістові лінії

 

Мовний інвентар

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

 

 

Домашнє завдання

 

 

Примітка

 

 

Екологічна
безпека та
сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Who Are You?

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень виконує і реагує на основні мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). Спілкується просто, використовуючи загальновживані вирази.

Люди навколо нас.

Розвиток говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

націлює на уміння планувати траєкторію власного життя

 

 

Although, digital, the sense of humour

Gerund

Dialogue

Ex. 5, p. 8 Ex. 2, p. 6

Ex. 3, p. 7.

Ex. 6, p. 8

Compare your interests and your partner’s ones

 

 

 

 

2

  3

 

 

 

 

Яка ти людина.

Розвиток говоріння та читання

 

 

 

Ex.8 p.10

Ex.9 p. 10

Ex.10 p. 11

 

 

Do ex. 11, p. 11,

12.

Making up sen- tences

getting to know each other survey

 

 

 

4

5

 

Урок повторення граматики

 

 

 

 

Verb forms Gerund Ex. 2, p. 13.

Ex. 3, p. 14.

Ex. 4, p. 14

 

Ex. 5, p. 14.

Making up sen- tences

 

 

6

 

 

 

 

 

Ми і світ навколо

Розвиток говоріння та аудіювання

 

 

 

Divorce, female, male, single

 

Ex. 1, p. 15.

Ex. 3, p. 16.

Ex. 4, p. 17

Ex. 2, p. 16.

Ex. 5, p. 18.

Ex. 7, p. 19 Ex. 1, p. 15

Making up sen- tences

 

 

 

 

 

7

8

 

 

 

 

 

Учень володіє базовим лінгвістичні діапазоном, хоча зміст може страждати через паузи для пошуку слів

Он-лайн спілкування.

Розвиток читання та говоріння.

 

 

 

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Verb forms Gerund

 

Ex. 2, p. 20.

Ex. 4, p. 21 ex.

5b, p. 22.

Ex. 6, p. 23 Ex. 1, p. 19 ex.

5a, p. 22.

Ex. 3, p. 20.

 

 

 

 

9

 

10

 

 

 

Дозвольте відрекомендувати себе.

Розвиток говоріння та письма.

 

націлює на уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети

 

 

 

Verb forms Gerund

 

Ex. 1, p. 25 Ex. 1, p. 24

Chart with positive and negative traits of the text character

 

 

 

11

12

 

 

 

Різноманітне життя молоді.

Розвиток говоріння та читання

 

 

 

 

 

Hang out, outfit, soft- ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

 

 

Ex. 1, p. 27.

Ex. 3, p. 29.

Ex. 4 b, p. 30 Ex. 2, p. 28.

Ex. 5 b, p. 31

Ex. 4 a, p. 30

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

Удосконалення грама тичних навичок.

 

 

 

 

 

Gerund

in Passive / Active.

To be or -ing

 

Ex. 5, p. 34.

Ex. 8, p. 35 Ex. 1, p. 32.

Ex. 2, p. 33.

Reading the text “My friend’s problem”

Ex. 1, p. 32.

Ex. 3, p. 34.

Ex. 4, p. 34

Ex. 2 a, p. 36.

Ex. 2 c, p. 37

 

 

 

 

 

 

15

 

 

Здоровий спосіб життя.

Розвиток читання та говоріння.

 

 

націлює на уміння критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac- cessories

 

Ex. 2 b, p. 36.

Ex. 5, p. 38

Ex. 3, p. 38 Ex. 3, p. 38.

Reading the text “Teens”

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми

Молодіжна мода.

Розвиток говоріння

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

Gerund

in Passive / Active.

To be or -ing

Ex. 2 a, p. 39

You prefe- rences.

Ex. 1, p. 39.

Ex. 2 b, p. 40.

Ex. 2 d, p. 41.

Ex. 3, p. 41.

Ex. 5, p. 41

 

 

 

 

 

 

17

 

18

 

 

 

 

Молодіжні клуби.

Розвиток говоріння

 

 

Computer geek, fasci- nated, enjoys, fashion- conscious, hip hoppers

Gerund

in Passive / Active.

To be or -ing

 

Ex. 2 b, p. 44. Ex. 2 a, p. 43.

Ex. 3, p. 45.

Ex. 6, p. 47

Ex. 1, p. 43.

Ex. 4, p. 46.

Ex. 5, p. 46

 

 

 

 

 

19

 

20

 

Урок перевірки знань

 

 

 

 

Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual

 

Text “E-mails”

Ex. 8, p. 49.

Ex. 10, p. 52.

Ex. 12, p. 53 “Do you know” box, p. 50.

Ex. 9 a, p. 50.

Ex. 11, p. 52

Ex. 9 b, p. 51.

Completing the table

 

 

21

 

 

 

 

Урок читання.Розвиток говоріння

 

 

 

 

A belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemploy- ment, wealth, to consume, to enable

Gerund

in Passive / Active.

To be or -ing

 

Ex. 2 b, p. 57.

Ex. 3, p. 57 Ex. 1 b, p. 54.

Reading the tips

Ex. 1 a, p. 54.

Ex. 2 a, p. 57.

Completing the chart

 

 

22

Unit 2. WHAT’S YOUR CHOICE?

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень вживає прості структури правильно, але може допускати елементарні помилки

Стереотипи сучасно суч.

Розвиток говоріння

 

 

 

 

Website, chat room, na- tive speaker, education, excitement, a network, to connect, to download, to surf, password, blogger

 

Ex. 2, p. 62

Ex. 2, p. 63.

Ex. 5, p. 66.

Ex. 6, p. 66.

Ex. 9, p. 69 Ex. 1 b, p. 62.

Ex. 2, p. 63.

Ex. 5, p. 66.

Ex. 6, p. 66

Ex. 3, p. 64

Completing the table.

Ex. 4, p. 65

 

 

 

 

24

25

 

 

 

 

Сучасні способи поширення інформації.

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки

Он-лайн

 

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to con- clusion, to take a picture, an addict, an expert, con- trary, to conduct a survey

 

Ex. 1, p. 69.

Ex. 2 a, p. 70

Dialogues

Ex. 2 b, p. 71.

Ex. 3, p. 71.

Ex. 4 b, p. 72.

Ex. 5, p. 72 Ex. 4 a, p. 72

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

27

 

Урок граматики

 

 

 

 

 

Compound sentences Relative defining and non-defining clauses. Relative pronouns: who / what / which / when / where / that.

Ex. 6, p. 76–77

 

Ex. 4, p. 76.

Completing the dialogue Reading the letter

Ex. 1, p. 73

Ex. 2 a, b, p. 74.

Ex. 3, p. 75

 

 

28

 

 

 

 

Віртуальні друзі.

Розвиток говоріння

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Relative defining and non-defining clauses

Ex. 2 a, p. 78.

“Solve a prob- lem” speaking game.

Ex 2 b, p. 78.

Ex. 2 c, p. 79

Ex. 7, p. 82 Ex. 3, p. 79.

Ex. 4, p. 80.

Ex. 5, p. 81

Completing the table

 

 

 

 

 

 

29

30

 

 

 

Засоби масової інформації в нашому житті.

 

Визначає достовірність інформації

 

 

 

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

 

Ex. 1, p. 82.

Reconstruct the description “Victoria’s essay”. “Descriptions of British TV show”

Ex. 1, p. 82.

Making a plan

 

 

 

 

31

32

 

 

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

 

Вибір професії

Розвиток читання та говоріння

 

Повідомляє про перспективу свого професійного вибору

 

Демонструє розуміння необхідності сплати податків, як складника громадянської відповідальності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

Employed, to affect, employment, a career, cer- tain, in smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require

 

“Digital Age”

Ex. 5 b, p. 87.

Ex. 6, p. 87 Ex. 1, p. 83.

Ex. 4, p. 86

Ex. 2, p. 85.

Ex. 5 a, p. 87

 

 

 

 

 34

35

 

 

 

 

 

Незвичайні професії

Розвиток говоріння

 

 

 

A career, a job, a profes- sion, an occupation

Relative defining and non-defining clauses

Ex. 2, p. 88.

Ex. 3, p. 88.

Ex. 4, p. 88.

Ex. 1, p. 87.

Male and female occupations’ discussion Ex. 6, p. 89

Ex.5, p. 89

 

 

 

36

37

 

 

Урок граматики

 

 

 

 

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that. Ex. 1 a, p. 90.

Ex. 4, p. 91

 

Ex. 3, p. 91.

Ex. 5, p. 92.

Ex. 7, p. 92.

Writing a poem.

Ex. 1 b, p. 90.

Ex. 2, p. 91.

Completing the sentences

 

 

38

 

 

 

 

 

Час поговорити про роботу.

Розвиток говоріння.

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностях і потреб у суспільстві.

 

To take up, babysitting, to be excited about, a cam- paign, a volunteer, to work hard

 

 

Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3, p. 94.

Ex. 4, p. 94.

Ex. 7, p. 96.

Ex. 8, p. 96 Ex. 1 a, p. 93.

Ex. 5, p. 95

Ex. 1 b, p. 94.

 

 

 

 

 

39

40

 

 

 

 

 

 

 

Професійні навички Розвиток говоріння

 

 

 

 

 

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

 

Ex. 1 a, p. 97.

Ex. 1 b, p. 97 “Summer jobs”

Matching the words

 

 

41

 

 

Трішки інформації про телебачення.

 

 

 

 

 

Relative defining and non-defining clauses

“Watching TV”.

Ex. 5, p. 99

Ex. 2, p. 98.

Ex. 4, p. 99.

Ex. 5 b, p. 100 Ex. 1, p. 98.

Ex. 9, p. 103

Writing a short stories.

Ex. 2, p. 98.

Ex. 8, p. 102

(filling in the table)

 

 

42

 

 

Телебачення по всюди

 

 

 

 

 

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

 

Ex. 7 b, p. 102.

Ex. 7 c, p. 102 Ex. 7 a, p. 101

Writing a poem.

Completing the sentences

 

 

43

 

 

Світ професій

Розвиток говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 13 a, p. 105.

Ex. 15, p. 107 Ex. 10, p. 103.

Ex. 12 a, p. 104

Ex. 11, p. 104.

Ex. 12 b,

p. 105.

Ex. 13 b, p. 107

 

 

44

 

 

Урок читання

 

 

 

 

An announcer, confidence, a majority, a representa- tive, a technician, a vi- sion, worldwide, to go on air

Relative pronouns: who/ what /which/when/ where/ that

Ex. 2, p. 108.

Ex. 1, p. 108.

Ex. 3, p. 112.

Ex. 4, p. 112.

Ex. 5, p. 113 Ex. 1, p. 108

Сompleting the sentences

 

 

45

 

 

Контроль аудіювання

46

 

 

Контроль говоріння

47

 

 

Контроль читання

48

 

 

Контроль письма

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
6498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку